MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: zin in een Mixfight-dag 2010?

Voters
98. You may not vote on this poll
  • JA! SUPER!

    78 79,59%
  • Nee, dankje!

    20 20,41%
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 169
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default MIXFIGHTDAG 2010!!

    Het is alweer een tijdje geleden dat er een ''Mixfightdag'' is georganiseerd, de laatste keer was bij Mike's gym met als trainer: Mike, Joerie Mes, Melvin Manhoef en Remco Pardoel.
    Mixfight.nl was er toen met +- 40 man en 3 vrouwen, dit was dan ook een zeer geslaagde dag met afwisselende trainingen van bovengenoemde vechters/trainers!

    Wie heeft er zin in een mixfightdag 2010?

    Wat ik me kan herrineren is de laatste Mixfightdag niet doorgegaan i.v.m. te weinig deelname en het gebrek aan geld.
    Mixfight.nl is erg gegroeid de laatste jaren dus het lijkt mij nu wel mogelijk om genoeg mensen bij elkaar te kunnen krijgen.

    Het is natuurlijk altijd leuk om de gezichten achter de namen te zien, samen bezig zijn met een leuke vechtsportdag en ideeën uit te wisselen.

    Het zou daarom extra leuk zijn om dit jaar een mixfightdag te organiseren, met een seminar van bekende vechters zoals onze eigen columnist Gegard Mousasi bijvoorbeeld ik noem maar wat en eventueel de documantaire bekijken van demolitionman!

    Dus zet hieronder neer of je zin hebt in een Mixfight-dag 2010 en hoeveel geld je er bereid bent om voor te betalen. Wie weet spoort het iemand van mixfight.nl aan om het te organiseren, en hierbij meld ik me alvast aan om te helpen!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    nou als je er zoveel zin in hebt Joost, waarom organiseer je het niet zelf dan?
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Waarom eens geen mooi gebaar en het GRATIS maken? Moet kunnen toch? Je vindt vast en zeker wel een goede trainer of vechter die zich hiervoor wil lenen en een filmpje draaien op een doek kost ook geen drol.

    "Hoeveel je er wil voor betalen" was meteen afknapper voor mij. Niet dat ik gierig ben, maar waarom moet er meteen geld tussen gegooid worden?


  4. #4
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Geen gezeur...

    het is leuk dat Joost met dit idee komt..
    en jah, als je een gezellige dag wilt hebben, mag dat toch ook wat kosten...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wou de Hairmastubator vorige keer niet iedereen verrot komen slaan?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wij als Mixfight zijnde verdienen er geen geld aan, het gaat naar de vechters die de seminair organiseren en we regelen meestal een foto of t-shirt er bij

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me leuk, ik heb er ook wel geld voorover.
    Hoeveel? Hangt af van het programma.
    Ik weet ook niet wat het de laatste keer heeft gekost, maar alles wat in verhouding ligt met de activiteiten vind ik niet erg.


    -
    Neivra

  8. #8
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een non-factor op deze site, maar vind het een leuk initiatief. Het neemt een site toch naar die next level...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Waarom eens geen mooi gebaar en het GRATIS maken? Moet kunnen toch? Je vindt vast en zeker wel een goede trainer of vechter die zich hiervoor wil lenen en een filmpje draaien op een doek kost ook geen drol.

    "Hoeveel je er wil voor betalen" was meteen afknapper voor mij. Niet dat ik gierig ben, maar waarom moet er meteen geld tussen gegooid worden?

    We verdienen er niks aan, sterker nog er zal eerder geld bij moeten We proberen het altijd zo goedkoop mogelijk te doen. De vorige keer was het volgens mij iets van 10 euro per persoon en kreeg iedereen er ook een gratis t-shirt bij. Lijkt mij wel leuk om weer iets op poten te zetten en ben ook wel bereid om te kijken of we het helemaal zelf kunnen betalen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    lijkt me heel leuk. ik ga er voor zorgen dat er een stevige Golden Glory delegatie meekomt!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Waarom eens geen mooi gebaar en het GRATIS maken? Moet kunnen toch? Je vindt vast en zeker wel een goede trainer of vechter die zich hiervoor wil lenen en een filmpje draaien op een doek kost ook geen drol.

    "Hoeveel je er wil voor betalen" was meteen afknapper voor mij. Niet dat ik gierig ben, maar waarom moet er meteen geld tussen gegooid worden?

    Beetje jammer dat je zo reageert.
    Het heeft heel veel tijd en moeite gekost om zoiets te regelen. Je zit in een zaal, maakt gebruik van douche gelegenheden. Schoonmaakkosten. Trainers die hun tijd er in steken.
    Je kreeg een Tshirtje en nog een groepsfoto. En dan nog klagen dat 10€ veel is? Ik vind dat je redelijk gierig bent hoor.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    Beetje jammer dat je zo reageert.
    Het heeft heel veel tijd en moeite gekost om zoiets te regelen. Je zit in een zaal, maakt gebruik van douche gelegenheden. Schoonmaakkosten. Trainers die hun tijd er in steken.
    Je kreeg een Tshirtje en nog een groepsfoto. En dan nog klagen dat 10€ veel is? Ik vind dat je redelijk gierig bent hoor.
    Denk dat de post van Joost gewoon verkeerd is geïnterpreteerd. Als hij wist dat we er geen winst op maken en er eerder geld bij moet, had hij vast anders gereageerd Denk ook niet dat hij helder heeft hoeveel werk jij er destijds hebt ingestoken om het tot een succes te maken!

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    lijkt me heel leuk. ik ga er voor zorgen dat er een stevige Golden Glory delegatie meekomt!
    Of organiseer een dag bij GG. In Zuidlaren.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    breda lijkt me makkelijker als zuidlaren.


    op de vot dermit

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    breda lijkt me makkelijker als zuidlaren.
    Nee hoor.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    nou als je er zoveel zin in hebt Joost, waarom organiseer je het niet zelf dan?

    Je tekst komt er een beetje geirriteerd uit.. maar goed ik wil maar al te graag meewerken! Het is alleen maar goed bedoeld hoor dit topic

    En voor de mensen €10 euro duur? haha een lachertje als je kijkt wat je de hele dag doet... We kregen les van mike, remco, melvin, joerie.. meestal alleen al een seminar van zo'n topper kost al gauw €20+

  17. #17
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    De eerste keer dat ik erbij was was geweldig met Aerts, Koips en Joval. De tweede bij Mike's kon ik helaas niet ivm met de kb-leraar opleiding die ik toen deed. De keer erna wilde ik ook graag en organiseerde Marieke, maar was er te weinig animo. Onwijze bummer vond ik dat.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Je tekst komt er een beetje geirriteerd uit.. maar goed ik wil maar al te graag meewerken! Het is alleen maar goed bedoeld hoor dit topic

    En voor de mensen €10 euro duur? haha een lachertje als je kijkt wat je de hele dag doet... We kregen les van mike, remco, melvin, joerie.. meestal alleen al een seminar van zo'n topper kost al gauw €20+
    sorry Joost was niet de bedoeling. Had idd een achter moeten staan.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    midden van het land, lekker centraal. en er zijn vast wel wat trainers/vechters die zich hier kostenloos voor willen inzetten?

    grt Dave

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    midden van het land, lekker centraal. en er zijn vast wel wat trainers/vechters die zich hier kostenloos voor willen inzetten?

    grt Dave
    We gaan ons best doen om er wat van te maken. Moet goed komen

  21. #21
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    sorry Joost was niet de bedoeling. Had idd een achter moeten staan.
    je pm gelezen haha



  22. #22
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    We gaan ons best doen om er wat van te maken. Moet goed komen
    Jullie zijn vast kind aan huis bij verschillende sportscholen en trainers! Als er een prijskaartje aan vast zit, schenk dan ook een deel aan een goed doel, zodat de vechtsport nog positiever in het nieuws komt!

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    Jullie zijn vast kind aan huis bij verschillende sportscholen en trainers! Als er een prijskaartje aan vast zit, schenk dan ook een deel aan een goed doel, zodat de vechtsport nog positiever in het nieuws komt!
    Het liefst organiseer ik een Mixfightdag die onze leden niets kost. We gaan kijken of we zoiets kunnen regelen.

  24. #24
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Geen gezeur...

    het is leuk dat Joost met dit idee komt..
    en jah, als je een gezellige dag wilt hebben, mag dat toch ook wat kosten...
    x2
    From Best!

  25. #25
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Het liefst organiseer ik een Mixfightdag die onze leden niets kost. We gaan kijken of we zoiets kunnen regelen.
    zijn er dan zoveel werkloze op dit forum? voor niets gaat de zon op, de spits en de metro, die zijn gratis!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •