MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45
  1. #1
    Join Date
    May 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default Volgende tegenstander Mosab Amrani

    Mosab heeft zijn laatste (2) partijen goede resultaten neergezet, tegen Bovy en Boudhan. niet de minste tegenstanders..

    Het buitenland lokt steeds meer voor deze jongen, maar We willen hem natuurlijk in nederland bezig blijven zien.

    Welke Nederlandse 63,5- 66 kg vechter zie jij het graag opnemen tegen Mosab? of wie kan Mosab stoppen in Nederland?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    tegen Mootje Khamal

    soo dat zou egt een oorlogpartij kunnen worden

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by killerboy View Post
    tegen Mootje Khamal

    soo dat zou egt een oorlogpartij kunnen worden
    Gaat denk ik niet gebeuren.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat er niemand in Nederland (in de -63 kg klasse) is die hem zou kunnen stoppen.

    Mootje Khamal misschien maar dat zal nooit gebeuren aangezien ik weet dat zij goede vrienden van elkaar zijn. Zij zullen elkaar nooit bevechten.

    Ik denk dat Mosab het internationaal zou moeten zoeken. Dan denk ik aan een Fabio Pinca, Liam Harisson, kamal Jamal, rematch tegen Kulebin.

    Ook is hij denk ik de persoon die de It's Showtime wereldtitel van Orono Petchpoon kan afpakken. Dat had een ideale match geweest voor de Amsterdam Arena. Ik hoor geruchten dat Slamm en It's Showtime elkaar niet goed liggen. Ik weet niet of dat waar is, maar het zou een mooie match zijn.

    Het liefst zie ik Mosab in Thailand vechten in Lumpinee of Rajadamnern. Vroeger versloegen wij de Thai in hun eigen stadions met hun eigen wapens. Denk aan Ramon Dekkers, Peter Smit, Rob Kaman, Ivan Hypolite etc. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. Als er iemand is die die tijden kan doen herleven dan is het Mosab Amrani. Hij heeft bewezen Full Muaythai te kunnen vechten.
    (Mootje Khamal ook trouwens al denk ik dat hij zich meer op K1 zal gaan richten.)

    Het zou mooi zijn als het management van Mosab dat kan regelen. Enige nadeel denk ik is, is dat er in Thailand niet zo goed betaald wordt. Maar hij kan daar wel eeuwige roem behalen. Die potentie heeft hij.
    Last edited by Mattie73; 03-03-2010 at 22:41.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Zie het bovenstaande wel zitten, versus Liam Harisson;


  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Pinca zeker weten Pinca is een monster geeft altijd 100% dat zou een dikke partij zijn.

    Orono is veeltste hoog gegrepen.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ongelooflijk gezien mijn vorige mail, maar volgens mij gaat mijn wens uitkomen.
    Milton Felter heeft een partij geregeld voor Mosab in het Lumpinee Stadion. Alleen de datum kwam slecht uit voor Mosab omdat hij dan midden in de Ramadan zit. Milton gaat nu proberen de datum te verzetten. GOed nieuws voor Mosab. Goed werk van Milton en de rest van Slamm!

  8. #8
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    In Thailand tegen Sudsakorn sor Klinmee (hij draaide kort geleden nog een prachtige partij tegen Andrei Kulebin). Of Sudsakorn domineert Mosab technisch gezien, of Mosab ramt hem KO.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Orono is veeltste hoog gegrepen.
    Dat zeiden de mensen 2 jaar geleden ook van Anuwat .
    Dat zeiden de mensen 1 jaar geleden ook van Bovy .

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Vraagje aan Payap, onze grote Thailand kenner:

    Hoe schat jij de kansen van Mosab in Thailand in?

    (Ik denk dat hij daar hele hoge ogen kan gooien, kijk kampioen zal hij niet worden maar hij zal zeker in de top meedraaien denk je niet?)

  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dat zeiden de mensen 2 jaar geleden ook van Anuwat .
    Dat zeiden de mensen 1 jaar geleden ook van Bovy .
    True, maar je weet wat ze zeggen: styles make fights. Hij presteerde zeer goed tegen Anuwat en Bovy. Mosab was onvangbaar en vocht sterk terug. Maar Anuwat en Bovy zijn niet bepaald de slimste vechters.
    Tegen een stylist als Kulebin had Mosab het erg moeilijk. Daarvan lopen er in Thailand nog een hoop van rond en ook nog beter dan Kulebin. Maar ik denk dat Mosab wel leuk kan meedraaien. Vooral als hij techniek combineert met zijn bokskwaliteiten.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    True, maar je weet wat ze zeggen: styles make fights. Hij presteerde zeer goed tegen Anuwat en Bovy. Mosab was onvangbaar en vocht sterk terug. Maar Anuwat en Bovy zijn niet bepaald de slimste vechters.
    Tegen een stylist als Kulebin had Mosab het erg moeilijk. Daarvan lopen er in Thailand nog een hoop van rond en ook nog beter dan Kulebin. Maar ik denk dat Mosab wel leuk kan meedraaien. Vooral als hij techniek combineert met zijn bokskwaliteiten.
    Kan best zijn wat je zegt, maar we hadden het over Orono. Ik zelf denk dat Mosab Orono wel kan verslaan.
    Last edited by Mattie73; 03-03-2010 at 23:30.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou hem wel tegen Jouad Erraji zien vechten. Kijken of hij tegen deze ervaren rot op kan.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Barbaar View Post
    Ik zou hem wel tegen Jouad Erraji zien vechten. Kijken of hij tegen deze ervaren rot op kan.
    Erraji? Ervaren is hij zeker, maar of hij potten kan breken tegen Amrani?

  15. #15
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou hem zelf ook graag een keer zien tegen Atty Gol. Atty vecht binnenkort voor de it's showtime titel. Als hij die titel wint(wat erg zwaar word!) wil ik hem zeker wel tegen Mosab zien.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Orono lijkt veel op Kubelin alleen is hij op de punten waar Kubelin goed in is, vele malen beter.
    Anuwat en Bovy zijn redelijke vechters in thailand maar horen niet bij de top Orono wel.

    Het lastige bij Orono is dat hij suprieur is in de clinch nog veel beter dan Kubelin waar Mosab het heel lastig mee had en daar komt nog bij dat Orono erg goed is met elleboog werk. Onder andere won die op tko van yodsaenklai door een ellenboog.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Erraji? Ervaren is hij zeker, maar of hij potten kan breken tegen Amrani?
    Ik wil em ook wel zien vechten tegen Erraji! Jouad Erraji heeft trouwens afgelopen weekend (last minute ingevallen) een Prof bokswedstrijd gevochten tegen iemand uit Praag en makkelijk op punten gewonnen!!!

    Jouad Erraji zeker een ervaren vechter! Dus laat maar komen in Nederland ergens!

    Voor de rest moet Amrani het in het buitenland zoeken of tegen zijn maatje Mootje Kamel (wat ik niet zie gebeuren!)

  18. #18
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MrLoverrr View Post
    Ik wil em ook wel zien vechten tegen Erraji! Jouad Erraji heeft trouwens afgelopen weekend (last minute ingevallen) een Prof bokswedstrijd gevochten tegen iemand uit Praag en makkelijk op punten gewonnen!!!

    Jouad Erraji zeker een ervaren vechter! Dus laat maar komen in Nederland ergens!
    Jouad zie ik graag vechten. Volgens mij is hij alleen iets zwaarder geworden. De laatste keer dat ik hem sprak zat hij op de 67 kilo.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ongelooflijk gezien mijn vorige mail, maar volgens mij gaat mijn wens uitkomen.
    Milton Felter heeft een partij geregeld voor Mosab in het Lumpinee Stadion. Alleen de datum kwam slecht uit voor Mosab omdat hij dan midden in de Ramadan zit. Milton gaat nu proberen de datum te verzetten. GOed nieuws voor Mosab. Goed werk van Milton en de rest van Slamm!
    Super!

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Orono lijkt veel op Kubelin alleen is hij op de punten waar Kubelin goed in is, vele malen beter.
    Anuwat en Bovy zijn redelijke vechters in thailand maar horen niet bij de top Orono wel.

    Het lastige bij Orono is dat hij suprieur is in de clinch nog veel beter dan Kubelin waar Mosab het heel lastig mee had en daar komt nog bij dat Orono erg goed is met elleboog werk. Onder andere won die op tko van yodsaenklai door een ellenboog.
    Anuwat was een aantal jaren geleden de allerbeste van Thailand. Hij was onverslaanbaar. Nu is hij inderdaad wat minder.

    Ik wist niet dat Orono gewonnen heeft van Yodsaenklai?? Op KO nog wel. Dat is inderdaad indrukwekkend. Maar zij zitten toch helemaal niet in dezelfde gewichtsklasse?? Orono vecht meestal rond de 63 t/m 67 kg terwijl Yodsaenklai op 72 kg vecht??

    Ik ben het overigens met je eens dat Mosab het moeilijk heeft met goede clinchers. Mosab is in zijn element met vechters die er een slugfest van willen maken. Daarom zou ik 'm graag tegen Fabio pinca willen zien. (Wat dat betreft was Mosab zijn wedstrijd tegen Bovy een tegenvaller. Hij sloeg 'm zo snel KO . Ik had me echt opgeladen voor 5 ronden sluggen haha.)

  21. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Orono kan in Thailand op 63.5,61 of zelfs 59 vechten!
    Yodsenklai is nu een vechter die te zwaar is voor de Thaise klassen.

    Orono,Petchboonchu en zo zijn er nog veel die stijltechnisch een zware kluif zijn voor Mosab. Sluggers weet hij wel raad mee...maar zoals al werd gezegd..Kulebin kon hij niet mee uit de voeten.
    Misschien is het voor zijn ontwikkeling goed om hem eens niet tegen een slugger..maar tegen een stylist te zetten die meerdere gevechtsafstanden beheerst..maar dan niet meteen een topthai maar bv een Rudolf Duriga.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Orono kan in Thailand op 63.5,61 of zelfs 59 vechten!
    Yodsenklai is nu een vechter die te zwaar is voor de Thaise klassen.
    Precies, en daarom ben ik verbaasd te horen dat ze ooit tegen elkaar hebben gevochten. Ze schelen zo'n 8 tot 9 kg !! .
    Wanneer was deze pot dan Anderson?

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    orono heeft twee keer gewonnen van Yodsaenklai. Dat was zo een jaar of 6 geleden. Yodsaenklai vocht toen nog onder de 60 kg.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    orono heeft twee keer gewonnen van Yodsaenklai. Dat was zo een jaar of 6 geleden. Yodsaenklai vocht toen nog onder de 60 kg.
    Zo dan is hij flink aangekomen . Hij weegt nu 76 kg.

    Maar Payap hoe schat jij Mosab in in tegenstelling tot de huidige thaise vechters in de -63 kg klasse. Denk je ook niet dat hij best hoge ogen kan gooien daarzo?

  25. #25
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default erraji???

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Erraji? Ervaren is hij zeker, maar of hij potten kan breken tegen Amrani?
    mosab ssssslooopt hem !

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •