MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default UFC 108, de uitslagen *spoiler*

    Winnaar is vet gedrukt



    1 Rafaello Oliveira def. John Gunderson

    Decision (Unanimous)


    2 Jake Ellenberger def. Mike Pyle

    TKO (Punches) tweede ronde, 0:22


    3 Mark Munoz def. Ryan Jensen

    Submission (Punches) eerste ronde, 2:30


    4 Cole Miller def. Dan Lauzon

    Submission (Kimura) eerste ronde, 3:05


    5 Martin Kampmann def. Jacob Volkmann

    Submission (Guillotine Choke) eerste ronde, 4:03


    6 Junior dos Santos def. Gilbert Yvel

    TKO (Punches) eerste ronde, 2:07


    7 Jim Miller def. Duane Ludwig

    Submission (Armbar) eerste ronde, 2:31


    8 Sam Stout def. Joe Lauzon

    Decision (Unanimous)


    9 Paul Daley def. Dustin Hazelett

    KO (Punches) eerste ronde, 2:24


    10 Rashad Evans def. Thiago Silva

    Decision (Unanimous)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Was eerst van plan om alleen Gilbert te gaan kijken, maar toch de wekker om 3 uur gezet voor de prelims. Zeker geen spijt van gehad. Was best een geslaagd gala. Jammer dat Gilbert totaal niet heeft kunnen brengen wat ik ervan had gehoopt...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Was eerst van plan om alleen Gilbert te gaan kijken, maar toch de wekker om 3 uur gezet voor de prelims. Zeker geen spijt van gehad. Was best een geslaagd gala. Jammer dat Gilbert totaal niet heeft kunnen brengen wat ik ervan had gehoopt...
    Ik werd vannacht wakker, keek op de klok en het was volgens mij kwart voor 5. Ben er even uit gegaan en heb meteen de uitslagen van Gilbert gezien waarna ik weer ben gaan slapen. Echt jammer voor Gilbert.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Vraag me af of hij een contract voor meerdere partijen heeft. Anders is het denk ik wel een beetje klaar...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Vraag me af of hij een contract voor meerdere partijen had. Anders is het denk ik wel een beetje klaar...
    Wat ik ervan heb begrepen is dat hij een contract heeft voor 7(!) partijen. Er zijn volgens mij genoeg zwaargewicht vechters in de UFC te vinden tegen wie Gilbert een toppartij neer kan zetten. Dos Santos was op dit moment gewoon te hoog gegrepen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wow 7 partijen.... dat komt vast door zijn contacten met John Lewis, de BJJ-trainer van Dana.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    aw fuck fukc fuck. het kwam er gewoon niet uit, moeilijk ademend, geen echte explosie in zijn stoten en te weinig alert op stoten en counters, en dan ook nog eens te vroeg gestopt.

    Is hij dan echt zoveel minder als 5-6 jaar geleden?

    nog nooit zo van een UFC partij gebaald, alle props aan Dos Santos maar mensen kinderen mensen wat een letdown.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    aw fuck fukc fuck. het kwam er gewoon niet uit, moeilijk ademend, geen echte explosie in zijn stoten en te weinig alert op stoten en counters, en dan ook nog eens te vroeg gestopt.

    Is hij dan echt zoveel minder als 5-6 jaar geleden?

    nog nooit zo van een UFC partij gebaald, alle props aan Dos Santos maar mensen kinderen mensen wat een letdown.
    Misschien was de druk te groot. Ik zag in deze partij niet dezelfde Yvel als in de partij tegen bijvoorbeeld Pedro Rizzo. Ik vind niet dat de partij te vroeg is gestopt.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Wow 7 partijen.... dat komt vast door zijn contacten met John Lewis, de BJJ-trainer van Dana.
    dat denk ik ook, in die zin ook een slimme zet om bij Lewis aan te sluiten (waar hij al heel lang contact mee heeft overigens).

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Wat ik ervan heb begrepen is dat hij een contract heeft voor 7(!) partijen. Er zijn volgens mij genoeg zwaargewicht vechters in de UFC te vinden tegen wie Gilbert een toppartij neer kan zetten. Dos Santos was op dit moment gewoon te hoog gegrepen.
    Ja maar volgens mij heeft de UFC een clausule dat wanneer de eerste partij verloren is zij het contract kunnen beeindigen.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Dos Santos is sowieso te goed en te groot voor Ivel op dit moment, Ivel is van de eerste divisie naar de spaanse primera division gegaan en hij moet nog wennen. Tegen de toppers Vasquez, Lesnar, Dos Santos komt ie te kort maar wie weet tegen de rest

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ja maar volgens mij heeft de UFC een clausule dat wanneer de eerste partij verloren is zij het contract kunnen beeindigen.
    Dat zou inderdaad kunnen. Gelet op de relatie met lewis vraag ik me af of ze daar gebruik van zullen maken. Sowieso, ook Struve verloor zijn UFC debuut van Dos Santos en kreeg de kans om door te gaan. Ik denk niet dat ze van deze mogelijkheid gebruik zullen maken.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    59
    vCash
    124954

    Default

    echt jammer van yvel hopen dat hij door mag bij de ufc!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Dat zou inderdaad kunnen. Gelet op de relatie met lewis vraag ik me af of ze daar gebruik van zullen maken. Sowieso, ook Struve verloor zijn UFC debuut van Dos Santos en kreeg de kans om door te gaan. Ik denk niet dat ze van deze mogelijkheid gebruik zullen maken.
    Zou kunnen maar het kan ook juist andersom zijn; dankzij de relatie die Lewis heeft met Dana White is Gilbert Yvel juist een kans heeft gekregen in de UFC. Met alle respect maar Gilbert Yvel heeft natuurlijk geen 'schoon' record waar de amerikanen zo van houden.

    Maar ik hoop echt dat jij gelijk hebt hoor; ik vind het wel ok als Yvel in de UFC vecht want ook dit gevecht deed hij met overgave!

    En wat betreft Struve; deze heeft een relatief schone lijst, is jong en heeft onmiskenbaar talent! Dat ligt iets anders.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Zou kunnen maar het kan ook juist andersom zijn; dankzij de relatie die Lewis heeft met Dana White is Gilbert Yvel juist een kans heeft gekregen in de UFC. Met alle respect maar Gilbert Yvel heeft natuurlijk geen 'schoon' record waar de amerikanen zo van houden.

    Maar ik hoop echt dat jij gelijk hebt hoor; ik vind het wel ok als Yvel in de UFC vecht want ook dit gevecht deed hij met overgave!
    Het kan beide kanten op gaan inderdaad. Ik denk - en hoop - dat hij nog wel een aantal keren zal vechten in de UFC. Als hij een paar winstpartijen pakt gaat het vast goed komen. Die Dos Santos is gewoon een vervelende tegenstander om je UFC debuut tegen te vechten

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    En wat betreft Struve; deze heeft een relatief schone lijst, is jong en heeft onmiskenbaar talent! Dat ligt iets anders.
    Mee eens.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    jammer voor Yvel, wel weer een goede dag voor mijn v-cash

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Het kan beide kanten op gaan inderdaad. Ik denk - en hoop - dat hij nog wel een aantal keren zal vechten in de UFC. Als hij een paar winstpartijen pakt gaat het vast goed komen. Die Dos Santos is gewoon een vervelende tegenstander om je UFC debuut tegen te vechten
    Absoluut!

  19. #19
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer van Yvel, toch net iets teveel druk erop waarschijnlijk.
    Hoop op een 2e fight!

  20. #20
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Yvel kan geluk hebben. Ik bedoel, volgens mij was hij in Pride 2-7-1 zonder gecut te worden. En Pride = UFC.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Yvel vs Santos had ik al beetje goed gegokt, Dos Santos is gewoon zo goed en word alleen maar beter.

    Ik ben echt pissed over Hazelett vs Daley, ik heb echt een fucking hekel aan die grote bek van Daley, en verdomme nog niet eens op gewicht komen ook!

  22. #22
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Yvel kan geluk hebben. Ik bedoel, volgens mij was hij in Pride 2-7-1 zonder gecut te worden. En Pride = UFC.

    Euh... nee Pride ≠ UFC... in Japan werden meerdere vechters met een losing streak aangehouden puur vanwege de show/populariteit van de vechter.

    Het standaard contract van de UFC ziet er ongeveer als volgt uit:
    - Ze mogen je cutten na iedere los. (zie bijvoorbeeld Thales Lietes)
    - Als je je debuut verliest krijg je vaak een 2e kans, verlies je je 2e partij ook dan wordt je vaak "gecut".

    Edit, dat het contract voor 7 gevechten is getekend betekend dat er nieuwe contract onderhandelingen beginnen nadat Yvel 7 partijen voor de UFC heeft gevochten, mits het bovenstande niet heeft plaats gevonden.
    Last edited by kickboxer1987; 03-01-2010 at 11:38. Reason: 7 gevechten
    max 400x125px

  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    antwerpen
    Posts
    202
    vCash
    126000

    Default

    haha, wat een held daley

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zolang Pete Sell nog in de UFC mag vechten zie ik geen reden waarom Gilbert dat ook niet zou mogen

  25. #25
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    dana zei altijd 2 kansen te geven. hij is zich ervan bewust dat de de debuutpartij in de ufc vaak gepaard gaat met erg hoge druk.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •