MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 90
  1. #26
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Toch goed nieuws....Alistair vecht MMA, en wel tegen een aardige tegenstanders!
    X2
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    het is net zo simpel als het lijkt.

    Ali heeft ooit voor strikeforce titel gevochten (2 en half jaar geleden) en gewonnen.
    Fedor niet....

    tadaaa!
    Dirk leg ook effe uit waarom iedereen Fedor de betere vindt en welke titels hij allemaal wel heeft en waar hij allemaal in de tussentijd wel gevochten heeft...
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  3. #28
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Dirk leg ook effe uit waarom iedereen Fedor de betere vindt en welke titels hij allemaal wel heeft en waar hij allemaal in de tussentijd wel gevochten heeft...
    Yes please

  4. #29
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Dirk leg ook effe uit waarom iedereen Fedor de betere vindt en welke titels hij allemaal wel heeft en waar hij allemaal in de tussentijd wel gevochten heeft...
    Daar hebben we wiki voor.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Thumbs down

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Alistair vecht in mei tegen Brett Rogers in Strike Force het is erg jammer dat Alistair de kans niet krijgt om tegen Fedor te vechten. Wat hierbij vooral frustrerend is dat Fedor zelf wel wilt maar, dat zijn management het niet aan durven ondanks het contract bij Strike Force Fedor, wordt hierdoor weer opnieuw kans op een serieuze titel ontnomen.

    Appie E. had beter voor de schoolbanken kunnen blijven staan.

    GG................ Gr, Jamila

    Weer typisch zo'n Jamilia bericht... Walgelijk!

    Overigens grappig dat je zelf over terug naar de schoolbanken begint, terwijl jouw Nederlands en dat van een zekere manager van GG niet om over naar huis te schrijven is!


  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Dirk leg ook effe uit waarom iedereen Fedor de betere vindt en welke titels hij allemaal wel heeft en waar hij allemaal in de tussentijd wel gevochten heeft...
    x2!!!

    Kom op, ik heb niks tegen Alistair, ik vind hem een beest maar hij heeft zijn mma-handschoentjes in de Strikeforcekooien meer dan twee jaar niet aangehad. Hij is al twee jaar en een half kampioen,... omdat hij zijn titel niet heeft verdedigd. Jammer maar het is niet anders! Ik ben blij dat hij binnenkort terug te zien is.

    Fedor-Overheem, dat zal er wel van komen. Maar dan kan Alistair beter eerst even laten zien dat hij still the man is, Hij kan dan zo Rogers naar het canvas meppen. Ik twijfel er ook niet aan dat hij dat kan.

    Wat Jamila betreft, het kan aan mij liggen, maar uw toon staat mij totaal NIET aan. Ik vind eerlijk gezegd dat je ALTIJD uit JE NEK LULT.
    Het managment van Fedor ontwijkt Alistair niet. Bovendien kon deze post niet anders dan van Jamila GG komen, gelieve de trashtalk over Apy (niet appie) in de toekomst daar te laten! Of is het tegenwoordig een schande om achter de schoolbanken te staan?
    Wat heeft Jamila gestudeerd om zo uit de hoogte te doen???

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor
    Voila, blij om dat even terug te horen. Laat Alistair eerst even opwarmen ja. Een voorgerechtje voor een goede maaltijd is nooit slecht!
    De wereld klaarmaken,... Dan kan Overheem weer laten zien dat hij en Fedor de besten zijn en dit zullen uitvechten in een titanenstrijd!
    Maar natuurlijk blijf ik denken dat Fedor de beste is

  9. #34
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor
    Rogers pakt ie wel. Fedor is een heel ander verhaal. Niemand die mij kan vertellen dat hij denkt dat Alistair Fedor pakt. Dan hou je jezelf gewoon voor de gek.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor
    no no no.
    Rogers is going to knock him out!

    1. Rogers
    2. Nobody.
    3. Nobody
    ...continue here...

  11. #36

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


    Heel slim allemaal.

    Gr, Jamila


    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik had Appy toevallig deze week nog aan de lijn en hij zegt zelf dat de partij er wat hen betreft wel komt, maar dat Fedor zich niet aan het trainingsschema aanpast van Alistair.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  12. #37
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


    Heel slim allemaal.

    Gr, Jamila
    Ik ken Alistair niet persoonlijk maar vind hem wat vechten betreft een geslaagd persoon.

    Het is alleen jammer dat door die spraakdiarree van o.a. jou en het verdere gezeik over het wel/niet verdedigen van zijn titel, het wel niet willen vechten, het wel niet tegen Fedor uitkomen, enz, ik een antipatie tegen Alistair begin te krijgen terwijl hij hier zelf niet eens iets aan kan doen.
    Misschien moeten de dames en heren aan de zijlijn weer eens iets posten als hij in de ring heeft gestaan?
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Fedor heeft nog nooit iemand ontlopen dus hij zal Alistair ook niet ontlopen. Die partij komt er zeker. Echter vind ik wel dat Alistair zich eerst even moet opwarmen tegen Brett Rogers die zeker niet de minste is.

    Alistair tegen Fedor is going to happen, maar wees geduldig en laten we svp de discussie positief houden ipv M-1 of GG over van alles te beschuldigen. Ik ben namelijk allang blij dat Alistair weer tegen een goede HW gaat vechten in Strikeforce

  14. #39
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post

    Het is alleen jammer dat door die spraakdiarree van o.a. jou en het verdere gezeik over het wel/niet verdedigen van zijn titel, het wel niet willen vechten, het wel niet tegen Fedor uitkomen, enz, ik een antipatie tegen Alistair begin te krijgen terwijl hij hier zelf niet eens iets aan kan doen.
    Misschien moeten de dames en heren aan de zijlijn weer eens iets posten als hij in de ring heeft gestaan?
    eens.

    De haat tegen GG begint gewoon de overhand te krijgen op het chauvinisme.
    Ondanks begrijpelijk toch heel erg jammer, voor die partij met Rogers moeten we hem natuurlijk gewoon met zijn allen supporteren, tegen Fedor is een ander verhaal
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    eens.

    De haat tegen GG begint gewoon de overhand te krijgen op het chauvinisme.
    Ondanks begrijpelijk toch heel erg jammer, voor die partij met Rogers moeten we hem natuurlijk gewoon met zijn allen supporteren, tegen Fedor is een ander verhaal
    IDD, en ik beloof dat als Alistair tegen Rogers gaat ik daarvoor zal wakker blijven en heel hard voor hem zal supporteren,... net als voor Marloes, net als voor Melvin,... net als voor elke Nederlander of Belg die het tot Strikeforce haalt!

  16. #41
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Dat Ali zijn titel al enige tijd niet heeft verdedigd, laat ik effe in het midden. Daar hij een soorte van uitleg erover heeft gegeven en dat ergens ondersteund wordt door het feit dat je strikeforce er eigenlijk ook niet over hoort.

    Hij mag z'n kunsten nu laten zien tegen rodgers, wat een goede tegenstander is. In het verleden kon Ali stoten niet zo goed handelen vond ik. Nu kunnen we kijken of dat nog het geval is. Gaat het gevecht naar de grond dan heeft hij meer lichaam en massa dan Fedor en dat kan een submission mogelijk helpen.

    We shall see.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  17. #42
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik had Appy toevallig deze week nog aan de lijn en hij zegt zelf dat de partij er wat hen betreft wel komt, maar dat Fedor zich niet aan het trainingsschema aanpast van Alistair. Of de partij er op korte termijn komt valt te bezien, gelet op de blessure van Fedor. Als ik het goed heb begrepen is Fedor half april/begin mei in principe klaar om een partij te kunnen vechten. Het zou mooi zijn wanneer de partij Alistair vs Brett wordt omgegooid en we alsnog Alistair vs Fedor krijgen.
    info van Jamila klopt dus niet!!

    ik geloofde het al niet want als iemand gevechten al 2,5 jaar uit de weg gaat is het AO wel.

    FEDOR heeft al bewezen van niemand wakker te liggen.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Management Fedor ontwijken Alistair Overeem .... Alistair vecht in mei tegen Brett Rogers in Strike Force het is erg jammer dat Alistair de kans niet krijgt om tegen Fedor te vechten. Wat hierbij vooral frustrerend is dat Fedor zelf wel wilt maar, dat zijn management het niet aan durven ondanks het contract bij Strike Force Fedor, wordt hierdoor weer opnieuw kans op een serieuze titel ontnomen.

    Appie E. had beter voor de schoolbanken kunnen blijven staan.

    GG................ Gr, Jamila


    ......zucht

    Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


    Heel slim allemaal.

    Gr, Jamila
    Ligt ook altijd aan een ander he Bas...eeuhm... jamila.

    WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor
    ..en daar habben we het onvermijdelijke 2e blinde paard ook weer...walgen jullie nou echt niet van jezelf, stelletje zielige blinde groupies.

    Ouderwetse irritante topictitel ook weer bas/jamila, what's next? ''fedor is heel erg bang voor Alistair'' of zoiets? Wat een zielepoten en het ergste is nog dat dit soort figuren er een wezenlijke bijdrage aan hebben dat Alistair bij veel mensen niet populair is...je zal ze maar hebben zulke groupies!

  19. #44
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie 1 lichtpuntje bij het lezen van zulke posts: Gelukkig is GG het enige team met zo'n walgelijke op leugens beruste propagandamachine. Ik moet er niet aan denken dat andere teams (zoals bijvoorbeeld, IS, BOTE, M1) ook continue zulke posts maakte.

    On topic: Ik hoop wel dat Allistair wint van Rogers (Allistair kan er immers ook niets aan doen dat GG zo gehaat is op dit forum), maar mijn vcash gaat toch naar Rogers

  20. #45
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default


  21. #46
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ali kan deze partij zeker winnnen van Rogers, MAAR hij moet geen slugfest met hem aangaan, want dan gaat Ali zwaar KO!

    Meteen in het begin vd partij bestoken met lowkicks, en dan shooten en het op de grond afmaken dmv een submission of strikes.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het voor het management van GG alleen maar beter is.
    Eerst tegen Rogers, het zal waarschijnlijk een thriller van een partij worden.

    Daarna kan je de prijs ietwat aanpassen om vervolgens voor een veel hoger gage tegen Fedor aan te treden

    Klinkt in mijn oren als een win / win situatie

  23. #48
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Ik denk dat het voor het management van GG alleen maar beter is.
    Eerst tegen Rogers, het zal waarschijnlijk een thriller van een partij worden.

    Daarna kan je de prijs ietwat aanpassen om vervolgens voor een veel hoger gage tegen Fedor aan te treden

    Klinkt in mijn oren als een win / win situatie
    mooi gesproken

  24. #49
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Ik denk dat het voor het management van GG alleen maar beter is.
    Eerst tegen Rogers, het zal waarschijnlijk een thriller van een partij worden.

    Daarna kan je de prijs ietwat aanpassen om vervolgens voor een veel hoger gage tegen Fedor aan te treden

    Klinkt in mijn oren als een win / win situatie
    Voor wat het waard is, ik sluit me hier volledig bij aan.

  25. #50
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Ik denk dat het voor het management van GG alleen maar beter is.
    Eerst tegen Rogers, het zal waarschijnlijk een thriller van een partij worden.

    Daarna kan je de prijs ietwat aanpassen om vervolgens voor een veel hoger gage tegen Fedor aan te treden

    Klinkt in mijn oren als een win / win situatie
    tenzij je van rogers verliest
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •