MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 20 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 477
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default Alistair Overeem: Fedor Emelianenko 'is my primary target in May / June'

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Last edited by iconian; 02-01-2010 at 10:30.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me een logische partij. Vraag me trouwens af op welk K-1 evenement hij voor die tijd nog zal vechten en tegen wie.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Leusden
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Dat gaat hem zijn belt kosten

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Als vechtsportliefhebber vind ik het erg dubbel dat hij zowel K1 als MMA blijft doen. Ik had aan de ene kant gehoopt dat hij zich volledig op MMA ging richten, omdat ik gewoon wil zien hoever hij hierin kan komen en of hij van absolute toppers kan winnen. Nu moeten we, als liefhebber, nog langer wachten op de partij tegen Fedor, hetgeen ik jammer vind.
    Aan de andere kant draait hij "gewoon" mee aan de top van het K1 circuit en hoeft hij daar voor niemand onder te doen. Logisch dus dat hij ook daar de beste in wil worden. Ik begrijp het wel, maar ik zie hem liever meer MMA fights doen, zonder dat K1 dit in de weg staat met trainingen en evt. blessures e.d.

    Kan niet wachten op dit gevecht trouwens!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #7
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    wel leuk dat hij denkt dat fedor en cbs op hem gaan wachten tot hij terug is van vakantie.wat een giller !
    in mei ,juny zitten we lekker op balie met fedor
    evengoed gefeliciteerd met de overwinning en dream on

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    wel leuk dat hij denkt dat fedor en cbs op hem gaan wachten tot hij terug is van vakantie.wat een giller !
    in mei ,juny zitten we lekker op balie met fedor
    evengoed gefeliciteerd met de overwinning en dream on
    Zit er nog een oliebol in je oren? Hij gaat nu met vakantie, idd welverdiend denk ik, om in maart K1 te vechten en mei/juni tegen Fedor te vechten. En ja, ik denk dat Strikeforce daar rekening mee houdt omdat hij nog steeds, en ja dat valt te beargumenteren, de HW champ is.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  9. #9
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    [quote=el bastardo;858187]Zit er nog een oliebol in je oren? Hij gaat nu met vakantie, idd welverdiend denk ik, om in maart K1 te vechten en mei/juni tegen Fedor te vechten. En ja, ik denk dat Strikeforce daar rekening mee houdt omdat hij nog steeds, en ja dat valt te beargumenteren, de HW champ is.[/quote


    ja hoor cbs gaat de show verplaatsen van april waar fedor vecht omdat hij op vakantie gaat lol
    het was geen oliebol maar torro wat in mn oren zat sorry er was geen oliebol te bekennen dream on.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Zit er nog een oliebol in je oren? Hij gaat nu met vakantie, idd welverdiend denk ik, om in maart K1 te vechten en mei/juni tegen Fedor te vechten. En ja, ik denk dat Strikeforce daar rekening mee houdt omdat hij nog steeds, en ja dat valt te beargumenteren, de HW champ is.
    Denk je dat Alistair de dienst uitmaakt bij strikeforce? Het moet niet gekker worden. De CBS card ( waar fedor vecht ) is in April en die gaan ze niet verzetten omdat Alistair liever een k1 partij draait.
    Max. 400 x 125

  11. #11

    Default

    strikerforce had toch al aangegeven dat ao in het eerste kwartaal moet vechtten?
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    hoe willen ze Alistair-Fedor gaan verkopen als niemand hem daar ooit heeft zien vechten?
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Als dit gaat gebeuren dan kan fedor een verlies op zn record schrijven.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    [quote=cholitzu;858213]strikerforce had toch al aangegeven dat ao in het eerste kwartaal moet vechtten?[/quote


    juistem ,maar hij gaat liever met vakantie ,als je nou weet dat je in het eerste kwartaal een kans krijgt om je titel te verdedigen dan ga je toch trainen ipv vakantie .
    hij geeft hier eigenlijk aan dat hij voor k1 kiest in mijn ogen

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Sja, hoelang wordt dat al geroepen. Laat ons hopen dat er eens serieus werk van gemaakt wordt.

    En Iggy, sorry man, maar Fedor is een klasje of twee hoger dan Alistair.


    >>Formely known as Pepe<<

  16. #16
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    En Iggy, sorry man, maar Fedor is een klasje of twee hoger dan Alistair.
    We shall see

  17. #17
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    hoe willen ze Alistair-Fedor gaan verkopen als niemand hem daar ooit heeft zien vechten?

    omdat niet elke vechter verstand heeft van promoties en het opbouwen naar een eventueel gevecht toe (branding).
    dit kan ook niet altijd door gebrek aan informatie ,maar in amerika is zelfs fedor nog niet een ppv hit laat staan alistair hij zou er toch moeten gaan vechten als hij naam wil maken .

  18. #18
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Hehe, je hebt gelijk dat Ali de grootste bedreiging vormt voor Fedor, maar ik vermoed dat het intellect van Fedor en zijn veelzijdigheid de doorslag zullen geven.

    Hoe dan ook zal het een heeeeeerlijke partij worden! Als ze er komt


    >>Formely known as Pepe<<

  19. #19
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Denk je dat Alistair de dienst uitmaakt bij strikeforce? Het moet niet gekker worden. De CBS card ( waar fedor vecht ) is in April en die gaan ze niet verzetten omdat Alistair liever een k1 partij draait.
    Nee, denk zeker niet dat hij de dienst uitmaakt. Toch denk ik wel dat hij er een zegje in heeft. Hij heeft immers een titel te verdedigen, like it or not. Het zal niet aankomen op het eindoordeel van Overeem, maar er wordt (zoals gewoonlijk denk ik) wel overleg gepleegd over wie wanneer op een card staat.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  20. #20
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Nee, denk zeker niet dat hij de dienst uitmaakt. Toch denk ik wel dat hij er een zegje in heeft. Hij heeft immers een titel te verdedigen, like it or not. Het zal niet aankomen op het eindoordeel van Overeem, maar er wordt (zoals gewoonlijk denk ik) wel overleg gepleegd over wie wanneer op een card staat.

    What's next K1 finales worden in de toekomst in september uitgevochten omdat de titelverdediger in december op vakantie gaat ?

  21. #21
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Nee, denk zeker niet dat hij de dienst uitmaakt. Toch denk ik wel dat hij er een zegje in heeft. Hij heeft immers een titel te verdedigen, like it or not. Het zal niet aankomen op het eindoordeel van Overeem, maar er wordt (zoals gewoonlijk denk ik) wel overleg gepleegd over wie wanneer op een card staat.
    De datum is vastgelegd door CBS. Zij zullen hier niet van afwijken omdat alistair liever een k1 partij doet. Hij zal waarschijnlijk gestripped worden.
    Max. 400 x 125

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    . Hij zal waarschijnlijk gestripped worden.
    en zo hoort het

  23. #23
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat hij niet in Amerika zal vechten dit jaar. mark my thoughts over 6 maanden kom ik weer bij jullie terug.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik wil hier niemand zwart maken maar vind het wel heel toevallig dat hij juist nu hij beschuldigt word van juicen hij alleen maar in Japan vecht. Als je een keuze hebt tussen Fedor of Josh Thompson en je kiest voor de laatste dan heb je wat te verbergen of je spoort niet.
    Zijn strikeforce belt heeft nu geen enkele waarde. Ik ben overigens wel een aanhanger van AO ik zie hem alleen veel liever in Amerika vechten.
    Max. 400 x 125

  25. #25
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Dit is de partij waarop ik zit te wachten op mma gebied. Verder zou ik ze allebei natuurlijk graag tegen Brock zien, maar ja....................

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •