MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31
  1. #1
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Belgium, Temse
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default Overdreven of niet ?

    Finse Neo Nazi Toni Valtonen deelt ff een G'n'P uit nadat z'n tegenstander klaarblijkelijk al KO was. Spijtig dat zo'n dingen nog moeten gebeuren...

    Check 4:30min

    http://kimjudas.blogspot.com/2009/02...ltonen-vs.html

    Wat vinden jullie ervan ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    My baby gonna be worldchampion. But i don't tell in which sport

  2. #2
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    achja jo, hou je altijd.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Blijft een lastige discussie. Sommigen vinden dat je door moet gaan tot de scheids ingrijpt en andere vinden dat je wel zelf wat meer initiatief mag tonen.
    In dit geval had hij niet hoeven door gaan. 1 stoot okee, maar dit was iets teveel.
    Dat touch gloves aan het begin was ook een beetje overdreven van die scheids. Als ze niet willen dan niet...

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Dit was toch niet zo bizonder, vrij snel ingegrepen door de scheids, netjes was het niet want hij was duidelijk KO.

    En dat touch gloves moeten ze gewoon blijven doen, hoort er gewoon bij, vind het grote onzin dat sommige scheids zeggen, if you want to touch gloves then do it now, teveel hype/image gedoe, het is niet alsof ze wordt gevraagd hun penissen even knus tegen eenander te drukken.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad rot om te zien.
    Maar ik denk dat die Fin zelf ook niet had verwacht dat Sander door die val al out was en daarom meteen door ging met z'n Gnp
    Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op...

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    588
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Dit was toch niet zo bizonder, vrij snel ingegrepen door de scheids, netjes was het niet want hij was duidelijk KO.

    En dat touch gloves moeten ze gewoon blijven doen, hoort er gewoon bij, vind het grote onzin dat sommige scheids zeggen, if you want to touch gloves then do it now, teveel hype/image gedoe, het is niet alsof ze wordt gevraagd hun penissen even knus tegen eenander te drukken.
    Sander wou geen touch gloves doen ivm het hakenkruis op zijn arm

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Barang View Post
    Sander wou geen touch gloves doen ivm het hakenkruis op zijn arm
    owh lol respect

    heb enkel de ground&pound bekeken

  8. #8
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ulysse View Post
    Inderdaad rot om te zien.
    Maar ik denk dat die Fin zelf ook niet had verwacht dat Sander door die val al out was en daarom meteen door ging met z'n Gnp
    je bent er zo op getraind dat je instictief in de mount gaan slaan, het is de vraag of die het doorhad. Dat neemt niet weg dat nog steeds een hoog gehalte idioten uit de scandanavische landen op MMA afkomt, in finland is mma helemaal het domein van dit soort lui.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  9. #9
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Nou, dit vond ik niet echt schokkend.
    De scheids was er vrij snel bij en toen stopte de tegenstander ook direct.
    Ik zie het probleem niet.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Nou, dit vond ik niet echt schokkend.
    De scheids was er vrij snel bij en toen stopte de tegenstander ook direct.
    Ik zie het probleem niet.
    juist, in dat geval is Sokodjou - Nortje wat 'erger'

  11. #11
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Toni heeft niet eens door dat Duyvis (als er een keer GEEN Fuif is) al knocky ligt, en doet zijn ding, ff g&p. De scheidsrechter is er toch snel bij!

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Nou, dit vond ik niet echt schokkend.
    De scheids was er vrij snel bij en toen stopte de tegenstander ook direct.
    Ik zie het probleem niet.
    Ditto.
    Maar dollars to carrots. Die GnP is helemaal niet de reden dat de threadstarter dit gepost heeft.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    niks aan de hand hier, valtonen had ook niet kunnen verwachten dan duyvis hier al ko door kon gaan (door de take down).

    Overigens heeft valtonen al vaak z'n excuses aangeboden voor z'n tattoos, iets met een ruige jeugd en hij support die denkbeelden niet meer nu. Hij vecht daarom ook vak in een rashguard, maar dat mag niet van M1.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Dit is in principe hetzelfde als de partij Yvel vs Rizzo. Een vechter zou kunnen gebaren naar de scheidsrechter dat zijn tegenstander out is, maar het is wel de scheidsrechter die moet ingrijpen. Je kunt hier op twee totaal verschillende manieren naar kijken. Als iemand helemaal out is zou ik waarschijnlijk geen extra schade toebrengen als ik het in de gaten zou hebben althans.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Valt reuze mee vind ik(qua lang doorgaan).

  16. #16
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    niks aan de hand hier, valtonen had ook niet kunnen verwachten dan duyvis hier al ko door kon gaan (door de take down).
    hier ben ik het ook mee eens, hij zag het volgens mij ook niet gelijk. In de snelheid heb je er dan al snel 3 stoten op gegeven.

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    Overigens heeft valtonen al vaak z'n excuses aangeboden voor z'n tattoos, iets met een ruige jeugd en hij support die denkbeelden niet meer nu. Hij vecht daarom ook vak in een rashguard, maar dat mag niet van M1.
    tja, ieder zijn mening.. Ik vraag mij dan wel af waarom hij er niet iets anders overheen zet. Er zijn tegenwoordig best goede oplossingen te vinden om een tattoo te verwijderen / aan te passen.
    Last edited by 761217186; 16-01-2010 at 11:17.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Valt mee qua lang doorgaan.

    En wat zn tattoo's betreft, hij zal ze nooit veranderen en zijn gedachtengoed ook niet, al beweert hij dat het iets van zijn jeugd was.

    Het is heel simpel om er een andere tattoo van te maken of om hem weg te laseren, tja... T is maar wat je wilt he..
    Last edited by Lionheart; 16-01-2010 at 12:07.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  18. #18
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    O ik dacht dat het een ander was. Dan zijn er dus meerdere nazi-Finnen in de m-1.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Dit is in principe hetzelfde als de partij Yvel vs Rizzo.
    In die partij had ik meer het idee dat Yvel wel wat eerder had kunnen stoppen dan bij deze partij.

    En wat dat hakenkruis betreft, als je jezelf als organisatie serieus wil nemen zou ik zulke vechters toch zeer dringend verzoeken daar iets aan te doen, ik persoonlijk vind het niet kunnen.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    O ik dacht dat het een ander was. Dan zijn er dus meerdere nazi-Finnen in de m-1.
    Je had er ook een bij Beast of the East in Polen, maar kan zo 1,2,3 niet op zijn naam komen.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  21. #21
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    vindt t wel meevallen; vindt het verbazingwekkender dat duyvis op deze manier out was gegaan....zonde....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  22. #22

    Default

    Ik hoor de stem van mijn judo leraar in mijn achterhoofd zeggen "Kin op je borst bij een achterwaartse val!"

  23. #23
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Je had er ook een bij Beast of the East in Polen, maar kan zo 1,2,3 niet op zijn naam komen.
    heb je die maffe mateleo minonza (naam weet ik niet precies) een italiaanse mma vechter, die bij ons in de kleedkamer zat op een gala in het noorden van het land (op een bungalo park), had een tattoo van ss achter zijn oor, een duitse adelaar met kruis op zijn rug en zwarte nagellak op zijn klauwen, wat een mafkees.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    heb je die maffe mateleo minonza (naam weet ik niet precies) een italiaanse mma vechter, die bij ons in de kleedkamer zat op een gala in het noorden van het land (op een bungalo park), had een tattoo van ss achter zijn oor, een duitse adelaar met kruis op zijn rug en zwarte nagellak op zijn klauwen, wat een mafkees.
    Ik was daarbij. Als ik me niet vergis kreeg hij ook nog bijna ruzie met mensen uit het publiek, omdat hij de Hitlergroet bracht. Vaag figuur... Terzijde: een jongen van onze sportschool moet waarschijnlijk in mei tegen Minonzio vechten in Italië, ik kijk er naar uit

  25. #25
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Valentijn O vocht laatst ook tegen zo'n type..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •