MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 58
  1. #26
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Voor de gezondheid zal die natuurlijk moeten stoppen , maar hoe krijg je dan die rush van de ring nog?
    Dat ga je zeker missen , wat denk ik de reden is dat veel sportmensen maar niet kunnen stoppen ook al weten ze zelf best wat verstandig is .

    Volgens mij moet ie dus wel heel sterk in z'n schoenen staan wil die nu , terwijl die bovenaan staat , stoppen.

    Stoppen zou zeker verstandig zijn , maar of het lukt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Remy oogt idd niet meer zo hongerig...eerlijk is eerlijk.....

    blijf t een zeer fraaie vechter vinden

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martijn2 View Post
    Voor de gezondheid zal die natuurlijk moeten stoppen , maar hoe krijg je dan die rush van de ring nog?
    Dat ga je zeker missen , wat denk ik de reden is dat veel sportmensen maar niet kunnen stoppen ook al weten ze zelf best wat verstandig is .

    Volgens mij moet ie dus wel heel sterk in z'n schoenen staan wil die nu , terwijl die bovenaan staat , stoppen.

    Stoppen zou zeker verstandig zijn , maar of het lukt
    Klopt, er zijn inderdaad een mand vol vechters dat kiest om door te knokken.

    Bonjasky vind ik wat pienter ogen, de man weet wel wanneer hij moet stoppen.
    Niet dat hij slecht is ofzo, maar de beleving kraakt er steeds meer vanaf.

    Nogmaals, ik denk dat het niet al te lang meer duurt.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by meneerelmo View Post
    +\- 2,8 kilo eraf...wat is er +/- aan 2,8...vind ik toch vrij precies
    Dat als ie gaat zitten schijten het nog maar 2,43 is.

    Beetje vreemde topic overigens. Er wordt een puur hypothetische stelling de wereld in geworpen en wij mogen daar niet speculatief of ongegrond op reageren. Tja. Nou goed.

    Ik vind het wel leuk dat Bonjasky er bij is en hoop dat hij nog zo lang mogelijk door blijft gaan. NIet mijn favoriete vechter maar dat maakt het aan de andere kant ook wel weer leuk. Beetje een haat liefde verhouding met zijn type vechter maar dan gebeurt er tenminste wel iets qua emoties die het oproept en dat is altijd welkom. Je kan in ieder geval niet neutraal tegenover Bonjasky staan.

    Alleen het vriendelijke verzoek om dat opkomst slaapliedje te vervangen. De meeste toernooien zijn om 4 uur snachts en dat heb ik er voor over en dan ben ik gewoon klaarwakker maar je moet het lot niet tarten. Dat liedje heb ik nou wel een keer gehoord.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mclahey View Post
    Alleen het vriendelijke verzoek om dat opkomst slaapliedje te vervangen. De meeste toernooien zijn om 4 uur snachts en dat heb ik er voor over en dan ben ik gewoon klaarwakker maar je moet het lot niet tarten. Dat liedje heb ik nou wel een keer gehoord.
    Ik heb serieus in alle jaren dat ik de k-1 live kijk nog nooit mijn wekker om 4 uur moeten zetten.

    Amerika is 4 uur snachts (UFC strikeforce)
    Japan/Korea is altijd 8-10 in de ochtend (pride, k-1, dream)
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #31
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik heb serieus in alle jaren dat ik de k-1 live kijk nog nooit mijn wekker om 4 uur moeten zetten.

    Amerika is 4 uur snachts (UFC strikeforce)
    Japan/Korea is altijd 8-10 in de ochtend (pride, k-1, dream)
    Nou vooruit. Feitelijk heb je gelijk. Zaterdag of zondag morgen om 8 uur is voor mij echter hetzelfde als 4 uur. Midden in de nacht....

  7. #32
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mclahey View Post
    Nou vooruit. Feitelijk heb je gelijk. Zaterdag of zondag morgen om 8 uur is voor mij echter hetzelfde als 4 uur. Midden in de nacht....
    haha, op die manier
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #33
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Remy vecht anders dan een paar jaar geleden, maar hij levert nog steeds top prestaties. Hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij niet wil eindigen als een Muhammad Ali (met letsel e.d.). Misschien verklaart dat zijn voorzichtige stijl de laatste jaren. Verder denk ik dat er niet veel te zeggen valt. Vreemde topic...
    Quote Originally Posted by mclahey View Post
    Dat als ie gaat zitten schijten het nog maar 2,43 is.

    Beetje vreemde topic overigens. Er wordt een puur hypothetische stelling de wereld in geworpen en wij mogen daar niet speculatief of ongegrond op reageren. Tja. Nou goed.

    Ik vind het wel leuk dat Bonjasky er bij is en hoop dat hij nog zo lang mogelijk door blijft gaan. NIet mijn favoriete vechter maar dat maakt het aan de andere kant ook wel weer leuk. Beetje een haat liefde verhouding met zijn type vechter maar dan gebeurt er tenminste wel iets qua emoties die het oproept en dat is altijd welkom. Je kan in ieder geval niet neutraal tegenover Bonjasky staan.

    Alleen het vriendelijke verzoek om dat opkomst slaapliedje te vervangen. De meeste toernooien zijn om 4 uur snachts en dat heb ik er voor over en dan ben ik gewoon klaarwakker maar je moet het lot niet tarten. Dat liedje heb ik nou wel een keer gehoord.
    Tja. Respect voor TS, maar ik begrijp ook niet waarom hij deze topic heeft geopend.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Topicstarter wil gewoon een beetje gal spugen op Remy lijkt mij
    Fat girlz need lovin too!



  10. #35
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Even voor de duidelijkheid, mijn intentie is zeker niet om bittere vloeistof te spuwen richting Bonjasky.

    Snap ook niet hoe jullie aan deze aangelegenheid komen, mijn verdichtsel is duidelijk.

    Simpel gezegd: Ik vraag me af hoe lang Bonjasky nog doorgaat met vechten, aangezien we hier op een forum zitten discussieer ik graag met jullie hierover.

    Wat is jullie zienswijze? Meer vroeg ik niet.
    Sommige van jullie komen dan met een misplaatste bespiegeling.

    Mclahey,

    Kom ik met een hypothese, dan 'mag' je van mij altijd responderen.
    (Speculatief of ongegrond )


    Denk dat je in de war bent geraakt met het beginstuk van mijn betoog.

    Ik reflecteerde dit naar mij toe.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Even voor de duidelijkheid, mijn intentie is zeker niet om bittere vloeistof te spuwen richting Bonjasky.

    Snap ook niet hoe jullie aan deze aangelegenheid komen, mijn verdichtsel is duidelijk.

    Simpel gezegd: Ik vraag me af hoe lang Bonjasky nog doorgaat met vechten, aangezien we hier op een forum zitten discussieer ik graag met jullie hierover.

    Wat is jullie zienswijze? Meer vroeg ik niet.
    Sommige van jullie komen dan met een misplaatste bespiegeling.

    Mclahey,

    Kom ik met een hypothese, dan 'mag' je van mij altijd responderen.
    (Speculatief of ongegrond )


    Denk dat je in de war bent geraakt met het beginstuk van mijn betoog.

    Ik reflecteerde dit naar mij toe.
    Misschien moet je niet van die dure woorden gebruiken als je niet weet wat ze betekenen. Dat zou al een stuk onduidelijkheid wegnemen. Beter gebruik je normale woorden want dit gaat je niet al te best af. Je praat best raar

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mclahey View Post
    Misschien moet je niet van die dure woorden gebruiken als je niet weet wat ze betekenen. Dat zou al een stuk onduidelijkheid wegnemen. Beter gebruik je normale woorden want dit gaat je niet al te best af. Je praat best raar
    Mclahey, geloof me deze woorden waren goedkoop.
    Denk eerder dat het aan jezelf ligt.

    Maar ok.

    ik zal het makkelijk voor je maken zodat je me begrijpt.

    *Ikke vragen voor die mening van jij en andere mensen*



    Jij begrijp ?

  13. #38
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Mclahey, geloof me deze woorden waren goedkoop.
    Denk eerder dat het aan jezelf ligt.

    Maar ok.

    ik zal het makkelijk voor je maken zodat je me begrijpt.

    *Ikke vragen voor die mening van jij en andere mensen*

    Jij begrijp ?
    Ehm. Tja. Nou op zich begrijp ik het wel. Met mijn begripvorming is niets mis.
    Ik geef alleen even aan dat je een nogal aparte manier van praten hebt. Het lijkt wel alsof je een vertaalprogramma gebruikt. Dat maakt verder niet uit maar leg eventueel onstane verwarring dan niet bij mij niet alsof ik het niet goed zou begrijpen. Jij zegt het gewoon raar en dat is heel wat anders dan dat ik het niet begrijp.
    Ik probeer alleen even te begrijpen waarom je de topic opende. En dat weet ik nu nog steeds niet maar inmiddels interesseert het me eerlijk gezegd ook niet echt meer want deze discussie gaat de hele verkeerde kant op.
    Waar de topic ook over mogen gaan, hij gaat in ieder geval niet over jou en mij dus wat mij betreft laten we het zo en hebben we het weer over Bonjasky.

    Grt

  14. #39
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Even voor de duidelijkheid, mijn intentie is zeker niet om bittere vloeistof te spuwen richting Bonjasky.

    Snap ook niet hoe jullie aan deze aangelegenheid komen, mijn verdichtsel is duidelijk.

    Simpel gezegd: Ik vraag me af hoe lang Bonjasky nog doorgaat met vechten, aangezien we hier op een forum zitten discussieer ik graag met jullie hierover.

    Wat is jullie zienswijze? Meer vroeg ik niet.
    Sommige van jullie komen dan met een misplaatste bespiegeling.

    Mclahey,

    Kom ik met een hypothese, dan 'mag' je van mij altijd responderen.
    (Speculatief of ongegrond )


    Denk dat je in de war bent geraakt met het beginstuk van mijn betoog.

    Ik reflecteerde dit naar mij toe.
    dude, word jij niet moe van jezelf?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    #INTERESSANT DOEN AAN#

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Even voor de duidelijkheid, mijn intentie is zeker niet om bittere vloeistof te spuwen richting Bonjasky.

    Snap ook niet hoe jullie aan deze aangelegenheid komen, mijn verdichtsel is duidelijk.

    Simpel gezegd: Ik vraag me af hoe lang Bonjasky nog doorgaat met vechten, aangezien we hier op een forum zitten discussieer ik graag met jullie hierover.

    Wat is jullie zienswijze? Meer vroeg ik niet.
    Sommige van jullie komen dan met een misplaatste bespiegeling.

    Mclahey,

    Kom ik met een hypothese, dan 'mag' je van mij altijd responderen.
    (Speculatief of ongegrond )


    Denk dat je in de war bent geraakt met het beginstuk van mijn betoog.

    Ik reflecteerde dit naar mij toe.
    #INTERESSANT DOEN UIT#

    "mijn verdichtsel is duidelijk" en toen ben ik afgehaakt...

  16. #41
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Thumbs up remy bonjasky

    ik vind het toch spijtig dat er zoveel anti -remy mensen zijn , is een goede ambassadeur voor de sport en heefd 3 x de k1 gewonnen , wat willen jullie nog meer ... mischien badr hari ... die heefd nog nooit de k1 gewonnen!!!!

  17. #42
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Nederlands is beperkt bij een aantal.
    Zat mensen die het wel snappen, dus ik heb me conclusie getrokken.

    Zeg ik wel bij, mochten jullie meedoen met een discussie, zal ik goedkope woordjes gebruiken.

    Dirk5, wannabe de hoogmoedige held.

    Aangezien jij het balletje kaatst..

    jij stelt een vraag die je allang aan jezelf moest stellen.
    Ook ben je nog eens hypocriet, je weet toch wel hoeveel mensen jou hier uitspuwen?

    Ik neem je allang niet meer serieus jongeman.
    Mager, negatief - depressief joch.

    Ik vraag je vriendelijk om a.u.b om geen aandacht bij mij te vragen.
    Hartelijk dank schorriemorrie.

    On:

    Hoe lang denken jullie dat Bonjasky nog doorgaat ?

  18. #43
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    #INTERESSANT DOEN AAN#



    #INTERESSANT DOEN UIT#

    "mijn verdichtsel is duidelijk" en toen ben ik afgehaakt...
    Toen kwam je erachter dat je beter je best had moeten op de basisschool.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Aub ontopic blijven mensen!!

  20. #45
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Justi, je hebt helemaal gelijk, maar Irishman kan het e.e.a. ook normaal verwoorden.....hij vraagt er min of meer om dat mensen off topic gaan....

    on topic:

    Remy is echt een topvechter....maar z'n stijl is wel veranderd...oogt minder gretig....maar het blijft een kunst om vanuit je achteruit te blijven scoren...

    die 'down' die hij Sem gaf, had ik ook echt niet verwacht...

    ik zie 'm graag vechten!

  21. #46
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    ik vind het toch spijtig dat er zoveel anti -remy mensen zijn , is een goede ambassadeur voor de sport en heefd 3 x de k1 gewonnen , wat willen jullie nog meer ... mischien badr hari ... die heefd nog nooit de k1 gewonnen!!!!
    Ik gaf inderdaad ook aan dat hij de sport een nog betere naam kan geven.
    Mocht hij ooit stoppen, kan hij aan de slag gaan als promoter, coach, manager of iets dergelijks

    Bonjasky doet het goed, lijst/titels liegen er niet om.
    Ik zie alleen dat het momenteel minder wordt qua pit/inzet.
    Weet niet precies waarom, daar heb ik me vraagtekens ook nog eens bij.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Justi, je hebt helemaal gelijk, maar Irishman kan het e.e.a. ook normaal verwoorden.....hij vraagt er min of meer om dat mensen off topic gaan....

    on topic:

    Remy is echt een topvechter....maar z'n stijl is wel veranderd...oogt minder gretig....maar het blijft een kunst om vanuit je achteruit te blijven scoren...

    die 'down' die hij Sem gaf, had ik ook echt niet verwacht...

    ik zie 'm graag vechten!
    Ik zal het 'normaal' verwoorden voortaan.

    De laatste partij tegen Sem koos hij er voor om direct in de aanval te gaan.
    Hij heeft geleerd van Peter & Badr, daarna ging hij nog eventjes door met zwaaien.

    Helaas hield hij het niet vol, en ging steeds meer achteruit.
    Wel heel jammer, want had graag de finale Bonjasky-Badr gehad.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Laatste waarschuwing mensen, ik heb geen zin om als politie-agent op te treden. Gewoon ontopic blijven. Volgende die offtopic gaat heeft een infraction te pakken en ik sluit deze thread.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Toen kwam je erachter dat je beter je best had moeten op de basisschool.
    Helaas de basisschool was iets te hoog gegrepen voor mij. Ik begrijp uit jouw woorden dat jij deze wel met succes hebt afgerond? Je bent er trots op he?

    En wat betreft Remy; die moet gewoon doorgaan aangezien hij een topatleet is, er altijd 'goed' uitziet (voor het mainstream publiek) en hij al jaren 'standaard' bij de laatste 8 behoort (en de halve finale bijna altijd haalt bij de laatste 8).

    Daarnaast hoort Remy bij de echte toppers (Sem, Badr, Peter) wat je ook van zijn vechtstijl vinden mag.

  25. #50
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Helaas de basisschool was iets te hoog gegrepen voor mij. Ik begrijp uit jouw woorden dat jij deze wel met succes hebt afgerond? Je bent er trots op he?

    En wat betreft Remy; die moet gewoon doorgaan aangezien hij een topatleet is, er altijd 'goed' uitziet (voor het mainstream publiek) en hij al jaren 'standaard' bij de laatste 8 behoort (en de halve finale bijna altijd haalt bij de laatste 8).

    Daarnaast hoort Remy bij de echte toppers (Sem, Badr, Peter) wat je ook van zijn vechtstijl vinden mag.
    Nee joh, ik kon altijd beter mijn vriend.

    Ik hoop dat hij nog een aantal jaren blijft doorgaan, anders verdwijnt er een topvechter inderdaad.

    Want ik heb het idee dat er niet zoveel aanstromend talent is die de absolute top kan halen ( Badr, Sem, Remy )

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •