PDA

View Full Version : ****Spoiler**** Alistair vs Fujita



Italian*Berlusconi*
31-12-2009, 16:05
@ Justi, misschien kan je hier de status van Fujita posten als je meer weet, ben zelf wel erg benieuwd.
Voor degene die het niet hebben gezien, erg onwaarschijnlijk haha, Fujita werd letterlijk het ziekenhuis in gekniet en zag er half dood uit.

Alvast bedankt voor de update!

Marquis
31-12-2009, 16:13
Wat had men verwacht ,... ? Je laat een puber toch ook niet tegen een peuter vechten of wel ?

Justinian
31-12-2009, 16:14
Net even gebeld. De heren zitten in de bus naar de afterparty. Fujita is zoals gezegd afgevoerd naar het ziekenhuis en het ging op dat moment niet goed met hem. Zodra ik meer weet zal ik het hier laten weten.

Italian*Berlusconi*
31-12-2009, 16:14
thanks!!

Justinian
31-12-2009, 16:16
De verbinding met 'Japan' was niet al te best, dus verbinding werd verbroken. Denk eerlijk gezegd dat de heren zo meteen slecht bereikbaar zijn tijdens de afterparty ;)

TOON
31-12-2009, 16:17
net eindelijk kunnen kijken.....heftig.....vond dat Overeem ook erg bezorgd keek, dat voorspelt in mijn ogen ook niet veel goeds....normaal vier je toch effe een zwaar feestje daar in de ring, maar daar was niet echt sprake van, alsof ie er zelf van geschrokken was ofzo?

bananenplukster
31-12-2009, 16:22
Wat verwacht je anders zo een pannekoek tegen iemand als overeem.

Overeem per direct tegen fedor!!!

Justinian
31-12-2009, 16:24
Wat verwacht je anders zo een pannekoek tegen iemand als overeem.

Overeem per direct tegen fedor!!!
*zucht* lekker respectvol tegenover Fujita!

bananenplukster
31-12-2009, 16:26
*zucht* lekker respectvol tegenover Fujita!

Ik bedoelde het niet zo, tegen een andere vechter zou hij geen pannekoek zijn. Maar iedereen wist van tevoren dat overeem dit zou winnen met zijn handen op de rug;)

Overeem moet nou maar eens een waardige tegenstander krijgen op mma gebied.

761217186
31-12-2009, 16:32
ik zal nog maar niet gaan feesten als het echt zo heftig is afgelopen...

Marquis
31-12-2009, 16:34
*zucht* lekker respectvol tegenover Fujita!


Er zal een keer een dooie vallen door deze idiote onverantwoorde matches.

In 1 klap de sport beschadigt omdat die gekke jappen de gekste dingen willen zien in de ring,... en anderen omdat ze de schoorsteen willen laten roken.

Justinian
31-12-2009, 17:45
Ik bedoelde het niet zo, tegen een andere vechter zou hij geen pannekoek zijn. Maar iedereen wist van tevoren dat overeem dit zou winnen met zijn handen op de rug;)

Overeem moet nou maar eens een waardige tegenstander krijgen op mma gebied.
Ah, verkeerd begrepen.

trainer Bv S'burg
31-12-2009, 17:48
Wat verwacht je anders zo een pannekoek tegen iemand als overeem.

Overeem per direct tegen fedor!!!

bij Glory halen ze er één uit de shop (gala amsterdam) en deze halen ze weg bij de sushi-bar? Deze japanse kok rende nog net de ring niet uit! Geef die jongen nu maar een volwaardige tegenstander!

ICON
31-12-2009, 17:52
japanse kok? laten zien dat je absoluut geen mma-kennis hebt is n beetje dom vind je niet? helemaal als je trainer in je naam hebt staan....

Lennie
31-12-2009, 18:03
zijn er kodak momentjes van?

Justinian
31-12-2009, 18:06
japanse kok? laten zien dat je absoluut geen mma-kennis hebt is n beetje dom vind je niet? helemaal als je trainer in je naam hebt staan....
x2

Het is triest gesteld met de reacties mensen. Je kunt van Fujita zeggen wat je wilt, dat hij niet de vechter is die hij was, of dat hij in ieder geval niet op het niveau van Alistair zit, maar 'Japanse kok'... Kijk voor jouw informatie even naar zijn staat van dienst.

Joris
31-12-2009, 18:27
idd, zo slecht als die gast uit de coffeeshop was fuijita ook weer niet. fujita heeft een behoorlijke staat van dienst!

De laatste partijen zijn idd wat minder en hij is op zn retour. Maar hij was toch altijd 'iron head' in pride? Btw hij heeft ook van yvel gewonnen.

Bron: Kazuyuki Fujita MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography, and More - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Kazuyuki-Fujita-315)

fireblade900
31-12-2009, 18:34
Fuijiti is volgens mij ook de enige man die ooit Fedor bijna "knock out" sloeg.
Wobeliebobbelie in ieder geval.

Justinian
31-12-2009, 18:35
idd, zo slecht als die gast uit de coffeeshop was fuijita ook weer niet. fujita heeft een behoorlijke staat van dienst!

De laatste partijen zijn idd wat minder en hij is op zn retour. Maar hij was toch altijd 'iron head' in pride? Btw hij heeft ook van yvel gewonnen.

Bron: Kazuyuki Fujita MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography, and More - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Kazuyuki-Fujita-315)
Correct! Ook wat betreft Fedor; hij is mijns inziens de enige die echt in de buurt kwam van de winst op deze Rus.

Nickshooto
31-12-2009, 18:37
Fedor staat zowiezo wel op de planning verwacht ik ! hij heeft niemand om tegenop te zien :D

Naj85
31-12-2009, 19:21
net eindelijk kunnen kijken.....heftig.....vond dat Overeem ook erg bezorgd keek, dat voorspelt in mijn ogen ook niet veel goeds....normaal vier je toch effe een zwaar feestje daar in de ring, maar daar was niet echt sprake van, alsof ie er zelf van geschrokken was ofzo?
Inderdaad, Alistair bleef kijken. gaf ook de beker aan iemand anders. is ook klote als je je tegenstander het ziekenhuis in slaat.
ik hoop dat fujita er (volledig) van herstelt

simtekf1
31-12-2009, 19:33
Fuijiti is volgens mij ook de enige man die ooit Fedor bijna "knock out" sloeg.
Wobeliebobbelie in ieder geval.

Nee hoor, dat deed Crocop ook.

Tony Galento
31-12-2009, 20:30
x2

Het is triest gesteld met de reacties mensen. Je kunt van Fujita zeggen wat je wilt, dat hij niet de vechter is die hij was, of dat hij in ieder geval niet op het niveau van Alistair zit, maar 'Japanse kok'... Kijk voor jouw informatie even naar zijn staat van dienst.

Hij zou van de meeste, zo niet alle in deze draad inderdaad sushi maken.

Omar.
31-12-2009, 21:43
Hoop dat ze ervan leren en Alistair voortaan een tegenstander bieden die wel wat in te brengen heeft.
Sterkte voor Fujita, arme stakker! eerst Teixera en nu hij!
geen leuk manier om het nieuw jaar in te gaan!

bigboz
31-12-2009, 22:12
Laat er in 2010 een hoop waardige tegenstanders voor overeem komen !

T15Boxing
31-12-2009, 22:22
Ook al is Fujita al lang op zn retour en zn kin helemaal gebroken is, niet iedereen kan hem in 1 knal zo hard eruit slaan. Sjonge die knieen van Alistair zijn dodelijk.

leks
01-01-2010, 12:37
nog iets bekend over Fujita, ik schrok toch ook wel wat toen hij zo naar zijn hoofd greep, en aub geen disrespect richting fujita, hij is een oldskool muddafukka, met meer incasseringsvermogen dan 9/10 van onze eigen jongens

Effective
01-01-2010, 12:41
nog iets bekend over Fujita, ik schrok toch ook wel wat toen hij zo naar zijn hoofd greep, en aub geen disrespect richting fujita, hij is een oldskool muddafukka, met meer incasseringsvermogen dan 9/10 van onze eigen jongens

x2!

Zag er nasty uit, desalniettemin nette overwinning van Ali.

Wheelie
01-01-2010, 13:06
Dat was echt een heftige knie zeg, hoop dat alles goed is met Fujita.

761217186
01-01-2010, 13:40
hoe staat het er nu voor?

Justinian
01-01-2010, 14:03
Heb verder niks meer gehoord. Zal zo nog eens even bellen/sms'en.

Garcia
01-01-2010, 15:01
Ja ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met hem gaat. Het zag er slecht uit hoe hij naar z'n hoofd greep en wegzakte.

delightone
01-01-2010, 15:28
Ik hoor iedereen zeggen dat ze overeem betere tegenstanders moeten geven etc. etc.
Hij moet dan ook eerst zelf een betere tegenstander willen.
Waar hij nou tegen vecht is niet de top heavyweight, ik wil hem een keer zien tegen een top 10 ranked vechter.

Want ik durft niet te zeggen of hij in de mma bij de toppers behoort omdat ik al lang geen partij heb gezien tegen een volwaardig topvechter.
De k-1 heeft hij wat mij betreft lang en breed bewezen bij de top te horen.

Breugem
01-01-2010, 16:01
Want ik durft niet te zeggen of hij in de mma bij de toppers behoort omdat ik al lang geen partij heb gezien tegen een volwaardig topvechter.
De k-1 heeft hij wat mij betreft lang en breed bewezen bij de top te horen.

Ik denk wel dat ie bij de top 10 heavyweights hoort, gasten als Cheick Kongo, Rogers en Andrei Arlovski behoren tot de Sherdog top 10, maar ik denk dat deze gasten het wel afleggen tegen Alistair (met name staand)

Pepe the Ice-Murderer
01-01-2010, 17:23
Alistair is een topper, Fujita is een levende legende. Maar dit was wel een complete mismatch. Ironhead Fujita heeft al zo veel geïncasseerd in zijn leven dat die moordende knie van Alistair wel eens serieuze gevolgen voor zijn gezondheid kan hebben.

Is er al iets bekend over zijn toestand?

Wel prachtige overwinning van Overeem. Hopelijk wordt er nu van alle kanten druk gezet op hem om zijn verantwoordelijkheid te nemen en terug te keren naar Strikeforce.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind zijn K1 prestaties fantastisch, maar we kunnen echt niet rond het feit dat hij tegenstanders voorgeschoteld krijgt die onder zijn niveau liggen in het MMA circuit welteverstaan.

Kom op, James Thompson... nu Ironhead die toch op zijn retour is nadat hij enkele jaren geleden door Wanderlei werd mishandeld.

Judas
01-01-2010, 18:47
http://i48.tinypic.com/205cnk5.gif

ijsblok
01-01-2010, 19:12
welk een gruwelijke mismatch. Dit had zowel overeem als fujita als Dynamite niet moeten willen.

MaartenManaus
01-01-2010, 20:32
welk een gruwelijke mismatch. Dit had zowel overeem als fujita als Dynamite niet moeten willen.

helemaal mee eens, maar geld is lelijk, hier weer het bewijs

Bumaye
01-01-2010, 22:20
Leeft Fujita nog??

Marquis
01-01-2010, 22:40
Het feit dat het management van GG zo een partij aanneemt voor hun "golden boy" zegt al heel veel en schort er heel veel aan deze mensen. Het feit dat Alistair zich waant als de beste en Fedor uitdaagt om vervolgens tegen Fujita vecht ,... zegt wat over de geloofwaardigheid van Alistair en zijn kunnen.

Het feit dat Dynamite dit soort matches maakt zegt weer wat over hun ideeen over de sport en dat ze deze niet respecteren.

Het feit dat Fujita deze pot aanneemt zegt weer wat over zijn toestand,... deze man is rijp voor een consult bij een psychiater..

m.a.w. er zijn drie partijen die totaal gestoord zijn,...


Alistair die vecht tegen opgewarmde lijken om zijn schoorsteen te laten roken (schaam je diep kerel).

Organisatie Dynamite is een type SM qua onze sport,... extreem en schijt wat de gevolgen zijn alleen om het publiek uit hun dak te laten gaan (stelletjes Barbaren).


En Fujita die vind pijn blijkbaar lekker vind of is bankroet en vangt klappen vrijwillig op voor keiharde knaken zie Gary Goodridge !!


Kortom ,..... als oud vechter en liefhebber voor de sport schaam ik mij diep voor dit gevecht en zal ik mij nooit willen identificeren met bovengenoemde zieke figuren...


voor degene met een goed verstand een gelukkig nieuwjaar.

Justinian
02-01-2010, 09:49
Ik hoorde net dat Fujita er alleen een zware hersenschudding aan over heeft gehouden, en dat het wel goed komt.

phranq
02-01-2010, 10:08
Het feit dat het management van GG zo een partij aanneemt voor hun "golden boy" zegt al heel veel en schort er heel veel aan deze mensen. Het feit dat Alistair zich waant als de beste en Fedor uitdaagt om vervolgens tegen Fujita vecht ,... zegt wat over de geloofwaardigheid van Alistair en zijn kunnen.

Het feit dat Dynamite dit soort matches maakt zegt weer wat over hun ideeen over de sport en dat ze deze niet respecteren.

Het feit dat Fujita deze pot aanneemt zegt weer wat over zijn toestand,... deze man is rijp voor een consult bij een psychiater..

m.a.w. er zijn drie partijen die totaal gestoord zijn,...


Alistair die vecht tegen opgewarmde lijken om zijn schoorsteen te laten roken (schaam je diep kerel).

Organisatie Dynamite is een type SM qua onze sport,... extreem en schijt wat de gevolgen zijn alleen om het publiek uit hun dak te laten gaan (stelletjes Barbaren).


En Fujita die vind pijn blijkbaar lekker vind of is bankroet en vangt klappen vrijwillig op voor keiharde knaken zie Gary Goodridge !!


Kortom ,..... als oud vechter en liefhebber voor de sport schaam ik mij diep voor dit gevecht en zal ik mij nooit willen identificeren met bovengenoemde zieke figuren...


voor degene met een goed verstand een gelukkig nieuwjaar.


Jij snapt er niet veel van als ik dat zo lees.....

micha
02-01-2010, 10:20
nee vreemde gozer he phranq

Fasada
02-01-2010, 11:40
Het feit dat het management van GG zo een partij aanneemt voor hun "golden boy" zegt al heel veel en schort er heel veel aan deze mensen. Het feit dat Alistair zich waant als de beste en Fedor uitdaagt om vervolgens tegen Fujita vecht ,... zegt wat over de geloofwaardigheid van Alistair en zijn kunnen.

Het feit dat Dynamite dit soort matches maakt zegt weer wat over hun ideeen over de sport en dat ze deze niet respecteren.

Het feit dat Fujita deze pot aanneemt zegt weer wat over zijn toestand,... deze man is rijp voor een consult bij een psychiater..

m.a.w. er zijn drie partijen die totaal gestoord zijn,...


Alistair die vecht tegen opgewarmde lijken om zijn schoorsteen te laten roken (schaam je diep kerel).

Organisatie Dynamite is een type SM qua onze sport,... extreem en schijt wat de gevolgen zijn alleen om het publiek uit hun dak te laten gaan (stelletjes Barbaren).


En Fujita die vind pijn blijkbaar lekker vind of is bankroet en vangt klappen vrijwillig op voor keiharde knaken zie Gary Goodridge !!


Kortom ,..... als oud vechter en liefhebber voor de sport schaam ik mij diep voor dit gevecht en zal ik mij nooit willen identificeren met bovengenoemde zieke figuren...


voor degene met een goed verstand een gelukkig nieuwjaar.

Uit meerdere posts heb ik gezien dat jij heel anders kijkt naar zaken, alleen in deze post denk ik dat je toch erg overdrijft als ik eerlijk moet zijn...

Management: Elk management zou een partij aannemen als men weet als hun vechter de overhand heeft en hierdoor een grotere kans heeft om te winnen niet alleen GG doet hier aan mee, elke management om eerlijk te zijn. Vanuit de perspectief van Fujita kan men het zien als kans ook al is het klein, ook zijn management ziet hier mogelijkheden in.

talloze voorbeelden: Gegard Mousasi die tegen Gary Goodridge wordt gematched, Badr Hari die in Belgie tegen een nobody gaat, Gilbert Yvel die kansen ziet tegen Barnett, Tim Sylvia tegen Ray Mercer enz....

Fujita: Misschien heeft hij inderdaad geldproblemen of denkt hij echt te kunnen winnen, hij ziet deze partij als een kans om of geld te pakken of om zich weer helemaal in de picture te vechten, vergeet niet dat Fujita voor hetere vuren heeft gestaan in het verleden...

Overeem: Het gala is Dream voor Sengoku en zij komen met Fujita op de proppen, hoewel de man een vechter is van de oude garde is het toch iemand die veel ervaring heeft in de ring. Alistair zou heus wel gedacht hebben dat hij de overhand heeft in het gevecht maar overschatten zou hij hem zeker niet doen. Want als je op je rug ligt bij hem moet je er toch voor werken.

Door de wijze hoe Alistair Fujita heeft verslagen hoor je dit soort geluiden, gedeeltelijk begrijpelijk maar je hoort niemand over een Mousasi vs Goodridge partij, die naar mijn mening net zo'n mismatch was...

Maar jij ook een gelukkig nieuwjaar

snip83
02-01-2010, 11:45
Ik hoorde net dat Fujita er alleen een zware hersenschudding aan over heeft gehouden, en dat het wel goed komt.

Een geluk bij een ongeluk dus,

Thnx voor het nieuws

Beterschap voor Fujita

Marquis
02-01-2010, 11:54
Af en toe moet je overdrijven om een punt duidelijk te maken.

En ik verwijs ook naar die match van Gegard vs Goodridge in mjn post.

Organisatoren moeten kappen met dit soort matches,... als ze zo door gaan dan zal er binnenkort dooien vallen in de ring.

Stel dat Fujita zijn laatste licht in de ring zou zien na die knie,....
wie zou dan de verantwoording nemen voor deze moord ?

Wat ik wil zeggen is dat men verantwoordelijk met de sport om moet gaan ipv alleen maar aan knaken denken.


Deze pot had totaal geen glans,..het was eerder barbaars,...

Octavius
02-01-2010, 12:00
Om zulke matches te voorkomen bij het boksen moet de wedstrijd altijd door de bond goedgekeurd worden. Het management van beide en de promotor kunnen het wel eens zijn maar als de bond het niet verantwoord vind gaat het niet door.

Briant
02-01-2010, 12:01
Uit meerdere posts heb ik gezien dat jij heel anders kijkt naar zaken, alleen in deze post denk ik dat je toch erg overdrijft als ik eerlijk moet zijn...

Management: Elk management zou een partij aannemen als men weet als hun vechter de overhand heeft en hierdoor een grotere kans heeft om te winnen niet alleen GG doet hier aan mee, elke management om eerlijk te zijn. Vanuit de perspectief van Fujita kan men het zien als kans ook al is het klein, ook zijn management ziet hier mogelijkheden in.

talloze voorbeelden: Gegard Mousasi die tegen Gary Goodridge wordt gematched, Badr Hari die in Belgie tegen een nobody gaat, Gilbert Yvel die kansen ziet tegen Barnett, Tim Sylvia tegen Ray Mercer enz....

Fujita: Misschien heeft hij inderdaad geldproblemen of denkt hij echt te kunnen winnen, hij ziet deze partij als een kans om of geld te pakken of om zich weer helemaal in de picture te vechten, vergeet niet dat Fujita voor hetere vuren heeft gestaan in het verleden...

Overeem: Het gala is Dream voor Sengoku en zij komen met Fujita op de proppen, hoewel de man een vechter is van de oude garde is het toch iemand die veel ervaring heeft in de ring. Alistair zou heus wel gedacht hebben dat hij de overhand heeft in het gevecht maar overschatten zou hij hem zeker niet doen. Want als je op je rug ligt bij hem moet je er toch voor werken.

Door de wijze hoe Alistair Fujita heeft verslagen hoor je dit soort geluiden, gedeeltelijk begrijpelijk maar je hoort niemand over een Mousasi vs Goodridge partij, die naar mijn mening net zo'n mismatch was...

Maar jij ook een gelukkig nieuwjaar

Je vergeet dat niemand Fujita of Goodridge dwingt, er zit alleen een flinke bom duiten bij. Ze kiezen er zelf voor het risico te nemen voor een flinke bom duiten.

el bastardo
02-01-2010, 12:05
Organisatoren moeten kappen met dit soort matches,... als ze zo door gaan dan zal er binnenkort dooien vallen in de ring.


Zo lang er in Japan gevochten wordt, blijven dit soort matches een feit. Kijk alleen al naar dat Hulk tournament. Ook niet mijn ding om een versleten honkballspeler door een ring te zien rennen, maar in Japan vinden ze dat prachtig. Waarom denk je dat Bob Sapp en Goodridge en Nortje en... daar nog steeds mogen opdraven? = $$$ en vermaak in Japan

Marquis
02-01-2010, 12:16
Je vergeet dat niemand Fujita of Goodridge dwingt, er zit alleen een flinke bom duiten bij. Ze kiezen er zelf voor het risico te nemen voor een flinke bom duiten.


Als de vechters en het management niet de verantwoording kunnen nemen dan moet een ander dat voor ze doen. Gezondheid voorop lijkt mij en daarnaast zijn ze ook voorbeeld voor een hoop kinderen die naar de sportschool gaan.

Dit had in mijn ogen niets met sport te maken...maar meer met jezelf laten afslachten voor een paar centen.

Fasada
02-01-2010, 13:00
Hoe gek het ook klinkt ik begrijp Marquis wel degelijk..

Daarom ben ik blij dat er een bond is in USA die mismatchs verbieden. De partij Yvel vs Barnett was ook net op het randje, door de ervaring van Yvel mocht hij toch tegen Barnett... UFC en Strikeforce zijn toch organisaties die gericht zoeken naar goede match up's en kiezen voor competitie ipv entertaiment..

Alleen ik vind dat je management en vechters niet kan verwijten wanneer men een partij aangeboden krijgt waar iedereen mee akkoord gaat. Een Fujita en Goodridge zijn niet gedwongen, dat zij voor de verkeerde redenen (waarschijnlijk geld) de ring in gaan moeten ze zelf weten. Vandaar dat ik het iets te kort door de bocht vind om management en vechter op aan te spreken..

Marquis, je moet ook niet vergeten dat het heel moeilijk is om toppers tegen elkaar te matchen buiten de UFC om.
A) Door de diepte van vechters vooral in de LHW en de HW
B) Zij kunnen niet de gages betalen die betaald worden in de UFC voor de LHW en HW

Aan de andere kant zijn mismatchen ook kans voor nieuwelingen. Zo zijn vechters als Sokodjou, die door een overwinning op Arona en Lil Nog ineens bekend werd
Zaromskis, die ineens bekend werd door Sakurai te verslaan
Joe Warren, die zijn 2e partij vocht tegen Kid Yamamoto
Alistair Overeem, die door Badr I ineens een K-1 vechter is geworden

Al deze bovengenoemde partij zouden door de NASC afgewezen worden...

Marquis
02-01-2010, 13:18
Jij snapt er niet veel van als ik dat zo lees.....


Jij als "scheidsrechter" zal dan ook nooit ver komen als jij dit soort partijen goed praat. Voor een stuiver zal jij nog iemands kind voor de wolven gooien blijkbaaar. Want zo zit jij in elkaar omdat jij het wel snapt.

makavelli
02-01-2010, 13:29
Het feit dat het management van GG zo een partij aanneemt voor hun "golden boy" zegt al heel veel en schort er heel veel aan deze mensen. Het feit dat Alistair zich waant als de beste en Fedor uitdaagt om vervolgens tegen Fujita vecht ,... zegt wat over de geloofwaardigheid van Alistair en zijn kunnen.

Het feit dat Dynamite dit soort matches maakt zegt weer wat over hun ideeen over de sport en dat ze deze niet respecteren.

Het feit dat Fujita deze pot aanneemt zegt weer wat over zijn toestand,... deze man is rijp voor een consult bij een psychiater..

m.a.w. er zijn drie partijen die totaal gestoord zijn,...


Alistair die vecht tegen opgewarmde lijken om zijn schoorsteen te laten roken (schaam je diep kerel).

Organisatie Dynamite is een type SM qua onze sport,... extreem en schijt wat de gevolgen zijn alleen om het publiek uit hun dak te laten gaan (stelletjes Barbaren).


En Fujita die vind pijn blijkbaar lekker vind of is bankroet en vangt klappen vrijwillig op voor keiharde knaken zie Gary Goodridge !!


Kortom ,..... als oud vechter en liefhebber voor de sport schaam ik mij diep voor dit gevecht en zal ik mij nooit willen identificeren met bovengenoemde zieke figuren...


voor degene met een goed verstand een gelukkig nieuwjaar.

Ik heb een tip voor je; nooit meer naar japans MMA kijken, bijna elke show zitten er zulke partijen tussen.

Marquis
02-01-2010, 13:40
Ik heb een tip voor je; nooit meer naar japans MMA kijken, bijna elke show zitten er zulke partijen tussen.



Wat jij dus eigenlijk zegt is ?!?

Kijk de andere kant op en sluit je ogen voor dit soort wanpraktijken..

Een tip voor jou stop je kop zo niet in het zand !!

Niet iedereen heeft dezelfde kijk als jij in het leven !!

Justinian
02-01-2010, 13:44
Wat jij dus eigenlijk zegt is ?!?

Kijk de andere kant op en sluit je ogen voor dit soort wanpraktijken..

Een tip voor jou stop je kop zo niet in het zand !!

Niet iedereen heeft dezelfde kijk als jij in het leven !!
Heeft mijns inziens niets met 'de kop in het zand steken' te maken. Het is een feit dat er in Japan vechters tegenover elkaar worden geplaatst, waar je vraagtekens bij kunt plaatsen. Ik ben het wel met Makavelli eens dat als je dat niet leuk vindt, je er beter niet naar kunt kijken. Waarom zou je je er aan ergeren? Veranderen doe je het toch niet ;)

Marquis
02-01-2010, 13:48
Heeft mijns inziens niets met 'de kop in het zand steken' te maken. Het is een feit dat er in Japan vechters tegenover elkaar worden geplaatst, waar je vraagtekens bij kunt plaatsen. Ik ben het wel met Makavelli eens dat als je dat niet leuk vindt, je er beter niet naar kunt kijken. Waarom zou je je er aan ergeren? Veranderen doe je het toch niet ;)

Tuurlijk zal ik er niets aan kunnen veranderen maar dat wilt niet zeggen dat we er niet over kunnen praten en discusseren op een forum als deze. :)

Jamila
02-01-2010, 14:45
Het is natuurlijk een droom uiteinde als je de WGP titel als team weet te veroveren en dan ook nog eens op de Dynamite show met een spetterende K.O. weet te eindigen, mits alles goed zal komen met Fujita, het feestje is compleet want Fujita is gezond en wel ontslagen uit het ziekenhuis..........

Gr, Jamila:thup:

micha
02-01-2010, 14:53
thanks jamila .

gelukkig maar want die knie zat er zo zwaar op. Noemand blijft staan na zo'n knie ook Fedor niet

makavelli
02-01-2010, 15:22
Jij volgt het japanse mma niet echt he?

??? jawel. Fedor, cro cop en wanderlei kregen toch heel regelmatig in pride zogenaamde cans die ze dan afslachten.. hier zijn zoveel voorbeelden van

TOON
02-01-2010, 15:33
thanks jamila .

gelukkig maar want die knie zat er zo zwaar op. Noemand blijft staan na zo'n knie ook Fedor niet

natuurlijk wel micha, wat is dat toch voor een onzin! fedor kopt die knie zo hard terug dat alistair um breekt ;)

Sadix
02-01-2010, 15:38
thanks jamila .

gelukkig maar want die knie zat er zo zwaar op. Noemand blijft staan na zo'n knie ook Fedor niet


Fedor eet die knie voor zijn avondmaaltijd op joh

761217186
02-01-2010, 16:18
Het is natuurlijk een droom uiteinde als je de WGP titel als team weet te veroveren en dan ook nog eens op de Dynamite show met een spetterende K.O. weet te eindigen, mits alles goed zal komen met Fujita, het feestje is compleet want Fujita is gezond en wel ontslagen uit het ziekenhuis..........

Gr, Jamila:thup:

Dat is mooi, veel plezier met feesten..

TheHagueBoxer
02-01-2010, 16:23
Fedor eet die knie voor zijn avondmaaltijd op joh

denk je dat serieus? damn zoals fujita en teixera neergingen op die knie... die kopt fedor echt niet terug, maargoed ik zie alistair die knie dan weer niet zo makkelijk landen op fedor

Sadix
02-01-2010, 16:29
denk je dat serieus? damn zoals fujita en teixera neergingen op die knie... die kopt fedor echt niet terug, maargoed ik zie alistair die knie dan weer niet zo makkelijk landen op fedor


Nee ik fuckte micha.

Denk dat niemand na zo een knie kan opstaan. Maar ik denk en weet bijna zeker dat Fedor zich niet in zo situatie zou nestelen.

Het leek net of fujita in zijn broek scheet man, hij heeft geen stoot, geen takedown niets gedaan.

2 rondjes gelopen en toen een knie gegeten.

bananenplukster
02-01-2010, 16:36
Het is natuurlijk een droom uiteinde als je de WGP titel als team weet te veroveren en dan ook nog eens op de Dynamite show met een spetterende K.O. weet te eindigen, mits alles goed zal komen met Fujita, het feestje is compleet want Fujita is gezond en wel ontslagen uit het ziekenhuis..........

Gr, Jamila:thup:

---Justinian

Let svp op je taalgebruik.

---/Justinian

Ik en anderen werden schijtziek van jullie spoilers donderdag(het is jullie dus gelukt) van mij mochten ze jou en die andere groupie micha minimaal voor een maand bannen!!!!

Gr, Bananenplukster:thup:

makavelli
02-01-2010, 16:44
Volgens mij vechten Fedor, Crocop en Wanderlei al een tijdje niet meer voor Japanse organisaties en het japanse mma heeft veel meer dan alleen de shows die hier populair zijn..

Ja ik zie de laatste jaren heel veel freakshows op de shows van DEEP, Pancrase en Shooto :rolleyes:

Nee DEEP, pancrase en shooto hebben idd geen freak shows maar pride en nu dream hebben dat wel regelmatig voor met de nye shows vinden de jappen dat altijd geweldig.

mokumnised
02-01-2010, 17:33
Kom op, James Thompson... nu Ironhead die toch op zijn retour is nadat hij enkele jaren geleden door Wanderlei werd mishandeld.

En op naar het volgende opgewarmde lijk dan maar, da's natuurlijk veel interessanter dan een partij tegen een top 10 vechter.