MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 121 of 121
  1. #101

    Default !

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    ronde 2;
    Als snel weet de conditioneel sterke Voetman de Groot weer naar de grond te werken. De Groot lijkt op, en heeft geen defense meer. Voetman wordt steeds gevaarlijker met GnP en uiteindelijk grijpt de scheids terecht in.

    Jermain Voetman winnaar door RSC (gnp) ronde 2
    Nou als iedereen zo onder de indruk van de Groot is, moet je voor de grap eens kijken naar Armin Grabavci. Deze jongen is 17 jaar, traint nog geen jaar en vocht 2 weken geleden in Klazinaveen zijn 2e MMA partij tegen Jermain Voetman. Armin Grabavci won in de 2e ronde van Jermain Voetman op een verwurging. Deze jongen heeft zoveel kracht en conditie voor iemand van 17 jaar niet normaal.
    Last edited by Marcel1978; 05-02-2010 at 23:03.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    het was een mooi avondje MMA
    Er zaten een paar hele goede atleten tussen vanavond die we in de toekomst op het hoogste niveau zullen zien..

  3. #103
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    justi bedankt!
    wellicht een ideetje om hier de afzonderlijke partijen (filmpjes) te posten?

  4. #104
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Was een leuk evenement hoewel ik helaas niet veel ringside kon kijken.
    Heb enkele mixfight leden gezien

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Het was een erg leuk gala! Ik heb veel forumbroeders gezien en gesproken en dat is altijd leuk. De partijen waren over het algemeen erg goed. Een paar opvallende partijen; de partij van Kuku Victor. Kuku komt met een flying kick de ring in en raakt verstrengeld tussen de touwen De pot die hij vervolgens neerzet is top te noemen en spectaculair!

    Geronimo de Groot maakte zijn MMA-debuut. De jonge vechter en zoon van Geronimo begon sterk aan zijn wedstrijd en hij leek het zelfs even te gaan winnen op de grond. In de tweede ronde kwam zijn tegenstander echter goed door met ground 'n pound. Desalniettemin goed geknokt en het publiek leefde met hem mee!

    Danial Sharifi draaide een strakke partij. Eerst staande een paar stoten uitgedeeld, dan een takedown en zijn tegenstander gaat voor een guilotine. Terwijl Danial zijn tegenstander in de lucht zie ik hem even denken 'naar de grond of eerst los'. Danial besluit naar de grond te gaan om kort daarna uit de guilotine te komen. Dan voorbij de guard en stoten uitdelen, hierna mount en vervolgens een strak aangezette armklem. Mooie partij en ik was uiteraard erg tevreden.

    Cindy Dandois domineerde haar tegenstandster. Hoewel de beslissing van de scheidsrechter als voortijdig kan worden gezien, denk ik niet dat de partij een andere winnares zou kennen (al weet je het natuurlijk nooit). Goed geknokt door Cindy, die na haar partij te kennen gaf graag tegen Gina Carano uit te willen komen. Cyborg stond nog niet op haar verlanglijstje; eerst Gina!

    Ik heb ook de manager van Fedor, Vadim Finkelstein, nog geinterviewd met dank aan Remco Pardoel en forumbroeder Jesselaar. Het interview heb ik inmiddels uitgewerkt en zal ik later vandaag voorzien van foto's plaatsen!

  6. #106
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    2Justinian,
    Interview met Fedor komt eraan

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Leuk je even te hebben gezien Michaell!

  8. #108
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marcel1978 View Post
    Nou als iedereen zo onder de indruk van de Groot is, moet je voor de grap eens kijken naar Armin Grabavci. Deze jongen is 17 jaar, traint nog geen jaar en vocht 2 weken geleden in Klazinaveen zijn 2e MMA partij tegen Jermain Voetman. Armin Grabavci won in de 2e ronde van Jermain Voetman op een verwurging. Deze jongen heeft zoveel kracht en conditie voor iemand van 17 jaar niet normaal.
    allereerst respect voor geronimo , de partij had zeker de eerste ronde alle kanten opgekunt .
    wel vind ik het dom om deze partij te vergelijken met de partij van armin en jermain . in dit geval gaan alle reps naar geronimo want die heeft het lef om op pro regels te vechten .
    armin vocht tegen jermain op amateur lees knuffel regels en de partij is terug te vinden op you tube . je zal dan zien dat armin de hele eerste ronde onder lag met boven op een jermain die niet mocht pounden .
    nee jongens armin moet zich eerst maar waar maken op pro regels dan heb je recht van spreken . en geronimo respect !!! groet hans

  9. #109
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Bedankt voor de PbP Hunter. Half mee kunnen kijken op de (aardig goede) stream. Altijd fijn!

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb t zeker ook naar mn zin gehad, denk dat deze nieuwe opzet met selection wedstrijden echt een kweekvijver gaat worden voor talent.

    Zeker bij de lightweights supertalenten gezien, verheug me nu al op de semi's met kuku, Daniel, die Fransman en Tsjech !!

    Overgens heeft Hunter gelijk, de partij van die Fransman stopte ik op een verbale submission, die hielhoek zat zo goed dat ik de enkel hoorde kraken, tegelijkertijd schreeuwde de Fransman het uit. clear ! De ringarts is naderhand nog naar de kleedkamer geroepen om de vechter nog wat pijnstillers te geven alvorens hij naar het ziekenhuis is gegaan.

    Leuk om ook weer zoveel forum members te hebben ontmoet.
    Ush,
    Marco.

  11. #111
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    het was een mooi gala met mooie partijen cindyke en semi ne dikke proficiat alleen die hotdog is mij niet goed bekomen miselijk ben ik er van grtz

  12. #112
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Dank u Frankie, het was een geslaagde avond voor ons teamke he :-)

  13. #113
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    allereerst respect voor geronimo , de partij had zeker de eerste ronde alle kanten opgekunt .
    wel vind ik het dom om deze partij te vergelijken met de partij van armin en jermain . in dit geval gaan alle reps naar geronimo want die heeft het lef om op pro regels te vechten .
    armin vocht tegen jermain op amateur lees knuffel regels en de partij is terug te vinden op you tube . je zal dan zien dat armin de hele eerste ronde onder lag met boven op een jermain die niet mocht pounden .
    nee jongens armin moet zich eerst maar waar maken op pro regels dan heb je recht van spreken . en geronimo respect !!! groet hans
    Heeft niets met lef te maken Hans, ik laat vechters niet direct op pro regels vechten die totaal nog geen ervaring in het MMA hebben (Armin heeft ook nog geen voor geschiedenis wat vechtsporten betreft zoals Jermain wel in het Boksen). Als jij het knuffel regels vindt waarom doe je er dan aan mee! Jermain kan dan wel veel bovenop liggen, maar heeft het niet af kunnen maken, daarin tegen krijgt Armin 1x de kans en knijpt hem eruit! Jij krijgt je rematch wel een keer zoals je graag wilt, maar pas als Armin er aan toe is!

    Osu Dennis

  14. #114
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Niet alles kunnen zien, maar mooi verslag Hunter en mooie stream.
    MMA Coevorden.
    Budovereniging Masakatsu Agatsu.
    Budovereniging Masakatsu Profiel - hyves.nl

  15. #115
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Ik was er gister ook. Wat een debuut van Geromino, 16 jaar oud!

    Kuku heb ik het meest van genoten.

  16. #116
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Ik was er gister ook. Wat een debuut van Geromino, 16 jaar oud!

    Kuku heb ik het meest van genoten.
    Idd, die jongen weet wel hoe een show moet geven...Maar nog een beetje trainen in het over de koren springen toch
    Wel een supersympathieke kerel! Zeker en vast.

  17. #117
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citygym View Post
    Heeft niets met lef te maken Hans, ik laat vechters niet direct op pro regels vechten die totaal nog geen ervaring in het MMA hebben (Armin heeft ook nog geen voor geschiedenis wat vechtsporten betreft zoals Jermain wel in het Boksen). Als jij het knuffel regels vindt waarom doe je er dan aan mee! Jermain kan dan wel veel bovenop liggen, maar heeft het niet af kunnen maken, daarin tegen krijgt Armin 1x de kans en knijpt hem eruit! Jij krijgt je rematch wel een keer zoals je graag wilt, maar pas als Armin er aan toe is!

    Osu Dennis
    was te proberen toch ??? komt goed !!! groet hans

  18. #118
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    allereerst respect voor geronimo , de partij had zeker de eerste ronde alle kanten opgekunt .
    wel vind ik het dom om deze partij te vergelijken met de partij van armin en jermain . in dit geval gaan alle reps naar geronimo want die heeft het lef om op pro regels te vechten .
    armin vocht tegen jermain op amateur lees knuffel regels en de partij is terug te vinden op you tube . je zal dan zien dat armin de hele eerste ronde onder lag met boven op een jermain die niet mocht pounden .
    nee jongens armin moet zich eerst maar waar maken op pro regels dan heb je recht van spreken . en geronimo respect !!! groet hans
    respect.. zo is t..
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    knuffelregels en dan reageren met "respect zo is t"??

    ga dan lekker alleen thaiboxen sjappies.

    zoals citygym zegt je moet toch ergens beginnen als je 0 ervaring hebt

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    oooh en thanks voor t verslag hunter

  21. #121
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    311
    vCash
    126000

    Default

    zijn er hier filmpjes van gemaakt?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •