MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26

    Default

    Amir zijn oom werkt bei wmta wel zijn vader.
    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik hoorde van kickbox.nl dat Amir zijn oom in de jury zit van WMTA lekkere onpartijdige jury maar niet heus.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Echt respect moet je verdienen, afgedwongen respect veroorzaakt meestal het tegenovergestelde!"

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de uitslagen!

  3. #28
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Kasteel View Post
    Aha. Je hebt 't over Amir en zijn oom maar 't slaat niet op de partij van Amir....Helemaal duidelijk.


    Ik heb deze partij zelf niet gezien Joop maar was de beslissing tussen Hesdy en Balrak discutabel ?

  4. #29
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Zwaar discutabel. Eerste twee rondes was Bali veel beter. 50% van de stoten van Hesdy wist hij te ontwijken en echt mooi te counteren. Trappen gingen gelijk op en Bali gooide veel losse knietjes. Daar had Hesdy geen antwoord op. Bali wist met veel headmovement en combinaties altijd wel een gaatje te vinden bij Hesy. Derde ronde ging Hesy iets meer gas geven door meer te trappen. Echter bleek Bali gewoon knietjes gooien knietjes naar het hoofd ook en je zou dus hooguit de derde ronde gelijk stand kunnen geven. Bal heeft dus overduidelijk gewonnen. Vond ik jammer dat ze dan met zo een uitslag komen.

    ja ik kom dan uit Rotterdam maar ik kan je eerlijk zeggen dat ondanks dat ik daar voor Abid zat dat ik moet toegeven dat die wel eerlijk heeft gewonnen. 8 tellen die hij kreeg was discutabel maar al met al had Mosab zeker het betere van de partij vooral in de 2de en 3de ronde. Zo eerlijk kan ik dan nog zijn. Wees dan ook gewoon eerlijk over Bali zijn partij.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ik heb deze partij zelf niet gezien Joop maar was de beslissing tussen Hesdy en Balrak discutabel ?
    Marquis,

    Is moeilijk antwoorden voor mij. Ik was ringspeaker en ben nogal gecharmeerd van Hesdy en heb ook nog eens een tijd zijn voeding gedaan. En nog moeilijker, ik ken al die gasten persoonlijk.

    Heel eerlijk; extra ronde leek mij op z'n plaats.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Kasteel View Post
    Marquis,

    Is moeilijk antwoorden voor mij. Ik was ringspeaker en ben nogal gecharmeerd van Hesdy en heb ook nog eens een tijd zijn voeding gedaan. En nog moeilijker, ik ken al die gasten persoonlijk.

    Heel eerlijk; extra ronde leek mij op z'n plaats.

    Ja ik snap het.. wel jammer dat hij niet heeft kunnen overtuigen met het vooruitzicht naar de Arena.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.123
    vCash
    126000

    Default

    Blijft altijd moeilijk om in een klein wereldje als deze (schijnbare) belangenverstrengeling te voorkomen...
    Balrak heeft supergoed gevochten, dat zal niemand ontgaan zijn... en eventuele promotors op zoek naar talent al helemaal niet.

    En Marquis, dat Hesdy je niet heeft kunnen overtuigen zegt misschien meer over Balrak dan over Gerges?
    ..

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basu View Post
    En Marquis, dat Hesdy je niet heeft kunnen overtuigen zegt misschien meer over Balrak dan over Gerges?
    Daar heb je wel een punt Basu. Misschien dat de meeste van ons (ik ook)Balrak gewoon hebben onderschat.

    (Ik ben blij dat Balrak de Rotterdamse eer hoog heeft gehouden, ondanks dat de jury daar anders over dacht. Mosab heeft gewoon terecht gewonnen, maar respect voor Abid Boudhan. Hij heeft gevochten als een leeuw. Harde kop heeft hij trouwens.)

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Thumbs down on eerlijk!

    Was echt een moord voor de zwaar gewichten,Balrak heeft 100% gewonnen. En ik van amsterdam! Big up Bali

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •