MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Klopt je schendt geen enkel recht.

    je mag uitten wat je wilt maar je moet niet denken dat mensen zich van jou iets aantrekken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Klopt je schendt geen enkel recht.

    je mag uitten wat je wilt maar je moet niet denken dat mensen zich van jou iets aantrekken.

    Ik krijg genoeg reps van mensen hier die mijn visie ook delen en op andere forums zijn ze het volkomen met mij eens hier. Velen hebben zich zonder nuance geuit hier waardoor ze nu gebanned zijn helaas.

    Maar goed als we als volwassen mensen het debat aan gaan dan maken we toch uitstekend gebruik van deze omgeving.

    Als mensen die invloed op de sport hebbben zich niet kunnen gedragen waarom zouden wij dat niet kunnen om het goede voorbeeld te geven.


    Het begint altijd eerst bij jezelf Micha... ik zou zeggen geef jij ook eens het goede voorbeeld.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [quote=Marquis;881458]Ik krijg genoeg reps van mensen hier die mijn visie ook delen en op andere forums zijn ze het volkomen met mij eens hier.


    ik krijg toch een andere indruk


    andere fora?

    Mixfight is de baas jongen:
    Threads: 53,533, Posts: 833,802, Members: 10,963
    Last edited by micha; 28-02-2010 at 10:42.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    [quote=micha;881460]
    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ik krijg genoeg reps van mensen hier die mijn visie ook delen en op andere forums zijn ze het volkomen met mij eens hier.


    ik krijg toch een andere indruk

    Maar dat is een aanname beste Micha.

    Dat is volgens mij als ik mij niet vergis volgens BB punt 5


    Je gelooft toch zelf niet beste Micha dat mensen met een gezond verstand en zich niet laat lijden door Britney Spears groupie gevoelens voor GG het altijd met jou of een Jamila eens zijn ?

    Denk jij dat nou echt of schort er wat aan je zelfkennis ?

    Ik weet heel goed dat ik een pain in the ass ben voor velen hier ..
    Ik ben langdradig en loop nooit met de meute mee en durf mijn mening te uitten omdat ik beste Micha niet kom om vrienden te maken maar om te praten en discusseren over een sport die ik lief heb.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    [quote=micha;881460]
    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ik krijg genoeg reps van mensen hier die mijn visie ook delen en op andere forums zijn ze het volkomen met mij eens hier.


    ik krijg toch een andere indruk


    andere fora?

    Mixfight is de baas jongen:
    Threads: 53,533, Posts: 833,802, Members: 10,963


    Als je zou begrijpen wat ik hier schrijf dan zou je zelf de conclussie kunnen trekken dat een hoop MF leden zijn verbannen naar een andere site.

    Probeer je nu sympathie te kweken hier door te zeggen dat MF baas is ?

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #32
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    MF is de baas
    Dat mag je vinden Micha wie ben ik om jouw gevoelens te ondermijnen.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Dat mag je vinden Micha wie ben ik om jouw gevoelens te ondermijnen.

    klopt jij bent helemaal niemand

  9. #34
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    klopt jij bent helemaal niemand

    Voor jou ben ik idd niemand vandaar dat je alleen maar al in deze topic al tig x op mijn post reageert. Blijkbaar heb jij toch de behoefte om op iemand als ik te reageren.

    Mag ik dan de conclussie trekken dat ik toch iemand ben voor jou of kan je het gewoon niet helpen ?

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    lol @ micha.

    discussieren is niet echt je sterkste punt he?

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    nee wacht maar ik post het wel.

    MF is de baas!

  12. #37
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    WTF?

    Krijg ik nu al gelijk?
    Ik poste dat ik eerst nog maar moest zien of die partij doorging in April tussen Fedor en Werdrum (gisteren)?
    Is er al enig zicht op waarom Fedor een maand later vecht, misschien een handblessure?
    Misschien kunnen enkele "sherlock homes" van mixfight ergens een foto opvragen van die hand van Fedor (misschien is hij nog gewoon met die lange vacantie bezig), of is dat alleen relevant als Alistair een blessure oploopt?
    Wat een ophef kun jij maken over het feit dat Fedor zijn gevecht maar liefst een hele maand is uitgesteld. Misschien dat je nu ook kunt begrijpen waarom veel forumleden AO ook niet meer serieus nemen aangezien die zijn titelverdediging al ongeveer 2 jaar heeft uitgesteld. Dat zijn 24 maanden!!

    Wanneer Fedor een gevecht tegen een waardige tegenstander 2 jaar uitstelt wegens een "handblessure" en er uitziet of hij een hele snoeppot op heeft praten we verder over een eventueel onderzoek naar de verificatie van de echtheid van zijn handblessure.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    @ MARGUIS

    Laat lekker zitten joh,met Micha discuseren heeft al helemaal geen zin!
    Die volgt BasBoon blind,onafhankelijk wat deze man voor mening heeft,over wel onderwerp dan ook!! Zelf als BB hier met stront gaat smijten,zal Micha derzijn om met ze blote handen de boel uit te smeren..Als de beste man dat graag doet,laat 'm ! Maar discuseren heeft daardoor echt geen zin,want daar win je het nooit van joh!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    @ MARGUIS

    Laat lekker zitten joh,met Micha discuseren heeft al helemaal geen zin!
    Die volgt BasBoon blind,onafhankelijk wat deze man voor mening heeft,over wel onderwerp dan ook!! Zelf als BB hier met stront gaat smijten,zal Micha derzijn om met ze blote handen de boel uit te smeren..Als de beste man dat graag doet,laat 'm ! Maar discuseren heeft daardoor echt geen zin,want daar win je het nooit van joh!

    klopt alleen heb ik niks met Bas Boon te maken. ik post wat ik wil en daarmee uit.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    O.k mijn fout.Sorry dan,want het lijkt er een beetje op dat je z'n kont kust!!!

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Wij hebben heel duidenlijk diverse malen vermeld dat wij in April/May 2010 de tietel gaan verdedigen bij strikeforce.
    Nu is de zet aan strikeforce wij zijn er klaar voor, duidenlijke taal?
    Wat ik zo verwonderlijk vindt is dat niemand het heeft over Fedor die niet aankomende april zou vechten bij Strikeforce vanwege...... Handblessure? Vacantie? Management?

    Wel weer hoop speculaties over GG en Alistair, ik krijg gewoon medelijden met een aantal van jullie forumwarriors.

    Love and Peace!
    En ik krijg medelijden met jouw kennis van de nederlandse taal en spelling.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    hoppa en weer een topic naar de klote....goed bezig mannen!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #43
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Ja en weer zijn het dezelfden... alleen jamilia ontbreekt nog...

    Echt zielig op alle vlakken.

    Ontopic: Werdum is mijn inziens de sterkste tegenstander in strikeforce momenteel die Fedor kan bedreigen. Het zal een erg mooie partij worden en de fans zullen dit zeker waarderen.


    >>Formely known as Pepe<<

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    heeft Kharitonov niet van werdum gewonnen?

  20. #45
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Luister eens hier Micha: dit topic gaat over Fedor vs Werdum. Als je andere dingen wilt posten dan open je daar maar een thread over!!!!

    Een doorsnee mixfightfan heeft geen behoefte aan jullie topicverzeikerij! duidelijk?


    >>Formely known as Pepe<<

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Nee daar heb ik geen behoefte aan hoor,en met je voorspelling is ook niks mis,en begrijp me niet verkeerd,ik vindt die informatie alleen maar intressant,en zelfs leuk om te lezen!

    Het is mischien ook meer dat ik soms het idee heb dat je beter iets neutraler kan posten op MF ,gezien het feit je hier toch een beetje het boegbeeld bent van G.G !! Ik snap dat jij je onbegrip en frustraties ook kwijt wilt,maar juist als zo een belangrijk persoon in de sport,denk ik dat mensen aan jou woorden zwaarder tillen als bij de gemiddelde MF bezoeker.En het verbaasd me gewoon dat het soms lijkt of je daar lak aan hebt! En soms zelfs wat stokerig overkomt! En dan heb ik het nog geeneens over Jamila,want daar zou ik me als ik jou was rot voor schamen! Ik zie de humor er ook wel van in hoor,alleen denk ik jullie daar er een beetje in zijn doorgeslagen.

    Thats it!

    Ik post zoals ik dat graag wil.
    Ik heb geen onbegrip of frustraties maar wel een mening.
    Ik vraag niet aan andere forumbezoekers hoe ze mijn woorden willen wegen, dat moet ieder voor zich weten!
    Jamila mag van mij schrijven wat ze wil, en Badr fans mogen dat ook zo ook fans van Peter Aerts, de een is daar fanatieker in als de ander.
    Ik ben niet een jullie vorm maar Bas Boon en geef mijn eigen mening, mijn mening hoeft niet die van andere GG vechters, trainers of partners te zijn maar vaak liggen we wel op een lijn!
    Ik weet niet waarom mijn laatste post stokerig overkomt?
    Iedereen klaagde over Alistair, hanblessures en nog meer van dat soort beschuldigingen. Nu zeggen we dat we onze tietel gaan verdedigen en in America en nu horen we dat Fedor later vecht vanwege een hand blessure, dan stel ik daar een vraag over en daar mag jij van vinden wat jij vindt!

    Love and Peace

  22. #47
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    zo jaaaa!!....hoe dan ook zou AO vs Fedor een mooie pot worden..dat gezegd hebbende.. nu weer on-topic.. ;-)
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #48
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bazooka View Post
    Wat een ophef kun jij maken over het feit dat Fedor zijn gevecht maar liefst een hele maand is uitgesteld. Misschien dat je nu ook kunt begrijpen waarom veel forumleden AO ook niet meer serieus nemen aangezien die zijn titelverdediging al ongeveer 2 jaar heeft uitgesteld. Dat zijn 24 maanden!!

    Wanneer Fedor een gevecht tegen een waardige tegenstander 2 jaar uitstelt wegens een "handblessure" en er uitziet of hij een hele snoeppot op heeft praten we verder over een eventueel onderzoek naar de verificatie van de echtheid van zijn handblessure.
    Alistair heeft helemaal niets uitgesteld, daar is genoeg over geschreven. Wel hebben wij een late aanbieding in 2008 van Strikeforce gehad en een handblessure zorgde voor twee keer uitstel.
    Maar jij mag daar van denken wat je wilt, jouw mening zal ongetwijfeld volgelingen hebben bij sommige forumwarriors maar doet mij en AO helemaal niks.
    Maar succes met je mening!

    Love and Peace

    Over mijn taalfouten, ik woon al 12 jaar niet meer in Nederland en heb de lagere school niet afgemaakt omdat ik ging werken en mij bezig hield met productie en promotie, voor mij een goede keuze!

  24. #49
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Coker heeft het maar moeilijk, de ego's waar die mee moet werken. van beide kanten
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  25. #50
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik post zoals ik dat graag wil.
    Ik heb geen onbegrip of frustraties maar wel een mening.
    Ik vraag niet aan andere forumbezoekers hoe ze mijn woorden willen wegen, dat moet ieder voor zich weten!
    Jamila mag van mij schrijven wat ze wil, en Badr fans mogen dat ook zo ook fans van Peter Aerts, de een is daar fanatieker in als de ander.
    Ik ben niet een jullie vorm maar Bas Boon en geef mijn eigen mening, mijn mening hoeft niet die van andere GG vechters, trainers of partners te zijn maar vaak liggen we wel op een lijn!
    Ik weet niet waarom mijn laatste post stokerig overkomt?
    Iedereen klaagde over Alistair, hanblessures en nog meer van dat soort beschuldigingen. Nu zeggen we dat we onze tietel gaan verdedigen en in America en nu horen we dat Fedor later vecht vanwege een hand blessure, dan stel ik daar een vraag over en daar mag jij van vinden wat jij vindt!

    Love and Peace
    Iedereen is vrij om te posten en te melden wat hij of zij van bepaalde situaties denkt,maar ik zou wel is op me achterhoofd gaan krabbelen als zoveel mensen hier op MF die stokerige berichten zat zijn,want uiteindelijk zijn we allemaal groot fans van de sport,en dat houdt ook in "de golden glory" vechters! maar veel mensen hebben daar naar mijn idee een zuur gevoel bij,mede door de posts die jij en Jamila plaatsen.Ik denk,dat als ik in jou schoenen stond (wat ik niet sta,dat weet ik) ik wat neutraler zou posten,want uiteindelijk post je niet alleen voor jezelf,maar toch vanuit heel golden glory,en als jij dat anders ziet,denk ik dat je qua promoten nog wel een heel klein beetje bij kan leren.

    Maar goed,ik heb het idee dat deze discussie een beetje zinloos wordt,want hier komen we volgens mij nooit uit,en ik wil niet dat deze onderwerpen voor mij de hoofdreden zijn om hier op MF te posten,of zelfs weg te blijven,dus ik zal me er nu maar (proberen) buiten te houden. Ik hoop gewoon dat het respect naar andere promoter,en vechters,en oorzaken van bepaalde beslissingen van belang blijft,en niet genegeerd wordt,want ik persoonlijk denk dat dat alleen maar meer over je eigen persoonlijkheid zegt,alsdat dat doet over anderen.

    Vriendelijke sportgroeten Peter!!

    (En inderdaad,weer lekker on-topic,hoop ook dat de wedstrijd een knaller wordt,en niet al na 1 minuut over is )
    Last edited by Peter0711; 28-02-2010 at 15:02.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •