MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default Help de luie Manhoef fan

    Heren/dames,

    Het staat vast wel ergens tussen de vele topics hier en er zijn vast wel andere manieren om hier achter te komen als ik wat meer moeite doe. Maar kan iemand mij even vertellen hoe laat ik (nederlandse tijd) met een zakkie chips en een cola voor de laptop plaats kan nemen om de partij van zaterdag te zien? En op welk 'kanaal' ik kan kijken?

    Dank u!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    zaterdag kun je hem zowiezo niet zien.

    dat word zondag ochtend om 04:00.

    om te kijken op emmatv zoeken bij justin.tv
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Live kijken: Mixfight.nl Forum
    Staat alles in wat je nodig hebt etc.


  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Je bent niet alleen lui maar ook nog scheel... kijk 's naar de allereerste topic.....

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Thanks mannen. Het is duidelijk. Dat wordt een lange nacht (of een vroege ochtend). PokerStars, Metal Gear Solid, caffeine en nicotine moeten me er in een gezamelijke effort doorheen kunnen slepen. Ik kan dit.

    Ik neem aan dat jij er in ieder geval ook bij bent Fedyor. Ik kan niet alles alleen

  6. #6
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Je bent niet alleen lui maar ook nog scheel... kijk 's naar de allereerste topic.....

    Hartelijk dank voor de hartverwarmende reactie. Maar ik vraag toch echt heel duidelijk hoe laat het begint en op welke van de kanalen het te zien is. Dat is heel wat anders als de vraag hoe ik een live stream kan bekijken want dat weet ik inmiddels wel.

    Dus jij leest mijn vraag niet goed of je begrijpt het niet. Je bent dus zelf scheel of te stom om te lezen. In ieder geval ben je een lul. Dat sowieso.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •