PDA

View Full Version : Aoki spoiler!!!



Tony
01-01-2010, 15:41
Zojuist zijn partij bekeken van dynamite....

Wat was dat voor aktie aan het einde? Eerst breekt ie zijn arm en dan gaat ie beetje ruig doen door zijn middelvinger op te steken naar zijn tegenstander...

Aoki heeft afgedaan voor mij... waardeloze gast.

Hoop dat ie ooit nog eens in de ufc terecht komt... Dan wil ik hem wel eens zien tegen BJ Penn.... Hoop dat ie zijn gezicht nog erger verbouwd als dat van Sanchez.

Naj85
01-01-2010, 15:46
Ja ik zag het ook gisteren
respectloze gozer
en walgelijk hoe die arm brak..

dietrik
01-01-2010, 15:49
Er zal wel wat bad blood zijn geweest. Who care's?. Aoki is een baas, had ie maar moeten aftikken.

Het was anders geweest als ie getikt had en toen zijn arm brak.

Garcia
01-01-2010, 16:01
Er was idd bad blood, maar die gast weigerde te tikken en Aoki brak mijn inziens niet bewust de arm. Kijk naar die rare positie, hij rolde met z'n lichaam een kant op en de arm kon niet goed meedraaien en Aoki viel mee in de richting en omdat hij vast bleef houden ( wat iedereen gedaan zou hebben om de submission verder in te zetten) brak de arm.

Die middelvinger is minder, absoluut... maar zo ken ik nog wel tig voorbeelden van gasten die door de adrenaline, emoties etc na de partij dingen riepen/deden waar ze later spijt van hadden omdat het respectloos was.

Aoki heeft voor mij zeker niet afgedaan.

ZakKa!
01-01-2010, 16:06
Ah dat is nog niks joh. Ben even zijn naam kwijt maar 1 joch in de UFC zei nadat hij iemands arm brak: "Dat had ik altijd al winnen doen". WTF?

Untouchable BL
01-01-2010, 16:06
Tap or Snap inderdaad. Hij stak zijn middelvinger niet op uit disrespect, maar eerder omdat hij boos was vanwege het feit dat die gast niet wilde aftikken en hij zijn arm wel moest breken! Als je verslagen wordt, dien je ook respectvol te zijn en je gewonnen te geven door te tappen. Gasten die dat niet doen hebben geen respect voor de sport en krijgen dan inderdaad te maken met bijvoorbeeld een gebroken arm.

kmr
01-01-2010, 16:09
Er zal wel wat bad blood zijn geweest. Who care's?. Aoki is een baas, had ie maar moeten aftikken.


Het breken van de arm vormt niet de kern van de kritiek, het gaat om het opsteken van de middelvinger.


Er was idd bad blood, maar die gast weigerde te tikken en Aoki brak mijn inziens niet bewust de arm. Kijk naar die rare positie, hij rolde met z'n lichaam een kant op en de arm kon niet goed meedraaien en Aoki viel mee in de richting en omdat hij vast bleef houden ( wat iedereen gedaan zou hebben om de submission verder in te zetten) brak de arm.

Die middelvinger is minder, absoluut... maar zo ken ik nog wel tig voorbeelden van gasten die door de adrenaline, emoties etc na de partij dingen riepen/deden waar ze later spijt van hadden omdat het respectloos was.



Er is veel gerichte kracht voor nodig om een arm te breken, toevallig doorrollen zorgt niet voor een breuk. Overigens klpt het niet wat je zegt, hij lag op zijn tegenstander en zette kracht om de arm te breken.

Doorstoten is 1 ding, van een afstandje 'schieten' op de tegenstander a la James Irvin gaat weer wat verder, ook kan je opstaan en je tegenstander toespreken met een wijzende vinger terwijl hij ko op de grond ligt, maar weglopen van de tegenstander, vervolgens terugkomen en je middelvinger tot tien cm afstand verwijderd van zijn gezicht tonen is een heel bewuste actie.



Het feit dat veel mensen het gedrag van Aoki goedpraten geeft bijna het idee dat mma inderdaad niets meer is dan human cockfighting en bedoeld is voor mensen die op bloed belust zijn.

kmr
01-01-2010, 16:11
Tap or Snap inderdaad. Hij stak zijn middelvinger niet op uit disrespect, maar eerder omdat hij boos was vanwege het feit dat die gast niet wilde aftikken en hij zijn arm wel moest breken! Als je verslagen wordt, dien je ook respectvol te zijn en je gewonnen te geven door te tappen. Gasten die dat niet doen hebben geen respect voor de sport en krijgen dan inderdaad te maken met bijvoorbeeld een gebroken arm.

Als je je titel dreigt te verliezen, dan ga je net even verder om niet te verliezen, dan accepteer je net even meer pijn dan in een normale wedstrijd. En dan kan het best dat je een verkeerde inschatting maakt.

Het is voor mij onbegrijpelijk hoe mensen kunnen zeggen dat de tegenstander op welke manier dan ook fout zat.

Garcia
01-01-2010, 16:22
Tap or Snap inderdaad. Hij stak zijn middelvinger niet op uit disrespect, maar eerder omdat hij boos was vanwege het feit dat die gast niet wilde aftikken en hij zijn arm wel moest breken! Als je verslagen wordt, dien je ook respectvol te zijn en je gewonnen te geven door te tappen. Gasten die dat niet doen hebben geen respect voor de sport en krijgen dan inderdaad te maken met bijvoorbeeld een gebroken arm.

Ja toen ik 't zag dacht ik ook dat hij daardoor boos was, maargoed 't is nu speculeren.

Untouchable BL
01-01-2010, 16:25
Als je je titel dreigt te verliezen, dan ga je net even verder om niet te verliezen, dan accepteer je net even meer pijn dan in een normale wedstrijd. En dan kan het best dat je een verkeerde inschatting maakt.

Het is voor mij onbegrijpelijk hoe mensen kunnen zeggen dat de tegenstander op welke manier dan ook fout zat.

De tegenstander zit niet fout aangezien een ieder een eigen keuze heeft. Het verschil tussen net iets verder gaan en je arm laten breken, is groot.

ondiep
01-01-2010, 16:33
Middelvinger is inderdaad respecteloos, kwestie van het breken van de arm dat hoort nu eenmaal bij deze sport en dan had Hirota maar moeten aftikken.

Pepe the Ice-Murderer
01-01-2010, 17:15
Sja, er zijn wel ergere gevallen van respectloos gedrag terug te vinden denk ik.
Het was wel een mooie submission, politiegreep tot armklem. Aoki is een geniale grappler.

Ik vind de middelvinger absoluut niet kunnen, maar om hem helemaal af te schrijven gaat me wat ver.

kmr
01-01-2010, 17:19
De tegenstander zit niet fout aangezien een ieder een eigen keuze heeft. Het verschil tussen net iets verder gaan en je arm laten breken, is groot.

Alsof iemand exactttttt weet wanneer zijn arm breekt, djeezzz:twak:

Lionheart
01-01-2010, 18:13
Beetje jammer de actie van Aoki.

Ik zag hem altijd als een vechter die respect hoog in het vaandel had zitten.
Maar goed emoties kunnen soms wel iets te weeg brengen.

Ik wil hem wel tegen BJ zien.

The_Rock
01-01-2010, 18:16
Aoki deed zijn werk en won. Als je niet tapt dan wordt ie gebroken.

Ik denk wel dat Aoki echt voor die break ging hoor..

Judas
01-01-2010, 18:20
http://www.kamipro.com/news/img/photo/1262288126.jpg

Biiyen
01-01-2010, 18:23
Ik vond het maar een wazige actie.... Eerst breekt hij een arm, dan steekt hij zijn middelvinger op naar zijn tegenstander en daarna krijgt ook het publiek nog een middelvinger. Erg respectloze actie van een Japanner die normaliter het toonbeeld van respect zijn.

pure
01-01-2010, 18:27
Aoki deed zijn werk en won. Als je niet tapt dan wordt ie gebroken.

Ik denk wel dat Aoki echt voor die break ging hoor..

dat denk ik dus ook , tis niet eerste x dat ie iemands arm breekt wachte nu op iemand die zijn arm breekt dat zal m leren.
die vechter is nu tijdje uitgeschakeld en geen inkomsten das zuur :(

Ger Maan
01-01-2010, 18:28
Volgens eigen zeggen was het een bewuste actie.

“After my fight, I was excited, and so I did something rude that I should apologize for. But that showed just how excited I was over that fight,” said Aoki, despite stating prior to Dynamite that Hirota was a “virtual unknown.”

“When I had his arm behind his back, I could feel it popping,” Aoki said. “I thought, 'Well, this guy's pride just won't let him tap, will it?' So without hesitation, I broke it. I heard it break, and I thought, 'Ah, there, I just broke it.' I was stopped afterward, but even if I hadn't been, continuing to break it more would have been fine by me.”

Sasahara reported Friday that Hirota suffered a fractured humerus.

“Dream got a solid win [with my victory over Hirota], so that was good, but we finished off Sengoku. Although Sengoku was already finished from the very beginning,” Aoki chided, twisting the knife.

Aoki claimed his killer instinct came from a sense of duty to Dream and its management company, Real Entertainment.

“When Sasahara tells me to go and do something, I do it, and that's how I live my life,” he said. “If Sasahara tells me to go to Strikeforce and take them out or 'Go and kill that guy,' I'm going to do it. Even if he tells me to go take out Tanigawa, I'd do that too.”


http://www.sherdog.com/news/news/Dynamite-Notebook-Aoki-Apologizes-amp-Overeem-Plans-on-Fedor-21808

biggz
01-01-2010, 18:34
Mensen die bitchen over dat hij ze arm breekt.. TAP OR SNAP. Simpel zat.
Die middelvinger was idd onnodig en zeer respectloos

RocknRolla
01-01-2010, 20:26
Mensen die bitchen over dat hij ze arm breekt.. TAP OR SNAP. Simpel zat.
Die middelvinger was idd onnodig en zeer respectloos

Agreed. Je bent zelf een mongool als je niet aftikt

oliebol
01-01-2010, 20:41
hij kijkt er wel sexy bij zeg:lol: wat een kop joh.. hahaha

universele
01-01-2010, 20:54
Indd een zeer schoon gezicht ja.
Had moeten tikken en die middelvinger, onnodig maar waarschijnlijk zijn emotie

MaartenManaus
01-01-2010, 21:03
Iemand enig idee hoe lang die nou moet revalideren na zo`n breuk?

J_roen
01-01-2010, 21:14
Haha wat een kop!!
Tap or snap. teveel trots om voor je eigen gezondheid te kiezen.
denk dat het wel een weekje of 8/10 kost?

Pride_187
01-01-2010, 21:22
klein sociopaatje.. ik hoop dat ze kop nog vele malen verbouwt mag worden

T15Boxing
01-01-2010, 21:23
En wat heeft die gozer aan? Wat een kneus. Hopelijk wordt hij op dezelfde manier behandeld in zijn volgende gevecht.

Pimp-Daddy
01-01-2010, 21:26
Adrenaline of niet. Deze reactie kan echt niet. ben ik overigens ook niet van hem gewend, maar ik mag die gozer iig niet meer... bah!!!

Wiseguy
01-01-2010, 21:31
Aoki is een baas. Hij heeft de dream lightweight division gedomineerd en nu gaat hij hetzelfde doen in strikeforce.

Groundwork
01-01-2010, 22:38
Over het breken van een arm moet er niet gezeurd worden, zoals reeds gezegd Tap or Snap. Met je ervaring kan je weten of een klem zit of niet.

Over de reactie van Aoki kan je zeggen dat het door emotie komt of niet.. Ik zou het niet snel doen denk ik maar ja iedereen is anders. Niet erg geslaagd maar ja..

ZakKa!
02-01-2010, 00:15
Damn Aoki ziet er echt uit als een duiveltje op die foto!

ZakKa!
02-01-2010, 00:55
DREAM lightweight champion, Shinya Aoki has offered an explanation for the disgraceful behaviour following his bone-breaking win over Sengoku champ, Mizuto Hirota, saying he was hyped up following a conversation with the promotions event producer.

Speaking to Sherdog.com, Aoki said:

“After my fight, I was excited, and so I did something rude that I should apologize for. But that showed just how excited I was over that fight.... When I had his arm behind his back, I could feel it popping. I thought, 'Well, this guy's pride just won't let him tap, will it?' So without hesitation, I broke it. I heard it break, and I thought, ‘Ah, there, I just broke it.’ I was stopped afterward, but even if I hadn't been, continuing to break it more would have been fine by me.”

“When [DREAM's event producer Keiichi] Sasahara tells me to go and do something, I do it, and that's how I live my life. If Sasahara tells me to go to Strikeforce and take them out or ‘Go and kill that guy,’ I’m going to do it. Even if he tells me to go take out [FEG executive Sadaharu] Tanigawa, I’d do that too. I received a challenge from [Tatsuya Kawajiri], and so without telling him to shut the [expletive] up, I accept the challenge and look forward to our fight.”
__________________

delightone
02-01-2010, 01:36
DREAM lightweight champion, Shinya Aoki has offered an explanation for the disgraceful behaviour following his bone-breaking win over Sengoku champ, Mizuto Hirota, saying he was hyped up following a conversation with the promotions event producer.

Speaking to Sherdog.com, Aoki said:

“After my fight, I was excited, and so I did something rude that I should apologize for. But that showed just how excited I was over that fight.... When I had his arm behind his back, I could feel it popping. I thought, 'Well, this guy's pride just won't let him tap, will it?' So without hesitation, I broke it. I heard it break, and I thought, ‘Ah, there, I just broke it.’ I was stopped afterward, but even if I hadn't been, continuing to break it more would have been fine by me.”

“When [DREAM's event producer Keiichi] Sasahara tells me to go and do something, I do it, and that's how I live my life. If Sasahara tells me to go to Strikeforce and take them out or ‘Go and kill that guy,’ I’m going to do it. Even if he tells me to go take out [FEG executive Sadaharu] Tanigawa, I’d do that too. I received a challenge from [Tatsuya Kawajiri], and so without telling him to shut the [expletive] up, I accept the challenge and look forward to our fight.”
__________________


Hmmm dus duidelijk een tap of snap moment!!!
ach ja die middelvinger maak ik me niet zo druk om, je kan niet altijd vriendjes zijn.

biggz
02-01-2010, 03:27
klein sociopaatje.. ik hoop dat ze kop nog vele malen verbouwt mag worden

Ik zie dat niet zo snel gebeuren in de nabije toekomst

Pride_187
02-01-2010, 03:33
ik wel, ik denk dat gilbert melendez niks van m heel laat.

josh thompson mag m ook een keer aanpakken..

FightingDutchman
02-01-2010, 09:50
De arm breken is niets mis mee mijns inziens. De middelvinger zoals gezegd wel.

Om even terug te komen op Aoki z'n kansen in Strikeforce, ik denk dat een goede worstelaar met redelijk wat standup het Aoki heeeeel lastig kan maken. En meestal lopen er daar in de VS wel wat van rond.

MB667
02-01-2010, 10:48
verrekte mongol

TheSkindo
02-01-2010, 11:00
Roid Rage.....

Briant
02-01-2010, 11:13
Roid Rage.....

Dat denk ik niet. Aoki is er een met een vreemde opvatting over vechten en vechters. Misschien past het beter in de Japanse cultuur, maar zoveel weet ik daar ook niet van af.

Uit zijn verklaring zegt hij eigenlijk dat hij de arm gebroken had omdat zijn tegenstander te trots was af te tikken, zo ver waren we zelf ook al gekomen. En eerlijk gezegd vind ik dat bij het risico horen als prof-vechter (NB niet amateur daar moet de scheids eerder ingrijpen). Maar hij geeft ons nog steeds geen goede verklaring voor het gedrag na het breken van de arm.
Hij zegt dat hij boos was nadat zijn gevecht met Kawajiri niet door ging, maar om dit af te reageren op een tegenstander wiens arm zojuist gebroken is. Dat vind ik geen verklaring. Hij gaf nog wel een middelvinger aan het publiek, dat valt dan weer wel te verklaren op die manier.

Fyodor
02-01-2010, 11:19
Dat denk ik niet. Aoki is er een met een vreemde opvatting over vechten en vechters. Misschien past het beter in de Japanse cultuur, maar zoveel weet ik daar ook niet van af.

Uit zijn verklaring zegt hij eigenlijk dat hij de arm gebroken had omdat zijn tegenstander te trots was af te tikken, zo ver waren we zelf ook al gekomen. En eerlijk gezegd vind ik dat bij het risico horen als prof-vechter (NB niet amateur daar moet de scheids eerder ingrijpen). Maar hij geeft ons nog steeds geen goede verklaring voor het gedrag na het breken van de arm.
Hij zegt dat hij boos was nadat zijn gevecht met Kawajiri niet door ging, maar om dit af te reageren op een tegenstander wiens arm zojuist gebroken is. Dat vind ik geen verklaring. Hij gaf nog wel een middelvinger aan het publiek, dat valt dan weer wel te verklaren op die manier.

x2. Aoki heeft ook vaak lopen janken na een gewonnen gevecht. Omdat z'n vader voor het eerst gezegd had dat hij trots op hem was. Rare jongens die Jappen!

Moet je je voorstellen dat Brock Lesnar ging huilen na zijn overwinning op Frank Mir. Epic fail :lol:

wrestler_nl
02-01-2010, 16:58
Dat z'n arm brak is z'n eige schuld , had ie maar moeten aftikken. Maar die middelvinger was onnodig en respectloos...

RocknRolla
02-01-2010, 18:49
mensen die zeggen dat ze hem nu afschrijven vind ik echt retards. Komop zeg iedereen maakt weleens fouten zie badr hari en hij verandert ook gewoon en dan is iedereen ook vol lof over hem.

Ik vind wel dat je altijd sportief moet zijn alleen lijkt me soms wel heel moeilijk en het kan iedereen gebeuren dat ie zich even laat gaan. Maar een persoon afschrijven op 1 moment? Dat vind ik echt triest. Ik weet zeker dat iedereen weleens iets doms heeft gedaan en een tweede kans heeft gekregen dus kom niet aan met dat gezeik.

hendriks
02-01-2010, 19:30
Dat z'n arm brak is z'n eige schuld , had ie maar moeten aftikken. Maar die middelvinger was onnodig en respectloos...
x3

detje
03-01-2010, 00:48
onbegrijpelijke actie van een japanse clown..hij had zoveel adrenaline door zijn lijf dat 'ie van gekkigheid niet meer wist wat 'ie moest doen..

761217186
03-01-2010, 17:07
zijn actie was stom, maar bij mij heeft hij het echt niet afgedaan hoor...

univers1l
03-01-2010, 20:05
aoki toont hier weinig respect, wat weer fans gaat kosten of wordt hij daardoor populairder?
iig die middelvinger was zeer overdreven ook tegenover het publiek.
loser.

tom l
03-01-2010, 20:56
Mja, Aoki heeft voor mij persoonlijk helemaal niet afgedaan. Middenvinger was overbodig, maar wat een fokking vette submission! En het is niet dat zijn tegenstander niet genoeg tijd kreeg voor af te kloppen. Tap or snap! Dat zijn arm brak is zijn eigen schuld! Aoki is een baas!

Slome
04-01-2010, 11:17
Er was idd bad blood, maar die gast weigerde te tikken en Aoki brak mijn inziens niet bewust de arm. Kijk naar die rare positie, hij rolde met z'n lichaam een kant op en de arm kon niet goed meedraaien en Aoki viel mee in de richting en omdat hij vast bleef houden ( wat iedereen gedaan zou hebben om de submission verder in te zetten) brak de arm.

Die middelvinger is minder, absoluut... maar zo ken ik nog wel tig voorbeelden van gasten die door de adrenaline, emoties etc na de partij dingen riepen/deden waar ze later spijt van hadden omdat het respectloos was.

Aoki heeft voor mij zeker niet afgedaan.
punt

RocknRolla
04-01-2010, 22:12
Genius

Sendur
04-01-2010, 23:14
2 words.

FUCK AOKI.


Lelijk stuk mutant.

Justinian
05-01-2010, 08:51
http://i50.tinypic.com/2qkqn0o.jpg
LMAO!! :D Prachtig.