MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 160
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default Alistair Overeem vs Brett Rogers: HW titel

    Alistair Overeem vs Brett Rogers will be for the heavyweight title after all



    The heavyweight collision between Strikeforce champion, Alistair Overeem and Brett Rogers will be for the title after all according to the latest report after the decision was made yesterday by all parties involved.

    According to Mauro Ranallo’s Hardcore Sports radio show, the fight will now be for the Strikeforce heavyweight title, something that has gathered dust over the past three years, with Fedor Emelianenko vs. Fabricio Werdum pencilled in on the same card as well.

    It was originally thought that because Rogers had lost his last fight, a second round stoppage by Fedor Emelianenko, the fight would be a non-title affair. That appears not to matter so much now though, even with the Russian competing on the same card.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    goed nieuws!!

    Zien we ALi weer eens met zijn belt om zijn middel.
    From Best!

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Denk niet dat iemand behalve Fedor in staat is OA te pakken. Maar eindelijk weer is een ECHTE mma pot van ALi. Zin in!!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    2 mannen met veel kracht..

    allebei ook aardig op de grond..

    beide ko in de vuisten..

    ben benieuwd!

  5. #5
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Snap niet waarom Rogers een titleshot krijgt?

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    goed nieuws , ben benieuwd naar die pot!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    2 mannen met veel kracht..

    allebei ook aardig op de grond..

    beide ko in de vuisten..

    ben benieuwd!
    Aardig op de grond? Wat hebben we tot nu toe gezien van Rodgers zijn groundgame? AO moet deze gewoon pakken, enige kans die Rodgers heeft is het landen van een goede stoot

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Title match?? Slaat nergens op, maar ja eindelijk kan Alistair aan de bak in Strikeforce, hopelijk wint ie en kan hij eindelijk zien wie Fedor is

  9. #9
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Bijzonder gevaarlijke partij voor Overeem, Rogers heeft enorm veel natuurlijke kracht ( veel meer dan Overeem ) en heeft een zware, gevaarlijke stoot. Fedor mocht er eens van proeven en gelukkig voor hem ging hij niet KO op de grond, maar mi had het even goed het geval kunnen zijn. Denk dat hij het best naar de grond gaat met deze beer.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    beetje gek dat Rogers een titleshot krijgt...maar goed ben allang blij dat deze partij gaat komen!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #11
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws eindelijk eens een echte MMA tegenstander van formaat, Rogers heeft zware handen maar ik denk toch dat Overeem hem op de grond zal pakken!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Zouden ze Rogers niet een kans geven voor de titel om elke kans aan te pakke deze weg te halen bij Overeem?

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Top! heb er zin in..

    Wanneer gaat deze pot plaats vinden?

  14. #14
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Aardig op de grond? Wat hebben we tot nu toe gezien van Rodgers zijn groundgame? AO moet deze gewoon pakken, enige kans die Rodgers heeft is het landen van een goede stoot

    ja aardig op de grond ja. Hij redde zich prima op de grond tegen de beste grondvechter ter wereld op mma regels. Dan kun je wel wat op de grond. Hij was ook in staat om weer op te staan tgen fedor. je zag in die partij dat die gast echt verschrikklijk veel rauwe kracht heeft. Ik denk echt dat dit een lastige wordt voor AO. Rogers had aanvallender moeten zijn tegen Fedor, dat wist hij zelf ook wel. Dat zal hem bij AO niet weer gebeuren. ben benieuwd naar AO in deze partij tegen een top tegenstander.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Titleshot of niet vind ik best een lastige in dit geval. Alistair is de kampioen en persoonlijk vind ik het altijd vreemd als de kampioen vecht terwijl de titel niet op het spel staat. Een titel zou eigenlijk altijd op het spel moet staan als de kampioen vecht.

    Aan de andere kant komt Rogers van een verliespartij. Het maakt het wel erg vreemd om vanuit een verliespartij een titleshot te krijgen.

    De meest logische partij zou Alistair vs Fedor zijn. Fedor is immers contender nr. 1. Maar goed, schijnbaar kan dat niet op dit moment. In dat geval is als alternatief Rodgers helemaal zo gek nog niet... ware het niet dat het dan gelijk om de titel gaat.

    Misschien zou je kunnen concluderen dat Alistair wat dat betreft niet als kampioen behandeld wordt. Ook helemaal niet zo gek trouwens gezien zijn lange afwezigheid (+ de aanwezigheid van Fedor). Al met al zorgt dat er dan wel voor dat je een vreemde situatie krijgt als dit.

    Maar op zich lijkt Alistair vs Rodgers mij een mooie partij. Dat het dan ook om de titel gaat is dan maar even niet anders.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Top! heb er zin in..

    Wanneer gaat deze pot plaats vinden?
    Heb het al gevonden.. 15mei dus!
    Ik zeg: livestreampje @ Mixfight party

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Rogers had aanvallender moeten zijn tegen Fedor, dat wist hij zelf ook wel.
    Precies! Dat gaf hij aan na de wedstrijd, hij was dik teleurgesteld & gefrustreerd om het feit dat hij op een gegeven moment respect gaf aan Fedor. Hij was even onder de indruk op het laatst, dit omdat hij een paar stoten te eten kreeg.

    Dit maakte de partij voor hem verderfelijk.

    Anyway,

    Beide hebben een vuur effect in de vuisten, Rogers die toch duidelijk liet zien laatst tegen Fedor dat hij op de grond ook geen groentje is.

    Kan haast niet wachten.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Wins voor Ali, ik heb alle vertrouwen in.
    Ali takedown & ground game is veel beter dan Rogers.
    En Roger harde stoten, daar weet Ali raad mee, naar de grond mee en afmaken.
    Dus ik gok al mijn VCast op Ali.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  19. #19
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Ach...wat is die titel in SF nou nog waard....mij boeit het niks, iedereen denkt toch dat Fedor de No1 is.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Wins voor Ali, ik heb alle vertrouwen in.
    Ali takedown & ground game is veel beter dan Rogers.
    En Roger harde stoten, daar weet Ali raad mee, naar de grond mee en afmaken.
    Dus ik gok al mijn VCast op Ali.
    2x

  21. #21
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Altijd fijn met Gerrit in de buurt,hahah

    Nou,Gerrit,ik denk dat je je daar nog lelijk in vergist.Volgens mij zijn er veel die de titel willen dragen,incl Fedor! (los van het feit dat ik ook geloof dat Fedor NR 1 is)

    Juist om die reden denk ik ook dat daarom Rogers ook nu al een shot naar de titel krijgt.
    Iedereen wil die titel weghalen bij Allistar.. Met name de organisatie zelf denk ik!

  22. #22
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Titelgevecht lijkt mij wel logisch eigenlijk. Nu al Fedor-Overeem is te snel voor een PPV. Verder, het MOET een titelgevecht zijn. Stel dat Rogers wint maar niet de titel krijgt, is iemand in Amerika dan nog geďnteresseerd in Fedor-Overeem? Als Ali verliest van Rogers wordt hij niet meer serieus genomen, dan heeft hij zich opnieuw niet bewezen tegen een top-10 vechter. Dus in dat geval wil iedereen Fedor-Rogers #2 zien. Fedor-Overeem voor de titel is dan niet meer interessant.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Titleshot of niet vind ik best een lastige in dit geval. Alistair is de kampioen en persoonlijk vind ik het altijd vreemd als de kampioen vecht terwijl de titel niet op het spel staat. Een titel zou eigenlijk altijd op het spel moet staan als de kampioen vecht.

    Aan de andere kant komt Rogers van een verliespartij. Het maakt het wel erg vreemd om vanuit een verliespartij een titleshot te krijgen.

    De meest logische partij zou Alistair vs Fedor zijn. Fedor is immers contender nr. 1. Maar goed, schijnbaar kan dat niet op dit moment. In dat geval is als alternatief Rodgers helemaal zo gek nog niet... ware het niet dat het dan gelijk om de titel gaat.

    Misschien zou je kunnen concluderen dat Alistair wat dat betreft niet als kampioen behandeld wordt. Ook helemaal niet zo gek trouwens gezien zijn lange afwezigheid (+ de aanwezigheid van Fedor). Al met al zorgt dat er dan wel voor dat je een vreemde situatie krijgt als dit.

    Maar op zich lijkt Alistair vs Rodgers mij een mooie partij. Dat het dan ook om de titel gaat is dan maar even niet anders.

    dit dus!

    en stel dat Rogers wint, dan krijgen we dus weer Fedor vs Rogers voor de belt, zou een beetje jammer zijn natuurlijk....maar goed, het is niet anders...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  24. #24

    Default

    Mijn inziens is Overeem vs Werdum toch de meest logische eerst volgende partij, doorgaan waar je bent gestopt.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Bijzonder gevaarlijke partij voor Overeem, Rogers heeft enorm veel natuurlijke kracht ( veel meer dan Overeem ) en heeft een zware, gevaarlijke stoot. Fedor mocht er eens van proeven en gelukkig voor hem ging hij niet KO op de grond, maar mi had het even goed het geval kunnen zijn. Denk dat hij het best naar de grond gaat met deze beer.
    Met alle respect, maar hier overschat je Rogers en onderschat je Overeem. Rogers heeft een 10-1 record tegen nobodies, terwijl Alistair al met de groten der aarde in de ring heeft gestaan. Daarbij kan hij mee met K-1 topniveau, heeft hij legio sparringspartners die technisch gezien beter zijn en kwa kracht echt niet onderdoen voor Rogers en heeft Overeem heel erg veel grondervaring, ook iets wat Rogers niet heeft. Rogers moet die ene harde beuk plaatsen, want de papieren liegen er niet om en schatten zijn kansen vanuit alle hoeken erg laag in.
    Desalniettemin wel een tegenstander die Overeem weerstand kan bieden, maar komop jongens... Buentello was misschien een stuk kleiner, maar hetzelfde type vechter, en hoever kwam hij? juist.

    edit: Volgens mij is Rogers ook nog eens lichter dan Overeem. Weer minder kansen
    Last edited by lopez86; 09-03-2010 at 22:19.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •