Mooi! Ben je er al uit?
Printable View
Mooi! Ben je er al uit?
Uit de odds wel een beetje, maar probleempje is dat zodra het gevecht daadwerkelijk aangekondigd wordt, (en dat tijdstip kan ik niet voorspellen) ik als de sodemieter het wedkantoor dicht moet gooien, omdat anders iedereen meteen all-in gaat wedden natuurlijk. En dan zal je zien dat ik dan niet snel genoeg wakker ben, hehehe.
Ik kan best wat meer variatie in de bets gooien: bijvoorbeeld 'wint via KO' of 'wedstrijd gaat niet voorbij de 2e ronde'. Maar een bet waarvan ik de sluitingsdatum niet van kan voorspellen wordt erg tricky om bij te houden...
Sorry BIG Lebowski.
17-01 Dillashaw vs Crus
30-01 Bader vs Johnson
06-02 Cain vs Werdum
21-02 Cerrone vs Means
27-02 Bisping vs Silva
27-02 Mousasi vs Leites
Kun je de bets niet automatisch settelen na een bepaalde tijd
Ik zou dan de bets een dag of 2 van te voren sluiten zodat men niet meer in kan zetten, het settlen van de bets is geen punt want dat kan bij wijze van spreken een jaar later ook nog.
Nee dat gaat niet, er is altijd human verification/handmatige actie nodig om een bet te settlen. Er zijn namelijk minimaal 3 uitkomsten mogelijk.
Maar BIG Lebowski wil graag wedden dat McG vs RDA de main card van UFC200 wordt. Stel, de bets staan open, maar 1 maart kondigt de UFC McG vs RDA aan voor UFC200, dan moet ik als een dolle de bet sluiten...'k kan niet voorspellen wanneer de UFC de main card gaan aankondigen... Of bedoel je: ik moet op safe spelen en de bet gewoon ruim van tevoren sluiten, op zeg 2 februari... Da's wel een mogelijkheid, settelen kan dan in juli...
Ja juist gewoon een tijd van te voren de bet sluiten. en na definitief bekend maken de bet settelen.
Goed bezig E-type!
Okay. Doen we het zo. Ik zal de bet deze week in orde maken met een duidelijke deadline erbij. Komt goed!
Ik check altijd even of het een nacht-event (USA) is, of een avond-event (engeland).
In geval van USA: dan laat ik de bets open tot de dag van het vechten (meestal zaterdag) en dan sluit ik het betten om een uur of acht savonds nederlandse tijd.
In geval van Engeland laat ik hem smiddags al dichtzetten.
Top E-type! Is weer eens wat anders dan Jan vs. Piet.
E-type, weer eens een ander weddenschapje. Zet jij hem op?
E-Type... top dat je het zo goed oppakt. Gewaardeerd!
Is er geen mogelijkheid om op Enfusion te zetten de 27e?
wedden op bellator?
MCGREGOR VS DIAZ....
Wanna Go All In @ Mcgregor!!!!!!!!!!
Kunnen we binnenkort betten op UFC FN 85, Hunt vs Mir?
Zou Glory misschien leuk zijn om op te wedden?
Tuurlijk! Hoe meer er gewed kan worden hoe beter.
Jds vs rothwellDe keuze is lastig zal volledig afhangen van de ods
e-type. Mootje Khamal tegen Andy Souwer zou erg leuk zijn. Zet jij deze op?
Waar kan ik mijn eigen actuele balans zien?
:) geen probleem.
Wat denk je van een UFC 200 weddenschapje: Fedor vs. Werdum (a), Fedor vs. Overeem (b), Fedor vs. iemand anders (c) of Fedor niet aanwezig.
Of het niet halen van het gewicht voor a)gastelum, b) hendricks c)allebei d)geen van beide
Of het uitvallen van Cain/Aldo
nog leuker, hoe vaak kunnen MCG en Diaz niet van elkaar afblijven in de persconferenties voor de partij.
:lol::lol: