MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28
  1. #26
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Rotterdam
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    X2 Saiyok is een baas. Wat een vechter zeg!!

    Is er trouwens iemand die mij kan uitleggen waarom vechters als bijv. Khem en Saiyok en Yod toen hij lichter woog, nooit een uitnodiging krijgen voor de K1 Max. Ik heb weleens gehoord dat ze maar 1 Thai wilde en niet meer. Aangezien ze Buakaw al hadden kon er geen 1 bij.
    Maar waarom mogen er dan wel meerdere Nederlanders meedoen (Kaestner - Holzken - Souwer)????
    Die zijn er allemaal door goede contacten erbij gekomen Keastner die won b.v het K1-max toernooi in Utrecht.
    En Souwer die is er al jaar en dag bij van Holzken weet ik niet precies hoe hij daar gekomen is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Werken of bewerkt worden.
    Bij twijfel k.o slaan.

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    zo lang de K-1 MAX er is doet er altijd maar 1 Thai mee. Buakaw heeft het goed gedaan en draait nu al een tijdje mee.

    Waarom niet meer Thais? Denk dat de K-1 MAX anders voor groot deel door thaise vechters wordt gedomineerd. En Thailand is niet echt intressant voor Japan. Men heeft liever de rijkere westerse landen die intresse tonen. Thailand blijft voor Japan een mede Aziatisch land die niet echt rijk is. Daarom wel Korea want daar zit wel geld.

    Yodsaenklai, Khem, Saiyok om de drie toppers rond de 70 kg te noemen maar ook uit de lichtere gewichten hebben een hoop Thai's laten zien aardig huis te kunnen houden in de 70 kg klassen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=HzVgEZPLM4g

    monster Saiyok op de pads.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •