MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 74
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Exclamation UPCOMING GLORY & STRIKEFORCE

    Beste Mixfighters,

    Zoals bekend zal er op zaterdag 27 maart Upcoming Glory 7 worden gehouden bij Sportstudio H&A in Deventer.

    Verheugd kunnen we vandaag mededelen dat de samenwerking met STRIKEFORCE nog eens versterkt is, ook op promotioneel vlak.

    Op Upcoming Glory zullen er 2 toernooien worden gehouden voor dames, in de klasses -135lbs/61.36kg en -145lbs/65.91kg.

    Per toernooi zullen er 4 dames meedoen en de winnaar vecht dus 2x op een avond. Er zal op profesionele regels worden gestreden (dus incl stoten naar het gezicht op de grond).

    De kampioenen van het toernooi zullen in juni vechten in het dames toernooi van STRIKEFORCE in Amerika.

    Een hele mooie kans voor elke dame in Europa die wil vechten in dé dames MMA organisatie van de wereld!

    Er hebben al meerdere dames zich aangemeld en er wordt nu een selectie gemaakt. Alle deelnemers zullen zsm bekend worden gemaakt.

    In de categorie tot 145lbs zal in ieder geval Lena Buytendijk deelnemen! Lena werd vorig jaar ook al Europees Kampioen Amateur Shooto in dezelfde locatie..

    Meer info zal zsm bekend worden gemaakt op www.upcomingglory.com en natuurlijk mixfight.nl.

    UPCOMING GLORY 7
    Shooto & Striking

    Zaterdag 27 maart 2010

    Sportstudio H & A
    Nijhoffgaarde 4
    7414 WG DEVENTER

    weging start: 14.00 uur tot 15.00 uur
    deuren open: 15.00 uur
    event start: 16.00 uur

    vvk: € 15,-
    deur: € 20,-

    Voor de regels kijk op http://www.upcomingglory.com.

    Tot zaterdag 27 maart!

    Osu,

    Martijn

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Damn, Martijn je bent echt goed bezig! Complimenten! Dit is echt een hele goede kans voor alle dames in die gewichtsklassen om door te breken!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Damn, dat is erg goed nieuws!!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    goed nieuws !
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    goed nieuws !
    Vind je? Sorry eerst zien,... en dan geloven!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    Vind je? Sorry eerst zien,... en dan geloven!

    Waarom deze twijfel..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    goed bezig!!!!!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws.
    Hebben we in Nederland paar goeie MMA vrouwen?
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Waarom deze twijfel..?
    1) Omdat Lena normaal gezien tegen mij ging vechten op dezelfde dag. Er moet dus voor mij een andere tegenstandster worden gezocht.

    2) Omdat ik het gek zou vinden dat je voor de winst in een tornooi dat niet eens wordt uitgezonden op televisie rechtstreeks in SF zou mogen gaan vechten, zonder ooit tegen een topper te zijn uitgekomen. en zonder enige bekendheid in Amerika dan. Dit tournament zou wel uitgezonden worden dus moet het aanlokkelijk zijn voor het publiek daar, toch?

    3) Omdat GG er heel lang heeft over gedaan om Marloes in SF te krijgen terwijl zij wel absolute top is, dus dan is het uitermate vreemd dat moest bijvoorbeeld Lena winnen, ze meteen naar SF kan, bekijkende dat dat een organisatie veel geld kost. Ook al vind ik Lena een enorm talentvolle vechtster, in Amerika is ze nog onbekend. Zo kon Romy Ruyssen laatst niet tegen Erin Toughill uitkomen omdat er niet genoeg geld was om haar te laten overvliegen van frankrijk. Het was voor Erin zeer belangrijk dat ze die wedstrijd deed omdat zij de volgende uitdager voor de titel is!

    4) Omdat ik mij afvraag waar ze op zo een korte tijdsspanne genoeg kwaliteitsvlees gaan zoeken om aan dergelijk belangrijke wedstrijden mee te doen. Er staan voor de rest enkel amateurgevechten voor mannen op het menu!

    5)Omdat ondertussen wel duidelijk is dat vrouwenMMA een wereldje is van veel beloven en weinig geven! Marloes heeft diepe waters moeten doorzwemmen om te staan waar ze nu staat. Veel niet gehouden beloftes moeten doorploeteren. MAW,... EERST ZIEN, EN DAN GELOVEN!


  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou ben benieuwd dan, misschien kan Martijn hierop nog reageren...
    iedergeval dank voor je reactie!
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    Cindy, jammer dat je niet meedoet.. Dan had je het uit eerste hand kunnen ondervinden.

    De winnaars van beide toernooien op Upcoming Glory 7 zullen een plaats krijgen in de damestoernooien van Strikeforce in het begin van de zomer (planning is nu juni).

    Osu,

    Martijn

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Roosendaal
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Cindy ik meen toch dat ik jou een tijd geleden in een topic heb zien reageren dat je hoopte aan een toernooi mee te mogen doen voor plaatsing bij strikeforce.

    was dat een ander toernooi?

    Ik snap je reactie niet goed, dit wordt toch door de organisator zelf naar buiten gebracht, ik neem aan dat hij dit alleen doet als het 100% zeker is.

    Verder succes met je volgende partij , je bent een leuke vechtster om naar te kijken en dat bedoel ik in alle opzichten

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    1) Omdat Lena normaal gezien tegen mij ging vechten op dezelfde dag. Er moet dus voor mij een andere tegenstandster worden gezocht.

    2) Omdat ik het gek zou vinden dat je voor de winst in een tornooi dat niet eens wordt uitgezonden op televisie rechtstreeks in SF zou mogen gaan vechten, zonder ooit tegen een topper te zijn uitgekomen. en zonder enige bekendheid in Amerika dan. Dit tournament zou wel uitgezonden worden dus moet het aanlokkelijk zijn voor het publiek daar, toch?

    3) Omdat GG er heel lang heeft over gedaan om Marloes in SF te krijgen terwijl zij wel absolute top is, dus dan is het uitermate vreemd dat moest bijvoorbeeld Lena winnen, ze meteen naar SF kan, bekijkende dat dat een organisatie veel geld kost. Ook al vind ik Lena een enorm talentvolle vechtster, in Amerika is ze nog onbekend. Zo kon Romy Ruyssen laatst niet tegen Erin Toughill uitkomen omdat er niet genoeg geld was om haar te laten overvliegen van frankrijk. Het was voor Erin zeer belangrijk dat ze die wedstrijd deed omdat zij de volgende uitdager voor de titel is!

    4) Omdat ik mij afvraag waar ze op zo een korte tijdsspanne genoeg kwaliteitsvlees gaan zoeken om aan dergelijk belangrijke wedstrijden mee te doen. Er staan voor de rest enkel amateurgevechten voor mannen op het menu!

    5)Omdat ondertussen wel duidelijk is dat vrouwenMMA een wereldje is van veel beloven en weinig geven! Marloes heeft diepe waters moeten doorzwemmen om te staan waar ze nu staat. Veel niet gehouden beloftes moeten doorploeteren. MAW,... EERST ZIEN, EN DAN GELOVEN!

    he cindy ik kan me wel vinden in jou uitleg, 2 wedstrijden winnen en je staat in strikeforce? ben iig benieuwd

  15. #15
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Martijn die weet wat hij zegt en doet.

    Helemaal top Martijn dat je dit voor elkaar hebt weten te krijgen zo een samenwerking met SF!

    Als sommige mensen een ander sneller zien stijgen dan zichzelf dan komt er gauw zo een reactie van een ander niets gunnen.

    Ik kan alleen maar dit hierop zeggen, work you ass off girl als je bij de top wilt horen, dan kom jij ooit misschien ook net onze enige echte topper Marloes bij SF terecht!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Martijn die weet wat hij zegt en doet.

    Helemaal top Martijn dat je dit voor elkaar hebt weten te krijgen zo een samenwerking met SF!

    Als sommige mensen een ander sneller zien stijgen dan zichzelf dan komt er gauw zo een reactie van een ander niets gunnen.

    Ik kan alleen maar dit hierop zeggen, work you ass off girl als je bij de top wilt horen, dan kom jij ooit misschien ook net onze enige echte topper Marloes bij SF terecht!
    denk niet dat het met iemand misgunnen te maken heeft, t is zeker top dat martijn dit voor elkaar gekregen heeft, je kan je snel in de kijker vechten op deze manier.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    70
    vCash
    126016

    Default

    Hallo allemaal,

    @ Cindy, de reden dat het zo lang heeft geduurd voordat ik in SF vocht, is dat het management heeft gewacht op de juiste aanbieding. Eerder had ik ook al een contract bij Elite dat net kopje onder ging toen ik een partij zou vechten. Daarnaast waren er nog meer aanbiedingen van verschillende partijen. Het management heeft net zo lang onderhandeld totdat ik kon stoppen met werken, wat nu het geval is.

    Maak je maar geen zorgen, Martijn kan je wel op zijn woord vertrouwen. Bij mijn weten is er nog steeds 1 plekje vrij in het toernooi. Aangezien je nog geen tegenstander hebt voor je aankomende partij op dezelfde dag, zou ik het wel weten.

    Mocht je door het toernooi van Deventer komen en je te plaatsen voor het toernooi in StrikeForce (en het ook daar goed doen). Dan hoop ik je in Amerika in de kooi te mogen ontmoeten voor een rematch.

    Groeten en hopelijk tot 27 maart!
    Marloes

  18. #18
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MARLOES View Post

    Mocht je door het toernooi van Deventer komen en je te plaatsen voor het toernooi in StrikeForce (en het ook daar goed doen). Dan hoop ik je in Amerika in de kooi te mogen ontmoeten voor een rematch.

    Marloes
    Een Benelux battle in de strikeforce kooi, veel beter komen ze niet
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #19
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by MARLOES View Post
    Hallo allemaal,

    @ Cindy, de reden dat het zo lang heeft geduurd voordat ik in SF vocht, is dat het management heeft gewacht op de juiste aanbieding. Eerder had ik ook al een contract bij Elite dat net kopje onder ging toen ik een partij zou vechten. Daarnaast waren er nog meer aanbiedingen van verschillende partijen. Het management heeft net zo lang onderhandeld totdat ik kon stoppen met werken, wat nu het geval is.

    Maak je maar geen zorgen, Martijn kan je wel op zijn woord vertrouwen. Bij mijn weten is er nog steeds 1 plekje vrij in het toernooi. Aangezien je nog geen tegenstander hebt voor je aankomende partij op dezelfde dag, zou ik het wel weten.

    Mocht je door het toernooi van Deventer komen en je te plaatsen voor het toernooi in StrikeForce (en het ook daar goed doen). Dan hoop ik je in Amerika in de kooi te mogen ontmoeten voor een rematch.

    Groeten en hopelijk tot 27 maart!
    Marloes
    Supergave reactie!!

    Respect Marloes!!


    @Cindy,

    Er is nog één plekje vrij in het toernooi en jij hebt geen tegenstander voor dezelfde dag.
    Nou 1 en 1 = 2!

    If you want to be a top dog, you've got to roll with the top doggs!
    Ga het toernooi in, win het toernooi en dan ben jij ook Strikeforce waardig.

    Win je het toernooi niet, jammer dan..
    Last edited by Lionheart; 24-02-2010 at 12:58.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  20. #20
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    goeie reactie marloes.........enne als ik Cindy was dan zou ik me dit geen 2x laten zeggen, doe gewoon lekker mee meid.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Respect Marloes!

    de bal ligt bij cindy

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    180
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg: Cindy moet meedoen!!

    Wat heb je te verliezen. Als je wint ga je naar strikeforce! Mocht jou onderbouwing juist zijn (wat het overigens niet is) heb je toch weer 2 overwinningen op je naam staan!

    Alvast succes gewenst!

    Grtz. Bastiaan
    http://www.bjjapeldoorn.nl

    Check voor foto's en updates!

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat mijn eigen managment het niet op prijs zou stellenmoest ik op dag van hun eigen gala hen laten stikken. Dat zou ik niet doen, er is nog steeds zoiets als loyaliteit tegenover je trainers, coaches en de mensen die al maanden aan je aan het werken zijn. Bovendien sta ik onder contract en kan ik niet zomaar op eigen houtje beslissen om eens mee te doen in een tornooitje, en eerlijk gezegd zou ik dat ook niet doen zonder overleg met mijn broer en Apy.
    Ik geloof er hartsgrondig in dat m1 het beste met voorheeft dus ik volg wat mijn familie en managment me opdraagt.

    Ik misgun niemand iets. Laat me daar niet onduidelijk over zijn.Als Martij het kan fixen dat de winnaar van dit tornooi in SF terechtkomt vind ik dat megaknap van hem, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat ik het eerst allemaal moet zien gebeuren.

    En wat Marloes betreft, ik blijf haar een topvechtster vinden. Wanneer vecht ze trouwens weer?

    groetjes

  24. #24
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    Ik denk dat mijn eigen managment het niet op prijs zou stellenmoest ik op dag van hun eigen gala hen laten stikken. Dat zou ik niet doen, er is nog steeds zoiets als loyaliteit tegenover je trainers, coaches en de mensen die al maanden aan je aan het werken zijn. Bovendien sta ik onder contract en kan ik niet zomaar op eigen houtje beslissen om eens mee te doen in een tornooitje, en eerlijk gezegd zou ik dat ook niet doen zonder overleg met mijn broer en Apy.
    Ik geloof er hartsgrondig in dat m1 het beste met voorheeft dus ik volg wat mijn familie en managment me opdraagt.

    Ik misgun niemand iets. Laat me daar niet onduidelijk over zijn.Als Martij het kan fixen dat de winnaar van dit tornooi in SF terechtkomt vind ik dat megaknap van hem, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat ik het eerst allemaal moet zien gebeuren.

    En wat Marloes betreft, ik blijf haar een topvechtster vinden. Wanneer vecht ze trouwens weer?

    groetjes
    duidelijke uitleg bedankt

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Wat betreft die loyaliteit van jou Cindy ben je volgens mij vergeten op welk gala jullie altijd werden uitgenodigd in Nederland, daarbij heeft Martijn er voor gezorgd dat jij je kans kreeg bij Beast of the East om tegen Marloes te vechten. Na deze partij hadden zij nog meer partijen voor jou, waar echter bleek dat jij plotseling zwanger was. Het management van Golden Glory heeft jou toen geluk toe gewenst en laten weten dat mocht jij weer zover zijn dat zij meerdere mogelijkheden voor jou hadden. Het enigste wat ik altijd zie is dat je Golden Glory en Glory aanvalt en hun beticht van leugens en bedrog. Dat vind ik wel jammer ik zou zeggen blijf Golden Glory en Glory zo scherp in de gaten zoals je altijd al doet en mocht je fout zitten laat het ook hier even op Mixfight horen.

    Gr, Jamila

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •