MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 81
  1. #51
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Volgens mij is hoofdzaak in deze sport om punten te maken of op KO te winnen. Het is leuk dat Faldir goed kan verdedigen maar dan moet hij wel duidelijk zijn punten pakken want zo gaat de beste man constant nipt verliezen of overtuigend verliezen tegen toppers als Souwer.

    t jammere van deze wereld zie bijvoorbeeld op een forum als deze dat men niet meer objectief kan nadenken als het om een kennis/vriend/idool/collega gaat die vecht. Terwijl we hier toch over professionele sport praten.

    Men verdedigt de vechter met haar en tand met zwakke argumenten als bv ja hij heeft goed verdedigt.
    Ik kijk ook objectief. Ik ben geen kennis geen vriend geen idool en geen collega. Ben een liefhebber van de sport. Mij maakte het namelijk niet uit wie won. Ik geef alleen aan dat Chabari meer clean hits heeft gemaakt. Dan kun je wel zeggen van ze deden geen pijn maar dat maakt niet uit een punt is een punt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Max. 400 x 125

  2. #52
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik kijk ook objectief. Ik ben geen kennis geen vriend geen idool en geen collega. Ben een liefhebber van de sport. Mij maakte het namelijk niet uit wie won. Ik geef alleen aan dat Chabari meer clean hits heeft gemaakt. Dan kun je wel zeggen van ze deden geen pijn maar dat maakt niet uit een punt is een punt.

    Dan hebben jij en ik en vele anderen toch naar een andere partij gekeken.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik kijk ook objectief. Ik ben geen kennis geen vriend geen idool en geen collega. Ben een liefhebber van de sport. Mij maakte het namelijk niet uit wie won. Ik geef alleen aan dat Chabari meer clean hits heeft gemaakt. Dan kun je wel zeggen van ze deden geen pijn maar dat maakt niet uit een punt is een punt.
    Nee, dat maakt wel uit, bij de WFCA kijkt men ook naar de impact van de stoot of trap! Dus dan is het niet altijd een punt!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

  5. #55
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Nee, dat maakt wel uit, bij de WFCA kijkt men ook naar de impact van de stoot of trap! Dus dan is het niet altijd een punt!
    Zelfs in dat geval is het nog maar de vraag of de stoten van Andy impact hadden op Faldir. Maarja ik zie het gewoon anders dan de meeste hier. Vind wel vaker dat er in het kickboksen raar word gejureerd. Zie Buakaw vs Kraus.
    Max. 400 x 125

  6. #56
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    [quote = Wiseguy; 870536] Zelfs in GEVAL DAT is het nog maar de vraag van de Stöten van Andy effect hadden op Faldir. Maarja ik zie het gewoon anders dan de Meeste hier. Vind wel vaker DAT er in het Kickboksen raar woord gejureerd. Zie Buakaw vs Kraus. [/ Quote]

    Buakaw vs Kraus was een iets ander GEVAL dan deze wedstrijd. Deze wedstrijd was dicht en had reden om discussie te geven. Bij de wedstrijd Kraus vs Buakaw, Zelfs een blinde kon zien wie er had gewonnen. Alleen hadden ze Zich blijkbaar vergist in de kleur van de handschoenen Vechters

  7. #57
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Zelfs in dat geval is het nog maar de vraag of de stoten van Andy impact hadden op Faldir. Maarja ik zie het gewoon anders dan de meeste hier. Vind wel vaker dat er in het kickboksen raar word gejureerd. Zie Buakaw vs Kraus.


    Komop Wiseguy je weet zelf dat je nu appels met peren aan het vergelijken bent. Weet je zeker dat je objectief je mening aan het geven bent of denk je echt dat je Faldir vs Souwer kan vergelijken met Buakaw vs Kraus als het om de jury gaat ?

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Komop Wiseguy je weet zelf dat je nu appels met peren aan het vergelijken bent. Weet je zeker dat je objectief je mening aan het geven bent of denk je echt dat je Faldir vs Souwer kan vergelijken met Buakaw vs Kraus als het om de jury gaat ?
    Een mening is per definitie subjectief.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Een mening is per definitie subjectief.

    Hij beweerde in een eerdere post dat hij beide vechters de winst gunde.
    Dus ga er dan van uit dat hij zo objectief mogelijk de beslissing van de jury weerlegt hier als het om zijn mening gaat.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het heel close, maar had ook de partij aan Faldir gegevev (en ben ook geen fan van hem) Souwer maakte heel veel mooie harde combinaties op de dekking en de combinaties die Faldir maakte waren wel vaak raak. Alleen met trappen heeft Souwer punten verdient. Ik vond de eerste 2 rondes voor Souwer en de laatste 3 rondes voor Faldir.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik gun het beide vechters ook maar ik had de winst ook aan faldir gegeven en anders wel draw/extra ronde omdat het zo close was.

    Ik ben zeker nog objectief maar ik vind het heel fout van de mensen die zeggen dat faldir niet op dit niveau behoort en dat hij altijd zeurt bij de jury.

  12. #62
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Een wedstrijd op hoog niveau met als terechte winnaar Souwer.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik gun het beide vechters ook maar ik had de winst ook aan faldir gegeven en anders wel draw/extra ronde omdat het zo close was.

    Ik ben zeker nog objectief maar ik vind het heel fout van de mensen die zeggen dat faldir niet op dit niveau behoort en dat hij altijd zeurt bij de jury.
    Wat betreft het thuishoren. Naar mijn mening hoort hij in Nederland zeker op dit niveau. Echter, bij de K1 (max in dit geval) willen ze spectaculaire vechters. Japan deed er vorig jaar alles aan om Sem te weren bij de K1 finale. Faldir is een punten vechter en zal daarom, denk ik, nooit in de K1 max te zien zijn. Los van het feit of het terecht is.

    Wat betreft het "zeuren" bij de jury. Nogmaals, Faldir is een punten vechter. Niks mis mee, zijn dekking is de meest solide uit van het hele veld! Maar als je op punten vecht, zal het via een jury beslist worden. Het komt dan ook voor dat je het niet eens bent met de beslissing. Hoort bij de stijl van vechten. Daarom zal je bijvoorbeeld Souwer, die niet perse een punten vechter is, ook minder vaak over de jury uitslag horen klagen. Hij hoeft het niet op een beslissing aan te laten komen.

    Faldir is een super knokker, zeker met 1 oog, maar ik denk dat hij door zijn stijl van vechten niet in de K1 max zal vechten.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  14. #64
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Komop Wiseguy je weet zelf dat je nu appels met peren aan het vergelijken bent. Weet je zeker dat je objectief je mening aan het geven bent of denk je echt dat je Faldir vs Souwer kan vergelijken met Buakaw vs Kraus als het om de jury gaat ?
    Ik heb meer met Souwer dan met Chabari. Zoals ik al aangaf naar mijn mening heeft Chabari clean hits gehad. Als daarop gejureerd zou worden dan had hij moeten winnen. Als je kijkt naar wie het spel maakte en vooruitvocht dan heeft Souwer terecht gewonnen.
    Max. 400 x 125

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de partij live en op video gekeken en heb toch beide keren andy souwer als winnaar.

    Zo wie zo al ronde 1, 4 en 5 op zijn naam.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  16. #66
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Wat betreft het thuishoren. Naar mijn mening hoort hij in Nederland zeker op dit niveau. Echter, bij de K1 (max in dit geval) willen ze spectaculaire vechters. Japan deed er vorig jaar alles aan om Sem te weren bij de K1 finale. Faldir is een punten vechter en zal daarom, denk ik, nooit in de K1 max te zien zijn. Los van het feit of het terecht is.

    Wat betreft het "zeuren" bij de jury. Nogmaals, Faldir is een punten vechter. Niks mis mee, zijn dekking is de meest solide uit van het hele veld! Maar als je op punten vecht, zal het via een jury beslist worden. Het komt dan ook voor dat je het niet eens bent met de beslissing. Hoort bij de stijl van vechten. Daarom zal je bijvoorbeeld Souwer, die niet perse een punten vechter is, ook minder vaak over de jury uitslag horen klagen. Hij hoeft het niet op een beslissing aan te laten komen.

    Faldir is een super knokker, zeker met 1 oog, maar ik denk dat hij door zijn stijl van vechten niet in de K1 max zal vechten.
    Mja opzich zijn puntenvechters niet zo spannend om naar te kijken nee maar het is geweldig om te zien hoe faldir ontwijkt en dat is voor mij althans wel spectaculair.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Zutphen
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    ben een chahbari fan, ken hem persoonlijk en vind het een normale jongen maar ook ik moet toegeven dat de overwinning toch echt terecht voor andy was.
    had gisteren nog naar graafschap tv gekeken en daar ging ook een programma over beast of the east en heb de wedstrijd nogmaald bekijken maar andy heeft terecht gewonnen.
    Andy gaf ook nog een intervieuw waar hij vertelde dat hij ziek was geweest en nog niet helemaal fit was, dat was ook te zien in zn gevecht vond ik aangezien hij normaal veel meer geeft dan hij gedaan had, dat gaf hij ook toe in het intervieuw.
    dus mensen we kunnen discussieren tot we een ons wegen maar aangezien die jury daar met de neus bovenop zit zullen hun het toch echt wel beter weten dan wij,
    jammer faldir, volgende keer beter en mischien een idee om die dekking te combineren met betere counters die scherper moeten zijn want alleen maar in de dekking gaan vechten win je geen partijen meer mee.
    dat is mijn mening,maar ja wie ben ik hahaha.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Mja opzich zijn puntenvechters niet zo spannend om naar te kijken nee maar het is geweldig om te zien hoe faldir ontwijkt en dat is voor mij althans wel spectaculair.

    Misschien moet hij eens met Bonjasky gaan praten.

    Remy heeft ook een solide dekking maar hij weet wel hoe zijn punten moet pakken of iemand KO te slaan of trappen.

  19. #69
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Johnster View Post
    jammer faldir, volgende keer beter en mischien een idee om die dekking te combineren met betere counters die scherper moeten zijn want alleen maar in de dekking gaan vechten win je geen partijen meer mee.
    dat is mijn mening,maar ja wie ben ik hahaha.
    x2
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  20. #70
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Remy heeft ook een solide dekking maar hij weet wel hoe zijn punten moet pakken of iemand KO te slaan of trappen.
    Wat je al zegt Remy kan iemand ko slaan hij slaat gewoon hard.

    Chabari geeft tikjes niet spottend bedoelt maar je ziet op een gegeven moment in 3e ronde Chabari Souwer een stoot geven op z'n hoofd. Souwer knipperd even met z'n ogen en gaat gewoon verder waar die mee gebleven was.

    Chabari moet gewoon meer kracht training doen en leren harder te stoten.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    souwer wint volgens mijn bescheiden, toetsenbordswarrior mening die volgens sommigen geen mening mogen ventileren en zelf maar de ring in moeten etc etc etc. op initiatief en duidelijker maken van punten. Was sowieso een toppartij met een moordend tempo van 2 super atleten, respect.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Thanx! Souwer is de man!
    x2 zeker weten

  23. #73
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    Was sowieso een toppartij met een moordend tempo van 2 super atleten, respect.
    X2

  24. #74
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Duidelijk voor Souwer. Ik ben ook Faldir fan, maar hij moet nu even gaan leren zijn verlies te accepteren, want het wordt een beetje vervelend.

  25. #75
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Duidelijk voor Souwer. Ik ben ook Faldir fan, maar hij moet nu even gaan leren zijn verlies te accepteren, want het wordt een beetje vervelend.
    Heel mooi gevecht.. heerlijk om naar te kijken

    Faldir moet gewoon harder ervoor knokken.. echt voor de winst gaan.. niet op punten willen winnen.. gewoon SLOPEN!! niet kinderachtig doen als je verlies. bent toch volwassen kerel...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •