MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Alistair is bekender dan Fedor wereldwijd

Voters
87. You may not vote on this poll
  • Alistair geniet meer bekendheid

    17 19,54%
  • Fedor geniet meer bekendheid

    70 80,46%
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 122
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Vele mensen krijgen MMA/M-1 nooit te zien want het komt niet op TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik heb net de verschillen aangegeven, ik kan het ook niet veranderen!
    Je moet jezelf als hardcore fan zien alleen al omdat wij hier posten!
    In Thailand kan Alistair elke minuut een hand schudden in Duitsland kon hij niet normaal zich bewegen op Dusseldorf airport vanwege zijn bekendheid, Fedor kent hier niemand! Nu geef ik even een recent voorbeeld, misschien dat mensen het dan beter begrijpen. Ze kennen Fedor niet want het wordt niet op TV uitgezonden en ze zijn niet zo erg fan dat ze net als wij daar elke seconde van de dag mee bezig zijn.
    Wel kijken ze TV in een bar net als mensen bv naar voetbal kijken (wat mij weer helemaal niks doet buiten misschien de sommige voetbalwedstrijden tijdens de wereldkamioenschappen)!
    Denk je dat die CBS 5.7 miljoen kijkers in de USA allemaal vechtsportliefhebberds en beoefenaars waren? Of 20 miljoen alleen in Japan al die naar k-1 kijken op 5 december?
    Ik heb het dus over de massa, kijkcijfers daar heb ik het over!
    Niet fanatiekelingen, fans, of jaarkaarthouders van bv sky boxen bij het voetbal!

    In alleen al Japan en Korea stond Alistair op de voorpagina van 6 grote kranten die gingen naar bijna 160 miljoen mensen, dit gebeurde meerdere malen in een paar maanden vrij recentelijk!
    Last edited by anoniem gg; 05-01-2010 at 16:26.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    denk dat de poll l genoeg zegt
    Dan maak je jezelf echt belachelijk

    Deze poll op Mixfight betekend niks en zeker niet nu er pas 21 keer gestemd is.
    Daar komt nog bij dat er een grote groep op Mixfight alles in het nadeel van Alistair zal stemmen ipv het objectief te bekijken.
    K-1 vechters zijn wereldwijd veel populairder dan MMA vechters en ik denk ook echt dat Alistair bekender is dan Fedor.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #28
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Eigenlijk vind ik het een zeer zinlose Thread waar ik potverdikkeme weer aan mee doe.

    Dank je wel Marquis, ik trap er potverdrie weer in.

    Hoe dan ook, je hebt een soort van talent.


    Collina

  4. #29
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik had t topic veel eerder op slot moeten gooien
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #30
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Kunnen we niet gewoon kappen met dat stomme 'Ik hou van Alistair --> ik haat Alistair' gelul de hele tijd. Is er nou echt niets anders te beleven in de vechtsportwereld?

  6. #31
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dan maak je jezelf echt belachelijk

    Deze poll op Mixfight betekend niks en zeker niet nu er pas 21 keer gestemd is.
    Daar komt nog bij dat er een grote groep op Mixfight alles in het nadeel van Alistair zal stemmen ipv het objectief te bekijken.
    K-1 vechters zijn wereldwijd veel populairder dan MMA vechters en ik denk ook echt dat Alistair bekender is dan Fedor.

    hahah.. sorry wes maar kon het niet laten.

    Miljoenen kijkers dit en dat,... Droge reactie van Weelie, 21 stemmen.

    Collina

  7. #32
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dan maak je jezelf echt belachelijk

    Deze poll op Mixfight betekend niks en zeker niet nu er pas 21 keer gestemd is.
    Daar komt nog bij dat er een grote groep op Mixfight alles in het nadeel van Alistair zal stemmen ipv het objectief te bekijken.
    K-1 vechters zijn wereldwijd veel populairder dan MMA vechters en ik denk ook echt dat Alistair bekender is dan Fedor.

    Jij bent sowieso subjectief .. dus dat betreft is Alistair nog bekender dan Michael Jackson.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    In Nederland kende niemand Alistair Overeem totdat hij in 2008 van Badr Hari won en dit werd uitgezonden op Eurosport en SBS, nu kent iedereen hem (iedereen = iedereen die vechtsport op tv volgt) Alistair Overeem is een grotere naam als Fedor

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Jij bent sowieso subjectief .. dus dat betreft is Alistair nog bekender dan Michael Jackson.
    Dus ? Dat betekend nog niet dat ik ongelijk heb
    K-1 is veeeeeeeel grotter dan MMA en de K-1 vechters zijn ook veel bekender dan de MMA vechters

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #35
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KLAUS View Post
    dick advocaat is in rusland bekender dan fedor
    en ook in nederland bekender dan alistair
    ook in korea & japan is hij bekender dan beide vechtsporters

    ..ik denk ook dat alistair bekender is omdat
    er wereldwijd volgens mij meer donkergetinde fans zijn in
    beide vechtsporten zeg K-1 + MMA
    GRTZZZZZ.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    In Nederland kende niemand Alistair Overeem totdat hij in 2008 van Badr Hari won en dit werd uitgezonden op Eurosport en SBS, nu kent iedereen hem (iedereen = iedereen die vechtsport op tv volgt) Alistair Overeem is een grotere naam als Fedor

    Die 18 miljoen inwoners in NL hebben ook daadwerklijk allemaal naar sbs gekeken

  12. #37
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Jij bent sowieso subjectief .. dus dat betreft is Alistair nog bekender dan Michael Jackson.

    @ Marquis,

    Telkens als andere Mixfight forumlezers scherpe tegen agrumenten hebben kom jij met voorbeelden aanzetten die mijn lachspieren doet rekken.

    Dat talent heb je iig.

    Dan haal je Ajax, Micheal Jackson, Pelé, Gert-jan Woudstra erbij.

    Hilarisch.
    Achter niets zeggende voorbeelden kan je zelfs de moeilijkste problemen in de wereld oplossen wist je dat?

    Collina

  13. #38
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    In Nederland kende niemand Alistair Overeem totdat hij in 2008 van Badr Hari won en dit werd uitgezonden op Eurosport en SBS, nu kent iedereen hem (iedereen = iedereen die vechtsport op tv volgt) Alistair Overeem is een grotere naam als Fedor
    Ben jij 13jr?

    Collina

  14. #39
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is natuurlijk veel bekender dan Overeem, denk ik.
    Het enige waar Overeem voor bekend staat is roids gebruiken & echte mma competitie ontwijken
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #40
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dus ? Dat betekend nog niet dat ik ongelijk heb
    K-1 is veeeeeeeel grotter dan MMA en de K-1 vechters zijn ook veel bekender dan de MMA vechters


    Als jij denkt dat Alistair bekender is dan Michael Jackson dan heb je wel degelijk ongelijk.




    Als je het zeker weet kom is met keiharde cijfers aanzetten ipv wat je gevoel zegt.

    Ik heb het by the way niet over kijkcijfers.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ach Marquis is gewoon anti Overeem en dat mag ook best maar echt sterke argumenten heeft hij niet Collina

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #42
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Die 18 miljoen inwoners in NL hebben ook daadwerklijk allemaal naar sbs gekeken
    Niet iedereen kent Alistair Overeem/K-1, maar GG heeft daar onderzoek naar gedaan en K-1 is nu bekend bij 7.3 miljoen nederlanders (bijna de helft dus), door telegraaf en andere kranten, panorama, actueel en SBS6 en Europsort (Holland Sport, SBS6 Hart van Nederland etc) om de voornaamste even op te noemen.
    Last edited by anoniem gg; 05-01-2010 at 16:43.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ach Marquis is gewoon anti Overeem en dat mag ook best maar echt sterke argumenten heeft hij niet Collina


    Ik ben geen anti Overeem alleen laat ik mij niets wijs maken door fans.

    Oogkleppen verkopen ze hier namelijk niet in de supermarkt.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ik ben geen anti Overeem alleen laat ik mij niets wijs maken door fans.

    Oogkleppen verkopen ze hier namelijk niet in de supermarkt.
    Heb jij wel harde cijfers dan dat Fedor bekender is dan Alistair ?
    Ik denk dat ik niemand hoef te overtuigen dan K-1 wereldwijd groter is dan het MMA, ik zou ook liever zien dat het MMA groter is

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #45
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Niet iedereen kent Alistair Overeem/K-1, maar GG heeft daar onderzoek naar gedaan en K-1 is nu bekend bij 7.3 miljoen nederlanders (bijna de helft dus), door telegraaf, panorma, actueel en SBS6 en Europsort (Holland Sport, SBS6 Hart van Nederland etc) om de voornaamste even op te noemen.

    En heeft Alistair bij elke editie van de K1 mee gedaan sinds sbs6 de K1 laat zien op TV ??

    Of is men meer bekend met Badr Hari,Sem Shilt, Remy Bonjasky,Peter Aerts ?

  21. #46
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ach Marquis is gewoon anti Overeem en dat mag ook best maar echt sterke argumenten heeft hij niet Collina
    TJA ZO HEEFT IEDEREEN WAT
    MARQUIS is anti jij draagt ze ballen
    ieder ze ding toch

  22. #47
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Heb jij wel harde cijfers dan dat Fedor bekender is dan Alistair ?
    Ik denk dat ik niemand hoef te overtuigen dan K-1 wereldwijd groter is dan het MMA, ik zou ook liever zien dat het MMA groter is

    Nou ja ga je de bal nou terug kaatsen zonder dat jij jouw mening hebt hard gemaakt hier ?

    Kijk je moet je mening toch ergens op baseren Wheelie ik ben gewoon benieuwt waar je dat op baseert namelijk ?

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Of is men meer bekend met Badr Hari,Sem Shilt, Remy Bonjasky,Peter Aerts ?
    Klopt, die vechters zijn bekender maar Alistair heeft tegen 3 van de door jou genoemde vechters gevochten en geloof maar dat die partijen Alistair's naam goed gedaan hebben
    Iedereen die K-1 volgt kent nu ook Alistair Overeem de man die o.a. Hari en Aerts verslagen heeft.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #49
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Fedor is natuurlijk veel bekender dan Overeem, denk ik.
    Het enige waar Overeem voor bekend staat is roids gebruiken & echte mma competitie ontwijken

    Ja kijk zo kan je het ook omschrijven.

    Wat zullen al die kindertjes die naar sbs6 kijken vragen aan hun ouders ..??


    Papa word ik later ook zo groot als ik in Breda ga trainen ?

  25. #50
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    En heeft Alistair bij elke editie van de K1 mee gedaan sinds sbs6 de K1 laat zien op TV ??

    Of is men meer bekend met Badr Hari,Sem Shilt, Remy Bonjasky,Peter Aerts ?
    Het laatste K-1 toernooi 2009 heeft alle kijkcijfers en media aandacht in Nederland verbroken dat begon al met de laatste 16. ik Alle Nederlanders die meedoen in Nederland en zijn wereldwijd bekend niet alleen Alistair Overeem, alhoewel hij nadat hij Badr had ko geslagen en van Peter Aerts en Teixera had gewonnen, wel met stipt is gestegen kwa bekendheid. Dat is ook wat ik iedereen probeer duidenlijk te maken. Wereldwijd is Alistair bekender dan Fedor puur om het feit dat de K-1 in over 150 landen wordt uitgezonden plus alle media aandacht in die landen, dat zijn 135 meer landen dat M-1/Fedor!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •