MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default Pijn aan knokkel (middelvinger)

    Hoi heren evt. dames,

    ik heb al wat ingelezen mbt andere mensen met problemen met hun knokkels, maar ik heb helaas geen oplossing kunnen vinden. Ik heb ontzettend last Van mijn middelste knokkel, ik heb het eens eerder gehad en toen heb ik drie maanden rust moeten nemen, ontstekingsremmers etc. Nu heb ik het aan mijn andere hand. Iemand een idee voor goede bescherming waardoor ik toch kan blijven trainen? Goed intapen is geen optie want druk op me knokkel is niet te doen, sponsen in de juiste vorm knippen werkt ook niet, het moet echt ontlastend werken, wat het heel lastig maakt dus.

    bedankt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  2. #2
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Rust. Iets anders is er niet. Onstekings remmers versnellen het, maar rust. Mobilat gebruikte ik vroeger, maar voor de rest rust.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Helaas is rust voor mij nu geen optie. Althans daar kies ik voor, ik heb binnenkort een wedstrijd welk ik niet wil afzegge. Mijn trainer heeft mij gelukkig een oplossing gegeven waarmee ik mezelf nu toch redelijk goed kan voorbereiden! Toch thnx.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    Helaas is rust voor mij nu geen optie. Althans daar kies ik voor, ik heb binnenkort een wedstrijd welk ik niet wil afzegge. Mijn trainer heeft mij gelukkig een oplossing gegeven waarmee ik mezelf nu toch redelijk goed kan voorbereiden! Toch thnx.
    masseren (als mogelijk de knokkel zelf, anders weefsel er om heen), huid rollen, doorbloeding stimuleren dmv rekken en aanspannen van de pees. geen hoge impact nemen dus geen stoten zetten.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Thnx, ik wil de knokkel zelf niet masseren, heb het gevoel dat het alleen maar irriterend werkt, maar het weefsel erom heen is zeker een optie. Ga ik ook proberen
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    Helaas is rust voor mij nu geen optie. Althans daar kies ik voor, ik heb binnenkort een wedstrijd welk ik niet wil afzegge. Mijn trainer heeft mij gelukkig een oplossing gegeven waarmee ik mezelf nu toch redelijk goed kan voorbereiden! Toch thnx.
    Wat is de oplossing dan, misschien leren wij er ook van!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by M3 View Post
    Wat is de oplossing dan, misschien leren wij er ook van!
    Verdoven denk ik dan, maar weet niet of je dat echt moet willen
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  8. #8
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Hele late reactie, had niet gezien dat er nog een reactie is geweest. Maar beetje vaag misschien, maar ik doe tampons naast mijn middelste knokkel', die zet ik vast met tape. De klappen worden dus opgevangen door de stukjes tussen mijn knokkels in i.p.v. de knokkels zelf. Voor mij is het echt de perfecte oplossing, had anders misschien moeten stoppen met de sport. Zoek eigenlijk iets van rubbers met dezelfde eigenschap als de tampon (demping), maar heb eigenlijk nog niets kunnen vinden wat even goed werkt.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  9. #9
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Hey Igor.. het is wit en het staat in de wei.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Een tampony ?

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Damn it, he's good!



  12. #12
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha 😂

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •