MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 81
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Damn. Ramon heeft haar. Op zijn gezicht.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    tnx rich!

    edit: kan niks vinden.
    From Best!

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand hoe dat lekkere nummer heet waarmee Jozc zijn Russische tegenstander mee opkwam?

  4. #29
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik vraag me af of ik wel dezelfde partij heb gezien als jullie. Faldir overklast? Waar gaat dit over.
    Max. 400 x 125

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Waar gaat dit over.
    Om het nummer waar die Rus mee opkwam.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HAY View Post
    Faldir hoorde de gene te zijn die de winst had moeten krijgen, dat dacht andy zelf ook want hij feliciteerde faldir in zijn hoek.. er is een protest ingedient en de uitslag hiervan zal snel komen


    Faldir begint op de Suares van Kickboksland te lijken.
    Het begint nu wel op te vallen wanneer hij verliest dat hij
    steeds verhaal gaat halen. Ik las iemand hier roepen dat hij
    nu rijp is voor de K1. Met dit soort gedrag en vechtstijl ben je
    helemaal niet rijp voor de K1 omdat je in japan 9/10 op KO
    moet winnen als je steeds op close finish vecht tegen toppers
    als Souwer e.d. Om vervolgens constant een protestje in te dienen
    wanneer je steeds verliest dan zullen ze je in Japen snel uitspuwen.
    Last edited by Marquis; 01-02-2010 at 07:38.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    tnx rich!

    edit: kan niks vinden.
    Dan zal de stream wel afgesloten zijn. Gisteravond draaide BOTE 2010 in ieder geval, dus ik hoop dat ze hem binnenkort wel ergens weer online zetten.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Andy is de terechte winnaar.

    Was de beste partij van de avond imo
    Vond het opkomst nummer van Andy ook vet. Weet helaas niet hoe dit nummer heet.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Souwer was gewoon een klasse beter, veel meer punten gemaakt dan Faldir. Faldir is een goede vechter, maar geen topper. Terecht dat ie niet in de K-max uitkomt. Hij is gewoon een maatje te klein voor die competitie. Geeft niks, maar het is jammer dat hij dat zelf, en sommige fans,niet door hebben.
    En dat protesteren, das zo zielig. Wees een kerel en accepteer het verlies. Ik heb het idee dat Souwer niet eens alles uit de kast heeft gehaald en gewoon efficient met zijn krachten is omgegaan. Meer scoren en vooral geen blessures oplopen. De echte Souwer zien we tegen de echte toppers.
    Wat een bull shit. Faldir is echt wel een topper en behoort daar ook.
    Hij heeft alleen een stijl die anderen niet hebben. En vaak vecht Faldir achteruit en dan zie je souwer snel tikken uit delen waarvan 99% op Faldirs dekking beland en het publiek begint te schreeuwen alsof Faldir bijna naar de grond gaat.

    Faldir's zijn verdediging is gewoon pot dicht! De man heeft nog nooit 8 tellen gehad laat staan KO gegaan. En zelfs jongens als Souwer, Buakaw, Petrosyan, Nieky lukt het niet om hem 8 tellen te geven.

    Als je alleen naar de punten kijkt was het erg close en had ik eerlijk ook verwacht dat Faldir de meeste rondes had gewonnen.

    Maar persoonlijk denk ik dat de juri ook kijkt naar hoe Faldir in een hoekje gedreven wordt en klappen op zijn dekking krijgt. Dit ziet er natuurlijk niet overwinnend uit maar Faldir pakt gewoon die punten uit counters.

    Jammer dat veel mensen dit niet zien... erg jammer

  10. #35
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Jammer dat veel mensen dit niet zien... erg jammer
    Als niemand het ziet en ook in andere partijen niet zagen, moet je bij jezelf te rade gaan of je het zelf wel goed hebt gezien. "Mensen die gek zijn, zeggen nooit dat ze gek zijn, maar dat de wereld om hen heen gek is" Dat kan, maar is niet waarschijnlijk.
    Als hij van deze discussies af wil, dan moet ie de volgende keer zijn tegenstander KO slaan. Ik ben de eerste die hem dan feliciteert.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Souwer terecht gewonnen naar mijn mening!!
    The Outsiders!! J-MMA #1

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Als niemand het ziet en ook in andere partijen niet zagen, moet je bij jezelf te rade gaan of je het zelf wel goed hebt gezien. "Mensen die gek zijn, zeggen nooit dat ze gek zijn, maar dat de wereld om hen heen gek is" Dat kan, maar is niet waarschijnlijk.
    Als hij van deze discussies af wil, dan moet ie de volgende keer zijn tegenstander KO slaan. Ik ben de eerste die hem dan feliciteert.
    Faldir kan best mensen KO slaan dat is ook eerder gezien maar het is niet zijn eerste doel. Zijn lichaam en training is gebaseerd op een punten overwinning en zo min mogelijk punten tegen.

    Ik ben echt niet de enige die er zo over denkt en ik vond het gevecht ook erg close. Maar het was alles behalve een overduidelijke overwinning voor Souwer en Faldir bewijst dat hij bij de top van de top behoort.

    Als je het nog niet met mij eens bent moet je het gevecht nog maar eens goed bekijken en zie hoeveel Faldir blokt en punten hij maakt.

  13. #38
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Faldir kan best mensen KO slaan dat is ook eerder gezien maar het is niet zijn eerste doel. Zijn lichaam en training is gebaseerd op een punten overwinning en zo min mogelijk punten tegen.

    Ik ben echt niet de enige die er zo over denkt en ik vond het gevecht ook erg close. Maar het was alles behalve een overduidelijke overwinning voor Souwer en Faldir bewijst dat hij bij de top van de top behoort.

    Als je het nog niet met mij eens bent moet je het gevecht nog maar eens goed bekijken en zie hoeveel Faldir blokt en punten hij maakt.
    Ben het hier 100% mee eens. Jammer dat we niet zoiets als fightmetrics hebben 90% van wat Souwer deed was op het block terwijl Faldir hem gek maakte met jabs.
    Max. 400 x 125

  14. #39
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ben het hier 100% mee eens. Jammer dat we niet zoiets als fightmetrics hebben 90% van wat Souwer deed was op het block terwijl Faldir hem gek maakte met jabs.
    Wiseguy, je bent niet echt objectief, maar dat geeft ook niet.

    Je ziet duidelijk dat Souwer die Jabs shift en de Jabs die aankomen neemt Souwer op zijn voorhoofd, omdat ze geen enkel effect hebben. Als de Jabs Souwer gek hadden gemaakt, zou hij toch niet meer in staat zijn geweest om Chahbari steeds maar weer vast te zetten en op te jagen?
    Chahbari sloot zichzelf steeds op door in zijn dekking te gaan staan en dat is jammer want daardoor beperkt hij zichzelf. Natuurlijk kun je dan zeggen; "ja maar alles wat Souwer deed was op de dekking". Maar dat is altijd als je tegen Chahbari vecht. Chahbari heeft in mijn ogen namelijk de beste dekking van Nederland.
    Als je objectief kijkt heeft Chahbari hooguit 1 ronde gewonnen en heeft hij op 1 minuut in de derde ronde na, de wedstrijd geen moment gemaakt.
    Van beide kanten is geen schade aangebracht bij de ander, maar als je op de drie belangrijkste elementen in de WFCA jurering telt: Zuivere treffers, wie maakt de beste indruk en wie heeft de meeste impact,(ook als de knie of trap op de dekking komt) denk ik toch dat Souwer heeft gewonnen. Maar ja ieder zijn mening.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shin View Post
    Kijk hoe faldir de laatste 3 partijen heeft gevochten !!! nu verdient hij gewoon een plek in de K1-max
    Met alle respect hoor, maar ik val bijna in slaap als Schabari vecht. Vecht alleen maar achteruit en alle partijen zijn hetzelfde, zit nooit iets verrassend in. Souwer is duidelijk op zijn retour wat begrijpelijk is !

  16. #41
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by easy01 View Post
    Chahbari sloot zichzelf steeds op door in zijn dekking te gaan staan en dat is jammer want daardoor beperkt hij zichzelf.
    Dat is geen beperking. Hij laat Souwer even los gaan waardoor Souwer energie verspilt en ondertussen loert Faldir op een moment om te counteren.

    Ik denk wel dat dit het punt is waar het fout gaat waardoor mensen vinden dat Souwer domineerde omdat het lijkt dat hij Faldir een pak rammel geeft maar ondertussen niet of nauwelijks scoort.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Met alle respect hoor, maar ik val bijna in slaap als Schabari vecht. Vecht alleen maar achteruit en alle partijen zijn hetzelfde, zit nooit iets verrassend in. Souwer is duidelijk op zijn retour wat begrijpelijk is !
    Als je een highlight bekijkt zie je dat het alles behalve een saaie vechter is.
    zijn manier van ontwijken is geniaal.

    http://www.youtube.com/watch?v=mp6swD7D45o

  18. #43
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Dat is geen beperking. Hij laat Souwer even los gaan waardoor Souwer energie verspilt en ondertussen loert Faldir op een moment om te counteren.

    Ik denk wel dat dit het punt is waar het fout gaat waardoor mensen vinden dat Souwer domineerde omdat het lijkt dat hij Faldir een pak rammel geeft maar ondertussen niet of nauwelijks scoort.
    Ik heb geen Souwer gezien die niet meer kon omdat hij energie verspilde, volgens mij bleef hij tot aan het einde van de partij vooruit gaan en had hij constant het beste van het gevecht.
    Natuurlijk heb jij een punt als jij zegt dat de dekking van Faldir erg gesloten was, waardoor Souwer weinig scoort, maar Faldir scoorde minder, waardoor Souwer de terechte winnaar was.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Een dat met maar 1 oog!
    Max. 400 x 125

  20. #45
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Faldir is zeker een mooie en goede vechter.
    ik hoop dat hij wat meer op kracht gaat trainen want techniek en snelheid heeft hij in overvloed!

    Het lijkt wel of vechters tegen Faldir alles uit de kast durven te halen en lekker los gaan. want als je op een stoot loopt hoef je niet echt bang te zijn dat je gaat zitten..... Als de stoten wat harder zouden zijn zijn ze wellicht wat voorzichtiger en kan Faldir wat meer innitiatief nemen.

  21. #46
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Met alle respect hoor, maar ik val bijna in slaap als Schabari vecht. Vecht alleen maar achteruit en alle partijen zijn hetzelfde, zit nooit iets verrassend in. Souwer is duidelijk op zijn retour wat begrijpelijk is !

    Souwer op zijn retour? Hoezo dan?

    Als je bedoelt dat hij in 2009 verloren heeft van Petrosyan (2x) en Masato begrijp ik dat.
    Vergeet dan alleen niet dat hij in datzelfde jaar wel wint van Kaestner, Chahid, Kyshenko, Buakaw. Dat hij in 2009 weer de finale van de K-1 max haalde, net als 2005, 2006, 2007 en de halve finale in 2008 en dat hij in 2008 ook voor de derde keer de S-cup won.

    Souwer is sinds november, 27 jaar en moet nog in de krachtigste jaren (die volgens de wetenschap tussen de 28 en de 30 liggen) van zijn carriere komen.
    Ik denk dat jij je vergist.

  22. #47
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Een dat met maar 1 oog!
    Faldir is fenomenaal, maar deze heeft hij toch echt terecht verloren.
    Respect voor beide vechters.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Vond Souwer beter want hij maakte de partij. Er kwam idd een hoop op de dekking maar die lever zat er zo nu en dan ook wel is op.Het publiek wil actie zien de jury ook.

  24. #49
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Astana, Kazachstan
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Ondanks het feit dat Chabari weer geweldig heeft late zien hoe men moet verdedigen in deze sport. Heeft hij deze partij toch echt duidelijk verloren.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by borat View Post
    Ondanks het feit dat Chabari weer geweldig heeft late zien hoe men moet verdedigen in deze sport. Heeft hij deze partij toch echt duidelijk verloren.


    Volgens mij is hoofdzaak in deze sport om punten te maken of op KO te winnen. Het is leuk dat Faldir goed kan verdedigen maar dan moet hij wel duidelijk zijn punten pakken want zo gaat de beste man constant nipt verliezen of overtuigend verliezen tegen toppers als Souwer.

    t jammere van deze wereld zie bijvoorbeeld op een forum als deze dat men niet meer objectief kan nadenken als het om een kennis/vriend/idool/collega gaat die vecht. Terwijl we hier toch over professionele sport praten.

    Men verdedigt de vechter met haar en tand met zwakke argumenten als bv ja hij heeft goed verdedigt.
    Last edited by Marquis; 01-02-2010 at 20:11.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •