MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Top prestatie! Hij is goed bezig. Echt een vechter met veel potentie .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JvB View Post
    Ismael Londt is een van de grootste zwaargewicht talenten van dit moment.

    Hoewel het mooi klinkt "een ko overwinning in Rusland", was dit tegen een zeer matige tegenstander. Voordat je over Japan gaat praten denk ik dat hij eerst wat grotere namen moet verslaan, zoals Gerges de laatste maanden aan het doen is. Londt krijgt daarvoor nog de kans als hij uitkomt in kwartfinales enz van de Tatneft Cup! Van de namen die nu nog/al in het toernooi zitten maakt hij wel een grote kans op de eindoverwinning, dit hangt ook af wie er bij de laatste achtste finale in actie gaan komen.

    Ik denk dat de eindoverwinning in de Tatneft Cup een opening richting Japan kan zijn. Pavel Zhuravlev en Sergey Lashenko gingen hem voor!

    Mooie partij tussen de 2 meest actuele Nederlandse toppers zou wat mij betreft zijn: Gerges vs. Londt!!
    Ik baseerde het ook niet op deze partij aangezien ik deze tegenstander niet kende. Maar over hoe gemakkelijk hij zijn partijen meestal wint en hoe dominant in deze partijen is.
    En hij heeft opzich wel bewezen ook tegen de wat meer gevestigde orde goet stand te houden, zie bv de gevechten tegen Verhoeven en Douwes.
    Als hij in de ArenA kan vechten zou die dit in Japan ook wel kunnen denk ik. Niet alle tegenstanders daar zijn van het niveau Hari of Schilt, ik denk dat hij tegen een hoop HW's daar best een goede kans zou maken.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Ismael gaat echt hard. Vooral als je bedenkt dat hij nu 24 is maar pas op zijn 18e met kickboksen begon. Hij had een aantal partijen gevochten en is toen ook een tijdje eruit geweest.

    Hij is toen weer begonnen en ik zag hem voor het eerst vechten in Marcanti. Dat was een C-partij tegen Lukasz van Vos Gym. Wat een echt slugfest was dat!

    Zoals gezegd een C-klasse partij. En dat is nu zo'n anderhalf jaar geleden!!!

    In anderhalf jaar tijd heeft hij de ontwikkeling doorgemaakt van C-klasser tot een A-klasser met de huidige status!!!

    Hieronder nog een interview wat mixfight een tijd terug had met Ismael.



    Interview ISMAEL “MR. PAIN” LONDT



    Naam: Ismael Londt
    Bijnaam: Mr. Pain
    Geboortedatum: 12/07/1985
    Gym/team: Team SLAMM!!
    Trainers: Mike Polanen en Milton Felter

    Aantal partijen: 18
    Gewonnen: 17
    Verloren: 1
    Onbeslist: 0
    KO’s: 5

    Na afloop van zijn partij tegen Jan Siersema op het gala van “The Return Fighters presents Klaar om te bossen!!” excuseerde Ismael Londt zich aan het Surinaamse publiek. Na zijn vorige gevecht in Suriname had hij beloofd dat het de volgende keer wat langer zou duren. Dit omdat Ismael toen zijn partij tegen Mutlu Karabulut al in de 1e ronde won. Maar Ismael had nu weer in de 1e ronde gewonnen en nog sneller dan de vorige keer. Hiervoor excuseerde Ismael zich nu voor en hij vertelde dat Suriname hem speciale krachten lijkt te geven.



    Maar ook buiten Suriname lijkt Ismael niet meer te stoppen. In 2009 vocht hij zeven partijen die hij allemaal won. In Suriname versloeg hij Jan Siersema en Mutlu Karabulut, in Nederland versloeg hij oa opkomende talenten als Brian Douwes en Rico Verhoeven. En ook in Zwitserland, waar hij de Zwitserse kampioen Slavo Polugic versloeg. De opmars van Ismael lijkt dan ook steeds meer in een stroomversnelling naar de top te komen. Hier is zijn grote droom in de toekomst de hegemonie te gaan bestormen van de grote K-1 kampioenen Peter Aerts (3x K-1 kampioen), Remy Bonjasly (3x K-1) en Sem Schilt (4x K-1 kampioen).



    Toch zag het er in de jeugd van Ismael niet naar uit dat hij later een succesvol kickbokser zou worden. Hij voetbalde net als de meeste van zijn leeftijd genootjes. Op zijn 13e stapte hij over op basketbal waar veel talent voor aan de dag legde en hem op hoog niveau bracht. Tot een vriend hem uitdaagde eens mee te gaan kickboksen. De, toen 18-jarige, Ismael ging mee en was op slag verloren aan deze sport. Een tijdje bleef hij buiten het kickboksen nog basketballen maar al snel was het alles kickboksen wat de klok sloeg voor hem. Hij vocht wedstrijden en sloot zich aan bij het professionele team van Slamm!!. Hier kwam zijn carrière in een steeds groter wordende stroomversnelling terecht richting de top. De een na de ander versloeg hij, en in korte tijd wist hij van C-klasser door te stoten tot een A-klasser waar iedereen rekening mee moet houden.



    Wij zochten Ismael op voor een gesprek met deze jonge en sympathieke kickbokser van Team Slamm!!

    Ismael, wat betekend de kickboks sport voor jou?

    Kickboksen is voor mijn een sport waarin je jezelf beter gaat leren kennen. De wilskracht die je ontwikkeld en nodig hebt voor je trainingen en wedstrijden. En als je in de ring staat dan moet je het allemaal zelf doen. Als het misgaat, kan je in principe niet naar anderen wijzen. Ik kom uit teamsporten en dan is dat heel anders. Het was wel wennen in het begin maar het is een prachtig gevoel.

    Je hebt al veel mooie momenten meegemaakt in de sport. Wat is voor jou echt mooiste moment wat je tot nu toe hebt meegemaakt?

    Het mooiste moment was voor mij de eerste keer dat ik in Suriname vocht. Toen we met alle vechters in de ring stonden en het Surinaamse volkslied werd gezongen. Dat moment was onbeschrijfelijk en heeft me heel veel gedaan.



    Ismael, voor jou was er ook een eerste keer. Wat weet je nog van je eerste partij?

    Mijn eerste partij vocht ik toen ik 19 jaar was. Tja, hoe ging het? Het was wild en ongecontroleerd en ik vergat alles wat ik op de training had geleerd. Luisterde slecht naar mijn hoek en gleed veel uit. Uiteindelijk won ik de partij wel op punten maar best was het allemaal niet.

    Wat zijn je beste en slechtste partij die je hebt gevochten?

    De beste was afgelopen september tegen Slavo Polugic in Zwitserland. Die partij won ik op KO in de 2e ronde. De slechtste partij was mijn eerste partij die ik vocht. Mijn partij tegen Lucasz, een Poolse beul, van Vos Gym is de zwaarste partij die ik gevochten heb. Dat was in Marcanti, Amsterdam. Wij kregen in de 1e ronde allebei 8-tellen maar ik wist toch de partij op punten te winnen.



    Wat is je uiteindelijke doel in de sport?

    Het hoogst mogelijke bereiken en een legende worden!!!

    Heb je nog een bepaalde soort tegenstanders waar je graag of juist niet graag tegen vecht?

    Ja dat zeker. Ik vecht graag tegen vechters die zelf ook druk proberen te zetten. Ik vecht niet graag tegen onbesuisde vechters. Vechters die geen natuurlijk talent zijn maar met hard trainen, een harde kop en op karakter blijven gaan.



    Heb je zelf ook idolen in de sport gehad waar je fan van was?

    Nou, ik keek eigenlijk wel een beetje tegen iedereen op. Dus dat worden dan een hoop namen. Vechters op als Peter Aerts, Ernesto Hoost, Melvin Manhoef, Badr Hari, Marco Pique, Gokhan Saki, Vincent Vielvoye, Bally (Ashwin Balrak) en Ryan Simson. Maar vooral naar de vechters die gestopt zijn zoals Ramon Dekkers, Rob Kaman en vooral Hyppo (Ivan Hyppolite) die vond / vind ik echt geweldig.



    Heb je momenteel nog vechters die je favorieten zijn?

    In het zwaargewicht Badr Hari en verder zijn het toch de vechters in de lichtere gewichtklassen. Marco Piqué, Georgio Petrosyan, Andy Souwer en Nieky Holzken.

    Wat zijn je favoriete regels om op te vechten? K-1, Thaiboksen (Geen ellebogen, kort clinchen), Muaythai (ellebogen en lange clinch)

    Thaiboksen



    Wat zijn je favorieten technieken?

    Hhmm, opstoot en knie.

    Wat vindt je van evt boksen en/of MMA? En zie je eigen dat nog gaan doen?

    Ik vind het leuk om te zien en doen. Maar denk dat ik het voorlopig gewoon bij mijn eigen ding hou.



    Tegen wie heb je het afgelopen jaar gevochten, waar en met welk resultaat?

    Frank Munoz WOP
    Rico Verhoeven WOP
    Brian Douwes WOP
    Hakim Abdi WOP
    Mutlu Karabulut WKO
    Slavo Polugic WKO
    Jantje Siersema WKO

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  4. #29
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Mooi chute box broekje.
    Max. 400 x 125

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Ismael is voor een zwaargewicht nog een stuk jonger dan zijn collega's in deze catagorie. Op 17 april zal Ismael in Las Vegas zijn kunsten vertonen voor een groot publiek aldaar. Denk persoonlijk dat 2010 het jaar van Londt gaat worden na een voortreffelijk 2009 met overwinningen op Douwes, Karabulet, Munoz, e.a.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Ismael gaat echt hard. Vooral als je bedenkt dat hij nu 24 is

    WTF

    Dacht dat hij echt minstens een jaar of 28 was ofzo...

    Damn...

    Ik zit zelf niet zo in het kickbokswereldje... maar ik heb destijds een vipkaart gekregen. Garcia had die gewonnen via een MF aktie (thnx Garcia).

    anyways... die kerel (Ismael) heeft destijds al een super indruk op mij achtergelaten.. die bleef mee echt bij.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    24 pas...dan heeft ie nog een mooie tijd voor de boeg als ie zo doorgaat

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Londt is goed bezig, een vechter waarvoor je een kaartje koopt.

    Qua leeftijd vergelijkbaar met Badr, Errol en Tyrone, als ik goed geinformeerd bent zijn deze heren ook 24/25 jaar.
    Kortom ook in de toekomst zullen de Nederlanders een prominente rol vervullen bij het mondiale kickboxen onder de zwaargewichten, hetzelfde geldt overigens voor de lagerere gewichtsklasses.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Spong vs Londt

  10. #35
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    zeker goed bezig,

    En het mooie is hij is een hele relaxe kerel, doet niet zo stoer zoals sommige andere zwaargewichten altijd moeten doen.
    daarom gun ik hem zeker een mooie toekomst.

    misschien is tegen saki,gerges,utley,slowinsky etc...

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    Spong vs Londt
    x2

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Ismael is voor een zwaargewicht nog een stuk jonger dan zijn collega's in deze catagorie. Op 17 april zal Ismael in Las Vegas zijn kunsten vertonen voor een groot publiek aldaar. Denk persoonlijk dat 2010 het jaar van Londt gaat worden na een voortreffelijk 2009 met overwinningen op Douwes, Karabulet, Munoz, e.a.
    Vergeet ook niet zijn overwinning op Rico Verhoeven die al in de K-1 vecht.
    Gun hem het beste

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #38
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Ismael is voor een zwaargewicht nog een stuk jonger dan zijn collega's in deze catagorie. Op 17 april zal Ismael in Las Vegas zijn kunsten vertonen voor een groot publiek aldaar. Denk persoonlijk dat 2010 het jaar van Londt gaat worden na een voortreffelijk 2009 met overwinningen op Douwes, Karabulet, Munoz, e.a.
    Hé leuk nieuws. Vertel er eens wat meer over of post een linkie, aub?

  14. #39
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Londt doet het goed is een topper zou hem zeker tegen een zimmerman of gerges of een spong zien dus promoters worden wakker en waar kan ik me kaartjes kopen.......

  15. #40
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    91
    vCash
    126000

  16. #41
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    hij doet het heel goed tot nu toe . een partij tegen slowinksy of saki zou inderdaad wel mooi zijn
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •