MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Alistair is bekender dan Fedor wereldwijd

Voters
87. You may not vote on this poll
  • Alistair geniet meer bekendheid

    17 19,54%
  • Fedor geniet meer bekendheid

    70 80,46%
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 122
  1. #51
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    De Poll is ronduit lachwekkend....

    Natuurlijk is Fedor het bekendst! En al zenden ze het in 180 landen uit.....dat maakt geen fuck uit! Op internet is het overal te zien....zowel K1 als MMA....(en ja ik weet dat niet iedereen internet heeft) Gooi die poll anders eens op een paar internationale boards.....gaan we, en zij in ieder geval,lachen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  2. #52
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Klopt, die vechters zijn bekender maar Alistair heeft tegen 3 van de door jou genoemde vechters gevochten en geloof maar dat die partijen Alistair's naam goed gedaan hebben
    Iedereen die K-1 volgt kent nu ook Alistair Overeem de man die o.a. Hari en Aerts verslagen heeft.

    Ooit gehoord van het woord eendagsvlieg ??

    Remy Bonjasky,Peter Aerts,Sem Shilt, Badr Hari blijft bij de gemiddelde leek hangen als ze naar sbs6 hebben gekeken.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ooit gehoord van het woord eendagsvlieg ??

    Remy Bonjasky,Peter Aerts,Sem Shilt, Badr Hari blijft bij de gemiddelde leek hangen als ze naar sbs6 hebben gekeken.
    eendagsvlieg gaat niet op voor Alistair, hij is nog lang niet klaar in de K-1 en hij heeft bewezen dat hij met de top van de K-1 mee kan draaien.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #54
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default


    Dat denk ik ook elke keer als Klaus ergens opduikt...

    *On-Topic: sluit maar af Tony, gaat toch de verkeerde kant op...
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  5. #55
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Adenane, thefxr, merquis zullen we deze discussie voortzetten op onze eigen site
    je kunt hier die ballendragers toch niets aan het verstand peuteren

  6. #56
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    ja sluit maar weer af! doe dat vooral!! daar houd je mensen echt tevreden mee,
    ik denk dat van alle vechtsport fans World wide toch meer mensen Fedor kennen dan Ali,
    Azie:ali bekend in K-1 Fedor groter in Pride 40-60
    US of A Fedor lijkt fedor mij bekender
    in Europa kennen alle diehard vechtsport Fans zowel fedor als Ali
    in NL zal ali mischien bekender zijn, maar NL is peanuts

    en als Fedor Ali helemaal aan poeder trapt dan is het helemaal duidelijk

  7. #57
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Adenane, thefxr, merquis zullen we deze discussie voortzetten op onze eigen site
    je kunt hier die ballendragers toch niets aan het verstand peuteren
    mag ik niet mee doen lieve snip

  8. #58
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Het laatste K-1 toernooi 2009 heeft alle kijkcijfers en media aandacht in Nederland verbroken dat begon al met de laatste 16. ik Alle Nederlanders die meedoen in Nederland en zijn wereldwijd bekend niet alleen Alistair Overeem, alhoewel hij nadat hij Badr had ko geslagen en van Peter Aerts en Teixera had gewonnen, wel met stipt is gestegen kwa bekendheid. Dat is ook wat ik iedereen probeer duidenlijk te maken. Wereldwijd is Alistair bekender dan Fedor puur om het feit dat de K-1 in over 150 landen wordt uitgezonden plus alle media aandacht in die landen, dat zijn 135 meer landen dat M-1/Fedor!
    @ Bas Boon,

    Iemand met tunnelvisie, en niet buiten zijn kaders denkt, voornamelijk sceptisch is en alleen beren op de weg ziet staan, denkt in problemen en niet in oplossingen en voornamelijk emotioneelgedesoriënteerd reageerd op scherpe tegen agrumenten.......

    Is zonde van de energie om iemand duidelijk te maken wat je bedoelt als het om Alistair of management GG gaat.

    Krijg je weer een slap tegen agrument van Marquis: "stel dat bijvoorbeeld op 5 december alle zwarte pieten niet donker worden geschilderd met rode lippenstift maar groen met paarse lippen... hebben we dan minder surinamers in Nederland"?? (ja, zo slap zijn je tegen agrumenten Marquis)

    Seriously, het heeft geen zin om tegen hem in te gaan.

    Persoonlijk denk ik niet dat hij een Teriyaki Plaat voor zijn kop heeft, maar continu zit te provoceren.

    Collina
    ps: ik ben geen rasist met mijn (slappe voorbeeld), ik ben zelf surinaams.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Wat een onzin discussie....

    Het aantal landen waar iets wordt uitgezonden is totaal niet representatief voor de aantal kijkcijfers en plus dat internet tegenwoordig ook een belangrijk onderdeel is voor je bekendheid...

    Voorbeeld: Kimbo Slice, die man was nog nooit op TV geweest, alleen al door het youtube nog bekender dan bijvoorbeeld Chuck Liddell

    Ik zie dagelijks wel 100 mensen op TV en heb wel 100.000 keer een fragment van As the world turns voorbij zien komen maar weet nog steeds niet 1 (acteur)naam terwijl het al jaren op TV is...

    Het boeit mij dan ook totaal niet wie bekender is, zo blijven we bezig...

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    De Poll is ronduit lachwekkend....

    Natuurlijk is Fedor het bekendst! En al zenden ze het in 180 landen uit.....dat maakt geen fuck uit! Op internet is het overal te zien....zowel K1 als MMA....(en ja ik weet dat niet iedereen internet heeft) Gooi die poll anders eens op een paar internationale boards.....gaan we, en zij in ieder geval,lachen!
    Daar heeft de UFC net onderzoek naar gedaan 140.000 kijkers via illegale stream 9ze willen dit gaan aanpakken), legaal tussen de 400.000 en 600.000 kijkers!

  11. #61
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Wat een onzin discussie....

    Het aantal landen waar iets wordt uitgezonden is totaal niet representatief voor de aantal kijkcijfers en plus dat internet tegenwoordig ook een belangrijk onderdeel is voor je bekendheid...

    Voorbeeld: Kimbo Slice, die man was nog nooit op TV geweest, alleen al door het youtube nog bekender dan bijvoorbeeld Chuck Liddell

    Ik zie dagelijks wel 100 mensen op TV en heb wel 100.000 keer een fragment van As the world turns voorbij zien komen maar weet nog steeds niet 1 (acteur)naam terwijl het al jaren op TV is...

    Het boeit mij dan ook totaal niet wie bekender is, zo blijven we bezig...
    je haalt van alles door elkaar, Kimbo is vanwege youtube naar Pro Elite gekomen en werdt bekend door CBS, die op een verkeerde kampioen en organisatie gokte overigens!
    Beter je huiswerk doen!
    Daarom heb ik voor het gemak de kijkcijfers opgevraagd en erbij vermeld!
    Last edited by anoniem gg; 05-01-2010 at 17:12.

  12. #62
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Daar heeft de UFC net onderzoek naar gedaan 140.000 kijkers via illegale stream 9ze willen dit gaan aanpakken), legaal tussen de 400.000 en 600.000 kijkers!
    ooit gehoord van megavideo, youtube en dat soort sites vrind!

  13. #63
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    eendagsvlieg gaat niet op voor Alistair, hij is nog lang niet klaar in de K-1 en hij heeft bewezen dat hij met de top van de K-1 mee kan draaien.
    Waarom omdat hij van een middelmatige Texeira heeft gewonnen in een GP ?

  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lee Hottie # 1 fan View Post
    ooit gehoord van megavideo, youtube en dat soort sites vrind!
    UFC CEO Lorenzo Fertitta testified for the U.S. House Judiciary Committee earlier this month during a referendum on internet piracy of sporting events and said his anti-piracy team had uncovered 271 illegal streams of UFC 106 with over 140,000 viewers.

    Men heeft het over live stream niet over video stukjes op youtube, die overigens alle UFC beelden angstvallig weglaten behalve promo's en stukken waar de UFC toestemming voor geeft!

  15. #65
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Waarom omdat hij van een middelmatige Texeira heeft gewonnen in een GP ?
    Ja, ook omdat hij van oa Teixera won en veel op TV is en omdat er veel mensen zijn zoals jezelf die over Alistair praten (goed of negatief) omdat Alistair een imposante verschijning is en een zeer goede atractieve vechter die voor de KO gaat en strikeforce (MMA) wereldkampioen is!
    Door jouw post gedrag, ben jij zelfs een beetje een Alistair promotor, je start threads over hem, bent er dag en nacht mee bezig, post over hem, hebt een mening over Alistair en GG en mijzelf.
    Je bent dus eigenlijk een soort gratis GG promotor!

    Love and Peace

  16. #66
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ooit gehoord van het woord eendagsvlieg ??
    Finale van Roland Garros 2003 "Martin Verkerk" dan praten we over een ééndagsvlieg heer Marquis.

    Ik hoop met dit (slechte voorbeeld) jou een beeld te geven, snap je nu wel de definitie van een ééndagsvlieg?

    Alistair Overeem heeft in verhouding in zijn sport toch meer gepresteerd en praten we niet over een ééndagsvlieg.


    Collina

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    je haalt van alles door elkaar, Kimbo is vanwege youtube naar Pro Elite gekomen en werdt bekend door CBS, die op een verkeerde kampioen en organisatie gokte overigens!
    Beter je huiswerk doen!
    Daarom heb ik voor het gemak de kijkcijfers opgevraagd en erbij vermeld!
    Ik doe mij huiswerk al te best hoor, ik weet ook wel dat door de CBS gevecht hij een household name werd en dat hij daarmee het record had verbroken van de meeste bekeken M.M.A. wedstrijd ooit...(Daarom wil Mr White hem maar al te graag)

    Het punt is dat EliteXC (of ProElite) hem had gehaald omdat hij zo'n internet hype was. Dus zelfs voor EliteXC was hij bekender dan meeste M.M.A. vechters, sterker nog, zelfs in mijn eigen omgeving hadden ze het veel meer over Kimbo en hoe Kimbo wel iedereen zou slopen ect... Ik moest de beste mensen constant vertellen dat hij het zou afleggen tegen de toppers, en nu pas krijg ik mij gelijk..

    Je mag mij best wel overhoren, om te kijken of ik mijn huiswerk wel goed doe
    Last edited by Fasada; 05-01-2010 at 17:36.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Adenane, thefxr, merquis zullen we deze discussie voortzetten op onze eigen site
    je kunt hier die ballendragers toch niets aan het verstand peuteren
    Doe dat!! en niet weer terug komen he!!

  19. #69
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Fedor
    From Best!

  20. #70
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KLAUS View Post
    dick advocaat is in rusland bekender dan fedor
    en ook in nederland bekender dan alistair
    ook in korea & japan is hij bekender dan beide vechtsporters

    ..ik denk ook dat alistair bekender is omdat
    er wereldwijd volgens mij ook meer donkergetinde fans zijn in
    beide vechtsporten zeg K-1 + MMA
    GRTZZZZZ.

    reps,

    http://i63.photobucket.com/albums/h1...02/i-lol-d.jpg

  21. #71
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    op andere sites is het easy te vinden hoor, dailymotion bijvoorbeeld bas

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Doe dat!! en niet weer terug komen he!!

    x3

  23. #73
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    ff maurice de hond mailen jongens

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk toch fedor: ongeveer heel rusland kent hem, mischien niet door mma maar wel door een sambo legende te zijn. Ik denk ook dat de doorsnee amerikaanse fan meer van fedor gehoord heeft.

    K1 is waar alistair het voordeel heeft, en dat is vooral populair in Japan, waar Fedor ook enorm populair is

  25. #75
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Die polls hier tegenwoordig , als er een poll Overeem - Yvel is dan stemt bijna de helft op Yvel dus dat zegt toch wel wat over de voorkeuren hier en wie zijn ballen worden gedragen etc etc...

    OT, geen idee. Wat is bekend? Alleen de naam of moet je kunnen vertellen wat ie zoal doet? Bij de hardcore fans zijn beide namen bekend en bij het grote publiek is K1 toch een grotere naam dan Strikeforce en Pride. Denk dat Kimbo in NL zelfs bekender is als MMA vechter dan Fedor, dus ja wat zegt het allemaal?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •