PDA

View Full Version : Prognose



Messi
30-12-2009, 13:33
Heren zouden jullie je deskundige visie over de volgende wedstrijd willen geven?

UFC

Rashad Evans - Thiago Silva
Junior Dos Santos - Gilbert Yvel
M Kampmann - J Volkmann

DREAM/Senguko

N Yosuke - Ray Sefo
Melvin Manhoef - Misaki Kazuo
Norifumi Yamamoto - Masanori Kanehara
Overeem - Fujita
Sokudjou - Minowa
Shinya Aoki - Hirota

:thup:

Sadix
30-12-2009, 16:55
UFC

Rashad Evans - Thiago Silva
Junior Dos Santos - Gilbert Yvel
M Kampmann - J Volkmann

Tony
30-12-2009, 18:44
Ik verhuis deze even naar het mma gedeelte....
Daar hoort ie beter thuis... kan er lekker gediscussieerd worden over die partijen.

MB667
30-12-2009, 18:54
yvel is mijn hoop in de donkere unibet dagen!!!

Tony
30-12-2009, 18:55
welke odds?

MB667
30-12-2009, 18:59
1 op 3 zoiets

Fyodor
30-12-2009, 21:10
1 op 3 zoiets

Unibet:
Dos Santos 1,3
Yvel 3,2

Heb nog 27 eurootjes staan op m'n unibet account. Denk dat ik een betje op Yvel doe van een paar euro.

Heb ook al wat ingezet op Dynamite! Paar euro op Manhoef (notering 2,2) en 3 euro op een combo van Aoki, Kawajiri, Sefo, Overeem en Yamamoto. Dat is mijn funbetje :p

Fyodor
30-12-2009, 21:16
Heren zouden jullie je deskundige visie over de volgende wedstrijd willen geven?

UFC

Rashad Evans - Thiago Silva
Ik vind Evans overschat. Zelfs Forrest maakte het hem moeilijk in de eerste ronde. Silva is na z'n verlies tegen Machida er erg sterk uitgekomen en zal dmv TKO winnen.
Junior Dos Santos - Gilbert Yvel
Call me crazy, maar ik denk dat Yvel deze gaat winnen.
M Kampmann - J Volkmann
Geen idee eerlijk gezegd.

DREAM/Senguko

N Yosuke - Ray Sefo
Sefo. Die Japanse bokser heeft er nooit goed uitgezien, al hield hij het tegen Aerts langer uit dan ik dacht. Sefo via decision.
Melvin Manhoef - Misaki Kazuo
Manhoef natuurlijk. Staande het overwicht, als het naar de grond gaat is Misaki geen Filho. Oftewel, Manhoef weet wel te overleven op de grond.
Norifumi Yamamoto - Masanori Kanehara
Zal nog pissed zijn van zijn laatste partij en extra gemotiveerd zijn om dit te winnen.
Overeem - Fujita
Nuff said.
Sokudjou - Minowa
9 van de 10 keer Soko, maar vlak Minowaman niet uit. Hij verliest partijen die hij zou moeten winnen en wint partijen die hij zou moeten verliezen. Ik durf er geen geld op in te zetten.
Shinya Aoki - Hirota
Aoki met een ... (vul zelf maar een crazy submission in)

Richelieu
30-12-2009, 22:46
Souwer - Masato ???

Briant
30-12-2009, 23:07
UFC

Rashad Evans - Thiago Silva
Silva is naar mijn mening een veel betere striker en zal het gevecht staande houden en de meeste punten scoren Dus Silva op Decision
Junior Dos Santos - Gilbert Yvel
Ik hoop zo erg dat Yvel dit wint, hij zag er ook scherp uit met de pads dus ik geef hem zeker een kans. Een gemotiveerde Yvel is een dodelijk Yvel
M Kampmann - J Volkmann
Geen idee, volgens mij is deze match gemaakt vanwege de namen van de heren

DREAM/Senguko

N Yosuke - Ray Sefo
Ray Sefo is een oude man, maar deze partij is een cadeautje van het japanse publiek wat hem graag ziet. Sefo op low kicks
Melvin Manhoef - Misaki Kazuo
Als Manhoef niet aan zijn grondwerk heeft gewerkt gaat hij de fout in tegen deze goede grondvechter en loopt op een submission. Staand heeft hij toch altijd de kans op een snoeiharde explosie maar toch denk ik Misaki op sub
Norifumi Yamamoto - Masanori Kanehara
Kid Yamamoto, de oude ster met nog veel in zich en Kanehara de opkomende ster die nu Sengoku winnaar is, dit wordt een mooie partij. Ik gok en hoop Yamamoto op Decision
Overeem - Fujita
...
Sokudjou - Minowa
Dit vind ik een lastige om te benoemen, Minowaman is een goede grappler, maar ik denk dat de kracht van Sokodjou toch teveel is voor Minowaman. Sokodjou is immers geen freakshow als Bob Sapp en Choi. Echter hoe langer hetgevecht duurt des te meer kans Minowaman krijgt. Toch denk ik Sokodjou op TKO
Shinya Aoki - Hirota
Ik vind Shinya Aoki's submissions geweldig maar Hirota heeft bewezen een gevaarlijke vechter te zijn met goede handen. En laat dat nu net Aokis zwakste punt zijn. Ik denk dat Aoki het wel naar de grond krijgt en daar toch de overwinning pakt met sub, maar zeker geen makkelijke klus