MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 20 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 477
  1. #51
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Fish View Post
    als ie dan k-1 gaat vechten in maart wil ik em wel tegen schilt zien
    never gonna happen.

    niet zolang beide bij GG zitten of alistair weer de K1 in gaat :P
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Overeem moet niet zoveel lullen. Fedor vecht tegen Werdum in April en ze gaan heus niet de datum veranderen omdat Overeem ff op vakantie wilt gaan. Zijn jullie soms vergeten dat Fedor niet op elke Strikeforce event kan vechten? Hij kan alleen op events vechten die ook gepromoteerd word door m-1. In april is de tweede event van Strikeforce/M1 dus juni wordt het zowieso niet. Fedor's volgende gevecht is waarschijnlijk aan het einde van het jaar nadat hij tegen Werdum heeft gevochten in April. Overeem wil zo lang mogelijk in Japan vechten totdat er geen juice meer in z'n lichaam is...

    Strikeforce kan beter Overeem's belt innemen en Fedor vs Werdum voor de titel laten vechten. Dat zijn tenminste vechters die het verdienen.
    Gelukkig zijn er andere NL vechters zoals Mousasi, Struve en Yvel die we wel serieus kunnen nemen.

    Er zijn betreft meneer Overeem heel veel vraagtekens geweest en die zijn er nog steeds.

    Toen hij : gebleseerd" raakte aan zijn hand en daardoor niet kon vechten voor Strikeforce heeft men ook getwijfeld of dit geen smoes was en of die vechtpartij op Bloemendaal niet toevallig goed uit kwam.

    Insiders zien hem vervolgens na Bloemendaal met koninginnedag bij een feestje in Amsterdam en eind juni op Latin village te Spaarnwoude met zijn vrouwtje. Men praat met hem geeft hem een stevige hand etc etc totaal niets aan de hand. Hierop MF werd het breed uitgemeten en verhitte discussies en GG groupies + manager staken hun hand in het vuur voor de beste man. Hier in NL had men twijfels en buiten NL had men twijfels.

    Niemand van GG of betrokkene trok de stoute schoenen aan om bijvoorbeeld een foto te maken van zijn hand die zo geinfecteerd was e.d.
    om iedereen de mond te snoeren zelfs niet toen er om werd gevraagd.

    Nu word hij beschuldigt van het gebruiken van bepaalde juice ,.. en zelfs collega vechters als (Samedov) beschuldigen Nederlandse vechters voor het gebruiken van,... waar onder Alistair Overeem..

    Het word vervolgens weer glad gelult door Jan en alleman helaas heeft de man niet echt recht van spreken omdat hij zelf er mee is gepakt... en omdat hij het niet kan hard maken.

    Dus deze relletje pakt ook weer goed uit.

    Nu men begint te twijfelen aan de geloofwaardigheid van Alistair als het om MMA gaat zegt de beste man na het afslachten van een Fujita dat hij een welverdiende vakantie verdient,... en dat hij misschien wel ergens in mei/juni wilt vechten tegen Fedor,.. terwijl we allemaal weten dat dat niet gaat gebeuren,.... maar goed sommige forumbroeders geloven zelfs dat CBS en StrikeForce geplande datums gaat verzetten omdat meneer Overeem naar een vakantie snakt.. Ik vraag mij echt af of jullie dat echt geloven of gewoon alles recht lopen te lullen hier.

    Alistair heeft alle geloofwaardigheid verloren met dit soort geintjes in de MMA wereld...

    Ik heb in het verleden met mijn oude account ook deze vragen gesteld hier en aan de kaak gebracht en werd vervolgens door 1 van de staffleden op nonactief gezet hier om het maar zo ff te noemen,...Als jullie mij voorlopig niet meer zien posten dan zal dat weer het geval zijn.
    Last edited by Marquis; 02-01-2010 at 18:20.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Als vechtsportliefhebber vind ik het erg dubbel dat hij zowel K1 als MMA blijft doen. Ik had aan de ene kant gehoopt dat hij zich volledig op MMA ging richten, omdat ik gewoon wil zien hoever hij hierin kan komen en of hij van absolute toppers kan winnen. Nu moeten we, als liefhebber, nog langer wachten op de partij tegen Fedor, hetgeen ik jammer vind.
    Aan de andere kant draait hij "gewoon" mee aan de top van het K1 circuit en hoeft hij daar voor niemand onder te doen. Logisch dus dat hij ook daar de beste in wil worden. Ik begrijp het wel, maar ik zie hem liever meer MMA fights doen, zonder dat K1 dit in de weg staat met trainingen en evt. blessures e.d.

    Kan niet wachten op dit gevecht trouwens!


    Ja wij hadden ook liever Fedor gehad op Oude jaars avond in Japan, maar Fedor's "schoorsteen" is klaarblijkenlijk veel duurder als die van Alistair, misschien moet je jouw klaagzang aan Fedor richten?
    Het management van Golden Glory heeft het beter voor elkaar, want daarom mag Alistair ook vechten bij K-1, PTA en Strikeforce. Helaas is dat bij M-1 niet het geval en "gokt" GG niet op M-1, want dat is het dus als je met M-1 in zee gaat het geval, waar Afliction, Bodog en Pride allemaal failliet gingen, kiest het management van GG voor een organisatie die er al 17 jaar is.
    Dat Alistair die twee datums in 2008 niet kon vechten vanwege een blessure vonden wij ook rot voor Alistair en financieel, we hebben dat toen opgevangen door hem 6 partijen te laten draaien voor het einde van het jaar. Goed voor zijn ritme en financieel ook goed, die kans hadden we niet bij strikeforce en al helemaal niet bij M-1 en door Alistair zijn kwalificatie en derde plaats bij de K-1 GP, wilden K-1 hem ook op de NYE en eind maart begin april 2010. Contractueel kunnen we geen nee zeggen, dus wordt het Mei of Juni dat hij tegen Fedor vecht bij Strikeforce in America! En als Fedor de belt wil moet hij Alistair verslaan en als hij haast heeft had hij het op NYE kunnen doen of al eerder bij dream, maar dat kwam M-1 niet uit en die schoorsteen is zo verdomde duur bij M-1 (iedereen gaat failiet) dat jullie klaagverhalen aan de verkeerde persoon zijn geadreseerd!
    Last edited by anoniem gg; 02-01-2010 at 19:15.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=jesselaar;858302]
    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Dat idee heb ik al langer. Overeem blijft lekker in japan.[/quote

    kan ik ook begrijpen hij is daar al populair en japan wil hem mischien wel daar houden, en je kan daar lekker veel vechten tegen relatief makkelijke tegenstanders .
    Bedoel je Gerard Mushashi tegen Gary Goodridge?

  5. #55
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ja wij hadden ook liever Fedor gehad op Oude jaars avond in Japan, maar Fedor's "schoorsteen" is klaarblijkenlijk veel duurder als die van Alistair, misschien moet je jouw klaagzang aan Fedor richten?
    Het is geen klaagzang Bas. Als fan van Alistair zie ik hem het liefst zoveel mogelijk MMA vechten, hoewel ik ook tijdens de K1 graag naar zijn gevechten kijk. Van zaken die Fedor aangaan lees ik hier heel weinig. Daarbij is Fedor qua keuzes en kritiek volgens velen onaantastbaar denk ik. Kan me wel voorstellen dat zijn schoorsteen duurder is dan die van Alistair. Op basis van resultaten niet meer dan logisch ook. Wel jammer dat hij op oudjaarsavond niet wilde vechten. Hier is wel over onderhandeld begrijp ik uit jouw reactie?
    Er wordt overal zoveel geschreven en geroepen op het net, maar voor ons blijft het natuurlijk gissen wat hier waarheid van is. Helaas krijgt hij momenteel veel nagatieve aandacht, maar ook dat is aandacht. Ik denk dat er weinig vechters zich zo goed hebben weten te verkopen als Alistair afgelopen jaar.
    Heb jij er al enig zicht op wanneer hij tegen Fedor vecht? Zijn er onderhandelingen gaande met Strikforce (of Dream) om de partij mogelijk te maken?

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  6. #56
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ja wij hadden ook liever Fedor gehad op Oude jaars avond in Japan


    Waarom vecht hij niet in de USA ???

    Of krijgen wij van jou als manager te horen hier op zwart wit dat Alistair Overeem in de 2010 in de USA gaat knallen en zijn welverdiende strikeforce titel gaat verdedigen wat van een echte kampioen word verwacht ??

    Ik neem aan dat visum geen probleem is toch ?
    Last edited by Marquis; 02-01-2010 at 19:29.

  7. #57
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Bovenstaande reactie van mij was voordat jij je bericht edit-te.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #58
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dan kan hij toch in Juni vechten tegen Overeem als hij na zijn partij in April met jou naar Bali gaat. Of moet hij 2 maanden bijkomen? hij vecht toch al niet zo vaak. Misschien mioet je eens aan hem vragen wat hij van Alistair zijn knieen vindt?
    we gaan in mei of juni naar bali heeft met regentijd te maken. mischien dat scot en vadim jou in dienst moeten nemen als match maker of denk je dat alistair vs fedor nu een grote hit is? .
    die kan toch veel beter als hij wat hoger in de rankings staat bv na rogers en werdum verslagen te hebben iets wat hem makkelijk lukt .
    Joopie joopie joopie
    Alistair moet eind maart begin april 2010 vechten in Japan, dan mag hij na zes partijen in drie maanden aan het eind van 2008 toch wel op vacantie voor een paar weken in het begin van het jaar 2010? Zodat Alistair in february zich volledig kan voorbereiden op die partij in Japan. Ik weet dat jullie veel met regentijd en handblessures en M-1 co promotie truuken werken en dat daardoor Fedor weinig vecht en alleen wanneer jullie willen, dat is jullie goed recht maar geef niet zo af op andere vechters of managers! Als jullie die strikeforce tietel willen dan zeg je gewoon ja in Mei of Juni (dat wilm CBS vast wel) en dan komt die partij er, mogen wij als strikeforce kampioen net zoveel verdienen? Kunnen we misschien een Strikeforce/M-1/GG co promotie doen, dat lijkt ons wel wat?

  9. #59
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Waarom vecht hij niet in de USA ???

    Of krijgen wij van jou als manager te horen hier op zwart wit dat Alistair Overeem in de 2010 in de USA gaat knallen en zijn welverdiende strikeforce titel gaat verdedigen wat van een echte kampioen word verwacht ??

    Ik neem aan dat visum geen probleem is toch ?
    Omdat Alistair verplichtingen heeft tegen over de organisatie waar wij mee werken, waarom vecht Fedor alleen voor M-1?

  10. #60
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    Tuurlijk, maar zij beoefenen hun sport niet enkel in Japan vriendje...
    Geloof me vrij ik ben klaarwakker.

    Het is gewoon doodjammer. Misschien moet je niet blind zijn voor de realiteit. Van mij mag iedereen zich vol pompen, maakt me geen reet uit.

    Maar in Overeems geval is het overduidelijk de oorzaak dat hij zijn belt in Strikeforce niet verdedigt. Of slaap je nog?
    Alsof Amerika zo verdomd heilig is.. De UFC puilt uit van gasten die juicen! Elke heikneuter jankt altijd over de spierballen van Overeem, maar over een Couture word niks gezegd. Zal mij persoonlijk een rotzorg zijn over wie er wel en niet juiced maar laten we dan wel óf iedereen "beschuldigen" of niemand..

    Maargoed, ik zie mijzelf wel als een Overeem fan, ik hoop dan ook dat hij zijn belt gaat verdedigen. Ik hoop tegen Fedor in de States, of het gebeurd..

  11. #61
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Worf View Post
    Alsof Amerika zo verdomd heilig is.. De UFC puilt uit van gasten die juicen! Elke heikneuter jankt altijd over de spierballen van Overeem, maar over een Couture word niks gezegd. Zal mij persoonlijk een rotzorg zijn over wie er wel en niet juiced maar laten we dan wel óf iedereen "beschuldigen" of niemand..

    Maargoed, ik zie mijzelf wel als een Overeem fan, ik hoop dan ook dat hij zijn belt gaat verdedigen. Ik hoop tegen Fedor in de States, of het gebeurd..


    Het gaat er niet om of Couture of anderen gebruiken of niet het gaat er om of je door de test heen komt of niet.

    En dat beste fan is pas relevant.

    Aan groupie gevoelens hebben we niets Worf.

  12. #62
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    [quote=basboon;858428]
    Quote Originally Posted by jesselaar View Post

    Bedoel je Gerard Mushashi tegen Gary Goodridge?

    juistem gegard heeft eindelijk zn cadeau gekregen (hij heeft er wel lang op moeten wachten) nu maar hopen dat hij nog meer cadeautjes krijgt dit jaar het liefst zo veel mogelijk.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Omdat Alistair verplichtingen heeft tegen over de organisatie waar wij mee werken, waarom vecht Fedor alleen voor M-1?

    Wat probeer je te zeggen Bas dat Alistair geen verplichtingen heeft richting Strikeforce ?? Beiden partijen hebben een contract ondertekend.

    Betekent dan een overeenkomst voor jullie dan niets of alleen als jullie pet er naar staat ?

    De staat van dienst van Fedor is niet te vergelijken met die van jouw vechter...dus wil je a.u.b. Alistair niet op dezelfde ranking als die van Fedor zetten want Alistair heeft nog weinig tot niets laten zien in de HW MMA.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Het gaat er niet om of Couture of anderen gebruiken of niet het gaat er om of je door de test heen komt of niet.

    En dat beste fan is pas relevant.

    Aan groupie gevoelens hebben we niets Worf.
    Ga weg met je groupiegevoelens man, ik ben een MMA fan en heb voor bepaalde vechters wel een voorkeur that's it. Als jij denkt dat ik bij een of ander kamp hoor heb je het mis.

    En het eerste gedeelte van je post ben ik het zeker mee eens. Gaat er mij ook niet om wie er gebruiken, ik schreef al dat mij dit een rotzorg zal zijn. Waar het mij om gaat is de hypocrisie, wel de een beschuldigen maar de andere niet. That's it!

  15. #65
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Worf View Post
    Ga weg met je groupiegevoelens man, ik ben een MMA fan en heb voor bepaalde vechters wel een voorkeur that's it. Als jij denkt dat ik bij een of ander kamp hoor heb je het mis.

    En het eerste gedeelte van je post ben ik het zeker mee eens. Gaat er mij ook niet om wie er gebruiken, ik schreef al dat mij dit een rotzorg zal zijn. Waar het mij om gaat is de hypocrisie, wel de een beschuldigen maar de andere niet. That's it!


    Ik zeg niet dat jij bij een bepaalde kamp behoort maar zeg alleen dat je de realiteit moet aanschouwen.

    Een voorbeeld:

    Ik weet niet of je de weging van Gilbert hebt gezien vanochtend.. iedereen heeft zijn fysiek gezien... als de beste man binnen nu en 1 jaar op eens op het broertje van Bob Sapp gaat lijken dan gaat men ook vragen stellen.

    Dat is niet meer dan een logische reactie van fans,liefhebbers,vechters media etc etc ... Als hij vervolgens Amerika ontwijkt dan gaat men nog meer vraagtekens hebben... snap je het nog ?


    Ik denk dat de meeste mensen hier waaronder jij en ik en de andere forumbroeders fans of liefhebbers zijn van de sport,.. (anders zaten we hier niet) En tuurlijk zijn we met z'n allen trots op vechters als die van Golden Glory en anderen... maar dat wilt niet zeggen dat we daar door onze ogen moeten sluiten of ons in de maling moeten laten nemen.

  16. #66
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Contractueel kunnen we geen nee zeggen, dus wordt het Mei of Juni dat hij tegen Fedor vecht bij Strikeforce in America!
    Hoevaak vecht Fedor ook alweer per jaar? Keer of twee? Als hij in april vecht, gaat dit dus never nooit gebeuren!

  17. #67
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iggy View Post
    Als dit gaat gebeuren dan kan fedor een verlies op zn record schrijven.
    die gozer kan niet eens soepel bewegen , denk dat fedor alleen al met strikes kan neerhalen.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ik zeg niet dat jij bij een bepaalde kamp behoort maar zeg alleen dat je de realiteit moet aanschouwen.

    Een voorbeeld:

    Ik weet niet of je de weging van Gilbert hebt gezien vanochtend.. iedereen heeft zijn fysiek gezien... als de beste man binnen nu en 1 jaar op eens op het broertje van Bob Sapp gaat lijken dan gaat men ook vragen stellen.

    Dat is niet meer dan een logische reactie van fans,liefhebbers,vechters media etc etc ... Als hij vervolgens Amerika ontwijkt dan gaat men nog meer vraagtekens hebben... snap je het nog ?


    Ik denk dat de meeste mensen hier waaronder jij en ik en de andere forumbroeders fans of liefhebbers zijn van de sport,.. (anders zaten we hier niet) En tuurlijk zijn we met z'n allen trots op vechters als die van Golden Glory en anderen... maar dat wilt niet zeggen dat we daar door onze ogen moeten sluiten of ons in de maling moeten laten nemen.
    Ben het super eens met je post, dat meen ik echt. De een gebruikt AAS (anabole androgene steroiden) om veel massa erbij te krijgen. De ander gebruikt het om er weer rete strak bij te lopen. De derde wil graag de tour winnen etc etc..

    Denk dat je dan niet alleen naar een Allistar moet kijken (véél massa erbij), alswel naar een Couture (zijn vorm en fysiek) op 46 jarige leeftijd.

    Dit is niet naar een Overeem of Couture bedoeld want respect voor beide. Maar als je naar de een kijkt doe het dan ook naar de ander.

    Maar mensen hebben gelijk als ze zeggen dat hij eens een keer in de states voor zijn belt moet gaan. Fuck dat eromheen gedraai en vecht gewoon!

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Wat probeer je te zeggen Bas dat Alistair geen verplichtingen heeft richting Strikeforce ?? Beiden partijen hebben een contract ondertekend.

    Betekent dan een overeenkomst voor jullie dan niets of alleen als jullie pet er naar staat ?
    In een contract kun je van alles bepalen. Je kunt er bijvoorbeeld in opnemen dat een vechter 3 partijen moet vechten in een tijdsbestek van een jaar en dat hij geen (of wellicht 1) partij mag weigeren. Als je tevens zaken doet met een andere organisatie - en dat is hier het geval - dan kun je ook bepalen dat de vechter slechts mag weigeren indien hij een partij heeft bij die andere organisatie. Op zich is er niks mis mee om zo'n rangorde aan te brengen. Sterker nog, als je het niet doet dan kan het voorkomen dat de vechter contractbreuk zal plegen. Kennelijk vindt Strikeforce het prima dat de K-1 voorgaat en zal dit ook in overeenstemming zijn met het contract, anders had Alistair mogelijk een rechtszaak aan zijn broek of zou het contract zijn ontbonden.

  20. #70
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    [quote=basboon;858428]
    Quote Originally Posted by jesselaar View Post

    Bedoel je Gerard Mushashi tegen Gary Goodridge?



    Overeem Wins VS
    Gary Goodridge Submission (Kimura) UG 10 - The Battle of Arnhem 11/9/2008 1 N/A
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  21. #71
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    In een contract kun je van alles bepalen. Je kunt er bijvoorbeeld in opnemen dat een vechter 3 partijen moet vechten in een tijdsbestek van een jaar en dat hij geen (of wellicht 1) partij mag weigeren. Als je tevens zaken doet met een andere organisatie - en dat is hier het geval - dan kun je ook bepalen dat de vechter slechts mag weigeren indien hij een partij heeft bij die andere organisatie. Op zich is er niks mis mee om zo'n rangorde aan te brengen. Sterker nog, als je het niet doet dan kan het voorkomen dat de vechter contractbreuk zal plegen. Kennelijk vindt Strikeforce het prima dat de K-1 voorgaat en zal dit ook in overeenstemming zijn met het contract, anders had Alistair mogelijk een rechtszaak aan zijn broek of zou het contract zijn ontbonden.

    Het blijft gissen Justinian wat er in dat contract staat.

    Kopie van het contract hebben we namelijk niet dus we moeten het
    van die betrouwbare Bas Boon hebben.

    Ik denk persoonlijk zelf dat ze hopen dat het contract wat zo in de weg staat ontbonden wordt. Er is namelijk helemaal geen wil om tegen Fedor te vechten. Het feit dat Bas de koning van MMA vergelijkt met Alistair als het om geld gaat zegt al heel veel. Maar goed ik ben dan ook koning van tussen de regels lezen,..

  22. #72
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    De reactie van Bas Boon is belachelijk!

    Alistair overeem krijgt de kans om tegen Fedor te vechten. Dit is de grootste kans van zijn leven om zichzelf op de kaart te zetten en dan ga jij lopen zeggen "als Fedor de titel wil moet hij maar zorgen dat hij in mei kan". Denk je nou echt dat Fedor wat om die titel geeft. Een titel die nooit verdedigd word stelt niets voor. Dan kun je nog beter een powerball hebben.
    Max. 400 x 125

  23. #73
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    hahah ja nu je het zegt?

    Wat is die titel van Sf eigenlijk waard?

    in mijn ogen geen ene reet



    Marquis reps als het weer kan

  24. #74
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap wel dat de meesten mensen hier hoop hebben op dat gevecht tussen AO en Fedor, maar het is nu wel meer dan duidelijk dat hij het ontloopt met zijn smoesjes. Ik denk dat AO hier veel fans mee gaat verliezen met die onzin praatjes. Echte kampioenen knokken gewoon! Ieder andere HW op de wereld zou een gevecht tegen Fedor met 2 handen aan nemen.. Ook al zou die verliezen en een mooi gevecht neer zetten is respect. Het is geen schande om tegen Fedor te verliezen.. Kijk naar Gilbert Yvel, die laat hem het geen 2e x gevraagd worden om naar de UFC te gaan en tegen de beste te vechten.. En het zelfde word aan AO gevraagd "persoonlijk door Dana" en hij zegt "moet je met me management overleggen" :S Nou sorry!! Mocht dat gevecht gebeuren:FEDOR BY KO ROUND 1

  25. #75
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Misschien lees ik verkeerd, maar Bas zegt toch dat Overeem contractueel nog 1 keer moet vechten? Mei, juni is toch vrij snel na die K1 maart/april. Einde contract dan, dus ff afwachten. Als ie daarna nog steeds de voorkeur geeft aan toppartijen in de K1 en cans in MMA.

    Tja...maar laat hem nu K1 vechten, moeten forummembers dat bepalen hier?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •