MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default Moet even mijn frustratie kwijt

    Wat bestaan er toch laffe herders op deze aardbol.
    Loop ik gisteravond met mijn vriendin naar huis. Halve liter whisky achter de kiezen en genoeg biertjes om de tel kwijt te raken. Gezellige avond gehad en op naar mn wiegje

    Staan er 3 kerels intimiderende en debiele opmerkingen naar mij en mn vriendin te maken toen we passeerde waarop ik zei dat ze hun mond moesten houden. Vervolgens geven ze nog een grotere bek waarop mijn vriendin link wordt... Escaleert het hele zooitje word ik gesuckerpunched van achter.. genoeg reden om al door het lint te gaan slaat ook nog een man mijn vriendin neer???


    Nou weet ik dat mn broer een keer een nacht in de cel is gemikt toen hij de neus van een ander brak, uit zelfverdediging.
    Nog erger in dit hele verhaal vind ik dus dat de politie aan het eind aanwezig was. 3 auto's en 6 man sterk. Zie ik aan het eind van het verhoor gewoon 3 jongens naar huis lopen? nachtje cel was goed geweest toch?

    Lichtpuntje in het verhaal is dat ik er 1 out heb geramt en zelf geen schrammetje heb..

    LAFFE HERDERS
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Hoest met je vrouwtje?

  3. #3
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    finnen?

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    Best kut.. Die heeft net een redelijke knieoperatie achter de rug en ze is wel ten val gekomen door die koekhappers. Verder schram op dr kin en de hele benen blauw..

    Verder materiele schade, armband kapot.. dure (geile ) schoen kapot
    En ik mis een handschoen ofzo, en met een beetje pech krijgen we niets vergoed

    Oh en die 3 dudes waren zo kaas als het maar kan :P

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    sjonge jonge linchen die fuckers!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    finnen?
    he wat jammer nou

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    maar dit is wel kut. wat gebeurt is.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Gaat tegenwoordig nergens meer over.... helaas. Welke "nationaliteit" ook. Verkeerde tijd, verkeerde plaats en je bent de lul...

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Kijk dat is nou het voordeel van neger zijn heh, in dit soort gevallen doe ik gewoon mijn broek naar beneden en ze rennen gillend van afgunst weg

    Nee effe zonder gein, dit is zwaar klote man en het ergste is nog dat ze met hun poten aan je vrouwtje hebben gezeten
    Fat girlz need lovin too!



  10. #10
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Altijd lastig dit soort situatie's:

    Wat je moet doen is verstand op nul, vrouwtje in de hoek zetten of even laten zitten op de stoeprand.... en zelf KNALLEN!!!!ALS!!!EEN!!MALLE!!!!!

    Oké, dat gaat niet al te makkelijk met een halve liter wishkey achterin je postzegel; maar toch...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    waren zeker weer 3 van die "stoere" mannen die stoer zijn in een groepje, maar als ze alleen zijn 20 kleuren stront in de onderbroek hebben zitten

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Wat een klojo's lopen er toch rond. Sommige mensen snap je gewoon niet. Ik ben benieuwd of het nog een staartje krijgt. Goed in ieder geval dat je er 1 flink hebt kunnen raken.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ze moeten niet proberen mij te suckerpunchen in het bijzijn van m'n vriendin..

    Die beukt ze in elkaar, haha!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Wat een trieste figuren lopen er ook rond! Mooi dat je er nog een te pakken hebt kunnen nemen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    lelijke handel indeed! stond behoorlijk te koken toen ik t verhaal van broerlief aan de telefoon hoorde!

    hoop dat ze je nu strafrechtelijk ook ff goed hard kan raken! t feit dat ze aan de knie geopereerd was brengt met zich mee dat de aard van de mishandeling een stuk ernstiger is meteen. All out gaan dus, niet genoeg nemen met een financiele vergoeding, tevens een aanklacht wegens mishandeling eisen..

    @ justi...aangezien ik niks van strafrecht weet...maybe jij! als je door blijft zetten met je aanklacht en eventueel een klacht indient tegen sepot, wil je nog wel eens kans hebben dat die gasten veroordeeld worden toch?
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    Ja ben opzich ook wel benieuwd hoe sterk ik sta... Dat de ruzie omsloeg en hun ineens bang werden hoef ik niet in mijn verklaring te vermelden, ik ben alleen bang voor het feit dat er 0 getuigen zijn... De politie is wel, door welke (onbekende) partij dan ook is gealarmeerd... puur op vermoedelijk mijn geschreeuw van : 'ik maak je dood'

    maar anderzijds?
    vriend&vriendin VS 3 mannen, mn vriendin stond overstuur en met wonden bij 6 agenten verhaal te doen... hoe kan dat niet voldoende zijn?

    En dan echt wat een aanfluiting voor de agenten in kwestie zeg, het waren er 6... ze kwamen net zosnel als ze gingen, die laffe mietjes werden naar KORT verhoor lekker 20 seconde eerder naar huis gestuurd als ze zelf vertrokken, het feit dat ze later bang waren en niet meer geweldadig of een bedreiging vormde daar waren ze niet van op de hoogte...
    Hoe kan je nou wegrijden terwijl beide partijen nog op 100 meter van elkaar rondlopen?

    Aangifte doen mocht ik niet meteen.. bellen voor een afspraak schijnt tegenwoordig populair te zijn.. Tenminste dat is wat de hoofdagent ons zei.

    De dag ernaa gebeld, vervolgends kunnen we a.s. vrijdag pas terecht. Vandaag toch erheen en een boze toon aangeslagen en nu kon het ineens WEL die nacht en waren wij dom? Sterker nog, het kon vandaag ook gewoon... en is het nu verschoven naar woensdag..

    Zoveel missers die er gemaakt worden.. en het erge is als er zo laf gehandeld wordt voelt het niet aan als rechtvaardig.. als ik die jongen tegen kom weet ik zeker dat ik hem kapot maak.. en ra ra wie er dan wel een nachtje in de cel zit????????


    En dan nog wat... het was rond 6 uur, het papierwerk in zijn totaliteit kost meer als 2 uur... zou het er mee te maken hebben dat de dienstwisseling om 7 uur is? Misschien wil ome agent gewoon lekker tukken..

  17. #17
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    je mag altijd aangifte doen ongeacht welk tijdstip- heb je recht op...
    ik heb ook een keer een situatie gehad bij de wouten dat ik geen aangifte mocht doen.. omdat ik de dader was vanuit hun visie...Maar de echte dader (mijn visie) had nog geen aangifte gedaan, en meneer agent had mij ook nog niet verteld hoe het nu zit, vrijwillig naar t bureau om aangifte te doen.. mag je meteen blijfen en verklaringen afleggen... volgende x komen ze me maar halen, weet ik tenminste waar me belastingcentjes verdwijnen....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  18. #18
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Wat een trieste figuren lopen er ook rond! Mooi dat je er nog een te pakken hebt kunnen nemen.
    x2! keep your head up Arjan.

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •