MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8

Thread: Droog trainen

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default Droog trainen

    Broeders,

    Ben sinds vorige week weer begonnen bij de fitnessschool. Train 3 avonden per week 1,5 a 2 uur.

    Mijn doel is droger te worden / meer definitie. Veel reps dus en korte rustperiodes tussen de oefeningen.

    Mijn vraag is meer voedingsgericht. Is het nu wel of niet verstandig eiwit shakes te nemen na de training ivm verbranding van vetten.

    Wil eigenlijk zo min mogelijk 'hulpmiddelen' gebruiken maar wat zijn de ervaringen met fatburners?

    Thanks in advance.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Rotterdam
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Waar haal je vandaan dat je veel reps moet doen om droger te worden?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Ik doe altijd HiiT en citcuit training om droger te worden , L-carnitine wilt bij mij nog wel eens werken en CLA is ook wel een leuk middeltje. Eiwit shake na de training met water kan geen kwaad. Ik zit op 6,2 % vet dus ik moet altijd wel bikkelen om wat lager te komen.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hagelslag View Post
    Waar haal je vandaan dat je veel reps moet doen om droger te worden?
    doe jij het met 3x3 dan?

  5. #5
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nopain85 View Post
    doe jij het met 3x3 dan?
    God heeft mij verteld dat het meer met voeding te maken heeft dan met 'de reps'

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    God heeft mij verteld dat het meer met voeding te maken heeft dan met 'de reps'
    Het belangrijkste is natuurlijk dat je voeding helemaal klopt en dan een circuit training BV uitvoeren. Vaak hebbie van die pikkies die gaan circuit trainen met een amateur voeding schemaatje ja dan word het al wat lastiger. Maar ik vind zoiezo dat als je aan droog trainen begint dat je je als eerst met voeding bezig moet houden en daarna een goed training schema opstellen.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Jongens wie wil mij helpen met een voedingschema? Ik heb al 6 maand niet getraind in verband met een blesurre dat met het kickboxen te maken had.

    Ik woog rond de 63 en nu weeg ik rond de 70 en dat is geen spier!

    Ik wil weer graag naar de 63 of ik wil best 70 blijven mits het spieren zijn.

    maargoed, stel ik wil weer op de 63 komen, wat moet ik eten? en ik doe dan gewoon 4 x per week 40 minuten cardio en daarna zo'n half uurtje krachttraining..

    10 minuten op die crosstep, 10 minuten roeien, 20 minuten joggen en daarna pak ik 1 spiergroep gewoon uitgebreid, bijv. de rug.

    is zoiets aan te raden of heeft er iemand nog betere tips of kan iemand mij vertellen wat en wanneer ik iets moet eten.

    ik zal me eraan houden als iemand een aanbeveling doet, mist het natuurlijk wel een goede is dan, trust me

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    redelijk simpel opzetje...

    minimaal 6 keer per dag eten. Hoog in je eiwitten laag in je carbs. Eet veel tonijn, kip, andere vis. zeer kleine hoeveel heden brood en rijst. verder veel water drinken, niets met suiker en te veel zout.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •