MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
    vCash

Default Heath Herring calls out Dana White and Zuffa for unfair treatment

"I really don't care too much for them, and I don't think they care too much for me (Dana White and the UFC ownership group)... They've got their guys they want to push, guys they want to market. Randy Couture, Brock Lesnar and Frank Mir are the guys they want to push and market. The problem is if you're one of the guys who's not one of their favorites, they want to keep you out of the competition... I'm trying to make money for myself, feed my family, and these guys are trying to do everything they can to make it impossible for me... With the way the UFC's pay scale is and as much as it costs me to get ready for a fight, at the end of the day I made like 40 grand... If I was getting a little more money and it was worth my while I'd get back into fighting. But right now I'm making more in movies. I've got to look out for number one as far as that goes... These guys are literally making money off our blood, sweat and tears. We don't get any health insurance. If you get hurt training for a fight, you're screwed. It's really kind of crazy... Dana White's got six Ferraris. Hell, I just want one."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

vCash

Nou die haalt effe flink uit...
    Be a Warrior, not a Worrier

vCash

Ik weet niet of de UFC dit zal waarderen. Waarschijnlijk is zijn volgende partij op de undercard.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

vCash

Haeth speelt dit jaar in een film met Angelina Joli maar de rest waren echt c films waar die in zat. Toch jammer ik ben er van overtuigd dat Heath veel meer had kunnen bereiken. ik denk niet dat dit hem in dank wordt afgenomen volgens mij heeft hij nog maar 1 partij staan bij de UFC. Ik zou hem wel tegen Gilbert willen zien

vCash

dat ie in de kooi ook maar eens zo fel was

vCash

hij kwam in Breda aan als winnaar van een tournooi in Aruba maar kon toen nog geen lowkick blokken of een highkick geven. maar na een jaar of 3 sprak hij nederlands en was zijn staande werk echt goed waardoor hij in een complete vechtmachine veranderde.

vCash

Maakt niet uit of het C films zijn, als hij er meer verdient....

vCash

Toch geef ik hem wel gelijk in wat hij zegt. Vooral het gedeelte over de ziektenkosten vind ik echt niet kunnen.

vCash

Herring heeft volledig gelijk! Hij is niet de enige in die situatie en niet de enige vechter die deze mening is toegedaan.

>>Formely known as Pepe<<