MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

Conversation Between Tizy and Jeru

4 Visitor Messages

  1. Het gaat me helaas niet lukken om vandaag mee te gaan. Alvast wel veel succes en plezier in Thailand toegewenst!!
  2. ik vertrek vanaf Amsterdam met toet.. basu rijdt als het goed is al met mij mee dus ik heb nog 2, misschien 3 plekken achterin over.. durft iemand anders het nog aan om bij mij in de auto te stappen?
  3. Dat is een aardig druk weekend! Top dat je er zo'n plezier in hebt. Bas is buiten een goede fotograaf ook nog een toffe gast! Afgelopen zondag nog met hem naar Slamm geweest. Ben erg benieuwd naar jullie reportages!!
  4. hi, leuk heh dat Bas zijn gehele weekend opoffert voor Mixfight ? ik heb voorlopig toch geen partij staan en ik vind het wel een leuke roadtrip. morgenochtend trainingsverslag van mousashi en nathan schouteren in Leiden vervolgens naar darmstadt voor het gala op de terugweg waarschijlijk langs antwerpen waar we blijven slapen. zondag naar Helmond ga ik eerst sparren met Petra Jansen van Doorn.. die knokt namelijk een wereldtitel partij in NYC volgende week zaterdag en dan naar het GG gala van Sjef.. dus kunnen we maandag een hoop exclusieve artikelen posten
Showing Visitor Messages 1 to 4 of 4