MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
    vCash

Default Patrick Cote Is Still Pretty Sure That He Had That Anderson Silva Fight Under Control

(Cote, in the process of claiming the center of the Octagon.)
    You could forgive a guy for being a little detached from reality after fighting Anderson Silva. If you're someone who beats up other dudes for a living and suddenly you come face to face with the distinct possibility that another person is much, much better at this than you, your mind probably has a little bit of a meltdown. That phenomenon, plus maybe some mind-altering substances, seemed like enough to explain this video.
    But lo these many months later, as Patrick Cote prepares for a return to the Octagon at UFC 113 on May 1 May 8, he still subscribes to an alternate version of what was going on at UFC 90. Not only does he think he was doing really well against the middleweight champ, he wouldn't change a thing if they met for a rematch:

"If I fight him again I think I am going to do the same thing, I think I learned that if you’re not scarred of him right away you have a good chance to win and that’s what I did. I was there in the first second of the fight, I took the centre of the octagon and I showed him I wasn’t scarred of him."
    Read More
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

vCash

Is goed jonge...
    From Best!

vCash

hehe... je kan zeggen wat je wil... maar Cote is wel een doorzetter haha..

(en stiekem sta ik ook nog een beetje achter hem.... als hij niet door zijn knie gegaan was... dan was ie zeker nog niet verloren hoor)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

vCash

Hij deed het just heel goed....

want Anderson deed gewoon helemaal geen flikker in ronde 1 en 2, zelfde als tegen Leites. Heeft ie trouwens ook genoeg gezeik over gehad.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

vCash

If I fight him again I think I am going to do the same thing
    lol...en we weten hoe dat eindigde.

vCash

Ach man, Silva wilde alleen zn conditie testen tegen deze mafkees, want hij had kort daarvoor nog gezegd dat hij wilde weten hoe het zat met zn conditie over 5 rondes. Als hij echt wilde net als in de party tegen Griffin had hij em binnen 1 ronde kapot gemaakt!

vCash

Quote Originally Posted by Barbaar View Post
    Ach man, Silva wilde alleen zn conditie testen tegen deze mafkees, want hij had kort daarvoor nog gezegd dat hij wilde weten hoe het zat met zn conditie over 5 rondes. Als hij echt wilde net als in de party tegen Griffin had hij em binnen 1 ronde kapot gemaakt!
    Precies, ik zat de hele tijd te wachten totdat Silva de trekker overhaalde. Maar dat gebeurde dus niet. Hij speelde een beetje met Cote en Leites en liet in het gevecht met Griffin zien hoe het ook kon.

vCash

Silva is vooral heel goed vanuit de counter. Cote en vooral Leites waren erg voorzichtig waardoor het moeilijk was voor hem om te finishen, desalniettemin had hij het gevecht wel onder controle.

Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

vCash

Was gewoon een draak van een partij. Beter gaat hij een andere tactiek bedenken mocht er een rematch komen anders ga ik er mooi geen minuut van kijken