MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 69 of 69
  1. #51
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn nu twee zwaargewicht kampioenen binnen Strikeforce, eentje met een titel en een die de beste zwaargewicht aller tijden is. Als er nou helemaal geen gordels te verdienen en verdedigen waren, had niemand zo'n ophef gemaakt.

    Titels zijn puur symbolisch, als Coker nou in 2007 geen titel had uitgedeeld had hij het nu een stuk makkelijker.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  2. #52
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Iedereen is vrij om te posten en te melden wat hij of zij van bepaalde situaties denkt,maar ik zou wel is op me achterhoofd gaan krabbelen als zoveel mensen hier op MF die stokerige berichten zat zijn,want uiteindelijk zijn we allemaal groot fans van de sport,en dat houdt ook in "de golden glory" vechters! maar veel mensen hebben daar naar mijn idee een zuur gevoel bij,mede door de posts die jij en Jamila plaatsen.Ik denk,dat als ik in jou schoenen stond (wat ik niet sta,dat weet ik) ik wat neutraler zou posten,want uiteindelijk post je niet alleen voor jezelf,maar toch vanuit heel golden glory,en als jij dat anders ziet,denk ik dat je qua promoten nog wel een heel klein beetje bij kan leren.

    Maar goed,ik heb het idee dat deze discussie een beetje zinloos wordt,want hier komen we volgens mij nooit uit,en ik wil niet dat deze onderwerpen voor mij de hoofdreden zijn om hier op MF te posten,of zelfs weg te blijven,dus ik zal me er nu maar (proberen) buiten te houden. Ik hoop gewoon dat het respect naar andere promoter,en vechters,en oorzaken van bepaalde beslissingen van belang blijft,en niet genegeerd wordt,want ik persoonlijk denk dat dat alleen maar meer over je eigen persoonlijkheid zegt,alsdat dat doet over anderen.

    Vriendelijke sportgroeten Peter!!
    bas boon de manager post hier ook niet, bas boon de persoon post hier.

    Maar we willen juist van bas boon de manager weten tegen wie alistair nou staat, en van de persoon hoeven we niet te weten wat hij in z'n jeugd meemaakt en hoe leuk het in thailand is etc etc
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #53
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    bas boon de manager post hier ook niet, bas boon de persoon post hier.

    Maar we willen juist van bas boon de manager weten tegen wie alistair nou staat, en van de persoon hoeven we niet te weten wat hij in z'n jeugd meemaakt en hoe leuk het in thailand is etc etc
    Over welke we praatje, ben jij der oberstormanfuhrer van alle forumwarriors? Praat jij ook voor de moderatoren, Jamilla en Micha?

    Thailand is warm ongeveer 35 graden nu!

    Als het bekend mag worden tegen wie en wanneer Alistair vecht dan krijg je dat van Strikeforce te horen!

    Love and Peace

  4. #54
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    ik krijg toch een andere indruk


    andere fora?

    Mixfight is de baas jongen:
    Threads: 53,533, Posts: 833,802, Members: 10,963
    klopt jij bent helemaal niemand
    MF is de baas
    _______________
    ....Zielepoot, een grote bek tegen en over anderen, maar zelf in een discussie niet verder komen dan bovenstaande quotes? Een bakvisje dat gillend achter zijn idolen aanrent....te triest voor woorden.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Iedereen is vrij om te posten en te melden wat hij of zij van bepaalde situaties denkt,maar ik zou wel is op me achterhoofd gaan krabbelen als zoveel mensen hier op MF die stokerige berichten zat zijn,want uiteindelijk zijn we allemaal groot fans van de sport,en dat houdt ook in "de golden glory" vechters! maar veel mensen hebben daar naar mijn idee een zuur gevoel bij,mede door de posts die jij en Jamila plaatsen.Ik denk,dat als ik in jou schoenen stond (wat ik niet sta,dat weet ik) ik wat neutraler zou posten,want uiteindelijk post je niet alleen voor jezelf,maar toch vanuit heel golden glory,en als jij dat anders ziet,denk ik dat je qua promoten nog wel een heel klein beetje bij kan leren.

    Maar goed,ik heb het idee dat deze discussie een beetje zinloos wordt,want hier komen we volgens mij nooit uit,en ik wil niet dat deze onderwerpen voor mij de hoofdreden zijn om hier op MF te posten,of zelfs weg te blijven,dus ik zal me er nu maar (proberen) buiten te houden. Ik hoop gewoon dat het respect naar andere promoter,en vechters,en oorzaken van bepaalde beslissingen van belang blijft,en niet genegeerd wordt,want ik persoonlijk denk dat dat alleen maar meer over je eigen persoonlijkheid zegt,alsdat dat doet over anderen.

    Vriendelijke sportgroeten Peter!!

    (En inderdaad,weer lekker on-topic,hoop ook dat de wedstrijd een knaller wordt,en niet al na 1 minuut over is )


    Bas Boon reageert natuurlijk bewust niet op mijn betoog en dat snap ik ook wel want hij weet dat ik gelijk heb al is het maar deels. Hij snapt zelf wel dat hij zich als een pannekoek gedraagt hier op MF en dat hij enkelt zijn waterdragers (zie Micha) en zijn alter ego (zie Jamila) achter hem heeft staan.

    Zelfs de staff van mixfight waar van ik gewend ben dat ze dit soort topics gelijk sluiten als het escaleerd (zie topic Justinian) de laatste tijd dat ze deze laten lopen, omdat ze waarschijnlijk ook nu hun twijfels hebben aan het gezeik van de heren BB en Micha.

    Ik kan het ook mis hebben natuurlijk en als dat het geval is en jullie zijn het voledig eens met alles wat BB zwamt hier dan bij deze mijn nederige excuses.


    Een manager die een sporter onder zijn hoede heeft waar van hij de titel al bijna 3 jaar niet heeft verdedigt om diverse redenen moet simpelweg niet hoog van de toren blazen en de baas/ koning van die discipline niet betichten van lafheid.

    Want iedereen kent de cv van koning Fedor ... En koning Fedor heeft tegen alle soorten MMA vechters gevochten. En al zijn ze groen dan vecht hij nog steeds tegen ze.


    Het is zo jammer dat BB niet inziet dat hij zijn vechter zo te kort doet.
    Maar als wij die interview van Fighttalk mogen geloven vind AO het niet erg wat BB hier loopt te zwammen.


    Ik zie Sigi Lens al een van zijn spelers te kort doen op een "forum"

    Beste mensen dit heeft allemaal met klasse en professionaliteit te maken.

    En dat is er gewoon niet men blijft maar klein denken en een hoop van dit soort gasten hebben narcistische trekjes. Die kun je op een forum als deze niet helpen. Die hebben echte hulp nodig.

    Love & peace

  6. #56
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    ....Zielepoot, een grote bek tegen en over anderen, maar zelf in een discussie niet verder komen dan bovenstaande quotes? Een bakvisje dat gillend achter zijn idolen aanrent....te triest voor woorden.


    Aan Micha moet vooral niemand aandacht aan besteden hier.
    We praten hier over een man boven de 30 die als een puberale kleuter manifesteert hier en denkt sympathie op te wekken hier bij groupies. En de hele tijd roepen MF is baas hahahahaha stakker !!


    Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
    Hij is daar mede verantwoordelijk voor.

    Al zal hij dat niet begrijpen omdat de LTS al een te zware opl voor hem was. Hij zou is van bil moeten gaan om zich zelf te vermannen ipv zijn rechter hand te misbruiken als hij het logo van GG ziet.


    Love & peace
    Last edited by Marquis; 28-02-2010 at 22:19.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  8. #58
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    mixfight is de baas

    Dat bedoel ik


    Can I get a Amen ?

  9. #59
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Aan Micha moet vooral niemand aandacht aan besteden hier.
    We praten hier over een man boven de 30 die als een puberale kleuter manifesteert hier en denkt sympathie op te wekken hier bij groupies. En de hele tijd roepen MF is baas hahahahaha stakker !!


    Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
    Hij is daar mede verantwoordelijk voor.

    Al zal hij dat niet begrijpen omdat de LTS al een te zware opl voor hem was. Hij zou is van bil moeten gaan om zich zelf te vermannen ipv zijn rechter hand te misbruiken als hij het logo van GG ziet.


    Love & peace
    Jammers dat sommige mensen een hekel krijgen alleen maar door het geschreven woord van andere, maar goed zo zijn er ook 5 biljoen gelovige die blindelings de wet van oude boeken volgen.
    Zo heb je ook Marquis die denkt dat hij een plaatsje heeft verworpen in het haat kamp tegen GG en dat goed praat door de mening van andere en niet te kijken naar de prestaties van GG of het opgebouwde GG imperium.

    Ik wens jouw veel liefde toe Marquis, ga eens in Breda met Micha wat drinken is best een toffe peer!

    Love and Peace

    Mix Fight is van Bas ik bedoel is de Baas

  10. #60
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Jammers dat sommige mensen een hekel krijgen alleen maar door het geschreven woord van andere, maar goed zo zijn er ook 5 biljoen gelovige die blindelings de wet van oude boeken volgen.
    Zo heb je ook Marquis die denkt dat hij een plaatsje heeft verworpen in het haat kamp tegen GG en dat goed praat door de mening van andere en niet te kijken naar de prestaties van GG of het opgebouwde GG imperium.

    Ik wens jouw veel liefde toe Marquis, ga eens in Breda met Micha wat drinken is best een toffe peer!

    Love and Peace

    Mix Fight is van Bas ik bedoel is de Baas

    Nee hoor Bas je hebt helemaal verkeerd (as usual) ik heb helemaal geen haat jegens GG. Ik ben juist fan van een hoop vechters uit jullie stal en ik kijk graag naar ze en gun deze jongens alles ten harte.

    Ik constateer alleen op een forum als deze dat er een paar volwassen kerels zich misdragen en niet op een normale manier kunnen communiceren met andere leden. En daar zeg ik wat van, ik kan wel net als een hoop mensen hier mijn mond houden maar wat voor nut heeft het forum dan ?

    Moeten we dan allemaal naar jullie pijpen dansen ondanks dat er een hoop schijt vanuit jullie toetsenbord komt?

    Met types als Micha heb ik totaal geen behoefte om mee wat te drinken.
    Dat doe ik liever met iemand die naar zijn of haar leeftijd gedraagt..

    Met een 30 plusser wat drinken die zich als een 15 jarige gedraagt is mij een tikkeltje te eng. Maar toch bedankt voor het mee denken Bas.

    Dat waardeer ik enorm.

    Maar goed ik ga voorlopig geen woorden meer aan jullie vuil maken en weer naar de orde van de dag en dat is met mensen praten over de sport op een volwassen en degelijke manier. Wanneer jij daar ook in staat ben dan hoor ik dat graag uiteraard.


    Love & peace
    Last edited by Marquis; 01-03-2010 at 04:25.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Nee hoor Bas je hebt helemaal verkeerd (as usual) ik heb helemaal geen haat jegens GG. Ik ben juist fan van een hoop vechters uit jullie stal en ik kijk graag naar ze en gun deze jongens alles ten harte.

    Ik constateer alleen op een forum als deze dat er een paar volwassen kerels zich misdragen en niet op een normale manier kunnen communiceren met andere leden. En daar zeg ik wat van, ik kan wel net als een hoop mensen hier mijn mond houden maar wat voor nut heeft het forum dan ?

    Moeten we dan allemaal naar jullie pijpen dansen ondanks dat er een hoop schijt vanuit jullie toetsenbord komt?

    Met types als Micha heb ik totaal geen behoefte om mee wat te drinken.
    Dat doe ik liever met iemand die naar zijn of haar leeftijd gedraagt..

    Met een 30 plusser wat drinken die zich als een 15 jarige gedraagt is mij een tikkeltje te eng. Maar toch bedankt voor het mee denken Bas.

    Dat waardeer ik enorm.

    Maar goed ik ga voorlopig geen woorden meer aan jullie vuil maken en weer naar de orde van de dag en dat is met mensen praten over de sport op een volwassen en degelijke manier. Wanneer jij daar ook in staat ben dan hoor ik dat graag uiteraard.


    Love & peace
    Quote Marquis: Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
    Hij is daar mede verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw woorden Marquis, jij beweerd te weten wat andere denken en wat daar de oorzaak van is!

    Jij hoeft naar niemands pijpen te dansen, vindt je dat Micha of iemand anders jouw wil doen dansen?
    Je mag je aansluiten bij die 5 biljoen of gewoon bhoedist worden of jezelf zijn, als je jezelf maar gelukkig bij voelt, of mischien vindt je haat en slapenloze nachten en angst ook aantrekkenlijk?

    Als hij 30+ is mag hij drinken, het is af en toe goed het kind in ons naar buiten te laten komen, vanwaar al die haat en verontwaardiging?

    Love and Peace!

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    maar ttt

    ik denk niet werdum het gaat trekken tegen Fedor. Hij heeft van Kharitonov verloren en alistair weer van Kharitonov. maar dat wil niks zeggen. Ik zou Rogers weleens tegen Kharitonov willen zien.

    @ BB Wanneer kom je in Breda een biertje doen?

  14. #64
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Quote Marquis: Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
    Hij is daar mede verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw woorden Marquis, jij beweerd te weten wat andere denken en wat daar de oorzaak van is!

    Jij hoeft naar niemands pijpen te dansen, vindt je dat Micha of iemand anders jouw wil doen dansen?
    Je mag je aansluiten bij die 5 biljoen of gewoon bhoedist worden of jezelf zijn, als je jezelf maar gelukkig bij voelt, of mischien vindt je haat en slapenloze nachten en angst ook aantrekkenlijk?

    Als hij 30+ is mag hij drinken, het is af en toe goed het kind in ons naar buiten te laten komen, vanwaar al die haat en verontwaardiging?

    Love and Peace!

    Volgens mij heb jij last van begrijpend lezen.. nogmaals ik heb geen haat voor de vechters van GG. Ik heb eerder met ze te doen dat mensen van de staff (jij) en enkele aanhangselen van de dikke darm hier ze zo voor schut zet.

    Wat is er moeilijk aan om gewoon op normale manier je vechters te promoten op MF en andere organisaties of vechters in hun waarden te laten ?!? En de leden van MF ook in hun waarden te laten ipv ze forumwariors te noemen terwijl jij en jouw consorten zelf niet weg te slaan zijn hier ?

    Ik constateer dat jullie daar moeite mee hebben dus dan zeg ik er wat van beste Bas.

    En zolang ik die vrijheid geniet zal ik dat altijd blijven doen.

    Misschien verstandig om het kind niet naar boven te laten komen Bas ?
    Last edited by Marquis; 01-03-2010 at 07:35.

  15. #65
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Volgens mij heb jij last van begrijpend lezen.. nogmaals ik heb geen haat voor de vechters van GG. Ik heb eerder met ze te doen dat mensen van de staff (jij) en enkele aanhangselen van de dikke darm hier ze zo voor schut zet.

    Wat is er moeilijk aan om gewoon op normale manier je vechters te promoten op MF en andere organisaties of vechters in hun waarden te laten ?!? En de leden van MF ook in hun waarden te laten ipv ze forumwariors te noemen terwijl jij en jouw consorten zelf niet weg te slaan zijn hier ?

    Ik constateer dat jullie daar moeite mee hebben dus dan zeg ik er wat van beste Bas.

    En zolang ik die vrijheid geniet zal ik dat altijd blijven doen.

    Misschien verstandig om het kind niet naar boven te laten komen Bas ?
    Quote Marquis: Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
    Hij is daar mede verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw woorden Marquis, jij beweert te weten wat andere denken en wat de oorzaak is van medelijden, irritaties, dikkedarmen,voor schuttingm en dat wij ergens moeite mee zouden hebben.

    Succes met deze mening!

    Kom binnenkort naar Breda Micha, neem jij een biertje en ik een water

    Love and Peace

  16. #66
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Quote Marquis: Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
    Hij is daar mede verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw woorden Marquis, jij beweert te weten wat andere denken en wat de oorzaak is van medelijden, irritaties, dikkedarmen,voor schuttingm en dat wij ergens moeite mee zouden hebben.

    Succes met deze mening!

    Kom binnenkort naar Breda Micha, neem jij een biertje en ik een water

    Love and Peace

    Bas we kunnen ook een poll maken en de mening van de leden van MF polsen ?

    En dan spreken we dit af als jij gelijk hebt dan zal ik mij verder niet meer uitlaten over jullie gedrag op MF en als ik gelijk heb dan zal jij je als een volwassen kerel gedragen hier en mensen in hun waarden laten.

    Deal or No Deal ?

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Mensen, dit gaat weer nergens over. Ik stel voor dat wanneer er behoefte aan is er een topic wordt geopend waarin jullie feedback geven op elkaar. Laat nou niet iedere Fedor vs Alistair topic als een rode lap werken op elkaar. Als we hiermee doorgaan zal ik ook deze topic sluiten.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    maar ttt

    ik denk niet werdum het gaat trekken tegen Fedor. Hij heeft van Kharitonov verloren en alistair weer van Kharitonov.

    en Ali natuurlijk ook van Werdum, of was je dat vergeten?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #69
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Bas we kunnen ook een poll maken en de mening van de leden van MF polsen ?

    En dan spreken we dit af als jij gelijk hebt dan zal ik mij verder niet meer uitlaten over jullie gedrag op MF en als ik gelijk heb dan zal jij je als een volwassen kerel gedragen hier en mensen in hun waarden laten.

    Deal or No Deal ?
    Ten eerste mag jij je uitlaten zoveel als je wilt, stel je voor als dit forum er niet was, dan zou jij toch met een hoop gefrustreerde gevoelens de dag moeten doorbrengen.
    Ik denk dat al jouw post van kinderlijk gedrag zijn en het laatste wat je doet is mensen in hun waarde laten, maar dat mag nog steeds hoor, ik wandel gewoon elke dag aan het strand en eet en slaap goed met of zonder jouw commentaar.
    Ik heb nu al gelijk (het is je daar blijkbaar om te doen) zie elders de verhalen/verklaringen van vleesboer Finkelchtein en lomschool teacher Appy recentelijk op dit forum.
    Fedor vecht voorlopig weer niet want de "zakkenvullers" zijn niet blij met hun voormalige handtekening bij strikeforce het geld is alweer op (ze hebben nogal moeite met delen en gemaakte afspraken de vleesboer en lomschool leraar en hebben enorme gaten in hun handen), zoals ik al had voorspelt een dag eerder, waar jouw fanatieke haat post verscheen over koning Fedor.

    En over de management kwailteiten van GG, Alistair verloor bij Pride 5 keer achter elkaar (door omstandigheden die ik hier niet ga uitleggen) maar het management kreeg toch voor elkaar dat hij voor de strikeforce tietel kon vechten. Het is een knap staaltje werk om zolang toch nog die strikeforcetietel te behouden en tussendoor een berg dream wedstrijden te doen en de derde plaats te veroveren op de WGP en een hele goede boterham te verdienen.

    Love en Peace

    Ps: ik heb persoonlijk niks tegen vleesboeren en leraren!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •