MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 90
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default Management Fedor ontwijken Alistair Overeem ....

    Alistair vecht in mei tegen Brett Rogers in Strike Force het is erg jammer dat Alistair de kans niet krijgt om tegen Fedor te vechten. Wat hierbij vooral frustrerend is dat Fedor zelf wel wilt maar, dat zijn management het niet aan durven ondanks het contract bij Strike Force Fedor, wordt hierdoor weer opnieuw kans op een serieuze titel ontnomen.

    Appie E. had beter voor de schoolbanken kunnen blijven staan.

    GG................ Gr, Jamila
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Toch goed nieuws....Alistair vecht MMA, en wel tegen een aardige tegenstanders!

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat Alistair zich eerst wat meer moet bewijzen op MMA gebied, Brett is een mooie opwarmer, of is hij bang dat hij deze partij verliest?

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Alistair verdient het niet om tegen Fedor te vechten! Laat hem eerst maar terug wat mma doen. We zullen zien of dit er überhaupt al van komt... Voor je het weet heeft hij weer een blessure aan zijn hand, zien we hem de weken daarna terug in K1 en is hij weer twintig kg zwaarder... Ik ben een Ali fan maar ben al dat gezeik rond hem zo moe.


    >>Formely known as Pepe<<

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik had Appy toevallig deze week nog aan de lijn en hij zegt zelf dat de partij er wat hen betreft wel komt, maar dat Fedor zich niet aan het trainingsschema aanpast van Alistair. Of de partij er op korte termijn komt valt te bezien, gelet op de blessure van Fedor. Als ik het goed heb begrepen is Fedor half april/begin mei in principe klaar om een partij te kunnen vechten. Het zou mooi zijn wanneer de partij Alistair vs Brett wordt omgegooid en we alsnog Alistair vs Fedor krijgen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Laat Ali eerst maar eens zien dat hij nu wel iets in te brengen heeft tegen hard hitters, was namelijk in het verleden wel anders.

    als ie dat wint mag ie een keer aan de bel gaan trekken.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Gaan we weer!! Hahah Maar inderdaad,laat het 'm maar verdienen!! wordt zeker een mooie wedstrijd,maar ik geef Allistar totaal geen kans!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gek View Post
    Ik vind dat Alistair zich eerst wat meer moet bewijzen op MMA gebied, Brett is een mooie opwarmer, of is hij bang dat hij deze partij verliest?
    Feit is natuurlijk wel dat Alistair de titel bezit, dus is het mijns inziens niet reëel om van hem te verlangen dat hij zich eerst bewijst De kampioen moet tegen de beste vechters vechten, ook al loopt hij de reële kans dat hij de partij en dus ook de titel verliest!

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Laat Ali eerst maar eens zien dat hij nu wel iets in te brengen heeft tegen hard hitters, was namelijk in het verleden wel anders.

    als ie dat wint mag ie een keer aan de bel gaan trekken.

    x2


    >>Formely known as Pepe<<

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    November 16, 2007 zijn strikeforce titel gewonnen en wanneer heeft hij deze ook en weer verdedigt??
    Zal wel eens tijd worden, verder vindt ik het verhaal dat fedor zijn managment niet durft een beetje bullshit!!
    Jammer weer geen Alistair - Fedor!!
    maar brett is ook een leuke tegenstander
    Last edited by Marchant; 25-02-2010 at 12:15.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Feit is natuurlijk wel dat Alistair de titel bezit, dus is het mijns inziens niet reëel om van hem te verlangen dat hij zich eerst bewijst De kampioen moet tegen de beste vechters vechten, ook al loopt hij de reële kans dat hij de partij en dus ook de titel verliest!
    X2
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Overeem vs Rogers is een mooie partij die Brett Rogers gaat winnen via KO.
    Overeem ontwijkt al bijna 3 jaar een gevecht in de US, dus wat dat betreft zal ik m'n mondje maar houden.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    vind het toch een mooie partij? is het dan ook voor de titel? want Ali is toch de champ, dus als hij een partij draait binnen SF dan is dit normaal toch om zijn titel te verlengen (zou eigenlijk wel raar zijn, Rogers got KO'd, en zou dan nu voor de belt vechten....)

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Eindelijk gaat hij weer bij Strikeforce vechten, ik vind Rogers een leuke tegenstander maar had hem liever tegen Fedor of Werdum gezien.
    Alistair is technisch een veel betere vechter dan Rogers maar als Rogers hem een keer goed raakt gaat het licht uit bij Alistair.
    Goede taktiek bedenken en niet de slagenwisseling aangaan met Rogers, als Alistair hem naar de grond krijgt dan wint Alistair zeker.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand mij uitleggen,waarom Allistar een Titel heeft die Fedor niet heeft,terwijl iedereen beweert dat Fedor veel beter is (inclusief mezelf,met de info die ik gewonnen heb) Ik ben nog niet zo thuis in MMA ,en ben erg benieuwd hoe dit kan?

  16. #16
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Kan iemand mij uitleggen,waarom Allistar een Titel heeft die Fedor niet heeft,terwijl iedereen beweert dat Fedor veel beter is (inclusief mezelf,met de info die ik gewonnen heb) Ik ben nog niet zo thuis in MMA ,en ben erg benieuwd hoe dit kan?
    het is net zo simpel als het lijkt.

    Ali heeft ooit voor strikeforce titel gevochten (2 en half jaar geleden) en gewonnen.
    Fedor niet....

    tadaaa!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    O.k Duidelijk!

  18. #18
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Beetje jammer dit, maar toch vooral onbegrijpelijk.

    Title contenders Fedor vs. Werdum gaat niet door i.v.m. de blessure van Fedor. Rogers heeft zijn kans reeds gehad, en heeft verloren van Fedor. Dus waarom dan niet Werdum vs. Overeem?

  19. #19
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    vette matchup tegen rogers. ik hoop dat ali hem pakt maar dit wordt een zware dobber dunkt mij.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  20. #20
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    FEDOR

  21. #21
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Nou hopen dat Ali hem even knock out slaat met zijn grote bek.
    En daarna dan maar tegen Fedor,

    Als hoop ik dat Fedor Alistair een pak rammel geeft.
    From Best!

  22. #22
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    FEDOR gaat niemand uit de weg en het lijkt me logisch dat hij niet naar de pijpen van ali gaat dansen.laat hem zich maar eerst eens bewijzen tegen echte tegenstanders en de meeste echte tegenstanders heeft ie van verloren.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Rogers? Hij kreeg net billenkoek van Fedor en nu mag hij al een titel shot? De enige partij die nu moet gebeuren is Overeem vs Fedor en iemand zal de schuld moeten krijgen als het niet gebeurt.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Vind Ali vs. Rogers ook een vette partij eigenlijk. Belooft vuurwerk. Kijk nu al uit naar de trashtalk oorlog die vast en zeker gaat losbreken tussen deze 2.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


    Heel slim allemaal.

    Gr, Jamila

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •