MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

Conversation Between MB667 and ROIDRAGE

18 Visitor Messages

Page 1 of 2 12 LastLast
  1. ach ja, waarschijnlijk is het ook idd daar niet de veiligste plekje op aarde
  2. idd minder geile shit.

    kan je niet flashen en zeggen dat het gebied very dangerous is?
  3. ja man ja. daarom wilt de vriendin waarschijnlijk zo graag mee, de tering
  4. dope shizzle

    ff je family meeten daaro.

    schijnen wel gigantische lekkere chickies daar rond te lopen.

    have fun daar, gappie
  5. yo bram. ga toch naar oekraine. we hebben de familia gevonden na 10 jaar, zij waren ons ook al lang aan het zoeken.volgend jaar 3 wkn mariupol. chillen. wel zonder die tolk, dat vond mijn vriendin en tante geen goed idee

    gr mendo
  6. ahahah
    al je maar gelukkig bent, daar kan geen bedrag tegen op
  7. op zicht is het wel chill daar. je moet er van houden. vond polen toen ook best vet. ach ja we zien wel, wie weet ooit nog eens een keer met dit jaar zeker niet. kep geen rooie cent. ben alleen een weekendmijonair
  8. Oekraine is dope ja, maar ik kan begrijpen dat je daar niet je ideale holiday maakt.

    wel relax van die chick zeg. anders ga je toch alleen met die chick (als ze hot is)

    ps: dit niet aan je vriendin laten lezen.
  9. nog steeds niet nee. Mijn familie vind ik daar toch nooit meer, een meisje op mijn werk die russisch is (russisch wordt in de oekraine voor het merendeel gesproken) bood aan om als gids/tolk mee te gaan en mijn familie te zoeken, maar ik denk dat wanneer ik dat aan mijn vriendin vraag dat ik toch een dikke nee als antwoord krijg.
  10. Demtah is deventer in locaal accent.

    zelf chill ik hem meer in Amsterdam nu.

    ben je btw al naar Oekraine geweest?
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 18
Page 1 of 2 12 LastLast