MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 67
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default Moet badr hari een nieuwe tegenstander krijgen?

    Hesdy gerges heeft net in milaan verloren op punten. Zou het niet beter zijn om badr hari een nieuwe tegenstander te geven zoals peter aerts of zimmerman of saki
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dit had ik echt zien aankomen... maar ik hoopte dat ik ongelijk had, niet dus. als ik simon was zou ik gelijk hesdy daaruit halen en dan maar ghita ofzo is nog altijd 100x beter dan gerges die op deze forum echt zo overschat is dat het gewoon ziek is

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Geef Badr gewoon de winst! dan is er niks aan de hand(en vooral met hesdy)
    Dit wordt een zware K.O!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Ik gaf pas geleden al aan dat het met Hesdy niks wordt.
    Heb hem paar keer live zien vechten, was zeker niet onder de indruk.
    Nu verliest meneer weer, deze jongen gaat k.o tegen Badr.

    Maar ondanks dit, wil ik hem toch tegenover Badr zien.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    hij gaat 100% ko tegen badr

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Zimmerman! Zimmerman! Ik weet zeker dat Badr liever van Zimmerman wint dan van Hesdy!

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Zimmerman! Zimmerman! Ik weet zeker dat Badr liever van Zimmerman wint dan van Hesdy!
    ook niet leuk dat jij nu de uitslag dan al weet...

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Hesdy gerges heeft net in milaan verloren op punten. Zou het niet beter zijn om badr hari een nieuwe tegenstander te geven zoals peter aerts of zimmerman of saki
    SPOILER overigens

    Nee geen Zimmerman dat is voor de finale8!!! (JAPAN)

    Tja badr is gewoon tegoed denk ik nu ook!! Als ik dit zo hoor was Hesdy Gerges tegen Karaev ook meer geluk dan wijsheid of beter gezegd Karaev was gewoon slecht die dag.

    Tja moeilijk de K1 is gewoon (Zeg ik met pijn in me hart) toch wel erg dun bezaaid.
    Stel hij vecht wel tegen Zimmerman of tegen Peter Aerts, wat blijft er dan voor de finale over.

    Dan maar tegen Ghita al zie ik die ook niet winnen.
    Last edited by spacebox; 14-03-2010 at 06:40.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Badr heeft toch ook kanonnenvlees nodig...............

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Ja dat is waar Marcelt HIIHIhihi Hij moet toch tegen iemand vechten

  11. #11
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    hij gaat 100% ko tegen badr
    x2

  12. #12
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default Moet badr hari een nieuwe tegenstander krijgen?

    Die gozer is ZWAAARR overschat heeft van die domme rus gewonnen en hij denkt dat ie Bruce Lee is, en heeft nog een grote mond ook. Ik heb zelf die wedstrijd van hem gezien tegen Ashwin Balrak (was volgens hem een opwarmetje voor de arena) maar integendeel Ashwin heeft hem alle hoeken van de ring laten zien en van hem gewonnen. Die gozer is veel te traag trapt alleen maar en heeft een stootkracht van een -70er, en nou heeft ie verloren van die Brice G.
    Simon Rutz moet snel een waardige tegenstander zoeken want anders verkoop ik men kaartje zo snel mogelijk!!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Ik vond hem inderdaad wel goed tegen die rus. Daarentegen vind ik zijn hoge trapen altijd wel lachwekkend met alle respect

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    hij gaat 100% ko tegen badr

    X3
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #15
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Zo heb je vrienden als je wint en zo word je met de grond gelijk gemaakt als je verliest. Inmiddels is deze gedachtengang een onderdeel van de Nederlandse "cultuur" geworden.

    Ik was ook pro Hesdy en deze resultaten vallen vies tegen maar denk niet dat Simon deze partij van het menu schrapt aangezien ik aan neem dat er contracten zijn getekend.

    Maar goed een partij kan alle kanten op gaan natuurlijk.
    Last edited by Marquis; 14-03-2010 at 08:37.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Hahaha dat jij dat zegt Marquis AO Fan!!

    Edit: Dit is wel bedoelt voor je laatste edit
    Last edited by spacebox; 14-03-2010 at 08:51.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat het niet uitmaakt wie je tegenover Badr zet, hij slaat (op Schilt na) iedereen k.o. Hesdy is wel een jongen met een vechtershart en een hele goede mentaliteit die op en top gemotiveerd zal zijn tegen Badr. Uiteindelijk denk ik ook dat Hesdy niet wint maar het zal spectsculairder worden dan iedereen denkt.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Vergeet Bonjasky niet.
    Last edited by spacebox; 14-03-2010 at 08:55.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Hahaha dat jij dat zegt Marquis AO Fan!!

    Edit: Dit is wel bedoelt voor je laatste edit


    Haha nou ja .. ik heb niets tegen AO al lijkt dat wel zo..Ik ga gewoon niet mee met de hype die er nu gaande is op MF als het om AO gaat.

    Ik vind de beste man een mooie vechter (altijd al gevonden) alleen heeft hij het in MMA op zijn gewicht nog niet laten zien. En daar kom ik gewoon voor uit tot frustraties van vele mensen hier.


    Maar goed daar gaat deze thread niet over.


    Ps. Ik blijf het zeggen de Arena heeft soms rare effecten op vechters... wie weet verast Hesdy ons allen.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    hmmmm niet niveau verschil tussen Hesdy en Badr wordt nu toch wel ff blootgelegd....

    begin te twijfelen of het wel een waardige hoofdpartij wordt

  21. #21
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij is dit inherent aan Badr een hoofdpartij laten draaien.....er zijn maar 4/5 vechters die het hem moeilijk kunnen maken of van hem kunnen winnen, schilt/bonjasky?/aerts?/overeem?/heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien zimmerman.....

    maar verder is er gewoon weinig over wat voor een knaller van een pot kan zorgen....
    gewoon laten staan deze match.....

    als je nu aan matchmakingen gaat sleutelen omdat bepaalde vechters een mindere periode hebben dan blijf je natuurlijk aan de gang....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  22. #22
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    volgens mij is dit inherent aan Badr een hoofdpartij laten draaien.....er zijn maar 4/5 vechters die het hem moeilijk kunnen maken of van hem kunnen winnen, schilt/bonjasky?/aerts?/overeem?/heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien zimmerman.....

    maar verder is er gewoon weinig over wat voor een knaller van een pot kan zorgen....
    gewoon laten staan deze match.....

    als je nu aan matchmakingen gaat sleutelen omdat bepaalde vechters een mindere periode hebben dan blijf je natuurlijk aan de gang....
    ja, ben ik wel met je eens...er blijft echt weinig over....wie weet stijgt ie weer boven zichzelf uit of onderschat Badr hem wel...

    word (ben ik bang) toch wel een vluggertje voor Hari

  23. #23
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    knowledgeland
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    volgens mij is dit inherent aan Badr een hoofdpartij laten draaien.....er zijn maar 4/5 vechters die het hem moeilijk kunnen maken of van hem kunnen winnen, schilt/bonjasky?/aerts?/overeem?/heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien zimmerman.....

    maar verder is er gewoon weinig over wat voor een knaller van een pot kan zorgen....
    gewoon laten staan deze match.....

    als je nu aan matchmakingen gaat sleutelen omdat bepaalde vechters een mindere periode hebben dan blijf je natuurlijk aan de gang....

    X2
    "Een stelling is gemakkelijker te weerleggen dan op te stellen."

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    1ste 2rondes was hij aan het winnen, in de 2de werd hij almoe. 3 en 4de washij kapot moe.

    Als hij niets aan zijn conditie doet, en het gaat langer als 2 rondes duren,verliest hij zeker van hari. het was gewoon zijn conditie was gisteren parten speelde. als hij daar iets aan doet, dan is het zeker een goede tegenstander voor hari...... vond het raar dat hij uberhaupt moest vechten,terwijl hij 2 weken geleden ook al tegen balrak moest vechten.


    op de vot dermit

  25. #25
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    En de internethelden zijn weer los........sukkels. Wees is een keer blij dat er jongens zoals Hesdy bestaan. Anders hadden jullie met je piepie in je hand niet eens je gal kunnen spuwen. Misselijkmakend...maar ja zal wel iets met mentaliteit te maken hebben. Iets wat Hesdy wel heeft!!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •