MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default MMA 101: Flabber.nl vs GameKings!

    Max de Vries van het populaire weblog Flabber.nl en Dennis de Bruin presentator van het televisieprogramma GameKingsPromo MMA101 | Flabber treffen elkaar in de Amsterdam ArenA, waar zij na ruim een half jaar voorbereiding hun MMA debuut zullen maken! MMA 101 wordt een tweewekelijkse serie op Flabber.nl. De promo is inmiddels te bekijken via Mixfight.nl en beide heren zullen daarnaast een column gaan bijhouden op Mixfight, waarin we de vorderingen bij kunnen houden. Lees meer op MMA 101
    Last edited by Tony; 15-02-2010 at 17:08. Reason: typo
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    WAR DENNIS!
    From Best!

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Leuk, maar vind de New Kids soundboard van ze toch leuker.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Vet hoor!!

    Geweldige site ook dat Flabber..

  5. #5
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Tsja, weer een stap in de goede richting om de sport volwassen te maken
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Tsja, weer een stap in de goede richting om de sport volwassen te maken
    Ik heb met beide heren gesproken en ze zijn in ieder geval serieus. Max van Flabber gaf al aan dat het hiermee voor hem in ieder geval niet ophoudt. Hij blijft ook na Showtime trainen bij Mike en wellicht wedstrijden vechten. Ik kan deze actie wel waarderen.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Serieus of niet, het is voor beide mannen hun eerste wedstrijd toch?

    Ik heb die Dennis vorig jaar een keer zien boxen tijdens een item op gamekings en daar is het leuk, misschien zelfs dat het leuk is op een klein gala. Maar ze staan fucking in de Arena...

    Iedereen zit altijd te zeiken dat de sport meer aanzien moet krijgen, ik denk juist dat je het tegen over gestelde bereikt met deze poppenkast.

    Niet om jullie nieuwe collumnnisten af te zeiken ofzo, ze zullen het vast met volle overgave gaan doen, maar dit hoort hier gewoon toch niet thuis....

    my 2 cents
    Last edited by dirk5; 15-02-2010 at 16:21.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Dennis gaat slopen!!

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Serieus of niet, het is voor beide mannen hun eerste wedstrijd toch?

    Ik heb die Dennis vorig jaar een keer zien boxen tijdens een item op gamekings en daar is het leuk, misschien zelfs dat het leuk is op een klein gala. Maar ze staan fucking in de Arena...

    Iedereen zit altijd te zeiken dat de sport meer aanzien moet krijgen, ik denk juist dat je het tegen over gestelde bereikt met deze poppenkast.

    Niet om jullie nieuwe collumnnisten af te zeiken ofzo, ze zullen het vast met volle overgave gaan doen, maar dit hoort hier gewoon toch niet thuis....

    my 2 cents
    Je moet het gewoon zien als een nieuwelingen partij die in het voorprogramma in de Amsterdam Arena plaats vindt.. Niks mis mee toch? Juist wel prima dat door deze 2 (min of meer) BN'ers de sport wat aandacht krijgt.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat dit een goede actie is.. Als je kijkt naar wat voor enorm publiek bereik Flabber heeft is dit een prima manier om MMA meer onder de aandacht te krijgen van mensen. Als de items serieus aangepakt worden, en ze hier echt voor gaan denk ik dat het wel degelijk kan bijdragen aan een positieve beeldvorming bij veel mensen..

    Dat ze het in de Arena tegen elkaar zullen opnemen is natuurlijk gunstig voor beide partijen. Er zullen ongetwijfeld Flabber bezoekers zijn die dit gaan volgen, maar nog nooit op een gala geweest zijn. Wellicht dat ze hierdoor toch geinteresseerd raken en een kaartje kopen.

    En nu weten we iig zeker dat er tenminste 1 MMA partij op het programma van de Arena staat

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    Je moet het gewoon zien als een nieuwelingen partij die in het voorprogramma in de Amsterdam Arena plaats vindt.. Niks mis mee toch? Juist wel prima dat door deze 2 (min of meer) BN'ers de sport wat aandacht krijgt.
    Zo zie ik het ook inderdaad. We kunnen de vorderingen in ieder geval bij houden en vervolgens zelf oordelen in de Amsterdam ArenA.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    de heren nemen het in ieder geval serieus! Het gevaar is natuurlijk dat het weer zo een wanvertoning wordt als toen met dat celebrity boksen. Niemand zit te wachten op Emiel Ratelbank en Dries Roelvink die een beetje staan te maaien en naar drie slagen moe zijn!

    Ik ga het gewoon volgen maar ik zet mijn geld nu al op Max

  13. #13
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Iedereen zit altijd te zeiken dat de sport meer aanzien moet krijgen, ik denk juist dat je het tegen over gestelde bereikt met deze poppenkast.

    Niet om jullie nieuwe collumnnisten af te zeiken ofzo, ze zullen het vast met volle overgave gaan doen, maar dit hoort hier gewoon toch niet thuis....

    my 2 cents
    Hey Dirk,

    ik snap je houding en weet dat we ons eerst moeten bewijzen vooraleer je die zult wijzigen. Ik wil echter Justinian's verhaal bevestigen: Dennis en ik trainen beiden 5-6 keer per week en gaan allebei nog op verschillende trainingskampen voordat we de ring in gaan.

    Het onderliggende doel van de serie op Flabber en de docu die ervan gemaakt wordt is juist het beeld weghalen van 'twee gasten die elkaar kapot slaan' en meer de diepte in te gaan. We willen de sport een eerlijk en objectief podium bieden en juist de techniek en de toewijding laten zien die wij tegenkomen nu we hieraan zijn begonnen.

    Laat ik de term maar 1 keer gebruiken: dit wordt geen sterrenboksen.

    Ik zal hier af en toe even checken. Mocht je vragen op opmerkingen hebben: shoot (haha, mma-grapje). Ik zal mijn best doen zo goed mogelijk te antwoorden.

    Max.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    de heren nemen het in ieder geval serieus! Het gevaar is natuurlijk dat het weer zo een wanvertoning wordt als toen met dat celebrity boksen. Niemand zit te wachten op Emiel Ratelbank en Dries Roelvink die een beetje staan te maaien en naar drie slagen moe zijn!

    Ik ga het gewoon volgen maar ik zet mijn geld nu al op Max
    Mee eens, zoiets moet het natuurlijk niet worden. Ik denk echter dat deze heren het een stuk serieuzer nemen - zoals je zelf ook al aangeeft - dan een Ratelband en Roelvink. Ook denk ik dat het een haalbare kaart is om met succes een nieuwelingenpartij te draaien met deze voorbereiding. Ik heb ook wel jongens in de sportschool gehad die al na een half jaar de eerste partij hebben gedraaid, zonder dat ze daarvoor aan vechtsport hadden gedaan. Max en Dennis trainen vrijwel iedere dag en ook nog eens bij goede scholen. Daarom heb ik er ook vertrouwen in.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Welkom Max!!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Na een half jaar trainen 5 a 6 keer per week moet je toch een redelijke partij kunnen neerzetten. Ben benieuwd!

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Als trouwe gamekings kijker roep ik natuurlijk WARRRR DENNISSSS!!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  18. #18
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Max,

    Leuk dat je even reageerd op het forum, het is altijd leuk om te lezen dat jullie er echt serieus mee bezig zijn. Ik vind het juist super dat jullie er een docu over maken en zo ook te laten zien dat het niet alleen maar rammen en bashen is, maar dat er heel wat werk achter zit.

    Na 8 maanden hard te hebben getrained denk ik echt wel dat jullie een goede partij gaan neer zetten.

    Geen lay n pray plz.

    Good luck! en ik kan niet wachten tot het zover is.
    From Best!

  19. #19
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Thanks man!

    Enne: tips en trucs zijn altijd welkom hoor. Ik blijf een beginner.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Maxdevries1 View Post
    Hey Dirk,

    ik snap je houding en weet dat we ons eerst moeten bewijzen vooraleer je die zult wijzigen. Ik wil echter Justinian's verhaal bevestigen: Dennis en ik trainen beiden 5-6 keer per week en gaan allebei nog op verschillende trainingskampen voordat we de ring in gaan.

    Het onderliggende doel van de serie op Flabber en de docu die ervan gemaakt wordt is juist het beeld weghalen van 'twee gasten die elkaar kapot slaan' en meer de diepte in te gaan. We willen de sport een eerlijk en objectief podium bieden en juist de techniek en de toewijding laten zien die wij tegenkomen nu we hieraan zijn begonnen.

    Laat ik de term maar 1 keer gebruiken: dit wordt geen sterrenboksen.

    Ik zal hier af en toe even checken. Mocht je vragen op opmerkingen hebben: shoot (haha, mma-grapje). Ik zal mijn best doen zo goed mogelijk te antwoorden.

    Max.
    Thanks voor je reply.

    Ik snap dat jullie het beiden serieus aanpakken (niemand wil zich in elkaar laten slaan) en ik wens jullie beiden veel succes met de training. Maar ik heb nogsteeds de mening dat dit niet in de Arena thuis hoort.

    Natuurlijk snap ik dat het ook een enigzins commercieel idee is (kaart verkoop voor de flabber/gamekings fans) en ook vind ik het streven om te laten zien wat de sport inhoud naast de 3x 5 minuten partij geweldig.

    Maar jullie blijven natuurlijk wel gewoon beginners. En ik zie jullie als beginners niet echt technische hoogstandjes uit de kast trekken, wat dan dus ook indirect de sport niet zo neer zet als 2 "toppers"

    in ieder geval nogmaals veel succes, maar vergeet je oordopjes niet als je gaat vechten (boe geroep van de proleten)
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Thanks voor je reply.

    Ik snap dat jullie het beiden serieus aanpakken (niemand wil zich in elkaar laten slaan) en ik wens jullie beiden veel succes met de training. Maar ik heb nogsteeds de mening dat dit niet in de Arena thuis hoort.

    Natuurlijk snap ik dat het ook een enigzins commercieel idee is (kaart verkoop voor de flabber/gamekings fans) en ook vind ik het streven om te laten zien wat de sport inhoud naast de 3x 5 minuten partij geweldig.

    Maar jullie blijven natuurlijk wel gewoon beginners. En ik zie jullie als beginners niet echt technische hoogstandjes uit de kast trekken, wat dan dus ook indirect de sport niet zo neer zet als 2 "toppers"

    in ieder geval nogmaals veel succes, maar vergeet je oordopjes niet als je gaat vechten (boe geroep van de proleten)
    Ik snap je onderbuik gevoel.. Maar ik denk dat de Upcoming Glory evenementen over het algemeen wel bewijzen dat ook beginners vaak hele goeie potten neer kunnen zetten. Gelet op de drive en inzet die beide heren tonen (5-6x per week trainen) kun je er vanuit gaan dat het niveau er wel naar zal zijn uiteindelijk!

    Ik denk dus dat je dit moet zien als een kans voor de sport om eens vanuit een "Achter de schermen" perspectief te worden beschouwd.

    Wat me vaak stoort op andere mainstream sites als geenstijl.nl en fok.nl is dat zodra onze sport ter sprake komt men vaak bijzonder ongeinformeerd is over de effort en discipline die komt kijken bij een partij draaien.

    Te vaak nog worden we geconfronteerd met het stigma dat het MMA nog altijd het oude "Freefaighten sondur reghuls" is. Door 2 boegbeelden op deze manier hun publiek bekend te laten worden met het echte werk kunnen we juist een goeie slag slaan in de acceptatie van de sport.

    Het valt in dat opzicht ook niet helemaal te vergelijken met sterrenboksen.
    (Want ik kan me voorstellen dat die paralel wordt getrokken)
    Emiel Ratelband heeft zich destijds o.a. bij Tatusjin voorbereid op dat hele verhaal dus ik heb dat van dichtbij kunnen meemaken en hoewel er daar ook zeker gezweet is, was het niet een structurele voorbereiding van bijna 8 maanden.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    In dit geval zullen ook de toppers uit onze sport worden gevolgd zodat er een goed beeld kan worden neergezet. Aan de goede intenties van Flabber en Gamekings - meer specifiek Max en Dennis - zal het denk ik niet ontbreken.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Thanks voor je reply.

    Ik snap dat jullie het beiden serieus aanpakken (niemand wil zich in elkaar laten slaan) en ik wens jullie beiden veel succes met de training. Maar ik heb nogsteeds de mening dat dit niet in de Arena thuis hoort.

    Natuurlijk snap ik dat het ook een enigzins commercieel idee is (kaart verkoop voor de flabber/gamekings fans) en ook vind ik het streven om te laten zien wat de sport inhoud naast de 3x 5 minuten partij geweldig.

    Maar jullie blijven natuurlijk wel gewoon beginners. En ik zie jullie als beginners niet echt technische hoogstandjes uit de kast trekken, wat dan dus ook indirect de sport niet zo neer zet als 2 "toppers"

    in ieder geval nogmaals veel succes, maar vergeet je oordopjes niet als je gaat vechten (boe geroep van de proleten)


    Helemaal mee eens met alle respect voor de jongens hoor maar we krijgen de laatste jaren geen mma patij meer te zien in de arena mede omdat het overgrote deel van de toeschouwers te weinig verstand heeft van vechtsport.
    Ik zie liever een een Stinger,Staring,Latoel,Depret een mma partij knokken die jongens verdienen het gewoon meer om in de arena te staan maar nogmaals niets te nadelen van Max en Dennis.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Helemaal mee eens met alle respect voor de jongens hoor maar we krijgen de laatste jaren geen mma patij meer te zien in de arena mede omdat het overgrote deel van de toeschouwers te weinig verstand heeft van vechtsport.
    Ik zie liever een een Stinger,Staring,Latoel,Depret een mma partij knokken

    die wil ik daar ook weleens zien ja..
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •