MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 90
  1. #51
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default Trainings foto, Team twins

    Ik vindt dit flauwekul
    Last edited by baraa_a; 25-02-2010 at 15:28.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Voor wat het waard is, ik sluit me hier volledig bij aan.
    Zeker! Same here. Iedereen wil deze partij gewoon zien, maar beide partijen (zowel M1 als GG) willen er financieel het maximale uit halen. Dat is natuurlijk hun goed recht en daarom denk ik dat deze pot er pas komt als er voor beide partijen een soortgelijke situatie ontstaat zoals Remco dat beschreef, eerder niet!

  3. #53
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Waarom loopt die Bas boon hier onder een valse naam te stoken?

  4. #54
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Waarom loopt die Bas boon hier onder een valse naam te stoken?
    Is niet Bas Boon, die post gewoon onder zijn eigen naam.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Is dat niet onderandere dan?? Maar goed,wie het ook daadwerkelijk is,ik vindt het een vervelend persoon die onder de naam Jamila post..Wat heeft dat nou telkens voor nut op zo te stoken en te zeuren.? We zeuren allemaal wel eens,maar ik betwijfel gewoon erg de oorzaak van haar/zijn account..thats it!

  6. #56
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    We zeuren allemaal wel eens,maar ik betwijfel gewoon erg de oorzaak van haar/zijn account..thats it!
    Ehh, wat?

  7. #57
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    November 16, 2007 zijn strikeforce titel gewonnen en wanneer heeft hij deze ook en weer verdedigt??
    Zal wel eens tijd worden, verder vindt ik het verhaal dat fedor zijn managment niet durft een beetje bullshit!!
    Jammer weer geen Alistair - Fedor!!
    maar brett is ook een leuke tegenstander
    Pas in maart 2008 is contract tot stand gekomen met Alistair en strikeforce en daarna is strikeforce pas echt gaan groeien met cbs/showtime TV contracten een overname van pro elite en recentelijk Fedor als aanwinst.
    Grappig is dat nu aangekondigd wordt dat Alistair gaat vechten in de states in Mei 2010 het 2007 verhaal door sommige weer wordt opgerakeld. Wacht nu nog even af en laten we eens zien hoe vaak Fedor dit jaar bij strikeforce vecht.

    Het zal mij benieuwen of Fedor wel uberhaupt vecht in April tegen Werdrum aangezien Fedor's management zich nooit aan contracten of afspraken houdt en onmogelijke dingen eist.
    Het management van Fedor produceert 1 tot anderhalf gevecht per jaar met de kampioen Fedor, wat natuurlijk heel jammer is, een Wamma titel verdediging per jaar. Rechtzaken met Affliction, problemen met Bodog en Pride (en spoedig dus ook met strikeforce), managers die in opspraak komen in de media en inv worden gebracht met dubieuze zaken. Appy die een bediende belt bij de UFC waarvan hij de naam niet meer kan herinneren maar niet Danna White of Frank of Lorenzo als het om onderhandelingen gaat om een kamioen als Gerard M. Dat zijn niet echt de beste invloeden voor een groot kampioen als Fedor en Gerard.
    M-1 die niet goed bekend staat voor het betalen van talent ($1000.- voor internationale vechters is al veel).
    Ik had dit al lang verwacht, kijk maar na de laatste jaren hoeveel Fedor heeft gevochten. Ik denk dat dat gevecht Fedor tegen Werdrum in April er ook niet van komt.

    En Jamilla, Appy zegt dat hij al heel lang niet meer de manager is van Fedor dat zou nu Vadim zijn als enige, Appy werkt alleen maar voor M-1.

    Jammer dat Fedor zo veel op vacantie is en niet wil trainen voor een tietelgevecht tegen de regerend kampioen Alistair Overeem, een gevecht waar iedereen op zit te wachten.
    Alistair traint het hele jaar serieus omdat grote evenementen die prime time op TV komen niet voor het oprapen liggen (dat heeft Alistair vorig jaar aan de lijve kunnen ondervinden). Maar goed volgens het management is Fedor ook eigenaar van M-1 en zal daar wel gouden bergen mee verdienen of worden beloofd?
    Verklaart misschien waarom andere vechters bij M-1 evenementen nagenoeg niks verdienen.
    Dat is jammer ik had best nog wel een grote organisatie zien willen slagen, maar er zit teveel wrok denk ik en niet het juiste bestuur om er een wereldwijd succes van te maken, erg jammer.

    Ik hoop dat Fedor snel terugkomt van zijn vacantie en gaat trainen, ergens denk ik dat Fedor altijd wel traint maar dat dit een soort van sarcasme is van het management een kinderachtig verhaal en jammer voor een kampioen als Fedor en de vele fans.

    Ik post inderdaad onder mijn eigen naam en ben niet Jamilla!

    Love and Peace

    Bas Boon

  8. #58

    Default

    Here we go again...

    Bass

    How low can you go....
    Last edited by cholitzu; 25-02-2010 at 16:17.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #59
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Fedor, wordt hierdoor weer opnieuw kans op een serieuze titel ontnomen.
    Titels bij MMA vind ik helemaal niet zo interessant, komt misschien omdat het vaak volstrekte willekeur is wie titelgevechten krijgt en wat zijn nu eigenlijk echte titels ???
    Lesnar die na 3 potjes UFC wereldkampioen is ????
    Dana White die uitmaakt wie voor een titel mag vechten.
    Anders dan bij K1 zie je geen weg naar een titel.

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Here we go again...

    Base

    How low can you go....
    wij zien dat bij GG anders:

    How high can we go....

  11. #61
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post

    Jammer dat Fedor zo veel op vacantie is en niet wil trainen voor een tietelgevecht tegen de regerend kampioen Alistair Overeem, een gevecht waar iedereen op zit te wachten.
    Alistair traint het hele jaar serieus omdat grote evenementen die prime time op TV komen niet voor het oprapen liggen (dat heeft Alistair vorig jaar aan de lijve kunnen ondervinden). Maar goed volgens het management is Fedor ook eigenaar van M-1 en zal daar wel gouden bergen mee verdienen of worden beloofd?

    Love and Peace

    Bas Boon
    haha, geweldig Bas, ik lach mijn lul weer uit mijn broek. Zonder schaamte gewoon het hele zaakje omdraaien, nee kerel, daar trapt niemand meer in.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #62

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #63
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Gerard M. Dat zijn niet echt de beste invloeden voor een groot kampioen als Fedor en Gerard.
    Gerard? lol

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Jammer dat Fedor zo veel op vacantie is en niet wil trainen voor een tietelgevecht tegen de regerend kampioen Alistair Overeem, een gevecht waar iedereen op zit te wachten.
    Jeetje... dit kan je niet menen?


    Vind t wel top dat AO eindelijk gaat vechten tegen een topper!
    Heb alleen geen flauw idee of hij dit gaat winnen of niet. Hoop t wel natuurlijk

  14. #64
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen had natuurlijk liever werdum of fedor als tegenstander gezien maar ik ben allang blij dat alistair gaat knokken tegen een vechter van formaat.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iggy View Post
    Iedereen had natuurlijk liever werdum of fedor als tegenstander gezien maar ik ben allang blij dat alistair gaat knokken tegen een vechter van formaat.
    X2!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  16. #66
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Is het niet Gerard J. ?

  17. #67
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad onlogisch, op "Strikeforcepapier" zou Fedor nu eerder recht hebben op een titelshot dan Rogers, omdat Alistair de champ is.. We weten allemaal wel beter hoe de vork in de steel zit natuurlijk..
    Dan nog vind ik dit eerlijkgezegd goed nieuws: 2 vette partijen om naar uit te kijken. Daarnaast hebben we waarschijnlijk Fedor - Alistair in late 2010..?
    Ik ga er vanuit dat Alistair die technisch beter is dan Rogers en waarschijnlijk ook sterker, wel wint. Ook zou ik heeel verrast zijn als Werdum Fedor te grazen neemt...

    Maargoed, je weet het nooit!

  18. #68
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    lol

    Eindelijk Overeem in actie, tegen Rogers is misschien wel spannender dan tegen Fedor (bijna zeker dat Fedor toch weer wint)

    Hoop dat hij ook nog tegen Fedor staat dit jaar
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  19. #69
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga er vanuit dat Alistar gaat winnen.
    Het blijft altijd een gevecht en daar kan van alles in gebeuren.

    Wat zou dat mooi zijn als Fedor zijn wedstrijd tegen Werdum laat vallen en het eind van het jaar wel moet vechten wegens contractuele verplichtingen en dan tegen Alistar mag aantreden.

    Dan hebben wij als fans twee super leuke wedstrijden staan.

  20. #70
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ik verbaas mij altijd over het feit dat GG net doet of het voor Fedor een eer moet zijn dat hij tegen Overeem mag staan. DIt terwijl het juist andersom zou moeten zijn natuurlijk. Al kan het natuurlijk zijn dat ik de tekst verkeerd interprerteer.

    -oftopic-
    @ Naj85
    Die gifjes zijn vet.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Titels bij MMA vind ik helemaal niet zo interessant, komt misschien omdat het vaak volstrekte willekeur is wie titelgevechten krijgt en wat zijn nu eigenlijk echte titels ???
    Lesnar die na 3 potjes UFC wereldkampioen is ????
    Dana White die uitmaakt wie voor een titel mag vechten.
    Anders dan bij K1 zie je geen weg naar een titel.

    Ik denk dat fedor weinig maalt om al die titels, hij is de onbetwiste nummer 1.

    Niet alleen volgens de fans, maar ook volgens z'n collegavechters.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    Ik denk dat Ali 1 van de weinige vechters is die het Fedor echt moeilijk kan maken.
    Denk dat Ali zich ook nergens meer hoeft te bewijzen, hij moet alleen zijn marktaandeel meer omhoog krijgen, om zo ook mooiere aanbiedingen te kunnen krijgen zowel qau partijen en als per gage.
    Als hij de voorheen gehypte Rogers gewoon binnen 1 ronde gaat slopen zet hij zich direct meer in de kijker bij de amerikanen.
    Ali zijn staande werk is beter dan rogers, zijn grondwerk is beter, en power is ook meer dat van rogers.
    Ik denk ook det er op een paar jongens in de UFC na er geen jongens rondlopen die van Allistair kunnen winnen op Fedor na dan.

    Ik zie Alistair liever eerst nog een paar gehypte gasten onthypen. En dan als echte test na de zomer vakantie tegen Fedor!

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Reactie Apy Echteld:

    Fedor vs Alistair?

  24. #74
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Roy, ben benieuwd!

  25. #75
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    De titel zou echt weinig voorstellen, mocht Rogers winnen van Alistair!

    En als dat gebeurt, gaat de waarde van zown partij Alistair vs Fedor hard omlaag..

    En eind 2010 zal Alistair het wel druk hebben met K-1.

    Ik heb het gevoel dat deze partij niet komt in 2010.
    Jammer als Alistair van Fedor zou winnen wanneer Fedor over zijn prime heen is.

    Maar we wachten het wel af, meer kunnen we niet doen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •