MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 18 of 20 FirstFirst ... 814151617181920 LastLast
Results 426 to 450 of 478
  1. #426
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    net yvel gekeken, ik had persoonlijk veel meer van zijn standup verwacht. Vond yvel niet erg intelligent vechten en vond zijn stand erg lomp, benen dicht bij elkaar en plat op de voeten of is dat zijn stijl???
    En waarom krop ie in elkaar en probeerde hij niet het been van dos santos te pakken (zie ook evans na zijn knock down)

    Hoop dat yvel nog een aantal kansen krijgt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #427
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Balen van Yvel. Hopelijk krijgt ie toch nog een kans in '10

  3. #428
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    hey leek wel alsof yvel al moe was voor dat ie begonnen was. half opvallend stond ie op ze benen

  4. #429
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Daar sta ik dus niet voor op. Die kijk ik de dag erna wel vanuit mn rollator

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #430
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Almere
    Posts
    227
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    een sixpack redbull langs me, 2 zakken chips. mijn broertje en zus naar bed geschopt, m'n pa op reis en m'n ma slaapt bij mijn oma. ondertussen nfs shift op de ps3 en om 4uur naar ufc kijken wat wil een mens nog meer
    Op de ps3 hoe doe je dat dan?
    Ik krijg die media server niet geinstalleerd :-S

  6. #431
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    damn wat viel Gilbert tegen. als hij zou blijft vechten zien we hem nog maar 1of 2 keer terug dan is het over. ik had gehoopt dat we iets zouden zien van de oude hurricane maar JDS heeft gewoon staand gewonnen zoals hij al zei dat hij zou doen.
    x2, net effe gekeken, jammer zeg, maar wellicht de spanning, struve was de eerste pot ook niet zichzelf tegen JDS, is natuurlijk ook geen pannekoek, echte contender in mijn ogen....

    eens kijken of het net zo sloppy is de 2e pot....maar gaat goed komen met Yvel!!
    WAR YVEL!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  7. #432
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Vond het een mooi gala. Jammer van Yvel, hij maakte geen schijn van kans. Hoewel ik dat geen schande vind. Zou JDS wel tegen Velasquez willen zien.

  8. #433
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    zonde van yvel had het idee dat het met alle spanning te maken had
    dana riep al heel de week dat hij erg uitkeek naar deze partij dus dat zou misschien nog extra druk hebben veroorzaakt
    hoop dat ie net als struve de volgende keer meer zichzelf kan zijn al is het niet gek om te verliezen van dos santos

    nu ik evans weer heb gezien denk ik dat hij niks kan inbrengen tegen rampage. knap dat hij overeind bleef maar dat heeft ook te maken met een tegenstander die op was of gewoon een slecht gameplan had.

    was wel onder de indruk van die over-zelfverzekerde brit

  9. #434
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Dos Santos is gewoon een bad ass MF! Hij heeft net Crocop tot pulp geslagen en nu Gilbert KO gemept. Niets mis met Gilbert, die natuurlijk ook nog de nodige zenuwen had voor zijn eerste UFC fight, maar Dos Santos is momenteel gewoon geweldig in vorm. Gilbert is een taaie en zal m.i. nog genoeg laten zien in de toekomst.

  10. #435
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Bruce vergeet even dat Evans zwarte band BJJ is. "This man is a wrestler and a boxer". Niet dus
    Wel dus Evans was voordat hij black belt werd (een aantal uur vóor zijn gevecht vanavond) al een succesvol state worstelaar.
    Dus is hij een worstelaar turned bjj'er maar wel een worstelaar.

  11. #436
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik kan het gevecht van yvel niet nog een keer kijken, doet me te veel pijn haha

    had hem zo graag zien winnen.

  12. #437
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wel dus Evans was voordat hij black belt werd (een aantal uur vóor zijn gevecht vanavond) al een succesvol state worstelaar.
    Dus is hij een worstelaar turned bjj'er maar wel een worstelaar.
    Dude.... get the irony in my post. We waren grappen aan het maken over de zwarte band die hij had gekregen.

  13. #438
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Jammer voor yvel zeg. Hopen dat hij het volgende gevecht wel winnend kan afsluiten.

  14. #439
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pieterman View Post
    dat verklaart een hoop
    !!!!!!!!!!!!!!!!
    mohammed b

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •