MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    totaal geen gelijkwaardige match up. Bouzidi had echt niks te zoeken in de ring tegenover Badr. Bouzidi durfde geen actie te maken. Hij was veel teveeel onder de indruk van Badr. Dan heb je op voorhand al verloren. Je zag dat Badr het nog rustig aan deed. Hij had het al in ronde 1 kunnen afmaken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Staat hij ook ergens in betere kwaliteit?

  3. #28
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    totaal geen gelijkwaardige match up. Bouzidi had echt niks te zoeken in de ring tegenover Badr. Bouzidi durfde geen actie te maken. Hij was veel teveeel onder de indruk van Badr. Dan heb je op voorhand al verloren. Je zag dat Badr het nog rustig aan deed. Hij had het al in ronde 1 kunnen afmaken.
    Volledig mee eens. Bouzidi had teveel ontzag voor de reputatie van Hari en had de wedstrijd op voorhand al verloren.
    Ik denk zelfs dat ze hem gevraagd hebben om te wachten met de wedstrijd af te maken.
    Wel mooie uppercut.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Staat hij ook ergens in betere kwaliteit?

    Ja hiero:
    http://www.dailymotion.com/video/xc8...-bouzidi_sport

    thanks 2 sjaakie!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #30
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Viel te verwachten. Badr is toch een klasse beter dan Bouzidi (met alle respect). Natione top vs wereldtop. Mooie opstoot waarmee hij het licht bioj Bouzidi doofde.
    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    totaal geen gelijkwaardige match up. Bouzidi had echt niks te zoeken in de ring tegenover Badr. Bouzidi durfde geen actie te maken. Hij was veel teveeel onder de indruk van Badr. Dan heb je op voorhand al verloren. Je zag dat Badr het nog rustig aan deed. Hij had het al in ronde 1 kunnen afmaken.
    Hier sluit ik me volledig bij aan. Je zou het bijna een mismatch kunnen noemen (met alle respect).

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Mourad Bouzidi is een topper. Hij past moeiteloos is het rijtje Saki, Zimmerman, Gerges etc.

    Het probleem in deze partij is dat Badr buitencatgorie is. Daar kan Bouzidi ook niks aan doen .

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Een topper kun je nou eenmaal niet altijd tegen een andere topper matchen . Kijk maar naar de matchup van alistair overeem op mma gebied vorig jaar soms is het gewoon niet haalbaar om tegen een waardige tegenstander te vechten.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Mourad Bouzidi is een topper. Hij past moeiteloos is het rijtje Saki, Zimmerman, Gerges etc.

    Dat konden we idd zien ja

  9. #34
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Badr Hari zat maar een beetje te spelen met Bouzidi
    wel leuke partij, altijd leuk Hari weer in actie te zien
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  10. #35
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Badr Hari zat maar een beetje te spelen met Bouzidi
    wel leuke partij, altijd leuk Hari weer in actie te zien
    Ik kreeg de indruk dat badr meer aan het afwachten was om zijn eigen fouten te voorkomen.

    Zoals bij Sem ging wou hij zo graag dat hij zelf gaten openlaat nu ging hij iets minder voor een snelle KO en iets meer voor een hele lastige partij voor Bouzidi. Afwachten en toeslaan als het goed voelt.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    kat speelt met zijn muis

  12. #37
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Verschil was een te groot om een mooie partij te kunnen zijn.

    Wow... die laatste opstoot van Badr was gruwelijk!

  13. #38
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Viel te verwachten. Badr is toch een klasse beter dan Bouzidi (met alle respect). Natione top vs wereldtop. Mooie opstoot waarmee hij het licht bioj Bouzidi doofde.

    Hier sluit ik me volledig bij aan. Je zou het bijna een mismatch kunnen noemen (met alle respect).

    Vond het vooraf geen mismatch, al was Badr natuurlijk wel absolute favoriet. Maar Bouzidi leek gewoon bang om KO te gaan, best wel zonde.

    Maar ik zou hem wel tegen Saki of Spong willen zien...

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Dat konden we idd zien ja
    Mourad heeft op TKO gewonnen van Zimmerman. Hij heeft nipt verloren (in mijn ogen onterecht) van Saki in een superspannende partij. Dat herinner je toch nog wel??? Mourad is gewoon een topper.

    Verliezen van Badr is geen schande. Nogmaals Badr is gewoon buitencategorie. Sterker nog, op Sem Schilt en Remy Bonjasky na, zou ik niemand kunnen opnoemen die van Badr zou kunnen winnen op dit moment. Jij wel?
    Last edited by Mattie73; 15-02-2010 at 09:43.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Verliezen van Badr is geen schande. Nogmaals Badr is gewoon buitencategorie. Sterker nog, op Sem Schilt en Remy Bonjasky na, zou ik niemand kunnen opnoemen die van Badr zou kunnen winnen op dit moment. Jij wel?
    Ik sluit me hier bij aan,. Vraag me alleen af of Remy lang stand gaat houden tegen Badr in deze vorm. hij wordt echt beter en beter, blijft progressie maken en wordt steeds sterker. Ik denk dat hij op dit moment alleen door Sem Schilt gestopt kan worden.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    Remy kan hij nu wel hebben denk ik!

    Alistair en Sem blijven een gevaar voor Badr.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Mourad heeft op TKO gewonnen van Zimmerman. Hij heeft nipt verloren (in mijn ogen onterecht) van Saki in een superspannende partij. Dat herinner je toch nog wel??? Mourad is gewoon een topper.

    Verliezen van Badr is geen schande. Nogmaals Badr is gewoon buitencategorie. Sterker nog, op Sem Schilt en Remy Bonjasky na, zou ik niemand kunnen opnoemen die van Badr zou kunnen winnen op dit moment. Jij wel?

    Mourad was net een bang vogeltje waar heb je het over.. totaal niet relevant wat hij in het verleden heeft gepresteerd! Ik zag ook totaal geen vechter die de ambitie had om te winnen of een goede indruk wilde achter laten.
    Ik snap dan ook in gods niet waarom hij deze partij heeft aangenomen of Badr heeft uitgedaagd.

    Laten we wel realistisch blijven hier...
    Last edited by Marquis; 18-02-2010 at 21:07.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Omar. View Post
    Remy kan hij nu wel hebben denk ik!

    Alistair en Sem blijven een gevaar voor Badr.
    Hij kan nu remy hebben omdat hij van Bouzidi heeft gewonnen,
    vind dit een beetje overdreven

    Bouzidi is in mijn ogen niet te vergelijken met een 3 voudig k1 winnaar.
    Badr zit wel op dat niveau maar heeft zelfs ook nog geen k1 titel.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #44
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Omar. View Post
    Remy kan hij nu wel hebben denk ik!

    Alistair en Sem blijven een gevaar voor Badr.
    Nou streep Alistair maar weg.
    De laatste keer had hij helemaal niks in te brengen.

  20. #45
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wat een knal zeg....senk joe badr vcash vcash

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    mooie opstoot, zie je niet zo heel veel in het kickboksen.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Mourad was net een bang vogeltje waar heb je het over.. totaal niet relevant wat hij in het verleden heeft gepresteerd! Ik zag ook totaal geen vechter die de ambitie had om te winnen of een goede indruk wilde achter laten.
    Ik snap dan ook in gods niet waarom hij deze partij heeft aangenomen of Badr heeft uitgedaagd.

    Laten we wel realistisch blijven hier...
    Ik ben het met je eens dat Bouzidi in deze wedstrijd totaal niet uit de verf kwam. Ik had veel meer van 'm verwacht. Ik weet niet wat de reden is; voelde Bouzidi zich niet goed die dag of was hij te veel onder de indruk van het geweld van Hari??

    Wat ik wilde aangeven is, dat dit niet de Bouzidi is die we gewend zijn. Hij heeft bewezen een goede knokker te zijn (al kwam dat in deze wedstrijd niet uit de verf).

  23. #48
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Nou streep Alistair maar weg.
    De laatste keer had hij helemaal niks in te brengen.
    Dat vind ik niet, de eerste keer had Badr ook niks in te brengen tegen Alistair. Dat betekende niet dat hij hem de tweede keer niet kon hebben toch?
    Ik denk dat als Ali O een goede stoot van Badr krijgt dat hij wel weer gaat liggen, maar andersom is dit precies hetzelfde denk ik

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •