MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Ik verkoop mijn DJ Gear

    Ik verkoop mijn dj gear. De apparaten zijn ongeveer 5,5 jaar oud... en zijn de afgelopen 2 jaar nagenoeg niet gebruikt.

    Staat: absolute nieuwstaat (altijd gebruikt op slaapkamer en afgedekt met stofhoezen)

    Ben nu niet thuis en heb geen foto's bij de hand. Deze zal ik sowieso dit weekend maken en hier plaatsen. De foto's in dit topic zijn algemene internetfoto's

    Draaitafel
    2x American Audio HTD 4.5
    Onder kenners ook wel bekend als het "super OEM sletje... en de Technics beater)
    Gekocht bij New-Line (dus direct bij aanschaf de fabrieksspeling op de lagers laten verwijderen door Dré, de eigenaar van New-Line)
    Ik heb nog enkele extra naaldelementen die ik erbij kan doen (Ortofon Concorde en DJ-E als ik me niet vergis)

    Bij aankoop doe ik een setje platen kado evenals een slipmat.

    €225,- per stuk of €400,- voor allebei in één koop.




    Mixer
    Vestax PCV-275

    Super 3 kanaals mixer... altijd met veel plezier gebruikt. De mixer heeft 2 master uitgangen (1x met mono jacks en 1x met tulp)... 1 van die 2 uitgangen is defect. Weet even niet welke het precies is zo uit mijn hoofd.

    €150,-



    Platen/Vinyl
    Collectie van +/- 300 platen (schatting). Varierend van progressive/techhouse tot minimal/techno

    Ik wil deze op zeer korte termijn gaan archiveren in een excel document. Dat is wel zo makkelijk als iemand nog wat losse platen zoekt.

    Speakers
    Syrincs M3-220 studio monitor set....
    (oftewel mijn heilige graal...)

    absoluut prachtige speakerset. Twijfel nog steeds of ik hem nu weg doe of niet... gaat alleen weg voor €400,- en anders NIET!!!

    Zit trouwens ook statiefjes bij voor de 2 topjes.


    DJ Booth
    en ik heb nog een DJ Booth... Helemaal zelf gemaakt door mijn pa destijds. Is gemaakt van stevig mdf hout. Links en rechts opbergvakken voor platen.
    Geen idee of deze fatsoenlijk uitelkaar geschroefd kan worden.. moet ik nog nakijken.


    Reden van verkoop: spullen gebruik al een jaar of 2 niet meer ivm gebrek aan tijd (naast 40u in loondienst ook een eigen zaak)

    wil me dit jaar wel nog eens gaan toeleggen op het produceren van muziek.. dus beetje aanklooien met Midi controllertje en softwarematige synths enzo.


    Professionele platentas
    Voor (ik dacht) 90 -110 platen




    zoals gezegd: Echte foto's van de apparatuur zal ik vanavond of anders dit weekend maken en hier posten.
    Last edited by Tony; 08-01-2010 at 13:03.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Absolute topper de Syrincs M3-220 set! Heb deze zelf ook thuis staan, maar uit deze komt werkelijk een perfect geluid. Wil je dus (bijv uit je Ipod) eens een serieus geluid laten klinken is deze set nummer1

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    En dat is voor mij ook direct dé reden om hem eventueel zelf te houden... Ik kan hem gebruiken tijdens het produceren... of als ik een feestje heb of wat dan ook (en hard dat ie kan....)

    Het syrincs setje kostte mij destijds zo'n 650 euro. Dat is niet goedkoop... maar als je kijkt naar de kwaliteit van dit setje had ie makkelijk 900 euro of meer mogen kosten.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    De Syrincs is zonder twijvel de beste in zijn soort! Menig studiospeaker is een stuk duurder, maar over het volume en de zuiverheid van de Syrincs heb ik nog niemand horen klagen.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er goed uit Tony, maar als je eventueel zelf wil houden waarom doe je het weg dan of is er een vrouwtje in het spel

    Wellicht heeft Hendy ook interesse, aangezien hij veel met muziek doet.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    @paspoesIk wil alleen de speakerset evt zelf houden. Dit omdat deze voor meer dingen inzetbaar is dan alleen monitor-set bij dj'en. De rest verkoop ik omdat ik al paar jaar geen platen meer gekocht heb. Hobby opnieuw oppakken door flink te investeren in platen wil ik niet.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Wie zijn eigenlijk de DJ's op mixfight?Van Richelieu, Hendy en Remco Pardoel weet ik dat ze wel eens een plaatje draaien... Volgens mij B3Lik3M3 ook als ik me niet vergis...
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Klopt.. ik ben ook Dj.. Ik heb ook net mijn set weggedaan omdat ik bijna nooit thuis draai!
    Ik had 2 CDJ-800 en een mixertje.. Maar draai best veel buiten de deur nu!

    Morgen weer toevallig! Dus iedereen die in Deventer is, kom naar Club Moskou!

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Gaat er alweer wat weg? Ik ga niet weer een neppe pakbon in elkaar flansen

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Wie zijn eigenlijk de DJ's op mixfight?Van Richelieu, Hendy en Remco Pardoel weet ik dat ze wel eens een plaatje draaien... Volgens mij B3Lik3M3 ook als ik me niet vergis...

    ik draai ook al een jaar of 10 hoewel tegenwoordig steeds minder.
    heb mn thuisset ook verkocht,

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    icon was trouwens mn dj naam vandaarrrrrrrrrr

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Die monitoren zijn echt beestachtig !! (ik zou ze bewaren.. komt nog wel een keer van pas)
    Verder draai ik eigenlijk aleen met de pioneers (cdj-800.. aan het sparen voor de 900)

    Heb zelf ook nog 2 technics 1200 met vergulde arm, op zolder staan.. mooie van de technics is.. ze blijven hun geld waard.

    Ben het niet eens met wat de verkoper tegen je zei over technics killer.. het komt er niet in de buurt

    Hoe is die booth tony? heb er nu eentje in mn zaak staan (zie pic) maar wil er nog wel eentje voor thuis!


  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Voor de beginners is de American Audio trouwens wel een aanrader!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Na 2 post al zoveel commentaar. Sad.....
    With great Powers comes hot Bitches

  15. #15
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by RocknRolla View Post
    Na 2 post al zoveel commentaar. Sad.....
    Achja... hoort erbij helaas. We hebben de posts al verwijderd.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik zet het topic ff op slot. Voor serieuze vragen ben ik altijd te bereiken via PM.

    Zal dit weekend voor de volledigheid nog de echte foto's plaatsen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •