MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 77 of 77
  1. #76
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    nee dus . krijg niemand tepakken
    Snap ik, het is zondagmorgen

    Quote Originally Posted by kickboxtv View Post
    KickboxTV en de organisatie van de K.O. Night hebben duidelijk aangegeven aan de Margriethal dat er een lan verbinding moest zijn voor het live streamen en deze hadden ze hebben ze ons verzekerd.
    Eenmaal aangekomen daar hebben we de lan kabel aangesloten die er inderdaad lag maar er zat helemaal geen signaal op dus er was geen internetverbinding en daar sta je dan.
    De organisatie van de K.O. Night hebben direct een transsponder besteld en laten komen die er ook binnen een half uur was(draadloos internet)
    Zo'n ding hoort eigenlijk op het op het dak te staan normaal en niet binnen in een hal.
    We hebben alles uit de kast gehaald en geprobeerd toch een goede verbinding te krijgen maar het mocht helaas niet baten, wij balen hier ook enorm van.
    Alle partijen hebben we op tape en zullen deze z.s.m editten en uploaden op de site
    Thanks voor je uitleg Rob! Ondanks de slechte communicatie tussen de betrokken partijen vind ik het echt top dat jullie het initiatief nemen. Zouden meer promotors mogen doen wat mij betreft!

    Quote Originally Posted by kickboxtv View Post
    Morgenmiddag gaan we beginnen met de eerste partijen online te zetten
    TOP!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    mooi thanks mannen.

    Gefeliciteerd Göhkan en Michel met de overwinning

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •