MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default VINCENT LATOEL VECHT OP 23 JANUARI OP UPCOMING GLORY IN DEVENTER

    Vincent Latoel zal aanstaande zaterdag tijdens het Upcoming Glory 6 evenement te Deventer vechten in een zeer spectaculair nieuw systeem!

    Vincent zal het gaan opnemen tegen
    Normen Quaquin van Team Twins.

    De regels zijn in het kort als volgt:

    - 3x3 minuten trappen en stoten (thaiboxing regels)
    - max 3 seconden clinchen
    - worpen toegestaan
    - geen grondgevecht
    - MMA HANDSCHOENEN!

    Met andere woorden, Muay Thai met kleine handschoenen.

    Dit is een try out en bij succes zullen we een gehele league gaan opzetten in zowel de Upcoming Glory als de GLORY gala's.

    Voor dit zelfde systeem zijn we nog op zoek naar een tegenstander voor Tonie Michielsen (Tatsujin Dojo, 83kg, nieuweling).

    Hierbij de line up voor aanstaande zaterdag. Er zullen morgen nog een aantal Thaiboxing partijen bekend worden gemaakt.


    TB J -46kg Stien Wolters (Team Akdeniz, NL) vs Rachel Michiels (Muay Boran, NL)

    SH C+ -76kg Nima Kayvanfar (Angelo Gym, NL) vs Robbie Enneking (Tatsujin Dojo Arnhem, NL)

    SH C+ -76kg Danny van Kooten (B.A. Physical, NL) vs Roberto Pierroti (Tatsujin Dojo Amsterdam, NL)

    SH C+ -65kg Ruben van Kooten (B.A. Physical, NL) vs Gideon Kemper (Tatsujin Dojo Deventer, NL)

    SH C+ -91kg Sammy (Team Relex, NL) vs Egbert (Tatsujin Dojo Amsterdam, NL)

    SH C+ -76kg Sacco van Slobbe (Tatsujin Dojo Nijmegen) vs Oscan Kekik (Tatsujin Dojo Goor, NL)

    MT C -69kg Ufuk Mutlu (Akdeniz, NL) vs Ershad Azizi (Team Relex, NL)

    Shooto interland: Holland vs Sweden

    SH C+ -68kg Farid el Said (Tatsujin Dojo Amsterdam) vs Emil Nilsson (Team Per Eklund, SE)

    SH C+ -70kg Tom Essers (Tatsujin Dojo Nijmegen, NL) vs Henry Shi (Team Per Eklund, SE)

    SH C+ -83kg Emiel Wismans (Tatsujin Dojo Arnhem, NL) vs Marcus Carnefjord (Team Per Eklund, SE)

    SH C+ -83kg Jeroen Uleman (Team Relex, NL) vs Mattias Björn (Team Per Eklund, SE)

    SH C+ -100kg Henry "Brett" Henriquez (Tatsujin Dojo Arnhem) vs Johan Blomberg (Team Per Eklund)

    Striking -74kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Normen Quaquin (Team Twins, NL)

    Kaarten zijn nog te verkrijgen via de website of rechtstreeks door HIER te klikken.

    Voor meer info, hou http://www.upcomingglory.com in de gaten.

    UPCOMING GLORY 6
    Shooto & Striking

    Zaterdag 23 januari 2010

    Sportstudio H & A
    Nijhoffgaarde 4
    7414 WG DEVENTER

    weging start: 14.00 uur tot 15.00 uur
    deuren open: 15.00 uur
    event start: 16.00 uur

    vvk: € 15,-
    deur: € 20,-

    Voor de regels kijk op http://www.upcomingglory.com.

    Tot zaterdag!

    Osu,

    Martijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    dat zijn togh gewoon k-1 regels met mma handschoenen???

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    Bijna wel, echter bij k1 mag er niet geworpen en geclinched worden. Hier wel mits het binnen 3 seconden gebeurt, anders wordt er weer gebreaked.

    Osu,

    Martijn

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Cool! Leuk gala. Zal ook geen eeuwen duren als ik dat zo zie
    Tatsujin Amsterdam FTW

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #6
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    3 seconde. Is dat niet erg kort. Je zou als scheids er wel heel snel bij moeten zijn ook, die doen er al langer dan 3 seconde over volgens mij..
    Ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Ik had Vincent trouwens ook wel bij BOTE verwacht.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Je zou als scheids er wel heel snel bij moeten zijn ook, die doen er al langer dan 3 seconde over volgens mij..
    Als scheids ben je er binnen een seconde al bij.... op het moment dat de clinch begint kan je er al naar toe 'kruipen', dus wat jij zegt gaat helemaal nergens over.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    3 seconde. Is dat niet erg kort. Je zou als scheids er wel heel snel bij moeten zijn ook, die doen er al langer dan 3 seconde over volgens mij..
    Ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Ik had Vincent trouwens ook wel bij BOTE verwacht.
    Ben op mn snelheid aan het trainen ...lol...nee zonder dollen binnen 3 seconden ben je er altijd bij !! bij een partij op K-1 regels lukt dat toch ook .

    Heb er weer zin in ....
    Ush,
    Marco.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    311
    vCash
    126000

    Default

    als ik het zo lees zijn het zo gewoon sanda regels met mma gloves...

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    denk dat ik er ook bij ben hoop dat onze vechters nog een pot krijgen....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Als er vaker op die regel gevochten wordt gaan we heel veel KO's zien
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  12. #12
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer zal de volgende event zijn?
    Ik wil eigenlijk wel eens mee gaan doen, maar pas rond mei(invb met school)
    is C hetzelfde als amateur?
    Sir Chokealot

    The snake

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt wel leuk moet ik zeggen.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben net begonnen met MMA hoor, maar volgens mij is C shooto met bescherming, C+ zonder bescherming en geen stoten tijdens groundfight... En ja dus beide Amateur.. als ik het verkeerd heb, verbeter me dan aub.

    Me kaartjes liggen in ieder geval al klaar voor zaterdag!!! Kan iemand mij vertellen wat ik moet verwachten daar? Want als ik H & A sportcentrum google dan ziet het er niet echt groot uit (in mijn optiek van fotos) .. En is er een bar ofzo waar je drinken kan halen enz?? En zijn er tribunes ofzo of moeten we een uur van te voren komen om een stoel te bemachtigen?? :P:P:P ... Maakt opzich niet uit hoor maar zou het wel makkelijk maken

    GO Tatsujin Amsterdam!!! Roberto, Egbert en Farid gaan ass kicken geloof me, ik zie vuur in de ogen van die gasten..

    Can't wait!!! Hele delegatie van cafe jolanda is aanwezig!! En voor de mensen die interresse hebben; vele van jullie zullen wel weten dat wij alle UFC's, Strikeforce en WEC op groot scherm uitzenden en aangezien Marloes Coenen de 30ste moet vechten. Zenden wij het uit op groot scherm op Zondag de 31ste! Dus wil wil Marloes Coenen Champ zien worden van Strikeforce??? Alle zijn uitgenodigd!

    Joe

    Welkom bij Eetcafe Jolanda

  15. #15
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Lunteren/Goes
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cafejolanda.nl View Post
    Ik ben net begonnen met MMA hoor, maar volgens mij is C shooto met bescherming, C+ zonder bescherming en geen stoten tijdens groundfight... En ja dus beide Amateur.. als ik het verkeerd heb, verbeter me dan aub.

    Me kaartjes liggen in ieder geval al klaar voor zaterdag!!! Kan iemand mij vertellen wat ik moet verwachten daar? Want als ik H & A sportcentrum google dan ziet het er niet echt groot uit (in mijn optiek van fotos) .. En is er een bar ofzo waar je drinken kan halen enz?? En zijn er tribunes ofzo of moeten we een uur van te voren komen om een stoel te bemachtigen?? :P:P:P ... Maakt opzich niet uit hoor maar zou het wel makkelijk maken
    Het is niet zo heel groot, en er staan gewoon 'n hoop stoelen.. En ja d'r is een bar waar je eten en drinken kan halen.. Ik zou niet al te laat gaan want laatste keer dat ik daar was moesten er ook 'n hoop mensen staan. Weet niet hoe dat nu zit, maar dat was op 'n gala van Akdeniz 4 weken geleden..

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jetli View Post
    als ik het zo lees zijn het zo gewoon sanda regels met mma gloves...
    Bij Sanda heb je een hoofdbescherming op, dus dit lijkt me leuker. Snellere ko's.

    Het is een mooi initiatief, alleen moet ik ook zeggen dat ik 3 seconden clinch ook wel heel kort vindt.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by DannyvK View Post
    Het is niet zo heel groot, en er staan gewoon 'n hoop stoelen.. En ja d'r is een bar waar je eten en drinken kan halen.. Ik zou niet al te laat gaan want laatste keer dat ik daar was moesten er ook 'n hoop mensen staan. Weet niet hoe dat nu zit, maar dat was op 'n gala van Akdeniz 4 weken geleden..
    Voordeel= je kunt aan de bar de wedstrijden bekijken

  18. #18
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by bazooka View Post
    Bij Sanda heb je een hoofdbescherming op, dus dit lijkt me leuker. Snellere ko's.

    Het is een mooi initiatief, alleen moet ik ook zeggen dat ik 3 seconden clinch ook wel heel kort vindt.
    Alleen bij de jeugd toch? Ik was laatst op een Sanda gala van Hoyer gym en daar had alleen de jeugd bescherming.
    3 seconden is lang zat trouwens, dat systeem hanteren ze bij Sanda al jaaaren en dat werkt uitstekend, zouden ze bij K-1 ook in moeten voeren.

    Even over die tegenstander van Latoel, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
    Die jongen is namelijk nieuweling of net C klasse thaiboksen en heeft vrijwel 0,0 ervaring met mma.
    Latoel is een doorgewinterde prof met een stuk of 40 mma partijen op naam.
    Lijkt me niet echt een eerlijke matchup, wel dan?

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Even over die tegenstander van Latoel, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
    Die jongen is namelijk nieuweling of net C klasse thaiboksen en heeft vrijwel 0,0 ervaring met mma.
    Latoel is een doorgewinterde prof met een stuk of 40 mma partijen op naam.
    Lijkt me niet echt een eerlijke matchup, wel dan?
    Ik neem aan dat hij met zijn coach heeft geanalyseerd of dit wel verantwoord is?

  20. #20
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    120
    vCash
    126000

    Default

    Heeft Volkan Oezdemir geen partij?

  21. #21
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Even over die tegenstander van Latoel, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
    Die jongen is namelijk nieuweling of net C klasse thaiboksen en heeft vrijwel 0,0 ervaring met mma.
    Latoel is een doorgewinterde prof met een stuk of 40 mma partijen op naam.
    Lijkt me niet echt een eerlijke matchup, wel dan?
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    @ Lopez86:

    Het wordt een "kickbokspartij met kleine handschoenen". Vincent heeft 1 C partij kickboksen gedraaid en verloren. Lijkt me een beetje te veel van het goede om hem dan maar gelijk tegen een A klasser kickboksen te zetten, toch..

    Wanneer doe je trouwens zelf weer een keer mee met Shooto wedstijden? Lang niet meer gezien.

    Osu,

    Martijn

  23. #23
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    311
    vCash
    126000

    Default

    Hoi,

    Het klopt idd dat ze bij Hoyer's gym op de Sanda One Gala's dezelfde regels hanteren maar dan met gewone 10 ons handschoenen.Deze Sanda gala's worden 2 x per jaar gehouden.

    ps Martijn volgende keer is Hoyer's Gym er weer bij.Hoyer's gym is er dit keer niet omdat we zaterdag en zondag al op een ander gala zitten.

    Peace

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Voordeel= je kunt aan de bar de wedstrijden bekijken
    Danny moet zelf vechten dus kan vanuit de ring naar het frituur staren :P

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    @ Martijn,

    Dit is niet helemaal nieuw, Johan Croes heeft verleden jaar op deze regels gevochten in Canada, probleem daar alleen is dat alle regels bij wet zijn vast gelegt. En dat had ex TKO promoter Stephan Patry niet goed geregeld, dus was het uit eindelijk een gentlemens agreement geworden voor de regels. Ging het hele event goed alleen met de laatste partij tussen James Thompson v.s Steve Bosse niet, Thompson ging voor de G&P.

    Het event heette Titans fighting / Strikebox.

    Dezelfe promoter is nu bezig om op deze regels iets op te zetten in de USA onder de naam Instinct fighting.

    Maar by the way een goed initatief om dit te gaan proberen succes.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •