PDA

View Full Version : PACQUIAO to face new man !!!!



pure
29-12-2009, 20:18
MANNY PACQUIAO'S superfight with Floyd Mayweather Jnr in Las Vegas is set to be KO'd today when the Filipino's camp announce another opponent.

The showdown has been in doubt since the American insisted Pacquiao agreed to random drug testing.
WBO champ Pacquiao's promoter Bob Arum set a Monday deadline for the other camp to accept a final offer in which both sides let the Nevada State Athletic Commission make a ruling.
But Mayweather's advisor Leonard Ellerbe said last night there was no question of accepting that.
In a bid to get the bout on the NSAC have ordered both to submit to urine tests within 48 hours.


zooo te zien gaat het niet door :boos:

Anderson
29-12-2009, 21:01
Floyd is bang I smell pussy.

bryan
29-12-2009, 21:09
floyd ??? eerder pac !! waarom geen test ?? verder heeft floyd overal mee ingestemd.. hij eist alleen drugstest zoals die ook voorgeschreven zijn bij de olympische spelen..

Wiseguy
29-12-2009, 21:37
Ik snap pacman niet. Als hij deze pot wil is het een kleine moeite om zich te laten testen,

Anderson
29-12-2009, 22:25
Jullie hebben gelijk, ik zit verkeerd te lezen

weks
29-12-2009, 23:00
is dus geen kleien moeite voor pac omdat hij eerder al heeft aangegeven dat hij het niet heeft op bloedprikken. hij heeft het idee dat het hem zwak maakt. hij wil het wel doen, voor en na partij maar welop afgesproken tijden zodat hij zich kan voorbereiden
ik blijf hopen op deze partij maar gok dat floyd er niet aan wilt beginnen

bryan
29-12-2009, 23:06
is dus geen kleien moeite voor pac omdat hij eerder al heeft aangegeven dat hij het niet heeft op bloedprikken. hij heeft het idee dat het hem zwak maakt. hij wil het wel doen, voor en na partij maar welop afgesproken tijden zodat hij zich kan voorbereiden
ik blijf hopen op deze partij maar gok dat floyd er niet aan wilt beginnen

ik vindt dat floyd niets raars vraagt.. zijn normale test en vindt dat pac wel met een betere rede moet komen als " ik vindt het niet fijn" denk dat niemand een fan is van naalden maar toch.. vindt dat het nu aan pac is en als ik floyd was zou ik ook niet afwijking vooral niet nu..

BoerHarms
30-12-2009, 00:10
Let the soap begin!! :confused:

iconian
30-12-2009, 00:19
ik vindt dat floyd niets raars vraagt.. zijn normale test en vindt dat pac wel met een betere rede moet komen als " ik vindt het niet fijn" denk dat niemand een fan is van naalden maar toch.. vindt dat het nu aan pac is en als ik floyd was zou ik ook niet afwijking vooral niet nu..

in plaats van 2 dagen voor de wedstrijd wilde pac het meteen na de wedstrijd, het heeft dus alles met floyd te maken die deze partij niet wil. Zij kwamen met die eis out of the blue terwijl het bijna rond was, en pac wilde er zelfs mee instemmen alleen dus vlak na de partij en niet 2 dagen ervoor.

Floyd is chichi boy

TheHagueBoxer
30-12-2009, 01:21
uiteindelijk komt dit gevecht er toch wel, er zit gewoon te veel geld in om het niet te doen

Anderson
30-12-2009, 12:06
denk dat niemand een fan is van naalden maar toch


Het is geen bloedprik zoals bij de dokter gewoon een spelden prikje in je oor.

Marco
30-12-2009, 12:34
pfff, jammer dat er weer zoveel gezeik is om een partij neer te zetten....

trainer Bv S'burg
30-12-2009, 13:16
Het is geen bloedprik zoals bij de dokter gewoon een spelden prikje in je oor.

pacman wil geen oorbellen, dat is niet zijn style! :thup: die partij moet doorgaan :twak: