PDA

View Full Version : HOLLAND GI CHALLENGE 2010 - Sunday February 21st -



cholitzu
30-12-2009, 00:13
http://www.bjjholland.com/images/poster-hgc-2010-big-last.jpg




We would like to invite you for the Holland Gi Challenge 2010 on Sunday February 21st .


THE WINNER OF EACH OPEN CLASS, ELITE & BLUE BELT CLASS WILL WIN A GI!


Total of 1600 euro worth of prizes !


And, all early registrations will receive a Tournament t-shirt!




RULES & FIGHT TIME
The point system of the IBJJF (http://www.ibjjf.org/rules.htm) will be used.


White Belt fights will last 5 minutes.
Blue Belt fights will last 6 minutes.
Elite (Purple&Up) fights will last 7 minutes.


In the Elite class the lower belt rules are applied.
For example, if a purple belt fights a brown belt, it will be purple belt rules(no toeholds & kneebars)




PRIZES
Medals will be awarded for the 1st, 2nd and 3rd places.
The winner of each open class and each elite class will win a Black Eagle Gi.


The winner of each blue belt class will win a Zona gi.
There will be a trophy for the Best Team and the coach of the best team will receive 100 euro.




WEIGHT CLASSES & REGISTRATION
Men: -70kg, - 76 kg, - 82.3kg, -88.3 kg , -94.3 kg , -100.5 kg, + 100.5 kg
Women: -60kg and +60kg
In the Elite and Women divisions it is possible that weight categories are put together to ensure enough fights. (Weight categories and weigh-in is with Gi)


Early registration until January 31st
The fee for early registration is € 25 and gives right to a free tournament tshirt.
Payment is possible by using bank deposit or Paypal.
Early registration will close on Sunday January 31st


Late registration until February 14th
The fee for late registration is € 25 and is only possible using paypal
Registration will close on Sunday February 14th
Information regarding payment by bank deposit or Paypal can be found on our site (http://www.bjjholland.com/).




Online registration (http://www.bjjholland.com/reg-form-hgc2010.html)



REGISTRATION AFTER FEBRUARY 14th & REGISTRATION BY EMAIL WILL NOT BE ACCEPTED!!
If you haven’t paid and subscribed before the deadline, please do not come to the competition
to try enrolling on the day itself, for this will be not be accepted.




REGISTRATION CHECKDAY
Wednesday February 17th will be registration check day.
ALL ATHLETES MUST CHECK THEIR REGISTRATION INFORMATION ON THE
REGISTRATION CHECK DAY – FEBRUARY 17th ON OUR WEBSITE: WWW.BJJHOLLAND.COM (http://www.bjjholland.com/)


If there are any mistakes on the information please send an email to [email protected]
After the registration check day, no changes will be made and no refunds will be given.




WEIGH-IN & FIGHT SCHEDULE
A schedule with the start time of all categories will be available at our site (http://www.bjjholland.com/) on
Thursday February 18th.
THE WEIGH IN WILL BE JUST BEFORE YOU STEP ON THE MAT FOR YOUR FIRST FIGHT.
WHEN CALLED OUT TO FIGHT, BRING YOUR ID TO THE MAT TO IDENTIFY YOURSELF.
The athletes must be at the warm up area, according to their fight schedule.
The athlete can only enter in the fighting area when called by the official.
In case of victory the athlete must return to the warm up area, and remain there till the next fight.




CHEAP HOSTEL
There is a nice and cheap hostel in the centre of Amsterdam.
Rates are around 25 euro and you can book a room at: http://www.stayokay.com/index.cfm?&lng=2




LOCATION
Sporthallen Zuid Amsterdam
Burgerweeshuispad 54
1076 EP Amsterdam
020-3058305


http://www.sporthallenzuid.amsterdam.nl/
(http://www.sporthallenzuid.amsterdam.nl/)(Directions in English are available via email)



There will be fight gear for sale from ZONA MMA GI & NOGI (zona-mma.com (http://www.zona-mma.com/))

Groundwork
30-12-2009, 00:41
I'll be there ;)
Altijd een tof toernooike en den afstand valt goe mee.

cholitzu
02-01-2010, 00:23
I'll be there ;)
Altijd een tof toernooike en den afstand valt goe mee.


Eerste inschrijvingen zijn al binnen. Gaat goed zo:)

bigboz
02-01-2010, 02:54
als me blessure midden deze maand voorbij is doen ik ook mee !

mdk
02-01-2010, 08:10
Alle winnaars van elke gewichtklasse vanaf blauw een eigen Gi!!!

Mooi initatief!

FightingDutchman
02-01-2010, 09:41
Alle winnaars van elke gewichtklasse vanaf blauw een eigen Gi!!!

Mooi initatief!

Dat is inderdaad mooi! Maar ik denk dat ik er helaas niet bij ga zijn ivm met HEAT FC, wel jammer want de toernooien in Amsterdam zijn altijd super!

the boxer
02-01-2010, 13:42
Dat is inderdaad mooi! Maar ik denk dat ik er helaas niet bij ga zijn ivm met HEAT FC, wel jammer want de toernooien in Amsterdam zijn altijd super!

X2

cholitzu
11-01-2010, 15:32
TTT

Solar
11-01-2010, 17:49
Dat is inderdaad mooi! Maar ik denk dat ik er helaas niet bij ga zijn ivm met HEAT FC, wel jammer want de toernooien in Amsterdam zijn altijd super!

x3

Echt heel jammer. :crying:

cholitzu
26-01-2010, 23:05
TTT

Inschrijvingen komen langzaam binnen, Deelnemers uit, Duitsland Uk, Frankrijk, Belgie, Italie zijn igg weer aanwezig.

Beloofd weer een goed tournooi met een hoop extra prijzen.

Ben-no-suke
27-01-2010, 10:32
Yehoo, wij zijn er uiteraard ook! Ik zie je volgende dinsdag weer 16.00 ;-)

Grtz. B.

sebastiaan
27-01-2010, 11:05
Ehm toch nog even een vraagje, ik ga volgende week voor mijn paarse streep examen.
Aan nemend dat ik die haal(examens zijn een bitch,maar toch) is het dan oke als ik bij elite mee doe?
Ik had me bij de Dutch open ook als blauweband bij de elite ingeschreven en dat werd niet gewaardeerd..
Nu kan ik de inschrijving nog veranderen als het moet.

cholitzu
27-01-2010, 19:16
Ehm toch nog even een vraagje, ik ga volgende week voor mijn paarse streep examen.
Aan nemend dat ik die haal(examens zijn een bitch,maar toch) is het dan oke als ik bij elite mee doe?
Ik had me bij de Dutch open ook als blauweband bij de elite ingeschreven en dat werd niet gewaardeerd..
Nu kan ik de inschrijving nog veranderen als het moet.

Elite is purple & up. Als jij ervan uit gaat dat je de paarse band hebt op 21 february is het geen probleem.

Laat het alleen even weten als het om een of andere reden veranderd moet worden.

Tuplad
27-01-2010, 23:09
Daar zijn ze weer met hun zotte kosten :p

cholitzu
27-01-2010, 23:19
Daar zijn ze weer met hun zotte kosten :p


Want??Zotte kosten??

Mr 1 Leg
28-01-2010, 07:36
x3

Echt heel jammer. :crying:x4

Tuplad
28-01-2010, 11:42
Want??Zotte kosten??
€25 om mee te doen ? :eek:

BBC
28-01-2010, 13:40
Ehm toch nog even een vraagje, ik ga volgende week voor mijn paarse streep examen.
Aan nemend dat ik die haal(examens zijn een bitch,maar toch) is het dan oke als ik bij elite mee doe?
Ik had me bij de Dutch open ook als blauweband bij de elite ingeschreven en dat werd niet gewaardeerd..
Nu kan ik de inschrijving nog veranderen als het moet.

Jullie zijn ook wel heel langzaam met promoten, Sebastiaan. Aan je resultaat te zien op de Dutch Open ben je toch echt wel een volwaardige purple belt.

Tuplad
28-01-2010, 13:42
paarse streep examen.

ó_Ò ?

BBC
28-01-2010, 15:11
paarse streep examen.


Als je dan paars bent, ga je dan op een bepaald moment voor het bruine streep examen? :D

Tuplad
29-01-2010, 01:04
weet er iemand of er veel vrouwen aan mee doen ? :D

g-unit
31-01-2010, 22:57
Ehm toch nog even een vraagje, ik ga volgende week voor mijn paarse streep examen.
Aan nemend dat ik die haal(examens zijn een bitch,maar toch) is het dan oke als ik bij elite mee doe?
Ik had me bij de Dutch open ook als blauweband bij de elite ingeschreven en dat werd niet gewaardeerd..
Nu kan ik de inschrijving nog veranderen als het moet.


hoe zo wordt het niet gewaarderd, ik heb jongens gezin die mee deden met witte banders en opeens zag ik ze met bruine banders mee doen en nog eerste worden hee, dus alles kan als je zelf maar vertrouwt en weet dat je met de klasse mee kan draaien succes jongen, vind echt mooi jouw vecht styl :cool2:

Tuplad
01-02-2010, 16:13
hoe zo wordt het niet gewaarderd, ik heb jongens gezin die mee deden met witte banders en opeens zag ik ze met bruine banders mee doen en nog eerste worden hee, dus alles kan als je zelf maar vertrouwt en weet dat je met de klasse mee kan draaien succes jongen, vind echt mooi jouw vecht styl :cool2:

Hahaha, dan wil ik wel weten wat voor witte banden dat waren die #1 bij bruin werden :eek:

FightingDutchman
02-02-2010, 07:58
Hahaha, dan wil ik wel weten wat voor witte banden dat waren die #1 bij bruin werden :eek:

Hij heeft het hier denk ik over Rahad Darpinyan die inderdaad de vorige editie van de Holland Gi Challenge bij wit heeft meegedraaid maar daar duidelijk niet thuis hoorde. Afgelopen Dutch open heeft hij bij Bruin meegedaan en won hij zijn gewichtsklasse. Dus dat is ongeveer 3/4 jaar. Moet er wel bij vermelden dat hij al een paar keer in Ede bij de gevorderde gewonnen had en zowel een hele goede judo en worstel achtergrond heeft als ik me niet vergis.

g-unit
02-02-2010, 18:43
Hij heeft het hier denk ik over Rahad Darpinyan die inderdaad de vorige editie van de Holland Gi Challenge bij wit heeft meegedraaid maar daar duidelijk niet thuis hoorde. Afgelopen Dutch open heeft hij bij Bruin meegedaan en won hij zijn gewichtsklasse. Dus dat is ongeveer 3/4 jaar. Moet er wel bij vermelden dat hij al een paar keer in Ede bij de gevorderde gewonnen had en zowel een hele goede judo en worstel achtergrond heeft als ik me niet vergis.


yeps je weet precies wil ik bedoel.:thup:

Briant
02-02-2010, 18:51
Rahad is niet bepaald "gewoon" een witte band.

FightingDutchman
02-02-2010, 19:31
Rahad is niet bepaald "gewoon" een witte band.

Nee zeker niet. Alhoewel hij niet een pure BJJ-er is, is dankzij zijn Judo, Worstel en Grappling achtergrond De bruine bande klassen een veel gepastere klasse voor hem dan de witte banders dat is een ding dat zeker is!

Tuplad
03-02-2010, 19:35
Aaah Rahad, die jongen hoort idd niet thuis in wit.

Christophe
03-02-2010, 19:56
Want??Zotte kosten??




Uit Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=97828&highlight=tuplad&page=2:)

En even voor iedereen die een tornooi wil organiseren dat meer dan €5 kost:

http://img154.imageshack.us/img154/750/avatarbf0.jpg

Vlad Polianskii
Born: August 4, 1990 (1990-08-04) (age 19)

Other names: Tuplad
Residence: Lermontov, Russia
Nationality: Russian
Height. 1.85 m (6 ft 1 in)
Weight: 84 kg (185 lb)
Style: Brazilian Jiu-Jitsu
Fighting out of: Antwerp, Belgium
Team: EXIT BJJ
Rank : white belt in BJJ

http://en.wikipedia.org/wiki/User:Tuplad

Tuplad :: BJJ (http://users.telenet.be/tuplad/bjj.html)

:rolleyes:

Mr 1 Leg
04-02-2010, 10:11
:rolleyes:da is hem bangelijk cristophe hahahahaha ;)

Tuplad
04-02-2010, 13:58
:rolleyes:

:whistling: Als het een geheim was, zou'k et niet op Wikipedia zetten, mongool :thup: Das trouwes den 2de keer (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=831459&postcount=46) da gij da post :cool2:

http://i26.photobucket.com/albums/c113/Wanda666/KeyboardWarriors.jpg?t=1265288547

FightingDutchman
04-02-2010, 16:05
:whistling: Als het een geheim was, zou'k et niet op Wikipedia zetten, mongool :thup: Das trouwes den 2de keer (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=831459&postcount=46) da gij da post :cool2:

http://i26.photobucket.com/albums/c113/Wanda666/KeyboardWarriors.jpg?t=1265288547

:fp: Hahaha waarom heb je een afbeelding neergezet die alleen op jezelf slaat!? Christophe, Franky en ook Ijsblok en Cliff (waar je in een ander topic commentaar op hebt) hebben allemaal al, succesvol, meerdere malen op de mat gestaan bij verschillende toernooien. Jij daarentege zeurt liever hier over 'Zotte kosten' en dat mensen te laag gegradueerd zijn. Dus ik weet niet op wie die afbeelding nou slaat.........

Christophe
04-02-2010, 17:02
da is hem bangelijk cristophe hahahahaha ;)

;)


:whistling: Als het een geheim was, zou'k et niet op Wikipedia zetten, mongool :thup: Das trouwes den 2de keer (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=831459&postcount=46) da gij da post :cool2:


Het is inderdaad de 2de keer dat ik dat post ... en ik heb het gevoel dat het niet de laatste keer was ook! :lol:

Ik heb geen probleem met het in discussie treden met mensen met een andere mening dan de mijne zonder mijn respect voor hen te verliezen. Maar het gedrag dat jij hier tegenover andere BJJ'ers en mij toont schiet me telkens in het verkeerde keelgat. Kinderachtig van me, I know, maar ach ... ik ben ook maar een mens. ;)

Enne ... keyboardwarrior?! Ik kom - spijtig genoeg - niet zo veel meer in België, maar zodra ik m'n ticket heb voor m'n volgende reis laat ik het je weten en doe ik m'n best dat we elkaar ook "in real life" eens ontmoeten (en dan liefst nog ergens op een mat) ... ik ben benieuwd of jij dan evenveel moeite zal doen om voor me te staan met je grote mond. ;)


:fp: Hahaha waarom heb je een afbeelding neergezet die alleen op jezelf slaat!? Christophe, Franky en ook Ijsblok en Cliff (waar je in een ander topic commentaar op hebt) hebben allemaal al, succesvol, meerdere malen op de mat gestaan bij verschillende toernooien. Jij daarentege zeurt liever hier over 'Zotte kosten' en dat mensen te laag gegradueerd zijn. Dus ik weet niet op wie die afbeelding nou slaat.........

Eigenlijk gek dat echte BJJ'ers zich laten opnaaien door zo'n would-be, niet?! Buiten één wedstrijdje (ik dacht in Ede) waar hij zijn armpje bezeert had, kan ik me niet herinneren veel BJJ-gerelateerd nieuws van deze jongen gehoord te hebben.

Bovendien, het beste van al is dat ik origineel van Exit Antwerpen - het team waar Tuplad nu traint - ben (al heb ik hem nooit persoonlijk ontmoet, hij is begonnen toen ik al een tijdje weg was). Ik heb er destijds mijn blauwe band gekregen van Maurice Goffart en Ken Van Gilbergen na 2,5 jaar regelmatig trainen en deelnemen aan wedstrijden, terwijl ik mijn eerste grote tornooi-overwinning al na een jaar had (Spartakiade Brussel, wit -85, maart 2004). Ik heb die beslissing van mijn trainers eerlijk gezegd nooit beklaagd, al waren er toen ook heel wat mensen van andere teams aan het klagen dat ik mijn blauwe band eerder had moeten krijgen! ;)

History repeats itself! :p

Christophe
04-02-2010, 17:07
En on-topic: Waw, elke BJJ´er die niét deelneemt aan zo'n strak georganiseerd tornooi (zeker degenen uit België en Nederland) is goed gek!!!

Proficiat aan de organisatie! :thup:

Mack
04-02-2010, 17:16
Volgens mij is het iets positiefs dat BJJ'ers in Nederland/België niet heel snel naar een hogere band gaan. Ik heb liever dat mensen iets lager gegradueerd zijn dan te hoog.

Briant
04-02-2010, 17:17
Ach witte banders met veel ambitieuze praat, ergens ook wel weer komisch.

mdk
04-02-2010, 17:30
Doodmoe wordt je ervan dat hij elke keer weer een BJJ topic naar de klote helpt.

Zullen we hem vanaf nu gewoon negeren, en dan bedoel ik echt helemaal niet meer reageren! doodzwijgen!

Ben overigens benieuwd wat zijn medestudenten en vooral zijn leraren vinden van zijn opstelling...

Mr 1 Leg
04-02-2010, 17:34
Ach witte banders met veel ambitieuze praat, ergens ook wel weer komisch.hahahaha zeker ik ben er bij ik heb er voor gezorgd dat ik kan komen rollen i love ittttt see you there AMSTERDAM WE KOMEN ER AAN:thup: -70kg blauw mijne poul grtz :thup:

Tuplad
04-02-2010, 17:55
"in real life" eens ontmoeten (en dan liefst nog ergens op een mat) ... ik ben benieuwd of jij dan evenveel moeite zal doen om voor me te staan met je grote mond. ;)

Praat maar graaf tot ik uw kaak in de prak ram.

Christophe
04-02-2010, 18:08
Doodmoe wordt je ervan dat hij elke keer weer een BJJ topic naar de klote helpt.

Zullen we hem vanaf nu gewoon negeren, en dan bedoel ik echt helemaal niet meer reageren! doodzwijgen!

Ben overigens benieuwd wat zijn medestudenten en vooral zijn leraren vinden van zijn opstelling...

Groot gelijk, ik doe m'n best .... na deze post! ;)


Praat maar graaf tot ik uw kaak in de prak ram.

Perfect, die afspraak staat! :thup:

Ik neem aan dat je er geen probleem mee hebt dat we dan ook even een cameraatje mee laten draaien, ik ben er zeker van dat er nog mensen zijn op dit forum die graag zien hoe jij "m'n kaak in de prak ramt"! ;)

Christophe
04-02-2010, 18:10
hahahaha zeker ik ben er bij ik heb er voor gezorgd dat ik kan komen rollen i love ittttt see you there AMSTERDAM WE KOMEN ER AAN:thup: -70kg blauw mijne poul grtz :thup:

Franky still has the spirit! :thup:

g-unit
04-02-2010, 18:14
Chistophe jongen je bent de beste van nl/belgie ben trots op je...

Briant
04-02-2010, 18:18
hahahaha zeker ik ben er bij ik heb er voor gezorgd dat ik kan komen rollen i love ittttt see you there AMSTERDAM WE KOMEN ER AAN:thup: -70kg blauw mijne poul grtz :thup:

Ik ben ietsje zwaarder, misschien in de open klasse even een potje zou mooi zijn :)

ijsblok
04-02-2010, 19:02
ik heb me ook ingeschreven, ben er bij!

Mr 1 Leg
04-02-2010, 20:25
Ik ben ietsje zwaarder, misschien in de open klasse even een potje zou mooi zijn :)zeker weten braint met alle plezier amigo zou top zijn om eens tegen jou te rollen da kunnen we wel regelen met remco ;) of patrick ;)

Mr 1 Leg
04-02-2010, 20:29
Franky still has the spirit! :thup:tuurlijk christophe je kent me toch en ede is er ook noch voor mijn MMA partij op 28 maart goede voorbereiding en eens je de smaak te pakken hebt ik kan niet zonder bjj grapling en MMA grtz :thup:;)

Christophe
04-02-2010, 21:13
Chistophe jongen je bent de beste van nl/belgie ben trots op je...

Uf, bedankt voor het compliment maar ik ben zeker niet "de beste" (ik neem aan dat je BJJ'er bedoeld)! Al ben ik wel trots om deel uit te maken van de BE/NL BJJ-community, en ik hoop dat altijd te blijven doen (ook al woon ik nu ietsje verder weg). ;)

Simba
06-02-2010, 01:39
als het een beetje meezit met me duim ben ik zeker aanwezig:D

sebastiaan
06-02-2010, 18:18
hoe zo wordt het niet gewaarderd, ik heb jongens gezin die mee deden met witte banders en opeens zag ik ze met bruine banders mee doen en nog eerste worden hee, dus alles kan als je zelf maar vertrouwt en weet dat je met de klasse mee kan draaien succes jongen, vind echt mooi jouw vecht styl :cool2:

Danku danku :)
(kennen wij elkaar trouwens? Al die nicknames)

Ze vertelde me daar dat het niet de bedoeling was je in een andere klasse in te schrijven.
Maar vindt het persoonlijk gewoon leerzamer en leuker om hoger mee te draaien:)

Wim
06-02-2010, 19:07
Praat maar graaf tot ik uw kaak in de prak ram.

This I want to see... :D

Vlad, ik heb je een paar maand geleden al eens op een rustige manier proberen te zeggen dat je verkeerd bezig bent (zie topic, Tommy Depret tegen Sergio Moraes). Blijkbaar heb je het toen niet goed begrepen...

Zal het nu eens op een andere manier proberen... mss dat je het nu wel begrijpt.
Je bent jezelf serieus belachelijk aan 't maken en vroeg of laat 'gaat ge eens met uw kop (:fp:) tegen de muur lopen', zoals ze zeggen. ;)
Dat je jezelf belachelijk maakt, vind ik op zich niet zo erg. Ieder diertje zijn pleziertje zullen we maar zeggen... ;)
Maar je zet ook je team in een slecht daglicht.
Bij deze hoop ik dat dus wat recht te zetten.

Zal de volgende keer dat ik hen zie, eens met Maurice en Michel hierover praten... Ben benieuwd wat zij er van denken...
Van mij moet je alleszins niet veel verwachten. En moest je ooit plannen hebben om eens met de rest van Exit in Leuven te komen trainen... niet doen ;)
Eerst kan je je hier tegenover iedereen excuseren en dan... ben je misschien nog welkom.

Als je niet man genoeg bent om uw excuses hier aan te bieden... Please, zwijg dan gewoon. Uw posts ergeren mij elke keer meer en meer...
Laat het de laatste keer geweest zijn.

cholitzu
07-02-2010, 00:45
Maar je zet ook je team in een slecht daglicht.
Bij deze hoop ik dat dus wat recht te zetten.


Valt niets recht te zetten Wim, zag hem nou niet echt als spreekbuis voor TEAM EXIT.;)

Wanneer kunnen we jou weer onder de zeespiegel zien rollen Christophe..??:thup:

Wim
07-02-2010, 10:59
Dacht ik wel :)
Maar het is toch aan ons om er tegen in te gaan.

g-unit
08-02-2010, 23:18
Danku danku :)
(kennen wij elkaar trouwens? Al die nicknames)

Ze vertelde me daar dat het niet de bedoeling was je in een andere klasse in te schrijven.
Maar vindt het persoonlijk gewoon leerzamer en leuker om hoger mee te draaien:)

Wie vertelde jouw dat het niet de bedoeling was?
ik ken je heel goed als je bij Holland Gi kom en je doet -94 blauw mee komen we mischien tegen elkaar :) dan verteel ik je wie ik ben :cool2:

Briant
17-02-2010, 16:20
Vandaag is registration check day maar ik zie nog niets op de site. Komt dat er nog aan?

bosy
17-02-2010, 20:07
hello, anyone knows where can i find start lists? to confirme my registration ?

HBN
18-02-2010, 00:19
Registration check: http://www.bjjholland.com/registration-check.html

Time Schedule: http://www.bjjholland.com/time-schedule.html

bosy
18-02-2010, 00:29
Registration check: http://www.bjjholland.com/registration-check.html

Time Schedule: http://www.bjjholland.com/time-schedule.html

Ok, thanks! See You in Holland :)

blaatenator
18-02-2010, 07:14
Registration check: http://www.bjjholland.com/registration-check.html

Time Schedule: http://www.bjjholland.com/time-schedule.html

Dat zijn nog steeds lege pagina's. Of mis ik iets?

Kemal
18-02-2010, 07:19
volgens mij mis je wat.. ;-)

FightingDutchman
18-02-2010, 08:26
Ziet er weer goed uit! Baal wel een beetje dat ik niet kan :(

blaatenator
18-02-2010, 09:15
volgens mij mis je wat.. ;-)

Zou me niks verbazen :) Maar toch: Als ik de url's open in zowel Firefox als IE krijg ik toch echt:


Registration Check will be available on wednesday 17th February 2010

En:

A schedule with the start time of all categories will be available at our site on Thursday February 18th.

FightingDutchman
18-02-2010, 10:00
Vreemd! HIer doet hij het gewoon...

sprAe
18-02-2010, 10:37
Bij mij werkt het alleen in IE. Eigenaardig hoeveel mensen er én bij wit én bij blauw staan. :S

blaatenator
18-02-2010, 11:17
Bij mij werkt het alleen in IE. Eigenaardig hoeveel mensen er én bij wit én bij blauw staan. :S

Na het leeggooien van de cache werkt ie inderdaad :wacko:

FightingDutchman
18-02-2010, 11:30
Eigenaardig hoeveel mensen er én bij wit én bij blauw staan. :S

Ja dat viel me ook al op inderdaad...

ijsblok
18-02-2010, 13:41
Ja dat viel me ook al op inderdaad...

komt omdat er een aantal mensen van ons team niet lang na de HGC hun graduation zouden ondergaan, maar in overleg is ivm de HGC besloten de graduation direct na de witte band klasse te laten plaatsvinden (behalve de 'corridor' die vindt op de training plaats :P).

FightingDutchman
18-02-2010, 17:02
komt omdat er een aantal mensen van ons team niet lang na de HGC hun graduation zouden ondergaan, maar in overleg is ivm de HGC besloten de graduation direct na de witte band klasse te laten plaatsvinden (behalve de 'corridor' die vindt op de training plaats :P).

Opzich een leuk idee maar ik snap wel dat het vragen oproept bij mensen. Je doet bij wit OF bij blauw mee.

En als je dan al in beide meedoet dan vind ik dat je ook een erehaag moet krijgen van ALLE deelnemers :thup:

the boxer
18-02-2010, 17:29
Opzich een leuk idee maar ik snap wel dat het vragen oproept bij mensen. Je doet bij wit OF bij blauw mee.

En als je dan al in beide meedoet dan vind ik dat je ook een erehaag moet krijgen van ALLE deelnemers :thup:

over erehagen gesproken.....