MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 104
  1. #51
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

    mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

    al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht
    2x!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

    mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

    al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht
    Thanks, hier ben ik het dus helemaal mee eens!

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KLAUS View Post
    ..ik zie in de highlights van ALI en ook in die van BADR maar weinig echt mooie beelden dat
    PETER gigantisch op zijn smoelwerk krijgt is dat nou omdat dit onze Lumberjack is of hoe zit dat ik
    kan me mooiere beelden voorstellen met een petertje aerts die door de ring heen vloog !!
    GRTZZZZ.


    AERTS verdient dit jaar wel een revanche tegen
    HARI das voor mij zeker zeg een must fight !!
    http://www.ikki.nl/ontdek-ikki/ontwi...FQk13godZzctNA

  4. #54
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

    mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

    al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht
    4x

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

    mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

    al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht

    X5

  6. #56
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

    mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

    al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht

    Misschien als men er niet dieper op in gaat (zie Bas) dat je het gezeik niet krijgt.Men heeft deze highlight nu al in 3 threads gepost... dan vraag je er denk ik om..

    Ik was laatst op een exclusieve feest waar er maar ongeveer 250 mensen aanwezig waren... er was ook een cameraploeg aanwezig.

    Achteraf kreeg ik dat filmpje te zien wat ze hadden gemonteerd en toen leek het wel of ik in een uitverkochtte White Sensation zat in de Arena.

    Daarom zei ik al het is een technisch hoogstandje van degene die deze highlight heeft gemonteerd.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

    mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

    al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht
    IDD X6

  8. #58
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Vette highlight, ben echt benieuwd naar zijn partij tegen fedor maar tjah die partij zal er waarschijnlijk nooit komen. Maart vecht fedor tegen werdum, overeem vecht in april/maart in japan, overeem vecht september de laatste 16 in japan en hoppa dan weer eens smoes dat ze verplichtingen hebben bij de k1(laatste 8) dus die partij zal er never nooit meer komen!!!!.

    Badr hari the GG killer, nu alleen nog de groupies micha en jamila aanpakken

  9. #59
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Misschien als men er niet dieper op in gaat (zie Bas) dat je het gezeik niet krijgt.Men heeft deze highlight nu al in 3 threads gepost... dan vraag je er denk ik om..

    Ik was laatst op een exclusieve feest waar er maar ongeveer 250 mensen aanwezig waren... er was ook een cameraploeg aanwezig.

    Achteraf kreeg ik dat filmpje te zien wat ze hadden gemonteerd en toen leek het wel of ik in een uitverkochtte White Sensation zat in de Arena.

    Daarom zei ik al het is een technisch hoogstandje van degene die deze highlight heeft gemonteerd.
    Mensen zijn gewoon onder de indruk na het posten van die highlight en posten dan wat fanatieker. Als je echte beelden en recente beelden van Alistair ala hollywood monteert op muziek dan krijg je dit soort reacties, mensen vinden het mooi. Het is voor zwartkijkers als jezelf dan moeilijk om er nog een negatieve zwaai aan te geven. Nee Marquis het waren geen stand inns en er is niet gefotoshopped!

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KLAUS View Post
    ..ik zie in de highlights van ALI en ook in die van BADR maar weinig echt mooie beelden dat
    PETER gigantisch op zijn smoelwerk krijgt is dat nou omdat dit onze Lumberjack is of hoe zit dat ik
    kan me mooiere beelden voorstellen met een petertje aerts die door de ring heen vloog !!
    GRTZZZZ.


    AERTS verdient dit jaar wel een revanche tegen
    HARI das voor mij zeker zeg een must fight !!
    Dat is uit respect, als je Badr vs Aerts terug haalt en dan Alistair Aerts dan kun je dat er dik opleggen (pak slaag om in jouw termen te spreken), trap op gezicht van Peter van Badr, knie en opstoot van Alistair, slomo's blablabla. Dat hoeft helemaal niet Peter is namenlijk een great fighter een levende legende!
    Er zijn bijna alleen maar positieve reacties op de clip (op Marquis en een enkeling na) en is al meer dan 20.000 x bekeken, dat zegt ons genoeg!
    Alistair vs Fedor , its time!!!

  11. #61
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Mensen zijn gewoon onder de indruk na het posten van die highlight en posten dan wat fanatieker. Als je echte beelden en recente beelden van Alistair ala hollywood monteert op muziek dan krijg je dit soort reacties, mensen vinden het mooi. Het is voor zwartkijkers als jezelf dan moeilijk om er nog een negatieve zwaai aan te geven. Nee Marquis het waren geen stand inns en er is niet gefotoshopped!

    Ik discusieer met jou omdat je een bepaalde visie & mening hebt, en niet omdat ik onder de indruk ben.
    Een discussie is eenmaal actie, reactie. Argument, tegen argument.

    Ik ben pas onder de indruk van Ali. wanneer hij Fedor weet te verslaan.
    Of in ieder geval een waardige heavyweight.

    And people, dont Call this afzeiken. Ik ben slechts in discussie met Bas.


    M

  12. #62
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Ik discusieer met jou omdat je een bepaalde visie & mening hebt, en niet omdat ik onder de indruk ben.
    Een discussie is eenmaal actie, reactie. Argument, tegen argument.

    Ik ben pas onder de indruk van Ali. wanneer hij Fedor weet te verslaan.
    Of in ieder geval een waardige heavyweight.

    And people, dont Call this afzeiken. Ik ben slechts in discussie met Bas.


    M
    Er is een groot verschil.
    Ten eerste verwezelijk ik mijn visie, daarom ben ik ook producent!
    Ten tweede geef jij gewoon een mening wanneer jij wel of niet onder de indruk bent en dat staat je vrij.
    Ook mag jij elk excuus posten op dit forum wat jij wilt, waar of niet en dan gaan er inderdaad voor en tegenstanders zijn!
    Overigens als andere mensen jouw een zeikerd vinden, omdat je met bv lamme excuses komt of wat dan ook, probeer ze van te voren niet te overtuigen door te vragen om geen zeikerd genoemd te worden, als ze die mening hebben hebben ze die mening!
    GG heeft in iedergeval het jaar 2009 heel goed afgesloten en is met meerdere top deals begonnen in 2010, maar daarover later meer!
    Wij zijn blij met de progressie die Alistair heeft gemaakt en dat is voor ons belangrijk!

  13. #63
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Mooie highlight...wel even offtopic, hoe is het nu eigenlijk met die fujita? zag er niet best uit namelijk...

  14. #64
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Mensen zijn gewoon onder de indruk na het posten van die highlight en posten dan wat fanatieker. Als je echte beelden en recente beelden van Alistair ala hollywood monteert op muziek dan krijg je dit soort reacties, mensen vinden het mooi. Het is voor zwartkijkers als jezelf dan moeilijk om er nog een negatieve zwaai aan te geven. Nee Marquis het waren geen stand inns en er is niet gefotoshopped!

    Nou Bas nu doe je aannames... valt me vies van je tegen.

    Deze highlight is een hele mooie ik kan er niets anders van zeggen.
    Technisch goed ik elkaar gezet en je ziet waar jouw vechter toe in staat is.

    Enige wat ik probeer te zeggen is als we weer naar de orde van de dag komen dan zie ik nog steeds geen TOP heavy weight MMA fighter op het programma van jouw vechter. Dat is niet zwartkijken maar realistisch zijn en verder dan je oogkleppen kijken.

    Jij als manager van GG en dit geval ook van Alistair Overeem (alle gekheid op een stokje).

    Hier een legitieme vraag aan jou Bas.

    We hebben allemaal gezien op het filmpje dat jouw vechter tegen koning Fedor wilt vechten.

    Hoe staat het met de onderhandelingen met Strikeforce in hoeverre zijn ze bezig om deze partij te realiseren en hebben jullie al contact opgenomen eventueel met het management van Fedor ?

    Aangezien Alistair heel graag tegen Fedor wilt vechten wat is de status van deze wens en wat doet het management van GG hier aan ?

    Love & Peace

    Marquis

  15. #65
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Er is een groot verschil.
    Ten eerste verwezelijk ik mijn visie, daarom ben ik ook producent!
    Ten tweede geef jij gewoon een mening wanneer jij wel of niet onder de indruk bent en dat staat je vrij.
    Ook mag jij elk excuus posten op dit forum wat jij wilt, waar of niet en dan gaan er inderdaad voor en tegenstanders zijn!
    Overigens als andere mensen jouw een zeikerd vinden, omdat je met bv lamme excuses komt of wat dan ook, probeer ze van te
    voren niet te overtuigen door te vragen om geen zeikerd genoemd te worden, als ze die mening hebben hebben ze die mening!
    GG heeft in iedergeval het jaar 2009 heel goed afgesloten en is met meerdere top deals begonnen in 2010, maar daarover later meer!
    Wij zijn blij met de progressie die Alistair heeft gemaakt en dat is voor ons belangrijk!

    Dit wordt een wellus niettus game. Je bent met de persoon bezig en omzeilt de vragen & gaat niet in op de feiten. Slechts ben je bezig om je vechter te hypen, terwijl er niks vast staat. Mijn vraag is dan ook:

    Waarom hype je The fight Ali VS Fedor terwijl deze niet eens vast staat?
    Iets willen en er zogenaamd mee bezig zijn, is à different story.

    Zolang er geen datum of plek vast staat, hoef je geen reclame te maken.
    Want weten Fedor en zijn team al hiervan aangezien hij tegen al Werdum staat.

    Antwoord graag.
    Thanks.
    Last edited by Irishrover; 08-01-2010 at 08:54.

  16. #66
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Alistair vs Fedor , its time!!!
    Cool dat je dat zelf ook vindt... wanneer?

    Maar coole highlight van Alistair hoor.
    Zeker 1 van mijn favo vechters

  17. #67
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Dit wordt een wellus niettus game. Je bent met de persoon bezig en omzeilt de vragen & gaat niet in op de feiten. Slechts ben je bezig om je vechter te hypen, terwijl er niks vast staat. Mijn vraag is dan ook:

    Waarom hype je The fight Ali VS Fedor terwijl deze niet eens vast staat?
    Iets willen en er zogenaamd mee bezig zijn, is à different story.

    Zolang er geen datum of plek vast staat, hoef je geen reclame te maken.
    Want weten Fedor en zijn team al hiervan aangezien hij tegen al Werdum staat.

    Antwoord graag.
    Thanks.
    Hele goede vragen Irishrover,

    maar je weet zelf denk ik al hoe hier op gereageerd..

    de vraag zal door BB ontweken worden of erger nog NIET beantwoord worden..

  18. #68
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    Hele goede vragen Irishrover,

    maar je weet zelf denk ik al hoe hier op gereageerd..

    de vraag zal door BB ontweken worden of erger nog NIET beantwoord worden..

    Vervolgens komen er een paar moraalridders aanzetten die het voor hem gaan opnemen.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

    mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

    al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht
    Zeer mee eens!

  20. #70
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    @Micha

    Wat ben jij toch een kneusje zeg... Damm !!

  21. #71
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    Hele goede vragen Irishrover,

    maar je weet zelf denk ik al hoe hier op gereageerd..

    de vraag zal door BB ontweken worden of erger nog NIET beantwoord worden..
    Wat vast staat, is wat Strikeforce ons gevraagd heeft: namenlijk of Alistair na die K-1 partij eind maart begin April de strikeforcetietel kan verdedigen in 2010, waarop wij ja hebben geantwoord!
    In Mei,Juni 2010 dus, ik heb dit meerdere keren al geschreven, maar om dan te zeggen dat ik geen antwoord geef terwijl je het antwoord gewoon niet leuk vindt en net doet of ik een vraag ontwijkt, maakt weer dat je jezelf goed voor lul zet.

    De vraag is namenlijk: als Alistair zijn tietel verdedigd in Mei of Juni 2010 in de USA, zal dat tegen Fedor zijn? Het antwoord is dan, ja wij willen wel ,maar het ligt aan Strikeforce,M-1 en Fedor (en laat Fedor nou net dan weer maanden op vacantie willen volgens zijn management?), dus moet je de vraag aan hun stellen!
    Alistair is klaar voor en ook dat heb ik meerdere malen aangegeven!

  22. #72
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Nou Bas nu doe je aannames... valt me vies van je tegen.

    Deze highlight is een hele mooie ik kan er niets anders van zeggen.
    Technisch goed ik elkaar gezet en je ziet waar jouw vechter toe in staat is.

    Enige wat ik probeer te zeggen is als we weer naar de orde van de dag komen dan zie ik nog steeds geen TOP heavy weight MMA fighter op het programma van jouw vechter. Dat is niet zwartkijken maar realistisch zijn en verder dan je oogkleppen kijken.

    Jij als manager van GG en dit geval ook van Alistair Overeem (alle gekheid op een stokje).

    Hier een legitieme vraag aan jou Bas.

    We hebben allemaal gezien op het filmpje dat jouw vechter tegen koning Fedor wilt vechten.

    Hoe staat het met de onderhandelingen met Strikeforce in hoeverre zijn ze bezig om deze partij te realiseren en hebben jullie al contact opgenomen eventueel met het management van Fedor ?

    Aangezien Alistair heel graag tegen Fedor wilt vechten wat is de status van deze wens en wat doet het management van GG hier aan ?

    Love & Peace

    Marquis
    Beste Marquis

    Wij hebben een contract met Strikeforce en gezegd dat we in Mei/Juni 2010 (na Alistair's gevecht in Japan) de strikeforce tietel kunnen verdedigen in de USA.
    Als iemand recht heeft op die tietel is het Fedor wel (als hij van Werdrum wint) bij Strikeforce, of klink het logisch om dan Alistair tegen de verliezer te zetten in dit geval tegen Rogers of Werdrum (als hij verliest van Fedor)?
    Nu is men op een aantal forums tijden aan het klagen dat Alistair zijn tietel niet verdedigd. Nu zegt het management en Alistair, ok we zijn er klaar voor het kan in Mei/Juni 2010 en nu zegt men dat wij iets willen wat niet mogelijk zou zijn?

  23. #73
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Stel Strikeforce en Fedor willen een latere datum, zeg eind Augustus begin September.
    Kies je er dan voor om toch maar weer voor DREAM te vechten omdat Alistair vaak wil vechten? Of is een andere tegenstander in Strikeforce in Mei/Juni dan de beste optie.

    Overeem is de enige voor de hand liggende tegenstander voor de 3e partij van Fedor, maar waarom vooraf Mei/Juni aangeven als enige data? Als kampioen hoort hij toch tegen de #1 challenger te vechten wanneer de organisatie dit het beste uitkomt? Misschien is dat in Augustus pas.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    Stel Strikeforce en Fedor willen een latere datum, zeg eind Augustus begin September.
    Kies je er dan voor om toch maar weer voor DREAM te vechten omdat Alistair vaak wil vechten? Of is een andere tegenstander in Strikeforce in Mei/Juni dan de beste optie.

    Overeem is de enige voor de hand liggende tegenstander voor de 3e partij van Fedor, maar waarom vooraf Mei/Juni aangeven als enige data? Als kampioen hoort hij toch tegen de #1 challenger te vechten wanneer de organisatie dit het beste uitkomt? Misschien is dat in Augustus pas.
    daarom denk ik dat die partij er nooit zal komen, GG zegt mei/juni en fedor gaat in die periode op vakantie. GG kan dan weer komen met tjah jammer dan want in september is de laatste 16 van de k1 daar moet alistair ook vechten en er is dus een kans dat hij in december weer in japan vecht voor de k1. Zie dan geen enkele data wanneer het dan wel kan.

  25. #75
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    daarom denk ik dat die partij er nooit zal komen, GG zegt mei/juni en fedor gaat in die periode op vakantie. GG kan dan weer komen met tjah jammer dan want in september is de laatste 16 van de k1 daar moet alistair ook vechten en er is dus een kans dat hij in december weer in japan vecht voor de k1. Zie dan geen enkele data wanneer het dan wel kan.
    Strikeforce: Overeem kom in Juni tegen Werdum vechten!

    Overeem: Auw mijn hand!

    Strikeforce: Overeem kom in Augustus tegen Rogers vechten!

    Overeem: Auw mijn hand!

    K-1: Overeem kom in September voor ons vechten

    Overeem: Jippie!

    Dream: Kom in November voor ons vechten!

    Overeem: whohooo! Write this down, Overeem wants to fight Fedor in April!

    Strikeforce: Overeem kom je ook eens voor ons vechten? April hebben we een mooie show, je zei toch dat je voor ons wilde vechten in April?

    Overeem: Sorry ik heb verplichting om voor K-1 te vechten. Mei, Juni Misschien?

    Strikeforce: Nee sorry dan hebben wij eens geen tijd, Fedor vecht in April en neemt dan een vakantie.

    Overeem: Het is ook altijd wat met jullie!
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •