Quote:
Originally Posted by jesselaar
bas mischien is het je ontgaan maar m1 /strikeforce doen toch co promoties? dus gaat alistair voor een wasmiddel vechten ,word hij lekker schoon van oepsssssss
|
Nee hoor, het is mij niet ontgaan dat een stelletje oplichters hun naam willen plakken op iemand die wel succesvol op eigen houtje een sterke organisatie neer heeft gezet met een goede TV deal.
De deal met Strikeforce had ik al gemaakt voordat de roversbende voorbij kwam, maar nu je het zegt ga ik mijn geld vooraf vragen. Nee wacht dit is een ideale manier om nee te zeggen tegen het getekende contract het is immers met Strikeforce, wij willen niet op M-Mini promotions Oplichters en Co vechten!
Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
Lag weer ergens aan, weer geloof ik?
Zal mij benieuwen als Fedor een paar keer verliest of door omstandigheden niet meer kan vechten wat er dan gebeurt met al die opgedrongen "Co-Promoties" waar de vechter nooit een stuiver van ziet!