MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 90 of 90
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    pfffff ik krijg er verlieverlee een postnatale Ali o depressie van!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    @BAS Boon
    Waarom zou Fedor hem moeten ontwijken.
    Fedor heeft altijd tegenover de beste gestaan!
    zullen we ff de laatste 3 mma gevechten van fedor en overeem vergelijken
    Fedor: Rogers, Arlovski,Sylvia.
    Overeem: Fujita,Thompson, Sylvester.

    Ik zie duidelijk geen reden voor Fedor om Overeem te ontwijken.
    & ik hoop dat Rogers hem KTFO'd.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #78
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peete View Post
    Ik denk dat Ali 1 van de weinige vechters is die het Fedor echt moeilijk kan maken.
    Denk dat Ali zich ook nergens meer hoeft te bewijzen, hij moet alleen zijn marktaandeel meer omhoog krijgen, om zo ook mooiere aanbiedingen te kunnen krijgen zowel qau partijen en als per gage.
    Als hij de voorheen gehypte Rogers gewoon binnen 1 ronde gaat slopen zet hij zich direct meer in de kijker bij de amerikanen.
    Ali zijn staande werk is beter dan rogers, zijn grondwerk is beter, en power is ook meer dat van rogers.
    Ik denk ook det er op een paar jongens in de UFC na er geen jongens rondlopen die van Allistair kunnen winnen op Fedor na dan.

    Ik zie Alistair liever eerst nog een paar gehypte gasten onthypen. En dan als echte test na de zomer vakantie tegen Fedor!
    x2

  4. #79
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    @BAS Boon
    Waarom zou Fedor hem moeten ontwijken.
    Fedor heeft altijd tegenover de beste gestaan!
    zullen we ff de laatste 3 mma gevechten van fedor en overeem vergelijken
    Fedor: Rogers, Arlovski,Sylvia.
    Overeem: Fujita,Thompson, Sylvester.

    Ik zie duidelijk geen reden voor Fedor om Overeem te ontwijken.
    & ik hoop dat Rogers hem KTFO'd.
    Waar schrijf ik dat Fedor iemand ontwijkt? Zijn management doet dat!

    Vergeet er niet bij te melden dat Alistair in diezelfde periode ook tegen Badr Hari 2 x vocht, Remy Bonjasky, Aerts en Teixera, al die K-1 wedstrijden terwijl Fedor op vacantie was, want Fedor vecht zo een handelrhalve wedstrijd per jaar!
    Tuurlijk is er een hele goede reden voor het management M-1 om niet tegen Alistair te vechten, als Alistair wint kan er niet meer "gechanteerd" worden door bij bv een promotor als Scott Cocker er een M-1 global label op te plakken en over co-promoties te praten en zonder zelf een cent te investeren met het succes van een ander lopen te pronken!

    Fedor is een top vechter geen twijfel daarover en ik denk dat hij zelf best wel veel wil vechten, maar misschien houdt hij wel van hele lange vacanties en heb ik het mis. Ik denk eerder dat het een belangenverstrengeling is aangezien het management en Fedor ook nog een eigenaren zijn (en of werkzaam voor M-1)!

    En Remco wat bedoel je met het zou geweldig zijn als Fedor niet tegen Werdrum vecht in April? Die partij stond vast en nu is het geweldig als hij hem niet zou vechten, kun je mij uitleggen waarom dat zo mooi is? Fedor zou getekend hebben (het M-1 management) voor 3 wedstrijden dus waarom zou Fedor niet vechten in April? Ooh wacht ik weet het weer, vacantie!

  5. #80
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Haha die Bas toch.

    LOI cursus Nederlands zal jou goed doen, wat een spellingsfouten zeg.
    From Best!

  6. #81
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Haha die Bas toch.

    LOI cursus Nederlands zal jou goed doen, wat een spellingsfouten zeg.
    Da's een beetje onder de gordel. Bas heeft heel andere kwalititeiten. Maar schrijven is er inderdaad geen onderdeel van beste Bas. Qua taalfouten en qua inhoud is het van een redelijk bedenkelijk niveau. Hoewel ik het op zich wel kan waarderen dat je hier je verhaal doet. Of ik het er nou wel of niet mee eens ben.
    Kan jij die Jamilla niet eens zeggen dat ze jullie meer kwaad dan goed doet? We worden zo moe van haar. Een cc'tje naar Micha zou ook geen kwaad kunnen. Niet echt goede reclame die twee.

  7. #82
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


    Heel slim allemaal.

    Gr, Jamila

  8. #83
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mclahey View Post
    Da's een beetje onder de gordel. Bas heeft heel andere kwalititeiten. Maar schrijven is er inderdaad geen onderdeel van beste Bas. Qua taalfouten en qua inhoud is het van een redelijk bedenkelijk niveau. Hoewel ik het op zich wel kan waarderen dat je hier je verhaal doet. Of ik het er nou wel of niet mee eens ben.
    Kan jij die Jamilla niet eens zeggen dat ze jullie meer kwaad dan goed doet? We worden zo moe van haar. Een cc'tje naar Micha zou ook geen kwaad kunnen. Niet echt goede reclame die twee.
    Ik vind dat Jamila de kroon spant met irritante posts!
    Jamilla wint met gemak van Micha, binnen de eerste halve minuut van de eerste ronde,... met een submissie van rampzalige, vol taalfout-staande posts.
    Micha kan aan dergelijk irritantiegehalte gewoon niet tippen...

  9. #84

    Default

    lol @ de google reclame waar deze post mee wordt geaccocieerd.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  10. #85
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    35
    vCash
    126000

    Default

    En Bas, tegen wie vecht Alistair bij de K1 Grandprix in yokohama begin april?

    Kan hij daarna nog wel een mma partij draaien in mei?

  11. #86
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Je moet niet zo kinderachtig lopen zeiken samen met die "jamila" van je!!

  12. #87
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    x2!!!

    Kom op, ik heb niks tegen Alistair, ik vind hem een beest maar hij heeft zijn mma-handschoentjes in de Strikeforcekooien meer dan twee jaar niet aangehad. Hij is al twee jaar en een half kampioen,... omdat hij zijn titel niet heeft verdedigd. Jammer maar het is niet anders! Ik ben blij dat hij binnenkort terug te zien is.

    Fedor-Overheem, dat zal er wel van komen. Maar dan kan Alistair beter eerst even laten zien dat hij still the man is, Hij kan dan zo Rogers naar het canvas meppen. Ik twijfel er ook niet aan dat hij dat kan.

    Wat Jamila betreft, het kan aan mij liggen, maar uw toon staat mij totaal NIET aan. Ik vind eerlijk gezegd dat je ALTIJD uit JE NEK LULT.
    Het managment van Fedor ontwijkt Alistair niet. Bovendien kon deze post niet anders dan van Jamila GG komen, gelieve de trashtalk over Apy (niet appie) in de toekomst daar te laten! Of is het tegenwoordig een schande om achter de schoolbanken te staan?
    Wat heeft Jamila gestudeerd om zo uit de hoogte te doen???
    is jamila een meid of niet dan hebben we een match jamila vs cindy.....

  13. #88
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    [quote=Perfectteamcindy;880160]x2!!!

    Kom op, ik heb niks tegen Alistair, ik vind hem een beest maar hij heeft zijn mma-handschoentjes in de Strikeforcekooien meer dan twee jaar niet aangehad. Hij is al twee jaar en een half kampioen,... omdat hij zijn titel niet heeft verdedigd. Jammer maar het is niet anders! Ik ben blij dat hij binnenkort terug te zien is.

    Fedor-Overheem, dat zal er wel van komen. Maar dan kan Alistair beter eerst even laten zien dat hij still the man is, Hij kan dan zo Rogers naar het canvas meppen. Ik twijfel er ook niet aan dat hij dat kan.

    Wat Jamila betreft, het kan aan mij liggen, maar uw toon staat mij totaal NIET aan. Ik vind eerlijk gezegd dat je ALTIJD uit JE NEK LULT.
    Het managment van Fedor ontwijkt Alistair niet. Bovendien kon deze post niet anders dan van Jamila GG komen, gelieve de trashtalk over Apy (niet appie) in de toekomst daar te laten! Of is het tegenwoordig een schande om achter de schoolbanken te staan?
    Wat heeft Jamila gestudeerd om zo uit de hoogte te doen???[/quotedy]


    Reps Cindy! Sinds Alistair strikeforce champ is lult dat hele GG nest er op los dat het alles en iedereen op de duur irriteert!


    >>Formely known as Pepe<<

  14. #89
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Kan jij die Jamilla niet eens zeggen dat ze jullie meer kwaad dan goed doet? We worden zo moe van haar. Een cc'tje naar Micha zou ook geen kwaad kunnen. Niet echt goede reclame die twee.
    Beetje vreemd he dat dat dus niet gebeurd, antireclame voor je team in stand houden. Ik vind het op zijn minst niet zo slim.

    Er wordt hier op MF sinds een tijd strenger gemodereerd, mensen krijgen een infraction of een ban, maar figuren als Jamila die keer op keer topics starten die keer op keer op slot gaan omdat ze irriteren worden hier gewoon gehandhaafd. Dan vind ik dat de moderators het gewoon niet goed doen. Op zijn minst is het meten met 2 maten.

    Iemand handhaven die een reputatie heeft die op alle vechtsportfora bekend is vanwege ''haar'' irritante gedrag, mag dus kennelijk jarenlang ''haar'' gang blijven gaan, terwijl anderen wel worden aangepakt. Dan wordt er gezegd dat ''ze'' ook wel eens met leuke GG nieuwtjes komt, ik zou zeggen: weeg dat eens af tegen alle irritatie die ''ze'' hier veroorzaakt door keer op keer op een hele kinderachtige manier topics te openen. De eindeloze rij topics die ook door ''haar'' toedoen op slot zijn gegaan. Een ander had al tien keer een ban aan zijn of haar reet gehad.

    Micha vind ik een ander verhaal, die glibbert als een tienerbakvisje achter alles aan wat met GG te maken heeft. Dat is eigenlijk alleen maar zielig.
    Last edited by mokumnised; 26-02-2010 at 15:32.

  15. #90
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Haha die Bas toch.

    LOI cursus Nederlands zal jou goed doen, wat een spellingsfouten zeg.
    Moet hij wel iemand hebben, die hem aanmeld bij de cursus! Of kan hij dat zelf al, de grote jongen?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •