MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Camerabg1 Interview Joop Kasteel(3): Sportspecifieke krachttraining!!

    In dit derde deel van het interview met Joop Kasteel aandacht voor sportspecifieke krachttraining. Iets dat in de Fight and Power Academy uitstekend wordt gecombineerd. Het is niet voor niets dat vele topvechters hier regelmatig te vinden zijn. Wanneer Bas en ik de sportschool binnen wandelen zien we Jason Jones die een MMA training verzorgt. Een goed voorbeeld van een MMA-vechter die het belang in ziet van sportspecifieke krachttraining.

    Verslag staat hier:
    Interview Joop Kasteel (3): kracht!

    Hieronder neemt Joop mij even onderhanden, kennelijk zijn mijn benen nog niet groot genoeg




    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand mij vertellen wat het adres is van de FPA in Amersfoort?

    Alvast bedamkt

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ik View Post
    Kan iemand mij vertellen wat het adres is van de FPA in Amersfoort?

    Alvast bedamkt
    Zwaaikom 37, Amersfoort.
    Fight & Power Academy - Home

  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Zo das mooi snel, bedankt

  5. #5
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Zwaaikom 37, Amersfoort.
    Fight & Power Academy - Home
    Het adres voor een mixfight-dag Dit wil Joop vast wel in de praktijk laten zien, leuk artikel top.

    grt Dave

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    Het adres voor een mixfight-dag Dit wil Joop vast wel in de praktijk laten zien, leuk artikel top.

    grt Dave
    Zou een geweldige locatie zijn inderdaad. Ik ben echt enthousiast geworden over de combinatie vechtsport, krachtsport en de begeleiding op het gebied van voeding die je daar krijgt. Als ik dichterbij woonde dan wist ik het wel. We kunnen weleens kijken of het wellicht een mogelijkheid is om hier een Mixfightdag te organiseren.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Zou een geweldige locatie zijn inderdaad. Ik ben echt enthousiast geworden over de combinatie vechtsport, krachtsport en de begeleiding op het gebied van voeding die je daar krijgt. Als ik dichterbij woonde dan wist ik het wel. We kunnen weleens kijken of het wellicht een mogelijkheid is om hier een Mixfightdag te organiseren.
    Joop heeft ruim een jaar bij ons lesgegeven, is echt een lesgever met een hart van goud! Het is idd een top locatie, een kracht seminar icm een mma/kickboks training hou het in je achterhoofd

  8. #8
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Leuke interviews!!

    Keep up the good work!
    From Best!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Wederom bedankt heren.

    Erg mooi en intressant interview!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Maandag volgt het laatste deel.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    was altijd spektakel, de partijen van joop, genieten geblazen, gewoon oerkracht met supermentaliteit

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Maandag volgt het laatste deel.
    Ben benieuwd naar het 4de deel van deze mooie miniserie!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Nog nooit iets aan gedaan. Merk je natuurlijk wel tijdens trainen, maar ik heb gewoon niets met dat ijzervreten. Toch een leuk stukkie

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Zou een geweldige locatie zijn inderdaad. Ik ben echt enthousiast geworden over de combinatie vechtsport, krachtsport en de begeleiding op het gebied van voeding die je daar krijgt. Als ik dichterbij woonde dan wist ik het wel. We kunnen weleens kijken of het wellicht een mogelijkheid is om hier een Mixfightdag te organiseren.
    OP het bodybuilding forum Body recourse doen we dat ook al een paar jaar. Dat heet daar sportschoolruil. Via dat forum nodigen wij forumleden uit op een Gym ergens in Nederland en we nodigen een toptrainer uit voor een gastles / seminar. Zijn leuke dagen altijd. Zo heb ik vorig jaar nog een seminar in Rotterdam verzorgd. Binnen de Bodybuilding zijn er ook verschillende kampen. Atleten die onder begeleiding zijn van Rinus van der zeyden of Sibil (oma)Peters of Andrew Houtveen (Ik zei de gek). Desondanks loopt het altijd lekker en is er nooit gezeur over.

    Ben benieuwd wat hier de mening is...Zou dat kunnen, atleten van GG, Mike, Lucien, Top team Beverwijk op 1 mat, onder leiding van een trainer?

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andrewsgym View Post
    OP het bodybuilding forum Body recourse doen we dat ook al een paar jaar. Dat heet daar sportschoolruil. Via dat forum nodigen wij forumleden uit op een Gym ergens in Nederland en we nodigen een toptrainer uit voor een gastles / seminar. Zijn leuke dagen altijd. Zo heb ik vorig jaar nog een seminar in Rotterdam verzorgd. Binnen de Bodybuilding zijn er ook verschillende kampen. Atleten die onder begeleiding zijn van Rinus van der zeyden of Sibil (oma)Peters of Andrew Houtveen (Ik zei de gek). Desondanks loopt het altijd lekker en is er nooit gezeur over.

    Ben benieuwd wat hier de mening is...Zou dat kunnen, atleten van GG, Mike, Lucien, Top team Beverwijk op 1 mat, onder leiding van een trainer?
    Ik weet dat het kan, want we hebben het al eerder gedaan. Een keer bij Mike's Gym (Melvin Manhoef, Mike Passenier, Remco Pardoel en Joerie Mes) en een keer bij de Halter in Utrecht, onder leiding van Peter Aerts, Bert Kops en Raymond Joval. Hier deden forumleden van verschillende sportscholen aan mee. Dat zijn geweldige dagen als je het mij vraagt!

    btw Andrew, Bodyresource ligt er uit zie ik!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Talking

    Klopt...server probleempje denk ik. Misschien moeten ze eens met jou gaan praten

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andrewsgym View Post
    Klopt...server probleempje denk ik. Misschien moeten ze eens met jou gaan praten
    Ik weet alles van serverproblemen - daar kunnen we over meepraten - alleen is mijn kennis om deze problemen op te lossen zeeeeer beperkt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •