MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 47 of 47
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Jongens, de verschillen tussen de e71 en de e72 zijn: iets beter geluid, iets meer geheugen om bijv. filmpjes op te slaan (wel uit te breiden naar 16 gig maargoed), internet is sneller, camera is iets beter en een betere processor. De e71 krijg je al vanaf 15 euro in de maand, moet je er wel internet bij nemen of je neemt geen internet en betaalt éénmalig 59 euro bij. hiervoor krijg je 150 minuten terug zonder smsjes. neem je er nog een smsbundel bij van 100 stuks betaal je 3,50, dus al met al 18,50 en dan heb je 150 minuten en 100 smsjes (telfort). De e72 kost op maandelijks basis 18,95 euro zie ik net bij t-mobile maar dan heb je wel een of/of systeem. Dit klinkt in eerste instantie wel leuk maar mensen vergeten vaak dat wanneer je smsjes stuurt dit ten koste gaat van de minuten en vice versa, uiteindelijk heb je elke maand een stuk minder belminuten dan als je dacht, risico is dat je over de minuten heengaat bellen. dat weet t-mobile ook al te goed en daarom hebben ze ook een of/of systeem, klinkt leuk in de oren als een verkoper je het aanpraat maar uit de praktijk blijkt dat er heellll veel mensen in de fout gaan op dit punt en daar verdienen zij dus weer aan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    heb hem sinds vanmiddag in bezit, de nieuwe blackberry bold 9700!! hij bevalt tot nu SUPER!!! zoooveeeel mogelijkheden damnnn

    be back voor meer info als ik hem wat langerheb en volledig heb getest

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    heb hem sinds vanmiddag in bezit, de nieuwe blackberry bold 9700!! hij bevalt tot nu SUPER!!! zoooveeeel mogelijkheden damnnn

    be back voor meer info als ik hem wat langerheb en volledig heb getest
    Hou ons op de hoogte Joost!

    17 februari moet ik verlengen en ben erg benieuwd.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik heb e71 gehad en nu blackberry...

    vond de e71 fijnere toetsen hebben maar voor de rest blacjberry al the way
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Ik gebruik nu zo een 2 jaar de BB. Het is een fijne zakelijke telefoon vooral als je veel onderweg bent of thuis werkt.

  6. #31
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Twijfelde tussen de BB9700 en de Neukia e72. Ben voor de e72 gegaan, ivm goedkoper abonnement. Toe nu toe zeker nog geen spijt, al heb ik geen ervaring met BB. Had hiervoor de iPhone. In vergelijking daarmee is de iPhone veel leuker als je voor de verschillende applicaties gaat e.d. De e72 is voor zakelijk gebruik (lees mailverkeer, smsen e.d.) een stuk vriendelijker. Tis maar waar je voor kiest.

    Ben wel erg benieuwd hoe de 9700 is btw. Maar van wat ik hier hoor, issie erg fijn.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ook de e72, had eerst de e71 maar ik vind het toch een hele vooruitgang. Nu maar hopen dat hij heel blijft!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  8. #33
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Ik heb ook de e72, had eerst de e71 maar ik vind het toch een hele vooruitgang. Nu maar hopen dat hij heel blijft!

    ajo, wat bijvoorbeeld dan?

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Twente
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ik wilde m'n abo graag verlengen met de X2, maar de releasedatum werd uitgesteld. Nu wacht ik maar op de X10.
    Ondertussen toch voor de N97 gekozen (hiervoor een HTC gehad en zat te twijfelen over een BlackBerry) en ik ben zeer tevreden. Mis windows wel, maar genoeg knopjes om nog te ontdekken!!
    If life's a Bitch, then I'm life

  10. #35
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    voor mij ging de keuze tussen een htc hero en een iphone. Aangezien je met een iphone altijd aan een 2 jaar abbo zit, daarbij is het zo dat het oorlog aan het worden is tussen apple en google en wordt het in de toekomst waarschijnlijk minder makkelijk om google applicaties te draaien op je iphone (voor mij belangrijk).
    Voor android waar de hero op draait, zijn ook steeds meer applicaties verkrijgbaar, en het toestel is kwa internetbeleving echt vergelijkbaar met de iphone.
    Daarbij kan ik over 8 maanden alweer een nieuw toestel bestellen.

    Dan de blackberry in vergelijking met nokia.
    Ik zou persoonlijk altijd voor de blackberry kiezen, al is de app store imo nog wel wat aan de magere kant.
    De bouwkwaliteit van de BB is gewoon erg goed ,al helemaal wanneer je dit vergelijkt met Nokia waarvan de bouwkwaliteit de laatste jaren een drama is, ik heb verschillende toBmodellen van nokia gehad...voor mij nooit meer, wat een tyfusbende, met ieder toestel problemen.

    Voor de liefhebbers van een toestel waarmee je veel kunt is het misschien handig om even te wachten op de Sony Ericsson experia X10, schijnt volgende maand uit te komen.
    Last edited by mokumnised; 28-01-2010 at 16:44.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Net mij abonnement van HI verlengt en gekozen voor de Nokia E72. Eerlijk gezegd had de Blackberry mijn voorkeur maar qua prijs me net iets te gortig.

    De Nokia E72 moet ik voor een jaar verlengen (is 8 maanden als je gelijk 4 maanden voor einde contract verlengt) 19,95 euro bij betalen. De Blackberry werdt 159,95 euro bij betalen en 7,50 euro per maand duurder voor het blackberry abonnenment tov de eindeloos online.

    Kan niet wachten en ben benieuwd
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  12. #37
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Net mij abonnement van HI verlengt en gekozen voor de Nokia E72. Eerlijk gezegd had de Blackberry mijn voorkeur maar qua prijs me net iets te gortig.

    De Nokia E72 moet ik voor een jaar verlengen (is 8 maanden als je gelijk 4 maanden voor einde contract verlengt) 19,95 euro bij betalen. De Blackberry werdt 159,95 euro bij betalen en 7,50 euro per maand duurder voor het blackberry abonnenment tov de eindeloos online.

    Kan niet wachten en ben benieuwd
    Krijg je geen spijt van! Die Nokia mail is echt top en supersnel!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  13. #38
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb er wel spijt van. Had precies dezelfde afweging gemaakt als Payap, maar baal nu dat ik toch niet voor de BB gekozen heb... e72 heeft problemen met server op het net, is niet echt fantastisch te bedienen, gooit je continue van het net af...
    Qua mail is ie echt super! Voor te internetten is het kut. Applicaties zijn ook kut! Doen het de helft vd tijd niet. En wat er dan wel is aan applicaties stelt geen ruk voor.
    Maar goed, ik was de iPhone gewend. Daar kan het aan liggen.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd. Als goed is wordt hij volgens KPN vandaag bezorgd. Tot nu toe altijd goede ervaring gehad met nokia's muv de 6500 waar de toetsen erop geplakt waren en los lieten. Nu de E66 en ook fijn toestel.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  15. #40
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Hoop dat het voor jou een mindere teleurstelling wordt...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Ik heb er wel spijt van. Had precies dezelfde afweging gemaakt als Payap, maar baal nu dat ik toch niet voor de BB gekozen heb... e72 heeft problemen met server op het net, is niet echt fantastisch te bedienen, gooit je continue van het net af...
    Qua mail is ie echt super! Voor te internetten is het kut. Applicaties zijn ook kut! Doen het de helft vd tijd niet. En wat er dan wel is aan applicaties stelt geen ruk voor.
    Maar goed, ik was de iPhone gewend. Daar kan het aan liggen.
    Tegen de iphone wat betreft internet en applicaties kan niks op.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  17. #42
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Nijmegen
    Posts
    1.292
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb sinds kort de HTC Hero (android)
    Dit is zeker een aanrader !

  18. #43
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    heb de 9700 bold nu meer dan een maand in bezit en hij bevalt me SUPER!! beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb!

  19. #44
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Hmm, Iphone is gewoon de beste telefoon die er is vind ik, als je dat eenmaal bent gewend en je neemt een andere telefoon dan zal je er niet van opkijken hoe goed je laatste is:P

    Maareh ik heb een aanbod:

    Een n97 (geen mini)
    In doos en alle toebehoren zitten erbij.
    Is misschien 2 weken door mij gebruikt.
    De originele lader van nokia zit er niet bij, maar ik heb daarvoor in de plaats zo'n usb kabeltje waarmee je kan opladen en een nieuwe andere oplader.

    €325
    Iemand interesse?

  20. #45
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb vandaag een nieuwe sony ericsson satio besteld. Iemand er ervaring mee?

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Mijn eerste bevindingen van de Nokia E72 zijn top. Heb hem net anderhalve dag dus nog een hoop afwachten. Maar de mail loopt als een trein! Wel erg wennen nog aan het toetsenbord.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  22. #47

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb de Blackberry Storm en die bevalt me echt uitstekend! Geen gepruts met een klein qwerty toetsenbordje, maar een 'volwaardig' touchscreen qwerty toetsenbord waarmee je fatsoenlijk kunt typen. Aanrader! Zal hem je donderdag wel ff laten zien

    idd sinds 6 maanden een bb storm, wil geen andere meer, top toestel.
    zat nog te twijfelen tussen bb en I phone.
    Ik zat in de winkel te wachtten om geholpen te worden , omdat ik een i phone wou, in de tijd dat ik zat te wachtten heb ik op zijn minst 4 mensen gezien die problemen hadden met de I phone.

    Keuze was toen snel gemaakt.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •