PDA

View Full Version : Alistair Overeem on Kazuyuki Fujita fight at FieLDS Dynamite



Harrie Nak
29-12-2009, 17:41
http://www.youtube.com/watch?v=7iy0FIHXnto

ICON
29-12-2009, 18:25
als ie maar wint, ik heb zowat al mn vcash op hem gezet

wrestler_nl
29-12-2009, 19:28
Terwijl Alistair Overeem tegen Douchebags vecht, zit Yvel lekker in de ufc tegen de topcontenders.
Wat een schande is dit toch, wanneer vecht hij nou eens tegen ECHTE vechters.
Hij had ook tegen Andrei Arlovski kunnen vechten maar hij wou veel liever Fujita.:twak:

Fasada
29-12-2009, 20:10
Terwijl Yvel tegen topcompetitie vecht en dat maar twee keer per jaar, zit Alistair tegen M.M.A. douchebags en K-1 top te vechten en dat doet hij ongeveer 5 a 6 keer per jaar... Do the math...

Financieel gezien is vaker vechten een betere optie, als je organisatie niet op te proppen kan komen met - volgens de ranking- geen goede vechters, dan is dat jammer maar ook een easier paycheck als je het mij vraagt. Zolang Alistair ook vecht tegen topcompetitie heb ik er geen problemen mee.....

Sportief heeft Yvel de betere papieren omdat UFC in staat is om een echte league te produceren, door de diepte van vechters kunnen zij je laten vechten tegen steeds betere vechters. Alleen door de diepte van de vechters en het komen tot een verhaal kost veel tijd waardoor je als vechter blij mag zijn als je meer dan 2x vecht. De ultimate uitdaging sportief gezien heeft Alistair de beste papieren om tegen de absolute nummer 1 te vechten, dus ook in dat opzicht doet Alistair het goed dus zie het maar als opwarm gevecht....

BTW De organisatie had liever Fujita dan Arlovski, zoals Bas Boon eerder aan gaf hadden zij Arlovski achter de hand als Sengoku en FEG niet zouden gaan samenwerken

Wiseguy
29-12-2009, 20:43
Er gaan geruchten dat hij na Fujita het gaat opnemen tegen Tank Abbot

LemsterNL
29-12-2009, 20:45
Er gaan geruchten dat hij na Fujita het gaat opnemen tegen Tank Abbot

daar zitten we op te wachten

simtekf1
29-12-2009, 21:39
Er gaan geruchten dat hij na Fujita het gaat opnemen tegen Tank Abbot

Tegen Butterbean of Kimo toch?

Justinian
29-12-2009, 21:57
Terwijl Alistair Overeem tegen Douchebags vecht, zit Yvel lekker in de ufc tegen de topcontenders.
Wat een schande is dit toch, wanneer vecht hij nou eens tegen ECHTE vechters.
Hij had ook tegen Andrei Arlovski kunnen vechten maar hij wou veel liever Fujita.:twak:
Een schande?! Hij heeft er net een zwaar toernooi op zitten! Kennelijk heeft hij zich geconcentreerd op de K-1. Ik kan het niet onverstandig vinden om na een dergelijk toernooi het even rustig aan te doen. Als hij zou winnen van Arlovski dan heeft hij volgens de critici van een waslap gewonnen (gelet op de afgelopen partijen van Arlovski) en als hij verliest dan is het 'zie je maar, hij bakt er niks van'. Verstandiger is het daarom om een minder groot risico te nemen tegen Fujita.

We kunnen allemaal wel roepen dat we hem graag tegen zwaardere tegenstanders zien vechten - en daar sluit ik me in principe ook wel bij aan - maar aan het einde van de dag is het toch het saldo op de bankrekening dat telt! Een prof vechter zal ook niet tot zijn 67e door blijven vechten, dus zal hij op dit moment zijn geld bij elkaar moeten vechten. Ik denk dat zijn management dat goed in de gaten heeft.

Denk ook niet dat je Gilbert en Alistair goed met elkaar kunt vergelijken op dit moment. Gilbert moet 'terugkomen' en heeft mooi een contract voor 7 partijen te pakken. Als hij goed presteert heeft hij grote kans om ook financieel binnen te lopen. Alistair loopt op dit moment binnen, althans dat neem ik gemakshalve maar even aan.

bananenplukster
29-12-2009, 22:14
En stel je nou eens voor dat hij verliest van fujita:thup:

Justinian
29-12-2009, 22:15
En stel je nou eens voor dat hij verliest van fujita:thup:
Dan heeft hij verloren van de man die Fedor aan het wankelen heeft gebracht :D

micha
30-12-2009, 06:48
zo is het. Alistair is hot op dit moment. die kan vechten waar hij wil. dus dat doet hij ook. de vergelijking met Yvel gaat ook helemaal niet op. ik hoop dat Gilbert het goed doet bij de UFC .

reefer
30-12-2009, 07:40
En als Yvel verliest,hoe moeten we dan dat contract voor 7 wedstrijden zien?Houd de UFC zich er dan aan of gaan de kleine letters van dat contract dan in werking?Oftewel inkorten m.b.t. aantal wedstrijden?

El Bambino
30-12-2009, 08:06
Terwijl Yvel tegen topcompetitie vecht en dat maar twee keer per jaar, zit Alistair tegen M.M.A. douchebags en K-1 top te vechten en dat doet hij ongeveer 5 a 6 keer per jaar... Do the math...

Financieel gezien is vaker vechten een betere optie, als je organisatie niet op te proppen kan komen met - volgens de ranking- geen goede vechters, dan is dat jammer maar ook een easier paycheck als je het mij vraagt. Zolang Alistair ook vecht tegen topcompetitie heb ik er geen problemen mee.....

Sportief heeft Yvel de betere papieren omdat UFC in staat is om een echte league te produceren, door de diepte van vechters kunnen zij je laten vechten tegen steeds betere vechters. Alleen door de diepte van de vechters en het komen tot een verhaal kost veel tijd waardoor je als vechter blij mag zijn als je meer dan 2x vecht. De ultimate uitdaging sportief gezien heeft Alistair de beste papieren om tegen de absolute nummer 1 te vechten, dus ook in dat opzicht doet Alistair het goed dus zie het maar als opwarm gevecht....

BTW De organisatie had liever Fujita dan Arlovski, zoals Bas Boon eerder aan gaf hadden zij Arlovski achter de hand als Sengoku en FEG niet zouden gaan samenwerken

Veel bla bla bla, precies wat Overeem ook doet in de media maar niet in de praktijk :D
Yvel doet niet veel aan bla bla bla, hij bewijst het :thup:

Justinian
30-12-2009, 08:53
Veel bla bla bla, precies wat Overeem ook doet in de media maar niet in de praktijk :D
Yvel doet niet veel aan bla bla bla, hij bewijst het :thup:
Ik geloof dat Alistair al genoeg heeft bewezen in de praktijk, althans in de K-1.

Vanwaar al de haat richting Alistair? Vraag slaat niet alleen op jou El Bambino maar op meerdere leden die vrijwel iedere topic die ook over Alistair gaat aangrijpen om hem de grond in te boren.

Marquis
30-12-2009, 11:06
Ik geloof dat Alistair al genoeg heeft bewezen in de praktijk, althans in de K-1.

Vanwaar al de haat richting Alistair? Vraag slaat niet alleen op jou El Bambino maar op meerdere leden die vrijwel iedere topic die ook over Alistair gaat aangrijpen om hem de grond in te boren.


Ik denk niet zozeer dat het om haat gaat jegens Alistair.

De fans/liefhebbers houden er denk ik niet van om in de mailing
genomen te worden (zie zijn mma record van de laatste jaren).

En tuurlijk begrijpt iedereen wel dat zijn schoorsteen moet roken e.d. maar
het feit dat hij nu tegen Fedor wilt vechten en dat loopt te schreeuwen.

Om vervolgens tegen een bejaarde Fujita te vechten,.. of tegen die andere pannekoeken
waar hij met 1 hand op zijn rug nog van kan winnen. :whistling:

Er mist gewoon bij velen (voornamelijk MMA liefhebbers) de geloofwaardigheid als het om fenomeen Alistair Overeem gaat.

En dan heb je nog een paar GG groupies/manager die ook niet in het voordeel van de GG vechters goed doen hier op Mixfight..

Dus tja het heeft met verschillende factoren te maken als je het mij vraagt.

Persoonlijk denk ik dat Alistair een hele grote kan worden alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren als hij en zijn management alleen aan zijn rokende schoorsteen denken.

Omar.
30-12-2009, 11:14
Alistair is top, no doubt! maaaar.... als je aan komt zitten met; hij heeft een moeilijke toernooi achter de rug en wilt geen risico lopen om te verliezen, vecht dan gewoon helemaal níet..!
Tuurlijk is het wel een lekkere paycheck die hij zal krijgen, maar come on, zijn fans willen nu wel zien wat ie écht kan!

Collina
30-12-2009, 12:02
Veel bla bla bla, precies wat Overeem ook doet in de media maar niet in de praktijk :D
Yvel doet niet veel aan bla bla bla, hij bewijst het :thup:

@ El Bambino,

Fabrice (fasada) had een heel goed punt en juist geen bla bla zoals jij dat noemt. Of je snapt het niet helemaal, of je bent geen Alistair fan en komt daarom zelf op de proppen met bla bla bla opmerkingen.

@ El Bambino nog een keer;

"laat ik voorop stellen dat ik Gilbert een fantastisch vechter vind om te zien, altijd spanning/grappig.......maar dat het niet meer de Gilbert is van toen" (probeer dat los te laten, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is maar zo gaat dat nou eenmaal in de sport) Pieken en dalen...

1. Gilbert vecht in UFC (leuk) maar mag contractueel zeker niet in de schaduw staan in die van Alistair. (believe me)

2. Gilbert vecht in de UFC (leuk) maar mag financieel/contractueel zeker niet in de schaduw staan in die van Alistair.

3. Gilbert vecht in de UFC (leuk) maar als Alistair/ zijn management hem vaker hebben aangeboden om voor nederlands publiek te vechten zegt hij af. (Terwijl Alistair water bij de wijn wilde doen om voor ons "Nederlands publiek" te vechten, want Alistair is nou eenmaal onbetaalbaar ... en GILBERT NIET!)

4. Gilbert vecht in de UFC (leuk) maar mocht Alistair en Gilbert elkaar treffen, dan is Gilbert zijn schade groter dan zijn dagwaarde want Alistair maakt gehakt van hem. (En dit weet Gilbert maar al te goed)

@ El Bambino voor de één-na- laaste keer;

"je mag je zelf afvragen waarom Fedor (De aller grootste MMA vechter allertijden) heeft gekozen voor Strikeforce"!!

@ El Bambino voor de laaste keer;

Wees maar blij dat Gilbert de partij van Alistair niet heeft aangenomen, want als we toch hebben over theorie en praktijk, weten wij beide best wat Alistair in de praktijk Gilbert zou aanrichten.... en dat is een flinke ravage

@ El Bambino stiekem nog een keer;

Ik vind het geweldig dat Gilbert in de UFC vecht, maar ik wil je hiermee aangeven dat organisatie niets zegt, maar wat in je contract staat. Dus als jij hiermee wil aangeven dat Gilbert het voor elkaar heeft en Alistair een hoop bla bla vertoond in de media en dus niets waar maakt, doet mij vermoeden dat je het niet helemaals snapt.

Bob Schreiber zei altijd in zijn intervieuw, 'PAPA GAAT NAAR ZIJN WERK, BROOD OP DE PLAK BRENGEN EN KOMT DAARNA WEER NAAR HUIS"!!

Ik wens je een prettig 2010 toegewenst,

Collina

Harrie Nak
30-12-2009, 12:16
Ho ho rustig Collina. Absoluut niks ten aanzien van Alistair (het zijn immers jouw woorden), maar als hij al KO gaat na de eerste de beste stoot van Badr, wat denk je dat Gilbert voor ravage aan zou kunnen richten?

Marquis
30-12-2009, 12:23
Collina Collina Collina hahahahahahha


ff serieus



hahahahahahahahahahaha





Beter log je gewoon een paar dgn uit en kom je ergens in 2010 weer terug op MF


hahahahahahhaha hilarisch gewoon... kruip er nog dieper in zou ik zeggen dan heb jij ook een fijne jaarwisseling.

mboelly
30-12-2009, 12:28
laat overeem nou toch lekker nog tegen een pannekoek vechten als hij in mei daadwerkelijk tegen fedor moet vechten zoals de geruchten zijn dan komen we er toch wel achter waar die daadwerkelijk staat. gewoon even geduld hebben nog

Guile
30-12-2009, 12:56
Won die pannenkoek niet van Yvel?

Wat een onzin dit topic zeg.

Overeem>Yvel any day

Collina
30-12-2009, 13:00
Collina Collina Collina hahahahahahha

ff serieus

hahahahahahahahahahaha

Beter log je gewoon een paar dgn uit en kom je ergens in 2010 weer terug op MF

hahahahahahhaha hilarisch gewoon... kruip er nog dieper in zou ik zeggen dan heb jij ook een fijne jaarwisseling.

Merquis, wij hebben wel's vaker een andere opvatting en mening omtrent Alistair.

Dit heeft niets te maken met "kruip er nog dieper in", maar met feiten..

Onkracht jij maar eens mijn punten als ik zeg "ALISTAIR HEEFT DE BETERE PAPIEREN DAN GILBERT"! (letterlijk op alle fronten)

Deze discussie wil ik graag met je aan gaan open en bloot hier op Mixfight.nl :)

Collina
30-12-2009, 13:08
Merquis,

Gaan wij nog debatteren of hoe zit dat?

Ik hoop dat je met goede agrumenten komt aanzetten, :thup:

Collina zegt: Alistair Overeem heeft de betere papieren dan Gilbert Yvel,

Merquis zegt: Laat me niet lachen.......

Let's get it on!

Collina

Wiseguy
30-12-2009, 13:25
Ik vind Alistair een geweldige vechter maar hij blijft de toppers ontwijken en dat valt niet goed te praten.

snip83
30-12-2009, 13:35
collina is back haha

die collina geeft soms mensen een draai om der oren zonder
ze daadwerkelijk aangeraakt te hebben :D

anoniem gg
30-12-2009, 13:51
Ik denk niet zozeer dat het om haat gaat jegens Alistair.

De fans/liefhebbers houden er denk ik niet van om in de mailing
genomen te worden (zie zijn mma record van de laatste jaren).

En tuurlijk begrijpt iedereen wel dat zijn schoorsteen moet roken e.d. maar
het feit dat hij nu tegen Fedor wilt vechten en dat loopt te schreeuwen.

Om vervolgens tegen een bejaarde Fujita te vechten,.. of tegen die andere pannekoeken
waar hij met 1 hand op zijn rug nog van kan winnen. :whistling:

Er mist gewoon bij velen (voornamelijk MMA liefhebbers) de geloofwaardigheid als het om fenomeen Alistair Overeem gaat.

En dan heb je nog een paar GG groupies/manager die ook niet in het voordeel van de GG vechters goed doen hier op Mixfight..

Dus tja het heeft met verschillende factoren te maken als je het mij vraagt.

Persoonlijk denk ik dat Alistair een hele grote kan worden alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren als hij en zijn management alleen aan zijn rokende schoorsteen denken.

Je zou je ook af kunnen vragen waarom Fedor niet vecht op NYE? of zo weinig vecht (misschien rokende schoorsteen? hij gebruikt waarschijnlijk hele dure kolen, ik doe maar een gok hoor)? Mischien het management van Fedor die vele schoorstenen hebben die moeten roken?

En als je Badr Hari, Remy Bonjansky, Peter Aerts, Teixera en dan weer Badr in een jaar onder de catogorie pannekoeken plaatst, ben je dus blijkbaar zelf een pannekoek.
Tuurlijk zaten er bij zijn MMA partijen mindere tegenstanders, maar die waren ook vlak na een andere zware partij en daar kwam nog een zware hand blessure bij in de zomer!

De K-1 is metname door Alistair en HD net aan het groeien in de USA en dat is een goede zaak!
Probeer eens een pannekoek met stroop!!!

Nu ga ik weer de kachel aansteken, heb weer berg hout!

Marquis
30-12-2009, 14:00
Merquis,

Gaan wij nog debatteren of hoe zit dat?

Ik hoop dat je met goede agrumenten komt aanzetten, :thup:

Collina zegt: Alistair Overeem heeft de betere papieren dan Gilbert Yvel,

Merquis zegt: Laat me niet lachen.......

Let's get it on!

Collina


Collina,..

De laatste partij waar hij een normale tegenstander heeft gehad van formaat op MMA gebied is gedateerd op 23-09-2008.

Dus waar heb je het over ?

Tegenstanders na 23-09-2008 wil ik niets eens opnoemen omdat het te lachwekkend voor woorden is.
Vechters van formaat Alistair met ambitie zouden plaats vervangende schaamte krijgen als ze jongens als
Tony Sylvester of Gary Goodridge moeten afwerken en in de toekomst die hoogbejaarde Fujita.

Dus hoe kom jij er bij dat Alistair Gilbert met de grond gelijk zou maken ?

Waar baseer jij dat op ?

Baseer jij dat op omdat Alistair op dit moment fysiek op het jongere broertje van Bob Sapp lijkt of omdat hij in een andere tak (K1) van een middelmatige vechter (Texeira) heeft gewonnen ?

Of omdat hij in 3 minuten door Badr Hari is op gegeten ?


Die Strikeforce belt is in mijn (en vele andere) ogen niets meer waard aangezien men niet wilt vechten tegen waardige tegenstanders omdat GG een andere agenda had/heeft dan die van Strike Force… En het aan de fans/liefhebbers recht lult onder het mom van de schoorsteen moet roken.

Bij de gemiddelde forumbroeder kan je deze nonsens verkopen maar er zijn anderen die hier totaal niet in trappen.

En wij kunnen nog niet praten wie beter is van de twee (Yvel-Overeem). Dat kan pas wanneer deze pot daadwerklijk een feit is geweest,.. zolang dat geen feit is is het puur speculeren voor alle partijen.

Dus wees jij maar lekker onder de indruk als Alistair weer eens 30 cm breder is geworden of ijzer tilt,… ik hou het op
zijn niets zeggende MMA record van 2009.

Marquis
30-12-2009, 14:15
Je zou je ook af kunnen vragen waarom Fedor niet vecht op NYE? of zo weinig vecht (misschien rokende schoorsteen? hij gebruikt waarschijnlijk hele dure kolen, ik doe maar een gok hoor)? Mischien het management van Fedor die vele schoorstenen hebben die moeten roken?

En als je Badr Hari, Remy Bonjansky, Peter Aerts, Teixera en dan weer Badr in een jaar onder de catogorie pannekoeken plaatst, ben je dus blijkbaar zelf een pannekoek.
Tuurlijk zaten er bij zijn MMA partijen mindere tegenstanders, maar die waren ook vlak na een andere zware partij en daar kwam nog een zware hand blessure bij in de zomer!

De K-1 is metname door Alistair en HD net aan het groeien in de USA en dat is een goede zaak!
Probeer eens een pannekoek met stroop!!!

Nu ga ik weer de kachel aansteken, heb weer berg hout!



We praten hier niet over de koning van MMA (FEDOR) Bas,..?!?

We praten hier over jouw vechter Alistair Overeem ,.. dus wil je a.u.b. je vingertje niet naar anderen wijzen
en in de spiegel kijken.

En de discussie gaat hier over zijn MMA partijen en niet over zijn avontuur in de K1.

Laat ik over die vermeende blessure maar niet beginnen.


En Bas niet te veel van dat poeder gebruiken hé bij die pannekoek ..:whistling:

Justinian
30-12-2009, 14:22
Collina,..

De laatste partij waar hij een normale tegenstander heeft gehad van formaat op MMA gebied is gedateerd op 23-09-2008.

Dus waar heb je het over ?

Tegenstanders na 23-09-2008 wil ik niets eens opnoemen omdat het te lachwekkend voor woorden is.
Vechters van formaat Alistair met ambitie zouden plaats vervangende schaamte krijgen als ze jongens als
Tony Sylvester of Gary Goodridge moeten afwerken en in de toekomst die hoogbejaarde Fujita.

Dus hoe kom jij er bij dat Alistair Gilbert met de grond gelijk zou maken ?

Waar baseer jij dat op ?

Baseer jij dat op omdat Alistair op dit moment fysiek op het jongere broertje van Bob Sapp lijkt of omdat hij in een andere tak (K1) van een middelmatige vechter (Texeira) heeft gewonnen ?

Of omdat hij in 3 minuten door Badr Hari is op gegeten ?
Misschien wel op de winstpartijen die Alistair heeft geboekt op Badr Hari, Peter Aerts, de zware ko op Texeira en de sterke partij tegen Bonjasky. Het is ook maar welke voorbeelden je aanhaalt ;)

Marquis
30-12-2009, 14:27
[/font][/color]Misschien wel op de winstpartijen die Alistair heeft geboekt op Badr Hari, Peter Aerts, de zware ko op Texeira en de sterke partij tegen Bonjasky. Het is ook maar welke voorbeelden je aanhaalt ;)


Justinian ik hoef jou niet uit te leggen dat K1 niet hetzelfde is als MMA,
want daar heb ik het over. ;)

Collina
30-12-2009, 14:37
@ Merquis,

Je hoeft Justinian of Bas Boon niet aan te vallen omtrent K1.

Je bent in discussie met mij, zelf kom je aanzetten met:

1. Collina baseer jij dit op het feit dat Alistair wint van een middelmatige Texeira.

2. Collina baseer jij dit op het feit dat Alistair binnen 3min door Badr Hari is opgegeten.

Jij komt zelf met dit soort vergelijkingen aanzetten, en als andere dit doen komt het jou in de discussie in eens niet meer uit.

Erg flauw Merquis, ik had juist van jouw verwacht dat je wellicht zou toegeven.

Beetje jammer...

Je ontwetendheid toegeven is de eerste stap om kennis te vergaren, keep that in mind.

Collina

Marquis
30-12-2009, 14:55
@ Merquis,

Je hoeft Justinian of Bas Boon niet aan te vallen omtrent K1.

Je bent in discussie met mij, zelf kom je aanzetten met:

1. Collina baseer jij dit op het feit dat Alistair wint van een middelmatige Texeira.

2. Collina baseer jij dit op het feit dat Alistair binnen 3min door Badr Hari is opgegeten.

Jij komt zelf met dit soort vergelijkingen aanzetten, en als andere dit doen komt het jou in de discussie in eens niet meer uit.

Erg flauw Merquis, ik had juist van jouw verwacht dat je wellicht zou toegeven.

Beetje jammer...

Je ontwetendheid toegeven is de eerste stap om kennis te vergaren, keep that in mind.

Collina



@ Merquis,

Je hoeft Justinian of Bas Boon niet aan te vallen omtrent K1.

Ik val niemand aan en als ik iemand aanval dan doe ik dat dat is niet aan jou.

Je bent in discussie met mij, zelf kom je aanzetten met:

1. Collina baseer jij dit op het feit dat Alistair wint van een middelmatige Texeira.

Er staan toch vraagtekens achter of niet ? ik zal je vertellen wat dat betekent

`?` is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is

2. Collina baseer jij dit op het feit dat Alistair binnen 3min door Badr Hari is opgegeten.

zie antwoord punt 1

Jij komt zelf met dit soort vergelijkingen aanzetten, en als andere dit doen komt het jou in de discussie in eens niet meer uit.

Het is geen vergelijking maar een vraag ???


Erg flauw Merquis, ik had juist van jouw verwacht dat je wellicht zou toegeven.

Wat valt er toe te geven Collien ?? Dat Alistair tegen pannekoeken heeft gevochten als het om MMA gaat ??

Beetje jammer...

Idd jammer dat je niet weet wat een vraagteken betekent Collien,..
dat maakt het discusseren idd moeilijk.

Je ontwetendheid toegeven is de eerste stap om kennis te vergaren, keep that in mind.

Jij kan ook beter in de spiegel kijken als het om jouw wetenschap gaat ,.. maar ach..
een gegeven paard heb je niet gekocht nietwaar Collien ?

Justinian
30-12-2009, 15:03
Justinian ik hoef jou niet uit te leggen dat K1 niet hetzelfde is als MMA,
want daar heb ik het over. ;)
Weet ik. Ik noemde het alleen omdat jij erover begon ;)

Marquis
30-12-2009, 15:13
Weet ik. Ik noemde het alleen omdat jij erover begon ;)



Je voelde je trouwens toch niet door mij aangevallen hé ?
ten minste dat beweert Collien.. !

Ik zie dat hij weer een hoop zand in lezers ogen wilt gooien,.. maar ik
ben er immuun voor. :lol:

Collina
30-12-2009, 15:17
@ Merquis,

Er zitten kloven tussen iets wat je graag zou willen, iets wat zou moeten, en wat logies is.

Ik zou dit beeld voor jouw even verduidelijken, wellicht steek je hier nog iets van op voordat we het nieuwe jaar in glijden.

**Ik hoop dat je deze post dan ook ten harte neemt**

-Willen-
Jij (Merquis) zou graag willen is dat Alistair vecht tegen vechters van eigen kaliber. Strikeforce contractueel gezien is dit, Wedrum, Rogers, of Emelianenko.

Nadat Alistair Overeem van Paul Buentello won, zaten de organisatoren van Strikeforce met hun handen in de haren. Onze Champ "The Headhunter" heeft verloren, wat nu....? Ze hadden geen andere tegenstanders voor Alistair in die tijd. (Stilstaan is geen optie, gezien zijn exclusieve contact had hij de mogelijkheid om zijn avonturen te tonen in de K1) Na zijn fantastische winst op Badr Hari en zijn goede partij tegen Remy Bonjanky die de uitslag vele dubieus vonden.

-Moeten-
Wat zou moeten is dat Alistair Overeem zijn Strikeforce Belt gaat verdedigen.

Dit ligt aan Strikeforce zelf, zij zijn verantwoordelijk, zij zijn de organisatie, zij moeten er voor zorgen dat dit asap mogelijk word gemaakt. Jij (merquis) zou het wel willen, maar daar gaan wij/ Alistair zelf en het management niet over. Het groenlicht moet gegeven worden door de organisatie zelf. (Hun organisatie, hun feest)

-Logies-
Wat logies is, is dat Fedor Emelianenko het als enige recht heeft om voor deze titel te vechten. Dus geen Wedrum, geen Rogers, maar Dhr. Emelianenko zelf. Jij zou dit niet willen omdat jij vind dat dat Belt geen waarde meer heeft, maar gelukkig zijn er mensen die buiten hun kaders kunnen denken dat alleen "ik wil, ik wil, ik wil".

Of je nou wil of niet, Alistair Overeem is nou eenmaal Strikeforce Champ!

Gezien zijn exclusieve contact mag hij voor andere organisaties vechten. Om het nu op stel en sprong om te nemen tegen Fedor net na de K1, dat lijkt me niet handig. Maar een Thompson tussen door, of een andere (in jullie ogen) een walkover... tja... ik kan geen goede andere reden bedenken "Waarom niet"?

Omdat Merquis dit niet zou willen??

Collina

Justinian
30-12-2009, 15:21
Je voelde je trouwens toch niet door mij aangevallen hé ?
ten minste dat beweert Collien.. !

Ik zie dat hij weer een hoop zand in lezers ogen wilt gooien,.. maar ik
ben er immuun voor. :lol:
Ik voel mij niet zo snel aangevallen ;)

Fasada
30-12-2009, 15:21
@Marquis

Ik denk dat je met mij eens kan zijn dat de hele fightcard van Dynamite erg vreemd gematched zijn, een paar uitzondering daar gelaten...

Ik kijk graag naar de Japanse producties ook al zitten er een paar wedstrijden die ik zelf anders had gematched. Dat was in Pride niet anders, als je er aan stoort moet je het gewoon niet kijken. Ik ben erg benieuwd hoe Gegard en Alistair het gaan doen ook al hebben ze niet veel aan die partij te winnen. Zo hoop ik juist dat Manhoef voor een upset kan zorgen want Misaki staat veel hoger aangeschreven dan Manhoef. Ik vind het juist af en toe wel leuk al die vreemde wedstrijden, dat maakt de kans op een verassingen veel groter.

Soms kan je op papier de beste match up hebben maar kan het bijzonder tegen vallen (Machida vs Shogun) en soms heb je van die partijen dat er iets vreemds kan gebeuren (Kid Yamamoto vs Joe Warrren)

Maar goed Marquis, ik ga lekker morgenmiddag kijken en als jij niet mee wil doen aan de poppenkast in Japan kijk je lekker niet...

Happy newyear alvast!

Marquis
30-12-2009, 15:22
@ Merquis,

Er zitten kloven tussen iets wat je graag zou willen, iets wat zou moeten, en wat logies is.

Ik zou dit beeld voor jouw even verduidelijken, wellicht steek je hier nog iets van op voordat we het nieuwe jaar in glijden.

**Ik hoop dat je deze post dan ook ten harte neemt**

-Willen-
Jij (Merquis) zou graag willen is dat Alistair vecht tegen vechters van eigen kaliber. Strikeforce contractueel gezien is dit, Wedrum, Rogers, of Emelianenko.

Nadat Alistair Overeem van Paul Buentello won, zaten de organisatoren van Strikeforce met hun handen in de haren. Onze Champ "The Headhunter" heeft verloren, wat nu....? Ze hadden geen andere tegenstanders voor Alistair in die tijd. (Stilstaan is geen optie, gezien zijn exclusieve contact had hij de mogelijkheid om zijn avonturen te tonen in de K1) Na zijn fantastische winst op Badr Hari en zijn goede partij tegen Remy Bonjanky die de uitslag vele dubieus vonden.

-Moeten-
Wat zou moeten is dat Alistair Overeem zijn Strikeforce Belt gaat verdedigen.

Dit ligt aan Strikeforce zelf, zij zijn verantwoordelijk, zij zijn de organisatie, zij moeten er voor zorgen dat dit asap mogelijk word gemaakt. Jij (merquis) zou het wel willen, maar daar gaan wij/ Alistair zelf en het management niet over. Het groenlicht moet gegeven worden door de organisatie zelf. (Hun organisatie, hun feest)

-Logies-
Wat logies is, is dat Fedor Emelianenko het als enige recht heeft om voor deze titel te vechten. Dus geen Wedrum, geen Rogers, maar Dhr. Emelianenko zelf. Jij zou dit niet willen omdat jij vind dat dat Belt geen waarde meer heeft, maar gelukkig zijn er mensen die buiten hun kaders kunnen denken dat alleen "ik wil, ik wil, ik wil".

Of je nou wil of niet, Alistair Overeem is nou eenmaal Strikeforce Champ!

Gezien zijn exclusieve contact mag hij voor andere organisaties vechten. Om het nu op stel en sprong om te nemen tegen Fedor net na de K1, dat lijkt me niet handig. Maar een Thompson tussen door, of een andere (in jullie ogen) een walkover... tja... ik kan geen goede andere reden bedenken "Waarom niet"?

Omdat Merquis dit niet zou willen??

Collina


Collina deze voor naar bed gaan verhaaltje kennen we inmiddels al op MF.
Had jezelf de moeite bespaart en het je keyboard niet aangedaan.

Marquis

Collina
30-12-2009, 15:24
@ Merquis,

Er zitten kloven tussen iets wat je graag zou willen, iets wat zou moeten, en wat logies is.

Ik zou dit beeld voor jouw even verduidelijken, wellicht steek je hier nog iets van op voordat we het nieuwe jaar in glijden.

**Ik hoop dat je deze post dan ook ten harte neemt**

-Willen-
Jij (Merquis) zou graag willen is dat Alistair vecht tegen vechters van eigen kaliber. Strikeforce contractueel gezien is dit, Wedrum, Rogers, of Emelianenko.

Nadat Alistair Overeem van Paul Buentello won, zaten de organisatoren van Strikeforce met hun handen in de haren. Onze Champ "The Headhunter" heeft verloren, wat nu....? Ze hadden geen andere tegenstanders voor Alistair in die tijd. (Stilstaan is geen optie, gezien zijn exclusieve contact had hij de mogelijkheid om zijn avonturen te tonen in de K1) Na zijn fantastische winst op Badr Hari en zijn goede partij tegen Remy Bonjanky die de uitslag vele dubieus vonden.

-Moeten-
Wat zou moeten is dat Alistair Overeem zijn Strikeforce Belt gaat verdedigen.

Dit ligt aan Strikeforce zelf, zij zijn verantwoordelijk, zij zijn de organisatie, zij moeten er voor zorgen dat dit asap mogelijk word gemaakt. Jij (merquis) zou het wel willen, maar daar gaan wij/ Alistair zelf en het management niet over. Het groenlicht moet gegeven worden door de organisatie zelf. (Hun organisatie, hun feest)

-Logies-
Wat logies is, is dat Fedor Emelianenko het als enige recht heeft om voor deze titel te vechten. Dus geen Wedrum, geen Rogers, maar Dhr. Emelianenko zelf. Jij zou dit niet willen omdat jij vind dat dat Belt geen waarde meer heeft, maar gelukkig zijn er mensen die buiten hun kaders kunnen denken dat alleen "ik wil, ik wil, ik wil".

Of je nou wil of niet, Alistair Overeem is nou eenmaal Strikeforce Champ!

Gezien zijn exclusieve contact mag hij voor andere organisaties vechten. Om het nu op stel en sprong om te nemen tegen Fedor net na de K1, dat lijkt me niet handig. Maar een Thompson tussen door, of een andere (in jullie ogen) een walkover... tja... ik kan geen goede andere reden bedenken "Waarom niet"?

Omdat Merquis dit niet zou willen??

Collina

En om terug te komen waar de discussie om draait...

Op basis van al Alistair zijn partijen en skills ben ik 100% van mening dat Gilbert Yvel (ongeacht hij nu voor UFC vecht) niet in de schaduw kan staan van Alistair.

Voor het Nederlandse publiek zou het geweldig zijn, de Arena zou wellicht tot aan de nok vol zitten... maar dit heeft te maken met geschiedenis Gilbert dé MMA vechter van Nederland (toen) maar Gibert haalt nooit meer dat niveau wat hij toen had. Daar druf ik mijn handen wel voor in het vuur te stoppen.

Deze conclussie baseer ik op basis hoe ik Gilbert van dag tot dag heb gevolgd in de 2h2h tijd.

Collina

grim reaper
30-12-2009, 15:25
Is het niet zoals bij het Muay-thai als je je belt niet in 1 jaar verdedigt dat hij vacant wordt?

Marquis
30-12-2009, 15:26
@Marquis

Ik denk dat je met mij eens kan zijn dat de hele fightcard van Dynamite erg vreemd gematched zijn, een paar uitzondering daar gelaten...


Maar goed Marquis, ik ga lekker morgenmiddag kijken en als jij niet mee wil doen aan de poppenkast in Japan kijk je lekker niet...

Happy newyear alvast!

Hey Fasada ik heb het hier niet alleen over Dynamite hé .. laat dat duidelijk zijn. Tuurlijk ben ik mij bewust van de match making van die organisatie.

En morgenmiddag zal ik zeker kijken... en gun ik Alistair zeker weer een overwinning,..

Jij ook een happy new year alvast !!

Collina
30-12-2009, 15:44
Collina deze voor naar bed gaan verhaaltje kennen we inmiddels al op MF.
Had jezelf de moeite bespaart en het je keyboard niet aangedaan.

Marquis

Kortom: Uitgelult! :whistling:
Was overigens niet de bedoeling, zie het als kennisoverdracht.

Collina

Marquis
30-12-2009, 15:52
Kortom: Uitgelult! :whistling:
Was overigens niet de bedoeling, zie het als kennisoverdracht.

Collina



Hahaha jij wijst mij op het feit dat ik reageer op Bas Boon en Justinian en nu wil jij mij onderuit vegen om het gesprek die ik met Fasada voer ?

Hoe treurig kan je zijn Collina...

Had eerder gereageerd op mijn POST boven aan deze pagina ipv zo kleinzerig te reageren omdat ik het niet met je eens ben.

Wat een ventje ben je ook hé

goro
30-12-2009, 15:52
Wat een discuties. Alistair is een beest en Gilbert is goed bezig met de UFC.

Jullie vergelijken precies spiderman en badman.



Wie zou er winnen btw? Spiderman of badman?;)

Collina
30-12-2009, 15:54
Wat een discuties. Alistair is een beest en Gilbert is goed bezig met de UFC.

Jullie vergelijken precies spiderman en badman.



Wie zou er winnen btw? Spiderman of badman?;)

:) haha.

Ik denk spiderman ....

Collina

Marquis
30-12-2009, 16:00
:) haha.

Ik denk spiderman ....

Collina


Ik vraag me af hoeveel vlekken die poster van Spiderman heeft boven jouw bed. :lol::lol:

wrestler_nl
30-12-2009, 16:09
Een schande?! Hij heeft er net een zwaar toernooi op zitten! Kennelijk heeft hij zich geconcentreerd op de K-1. Ik kan het niet onverstandig vinden om na een dergelijk toernooi het even rustig aan te doen. Als hij zou winnen van Arlovski dan heeft hij volgens de critici van een waslap gewonnen (gelet op de afgelopen partijen van Arlovski) en als hij verliest dan is het 'zie je maar, hij bakt er niks van'. Verstandiger is het daarom om een minder groot risico te nemen tegen Fujita.

We kunnen allemaal wel roepen dat we hem graag tegen zwaardere tegenstanders zien vechten - en daar sluit ik me in principe ook wel bij aan - maar aan het einde van de dag is het toch het saldo op de bankrekening dat telt! Een prof vechter zal ook niet tot zijn 67e door blijven vechten, dus zal hij op dit moment zijn geld bij elkaar moeten vechten. Ik denk dat zijn management dat goed in de gaten heeft.

Denk ook niet dat je Gilbert en Alistair goed met elkaar kunt vergelijken op dit moment. Gilbert moet 'terugkomen' en heeft mooi een contract voor 7 partijen te pakken. Als hij goed presteert heeft hij grote kans om ook financieel binnen te lopen. Alistair loopt op dit moment binnen, althans dat neem ik gemakshalve maar even aan.

Dit liedje hebben we al vaak genoeg gehoord.'oh hij heeft net een zware partij achter de rug dus laat hem maar tegen een pannekoek vechten want volgende vecht hij tegen de ECHTE vechters'. Wanneer is de volgende keer als ik vragen mag?
BTW waarom moet Gilbert Yvel terugkomen? Hij heeft een super goede record en al zijn tegenstanders van de laatste tijd (winst of verlies) waren hoger ranked (oftewel betere tegenstanders) dan Overeem's tegenstanders.



@ El Bambino,

Fabrice (fasada) had een heel goed punt en juist geen bla bla zoals jij dat noemt. Of je snapt het niet helemaal, of je bent geen Alistair fan en komt daarom zelf op de proppen met bla bla bla opmerkingen.

@ El Bambino nog een keer;

"laat ik voorop stellen dat ik Gilbert een fantastisch vechter vind om te zien, altijd spanning/grappig.......maar dat het niet meer de Gilbert is van toen" (probeer dat los te laten, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is maar zo gaat dat nou eenmaal in de sport) Pieken en dalen...

1. Gilbert vecht in UFC (leuk) maar mag contractueel zeker niet in de schaduw staan in die van Alistair. (believe me)

2. Gilbert vecht in de UFC (leuk) maar mag financieel/contractueel zeker niet in de schaduw staan in die van Alistair.

3. Gilbert vecht in de UFC (leuk) maar als Alistair/ zijn management hem vaker hebben aangeboden om voor nederlands publiek te vechten zegt hij af. (Terwijl Alistair water bij de wijn wilde doen om voor ons "Nederlands publiek" te vechten, want Alistair is nou eenmaal onbetaalbaar ... en GILBERT NIET!)

4. Gilbert vecht in de UFC (leuk) maar mocht Alistair en Gilbert elkaar treffen, dan is Gilbert zijn schade groter dan zijn dagwaarde want Alistair maakt gehakt van hem. (En dit weet Gilbert maar al te goed)

@ El Bambino voor de één-na- laaste keer;

"je mag je zelf afvragen waarom Fedor (De aller grootste MMA vechter allertijden) heeft gekozen voor Strikeforce"!!

@ El Bambino voor de laaste keer;

Wees maar blij dat Gilbert de partij van Alistair niet heeft aangenomen, want als we toch hebben over theorie en praktijk, weten wij beide best wat Alistair in de praktijk Gilbert zou aanrichten.... en dat is een flinke ravage

@ El Bambino stiekem nog een keer;

Ik vind het geweldig dat Gilbert in de UFC vecht, maar ik wil je hiermee aangeven dat organisatie niets zegt, maar wat in je contract staat. Dus als jij hiermee wil aangeven dat Gilbert het voor elkaar heeft en Alistair een hoop bla bla vertoond in de media en dus niets waar maakt, doet mij vermoeden dat je het niet helemaals snapt.

Bob Schreiber zei altijd in zijn intervieuw, 'PAPA GAAT NAAR ZIJN WERK, BROOD OP DE PLAK BRENGEN EN KOMT DAARNA WEER NAAR HUIS"!!

Ik wens je een prettig 2010 toegewenst,

Collina

Gilbert Yvel heeft waarschijnlijk gekozen voor de UFC omdat hij:
1: tegen de top contenders wilt vechten
2: Een goede carriere wilt opbouwen
3: De UFC betaalt denk ik echt niet slecht
...geloof me Gilbert heeft niet voor de states gekozen omdat hij overeem woe ontwijken:lol: BTW just for the record in mijn ogen is Yvel veel hoger ranked dan Overeem.


laat overeem nou toch lekker nog tegen een pannekoek vechten als hij in mei daadwerkelijk tegen fedor moet vechten zoals de geruchten zijn dan komen we er toch wel achter waar die daadwerkelijk staat. gewoon even geduld hebben nog

Je kan niet tegen Fedor vechten om te kijken waar je staat. Je moet eerst tegen (sub)-toppers vechten & dan als je hebt bewezen dat je daar hoort dan mag je tegen fedor vechten. Alistair heeft wel de belt maar hij is geen champ.


Ik vind Alistair een geweldige vechter maar hij blijft de toppers ontwijken en dat valt niet goed te praten.

Precies!

Collina
30-12-2009, 16:10
Ik vraag me af hoeveel vlekken die poster van Spiderman heeft boven jouw bed. :lol::lol:

Ik kocht hem van jou via marktplaats.nl, so you tell me...

leks
30-12-2009, 16:10
Ik hoop echt dat komend jaar Overeem furore gaat maken in mma. Voorlopig is het wat mij betreft nog maar de vraag wat de vernieuwde/verbeterde? Overeem allemaal anders of nog beter kan doen tegen de mma top.

Feit is wel dat de oude Overeem op mma gebied tegen de elitevechters ~80% (zo ongeveer) heeft verloren.

Feit is ook dat Overeem in vrijwel elk gevecht (ook alle verloren partijen) momenten heeft gehad dat hij domineerde.

Dus ik denk dat we het gewoon zullen moeten gaan afwachten, wat hij op K1 gebied heeft gedaan is sowieso fenomenaal.

Ik gun hem zeker zijn succes laat dat voorop staan.

Collina
30-12-2009, 16:20
Ik hoop echt dat komend jaar Overeem furore gaat maken in mma. Voorlopig is het wat mij betreft nog maar de vraag wat de vernieuwde/verbeterde? Overeem allemaal anders of nog beter kan doen tegen de mma top.

Feit is wel dat de oude Overeem op mma gebied tegen de elitevechters ~80% (zo ongeveer) heeft verloren.

Feit is ook dat Overeem in vrijwel elk gevecht (ook alle verloren partijen) momenten heeft gehad dat hij domineerde.

Dus ik denk dat we het gewoon zullen moeten gaan afwachten, wat hij op K1 gebied heeft gedaan is sowieso fenomenaal.

Ik gun hem zeker zijn succes laat dat voorop staan.

Ik ben het deels wel eens wat je zegt, alleen ben ik van mening dat HW toch een ander verhaal is.

Het is nu te voorbarig om vast te stellen dat hij een ware MMA champ is of niet. Wat hij in de K1 heeft laten zien neem ik ook mee op MMA gebied, overigens alles wat met vechten te maken heeft. Het is misschien appels met peren vergelijken, maar al zijn skills die hij nu staand heeft opgedaan tijdens al zijn trainingen neemt hij ook mee in zijn MMA partijen.

Grondtechniek is hij al herenmeester en staand is nu alleen maar verbeterd..

We zullen het allemaal zien in 2010, gaat vast een leuk MMA jaar worden dan wel niet K1.

Collina

Marquis
30-12-2009, 16:23
Dit liedje hebben we al vaak genoeg gehoord.'oh hij heeft net een zware partij achter de rug dus laat hem maar tegen een pannekoek vechten want volgende vecht hij tegen de ECHTE vechters'. Wanneer is de volgende keer als ik vragen mag?
BTW waarom moet Gilbert Yvel terugkomen? Hij heeft een super goede record en al zijn tegenstanders van de laatste tijd (winst of verlies) waren hoger ranked (oftewel betere tegenstanders) dan Overeem's tegenstanders.



Gilbert Yvel heeft waarschijnlijk gekozen voor de UFC omdat hij:
1: tegen de top contenders wilt vechten
2: Een goede carriere wilt opbouwen
3: De UFC betaalt denk ik echt niet slecht
...geloof me Gilbert heeft niet voor de states gekozen omdat hij overeem woe ontwijken:lol: BTW just for the record in mijn ogen is Yvel veel hoger ranked dan Overeem.




Dat kan je niemand wijs maken hier ,... geloof me hahaha
Het is gewoon lachwekkend hoe men alles recht lult hier.

Collina
30-12-2009, 16:49
Dat kan je niemand wijs maken hier ,... geloof me hahaha
Het is gewoon lachwekkend hoe men alles recht lult hier.

@ Merquis,

Leg het ons dan maar eens uit, het is geen kwestie van recht praten maar hoe de kaarten nou eenmaal geschud en verdeeld zijn.

Maar leg jij aan ons eens uit "hoe zou jij het aanpakken"?

(Let op: waar je geen invloed op hebt, moet je geen energie instoppen want dat is loos) Denk aan Strikeforce, Champ Belt en Contracten.

Wat zou jij doen als jij het management bent van Alistair: Hoe zou jij het allemaal aanpakken, want blijkbaar zijn wij (de gene die het allemaal volgens jou recht aan het lullen zijn, de gene die het niet snappen) dus leg jij het mij/ons maar eens uit...

Ik wacht in spanning af...

El Bambino
30-12-2009, 17:54
Ik geloof dat Alistair al genoeg heeft bewezen in de praktijk, althans in de K-1.

Vanwaar al de haat richting Alistair? Vraag slaat niet alleen op jou El Bambino maar op meerdere leden die vrijwel iedere topic die ook over Alistair gaat aangrijpen om hem de grond in te boren.


Heeft niks met haat te maken, heeft te maken met veel pratjes aan de kant van Ali maar deze praatjes horen we al een tijdje en vervolgens blijft ie vechten tegen 2e of 3e rang vechters. Wij zijn liefhebbers, toeschouwers die ook een mening hebben en veel meningen op deze forum zijn gebasserd op het feit dat Ali veel praat maar in de praktijk het laat afweten.
Mocht Ali ooit een topper a la Fedor, Mir, Vasquez vechten en winnen dan krijgt ie van mij alle credits :thup:

Irishrover
30-12-2009, 17:54
We moeten inderdaad geduldig zijn, want Collina gaf zelf aan dat Ali 'als het goed is'
ergens in April/Mei tegenover Fedor staat.

Correct me if i'm wrong.

oliebol
30-12-2009, 18:18
ik hoop dat we Ali O maar snel tegen een echte topper gaan zien, heb nu veel V-cash op hem gezet dus ik hoop maar dat hij deze partij pakt (lijkt me wel goed te doen voor hem)

gieloe
30-12-2009, 18:24
hahaha priceless topic. Ik zou zeggen plaats een poll met jullie stelling...

Fasada
30-12-2009, 18:49
Ja, ik kan hier ook enorm om lachen...

Van beide kanten is wat te zeggen, sportief gezien moet Alistair zich bewijzen tegen een top 10 vechter en heeft financieel niet te klagen en Yvel heeft sportief gezien niet te klagen (Barnett, Rizzo en nu Dos Santos) en kan door een winst over een top 10 vechter meer geld gaan verdienen en schiet daarmee omhoog in de ranking.
Het zijn beide totaal andere scenario's en er is voor beide wat te zeggen. Als fan kan ik het goed begrijpen dat men Alistair liever tegen topcontenders ziet want zij krijgen na de partij niet de cheque die Alistair wel krijgt, vandaar dat ik het wel begrijp van de kant van het management/vechter om er voor te kiezen om te vechten op Dynamite...

Het feit is wel dat 4 van onze topvechters in 1 weekend vechten bij twee top organisaties...

Ik hoop gewoon dat Overeem snel Fujita stopt, Gegard Mousasi Gary Goodridge een pak rammel verkoopt, Yvel met een vliegende knie Dos Santos naar de canvas stuurt en Melvin Manhoef de upset van de avond scoort!!

Viva LaHollandia!!!

Guile
30-12-2009, 18:50
: BTW just for the record in mijn ogen is Yvel veel hoger ranked dan Overeem.



Op basis waarvan dan? Ik noem 2 gemeenschappelijke tegenstanders. Igor en Belfort. Yvel 0-2 en Overeem 3-0.

Omdat Yvel toevallig een blik B organisatie vechters heeft gehad? De eerste serieuze tegenstander was ie meteen kansloos.

Met alle respect, Yvel doet het goed tegen de B garnituur. Pride was en UFC is de top en daar kan ie het gaan laten zien. Tijd zal het leren.

Collina
30-12-2009, 19:03
Op basis waarvan dan? Ik noem 2 gemeenschappelijke tegenstanders. Igor en Belfort. Yvel 0-2 en Overeem 3-0.

Omdat Yvel toevallig een blik B organisatie vechters heeft gehad? De eerste serieuze tegenstander was ie meteen kansloos.

Met alle respect, Yvel doet het goed tegen de B garnituur. Pride was en UFC is de top en daar kan ie het gaan laten zien. Tijd zal het leren.

Helemaal juist.. :)

@ Marquis,

Ik wacht nog steeds :)

Collina
ps: ik pest je maar hé, no hard feelings.

Marquis
30-12-2009, 20:24
@ Merquis,

Leg het ons dan maar eens uit, het is geen kwestie van recht praten maar hoe de kaarten nou eenmaal geschud en verdeeld zijn.

Maar leg jij aan ons eens uit "hoe zou jij het aanpakken"?

(Let op: waar je geen invloed op hebt, moet je geen energie instoppen want dat is loos) Denk aan Strikeforce, Champ Belt en Contracten.

Wat zou jij doen als jij het management bent van Alistair: Hoe zou jij het allemaal aanpakken, want blijkbaar zijn wij (de gene die het allemaal volgens jou recht aan het lullen zijn, de gene die het niet snappen) dus leg jij het mij/ons maar eens uit...

Ik wacht in spanning af...


Colien,

Je hebt niet meer dan praatjes hier...

Jij daagt mij uit voor een "debat" ik reageer daarop en vervolgens heb jij daar niets op te zeggen. Inhoudelijk reageer je nergens op wat ik zeg.
Vervolgens betrek je Bas Boon en Justinian er bij om de lezers wat zand in de ogen te strooien.

En nu kaats je weer de bal naar mij terwijl jij aan zet bent.

Zullen we dit afspreken reageer jij maar eerst op mijn post (zie pagina 2 boven aan). En als je het naar behoren doet dan zal ik op bovengestelde vraag antwoord geven goed ?!?

En wees niet zo kinderachtig en overtuig mij en de lezers dat ik onzin uitkraam.





Collina,..

De laatste partij waar hij een normale tegenstander heeft gehad van formaat op MMA gebied is gedateerd op 23-09-2008.

Dus waar heb je het over ?

Tegenstanders na 23-09-2008 wil ik niets eens opnoemen omdat het te lachwekkend voor woorden is.
Vechters van formaat Alistair met ambitie zouden plaats vervangende schaamte krijgen als ze jongens als
Tony Sylvester of Gary Goodridge moeten afwerken en in de toekomst die hoogbejaarde Fujita.

Dus hoe kom jij er bij dat Alistair Gilbert met de grond gelijk zou maken ?

Waar baseer jij dat op ?

Baseer jij dat op omdat Alistair op dit moment fysiek op het jongere broertje van Bob Sapp lijkt of omdat hij in een andere tak (K1) van een middelmatige vechter (Texeira) heeft gewonnen ?

Of omdat hij in 3 minuten door Badr Hari is op gegeten ?


Die Strikeforce belt is in mijn (en vele andere) ogen niets meer waard aangezien men niet wilt vechten tegen waardige tegenstanders omdat GG een andere agenda had/heeft dan die van Strike Force… En het aan de fans/liefhebbers recht lult onder het mom van de schoorsteen moet roken.

Bij de gemiddelde forumbroeder kan je deze nonsens verkopen maar er zijn anderen die hier totaal niet in trappen.

En wij kunnen nog niet praten wie beter is van de twee (Yvel-Overeem). Dat kan pas wanneer deze pot daadwerklijk een feit is geweest,.. zolang dat geen feit is is het puur speculeren voor alle partijen.

Dus wees jij maar lekker onder de indruk als Alistair weer eens 30 cm breder is geworden of ijzer tilt,… ik hou het op
zijn niets zeggende MMA record van 2009.

Fasada
30-12-2009, 21:00
Ja, ik kan hier ook enorm om lachen...

Van beide kanten is wat te zeggen, sportief gezien moet Alistair zich bewijzen tegen een top 10 vechter en heeft financieel niet te klagen en Yvel heeft sportief gezien niet te klagen (Barnett, Rizzo en nu Dos Santos) en kan door een winst over een top 10 vechter meer geld gaan verdienen en schiet daarmee omhoog in de ranking.
Het zijn beide totaal andere scenario's en er is voor beide wat te zeggen. Als fan kan ik het goed begrijpen dat men Alistair liever tegen topcontenders ziet want zij krijgen na de partij niet de cheque die Alistair wel krijgt, vandaar dat ik het wel begrijp van de kant van het management/vechter om er voor te kiezen om te vechten op Dynamite...

Het feit is wel dat 4 van onze topvechters in 1 weekend vechten bij twee top organisaties...

Ik hoop gewoon dat Overeem snel Fujita stopt, Gegard Mousasi Gary Goodridge een pak rammel verkoopt, Yvel met een vliegende knie Dos Santos naar de canvas stuurt en Melvin Manhoef de upset van de avond scoort!!

Viva LaHollandia!!!

Door al dat M.M.A. geweld vergeet ik notabene de main event!!

GO SOUWER POWER!!!!!!!

Het zijn dus 5 topvechters!

Justinian
30-12-2009, 21:20
Heeft niks met haat te maken, heeft te maken met veel pratjes aan de kant van Ali maar deze praatjes horen we al een tijdje en vervolgens blijft ie vechten tegen 2e of 3e rang vechters. Wij zijn liefhebbers, toeschouwers die ook een mening hebben en veel meningen op deze forum zijn gebasserd op het feit dat Ali veel praat maar in de praktijk het laat afweten.
Mocht Ali ooit een topper a la Fedor, Mir, Vasquez vechten en winnen dan krijgt ie van mij alle credits :thup:
Van Alistair hoor ik niet zoveel praatjes moet ik zeggen. Hij heeft voor de K-1 wel een aantal voorspellingen gedaan - wellicht doel je daarop - maar die voorspellingen mocht hij ook doen gelet op zijn K-1 prestaties het afgelopen jaar. Wat betreft MMA, tja hij heeft geroepen dat hij graag tegen Fedor wil en wel in april. Dat de partij er niet van komt wil niet zeggen dat hem dit persoonlijk aan te rekenen valt. Er is ook nog een management dat zijn zakelijke belangen behartigt.

Ach ja, ik verwacht dat hij dit begin/halverwege dit jaar zijn titel zal verdedigen en wel tegen Fedor. Ik ben erg benieuwd naar deze partij.

wrestler_nl
30-12-2009, 22:22
Op basis waarvan dan? Ik noem 2 gemeenschappelijke tegenstanders. Igor en Belfort. Yvel 0-2 en Overeem 3-0.

Omdat Yvel toevallig een blik B organisatie vechters heeft gehad? De eerste serieuze tegenstander was ie meteen kansloos.

Met alle respect, Yvel doet het goed tegen de B garnituur. Pride was en UFC is de top en daar kan ie het gaan laten zien. Tijd zal het leren.
Kansloos vind ik een groot woord,maar hij deed het idd niet erg goed tegen Barnett maar Barnett was op dat moment ook nr.2 op de rankings & is een extreem goede worstelaar.(Yvel's zwake punt). Maar je moet Yvel credit geven omdat hij toch de ring ingaat met topvechters. (zie: Rizzo, Barnett& JDS aanstande zaterdag) iets wat Overeem al heel lang niet heeft gedaan op mma gebied.


Wat betreft MMA, tja hij heeft geroepen dat hij graag tegen Fedor wil en wel in april. Dat de partij er niet van komt wil niet zeggen dat hem dit persoonlijk aan te rekenen valt. Er is ook nog een management dat zijn zakelijke belangen behartigt.

Ach ja, ik verwacht dat hij dit begin/halverwege dit jaar zijn titel zal verdedigen en wel tegen Fedor. Ik ben erg benieuwd naar deze partij.

Misschien moet hij volgende keer is ff met z'n management eens overleggen voordat hij dingen uitbraakt , als het echt zo is.
anyway, ik haat Overeem niet ofzo maar ik ben het gewoon zat dat mensen elke keer hier alles recht lullen als het om Alistair Overeem gaat.

Guile
30-12-2009, 23:47
Overeem is er ff tussenuit op MMA gebied, althans wat de toppers betreft. Maar check zijn lijst, die is niet misselijk. Hij 4? jaar jonger dan Yvel, dus hij kan nog wel ff. Dit jaar Strikeforce en later UFC hoop ik.

Ik snap gewoon niet dat mensen hem boven Overeem zetten. Maar goed wie weet ooit...

Justinian
31-12-2009, 09:29
Misschien moet hij volgende keer is ff met z'n management eens overleggen voordat hij dingen uitbraakt , als het echt zo is.
anyway, ik haat Overeem niet ofzo maar ik ben het gewoon zat dat mensen elke keer hier alles recht lullen als het om Alistair Overeem gaat.
Verwar een discussie - waarin je gewoon argumenten uitwisselt - s.v.p. niet met 'recht lullen' ;)