MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Exclamation ISMAEL LONDT ZWAAR GENAAID!!!!

    Beste vechtsportvrienden,
    Ik was gisteren op het K-1 max gala West -Europe in de Vechtsebanen te Utreccht.
    Het gala was goed georganiseerd en er stonden geweldige partijen op het programma.
    Een daarvan was de Superfight partij tussen Goran Radonjic van Top Team Beverwijk van Nijman en Vrij tegen Ismael Londt vanTeam Slamm!! van Polanen en Felter.
    Drie ronden lang kreeg Radonjic kickbokslessen van Londt. In de 2e ronde voorkwam hij zelfs een knock down door Ismael Londt beet te pakken terwijl hij al in de val was.
    In de 3e ronde werd zijn neus open gehaald door en knie van Londt.
    De uitslag was voor een ieder duidelijk, zelfs voor Radonjic die terneergeslagen midden in de ring naast de scheidsrechter stond.
    Toen kwam de uitslag: Onbeslist!?????
    Er klonk terecht een oorverdovend gejoel en niemand begreep deze uitslag. Zelfs Radonjic haalde zijn schouders op in de richting van Londt.
    Na Balrak vs Gerges is dit het 2e "naai" incident die ik persoonlijk mee maakte, waarvan ik durf te zeggen dat deze wel heel, heel heftig was!

    LATEN WIJ MET ZIJN ALLEN ONZE SPORT GEZOND EN FAIR HOUDEN DOOR EERLIJK EN OPEN TE ZIJN EN BLIJVEN!!! DEZE UITSLAG RAAKT KANT NOCH WAL!

    DE VERLIEZER WAS HET PUBLIEK DE WINNAAR WAS DE W.F.C.A.!!!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    Beste vechtsportvrienden,
    Ik was gisteren op het K-1 max gala West -Europe in de Vechtsebanen te Utreccht.
    Het gala was goed georganiseerd en er stonden geweldige partijen op het programma.
    Een daarvan was de Superfight partij tussen Goran Radonjic van Top Team Beverwijk van Nijman en Vrij tegen Ismael Londt vanTeam Slamm!! van Polanen en Felter.
    Drie ronden lang kreeg Radonjic kickbokslessen van Londt. In de 2e ronde voorkwam hij zelfs een knock down door Ismael Londt beet te pakken terwijl hij al in de val was.
    In de 3e ronde werd zijn neus open gehaald door en knie van Londt.
    De uitslag was voor een ieder duidelijk, zelfs voor Radonjic die terneergeslagen midden in de ring naast de scheidsrechter stond.
    Toen kwam de uitslag: Onbeslist!?????
    Er klonk terecht een oorverdovend gejoel en niemand begreep deze uitslag. Zelfs Radonjic haalde zijn schouders op in de richting van Londt.
    Na Balrak vs Gerges is dit het 2e "naai" incident die ik persoonlijk mee maakte, waarvan ik durf te zeggen dat deze wel heel, heel heftig was!

    LATEN WIJ MET ZIJN ALLEN ONZE SPORT GEZOND EN FAIR HOUDEN DOOR EERLIJK EN OPEN TE ZIJN EN BLIJVEN!!! DEZE UITSLAG RAAKT KANT NOCH WAL!

    DE VERLIEZER WAS HET PUBLIEK DE WINNAAR WAS DE W.F.C.A.!!!
    Nou dan heb je waarschijnlijk niet echt goed opgelet, of was je op een ander gala want ik heb geen WFCA gezien eerlijk gezegd! LOL

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    tsja... ik had gisteren ook wel enige verontwaardiging richting de uitslag van deze en enkele andere partijen. Maar juryleden zijn ook mensen en mensen maken blijkbaar fouten. Ik denk niet dat je dat kunt voorkomen...

    Misschien wel een idee om de jury rapporten na de partij voor te lezen oid (zoals ze bij de UFC wel eens doen), zodat je meteen een beeld hebt van hoe een jury naar een partij kijkt

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  4. #4
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    Beste vechtsportvrienden,
    Ik was gisteren op het K-1 max gala West -Europe in de Vechtsebanen te Utreccht.
    Het gala was goed georganiseerd en er stonden geweldige partijen op het programma.
    Een daarvan was de Superfight partij tussen Goran Radonjic van Top Team Beverwijk van Nijman en Vrij tegen Ismael Londt vanTeam Slamm!! van Polanen en Felter.
    Drie ronden lang kreeg Radonjic kickbokslessen van Londt. In de 2e ronde voorkwam hij zelfs een knock down door Ismael Londt beet te pakken terwijl hij al in de val was.
    In de 3e ronde werd zijn neus open gehaald door en knie van Londt.
    De uitslag was voor een ieder duidelijk, zelfs voor Radonjic die terneergeslagen midden in de ring naast de scheidsrechter stond.
    Toen kwam de uitslag: Onbeslist!?????
    Er klonk terecht een oorverdovend gejoel en niemand begreep deze uitslag. Zelfs Radonjic haalde zijn schouders op in de richting van Londt.
    Na Balrak vs Gerges is dit het 2e "naai" incident die ik persoonlijk mee maakte, waarvan ik durf te zeggen dat deze wel heel, heel heftig was!

    LATEN WIJ MET ZIJN ALLEN ONZE SPORT GEZOND EN FAIR HOUDEN DOOR EERLIJK EN OPEN TE ZIJN EN BLIJVEN!!! DEZE UITSLAG RAAKT KANT NOCH WAL!

    DE VERLIEZER WAS HET PUBLIEK DE WINNAAR WAS DE W.F.C.A.!!!
    Dat je een bekende/fan bent van Ismael moge duidelijk zijn. Ik ben namelijk van mening dat je het eea overdrijft. Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de droogste partij van de avond dan had londt samen met die andere gozer m gewonnen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet onder de indruk ben geweest van Londt gister. Hij komt zo snel moe over ademt al snel met z'n mond wijd open en doet heel veel(lees alleen maar) one hit acties. Geen van beiden heeft duidelijk laten zien de partij naar zich toe te willen trekken dus een onbeslist was op z'n plaats.
    Last edited by Sluwe Fox; 22-03-2010 at 12:15.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen maakt fouten, dat is waar. Maar ik zag duidelijk 2 knockdowns: eind 1ste ronde was Goran aan het wankelen en eind derde ronde voordat de bel ging stond hij op het punt om te vallen. En z'n neus die was goed gebroken.

    Het had dus een TKO of WOP moeten zijn

    Trieste beslissing.. Dit soort fouten mogen op topniveau niet worden gemaakt.

    Sluwe Fox, de partij had zeker de schoonheidsprijs niet verdiend heb je gelijk in. Maar onbeslist slaat natuurlijk nergens op.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Dat je een bekende/fan bent van Ismael moge duidelijk zijn. Ik ben namelijk van mening dat je het eea overdrijft. Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de droogste partij van de avond dan had londt samen met die andere gozer m gewonnen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet onder de indruk ben geweest van Londt gister. Hij komt zo snel moe over ademt al snel met z'n mond wijd open en doet heel veel(lees alleen maar) one hit acties. Geen van beiden heeft duidelijk laten zien de partij naar zich toe te willen trekken dus een onbeslist was op z'n plaats.



    Iedereen maakt fouten, dat is waar. Maar ik zag duidelijk 2 knockdowns: eind 1ste ronde was Goran aan het wankelen en eind derde ronde voordat de bel ging stond hij op het punt om te vallen. En z'n neus die was goed gebroken.

    Het had dus een TKO of WOP moeten zijn

    Trieste beslissing.. Dit soort fouten mogen op topniveau niet worden gemaakt.

    Sluwe Fox, de partij had zeker de schoonheidsprijs niet verdiend heb je gelijk in. Maar onbeslist slaat natuurlijk nergens op.


    Ik lees hier 2 verschillende verhalen … t’komt nauwelijks overeen … ene zegt saaie pot en de ander zegt gebroken neus en 2 x discutabele 8 tellen wat Goran zou moeten krijgen.

    Wat is waar ?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Wat is waar ?
    Dat is een filosofische vraag Marquis
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  8. #8
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default maatjes met rings ?

    Quote Originally Posted by Marquis View Post





    Ik lees hier 2 verschillende verhalen … t’komt nauwelijks overeen … ene zegt saaie pot en de ander zegt gebroken neus en 2 x discutabele 8 tellen wat Goran zou moeten krijgen.

    Wat is waar ?

    ismael had idd echt GEWONNEN maar jah ...waar trainde zijn tegen stander ook al weer .......... dat bedoel ik

  9. #9
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thebadguy View Post
    ismael had idd echt GEWONNEN maar jah ...waar trainde zijn tegen stander ook al weer .......... dat bedoel ik

    Zou Hans en Dick invloed hebben op de jury en de organisatie ?

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    Na Balrak vs Gerges is dit het 2e "naai" incident die ik persoonlijk mee maakte, waarvan ik durf te zeggen dat deze wel heel, heel heftig was!
    Balrak vs Gerges bleek geen naai-incident nadat de beelden op het net verscheen en toen menigeen de mening bij moest stellen.
    Misschien handig om hier ook eerst de beelden af te wachten voor een objectievere mening.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  11. #11
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sloper View Post
    Iedereen maakt fouten, dat is waar. Maar ik zag duidelijk 2 knockdowns: eind 1ste ronde was Goran aan het wankelen en eind derde ronde voordat de bel ging stond hij op het punt om te vallen. En z'n neus die was goed gebroken.

    Het had dus een TKO of WOP moeten zijn

    Trieste beslissing.. Dit soort fouten mogen op topniveau niet worden gemaakt.

    Sluwe Fox, de partij had zeker de schoonheidsprijs niet verdiend heb je gelijk in. Maar onbeslist slaat natuurlijk nergens op.
    Bij een knockdown, wil nog steeds NIET zeggen dat je dan winnaar bent , zijn neus was goed gebroken......... omdat?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sloper View Post
    Iedereen maakt fouten, dat is waar. Maar ik zag duidelijk 2 knockdowns: eind 1ste ronde was Goran aan het wankelen en eind derde ronde voordat de bel ging stond hij op het punt om te vallen. En z'n neus die was goed gebroken.

    Het had dus een TKO of WOP moeten zijn

    Trieste beslissing.. Dit soort fouten mogen op topniveau niet worden gemaakt.

    Sluwe Fox, de partij had zeker de schoonheidsprijs niet verdiend heb je gelijk in. Maar onbeslist slaat natuurlijk nergens op.

    nee dat ismael gisteren niet de mooieste partij heeft gevochten in zijn cariere is wel duidelijk
    maar goed elke vechter heeft wel een zo en dag en de tegenstander kan daar een hele grote rol in zijn

    maar een onbeslist was zeker niet de juiste uitslag zelfs dick vond dat zijn jongen verloren had en einde van de avond wilde hans loefen de partij terug draaien maar ach ja we gaan gewoon weer verder en jammer genoeg dacht de jury er anders over .

    en de mensen in de zaal ook

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Thebadguy View Post
    ismael had idd echt GEWONNEN maar jah ...waar trainde zijn tegen stander ook al weer .......... dat bedoel ik
    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Zou Hans en Dick invloed hebben op de jury en de organisatie ?
    Heb de partij niet gezien dus wacht idd de beelden wel af.
    (ik heb wel een goede film gekeken iemand deze toevallig gezien)

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het ook een vreemde uitslag... Dacht dat deze partij idd voor Ismael was, stond beetje versteld achteraf.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nolimit View Post
    Nou dan heb je waarschijnlijk niet echt goed opgelet, of was je op een ander gala want ik heb geen WFCA gezien eerlijk gezegd! LOL
    OPRECHTE EXCUSES AAN HET ADRES VAN DE W.F.C.A.!

    IN HOUDELIJK BLIJF IK BIJ MIJN STANDPUNT!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by milton felter View Post
    maar een onbeslist was zeker niet de juiste uitslag zelfs dick vond dat zijn jongen verloren had en einde van de avond wilde hans loefen de partij terug draaien maar ach ja we gaan gewoon weer verder en jammer genoeg dacht de jury er anders over .

    Geen reclamatie van jullie kant Milton ?

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Geen reclamatie van jullie kant Milton ?
    weetje ik vind dat vaak mosterd na de maaltijd
    ik ben naar de jury gelopen en die had zelfs die goran als winnaar maar omdat hij 2 keer zwaar aangeslagen was en er niet geteld werd hadden hun zoiets van ja dan doen we maar onbeslist en hans wilde na het gala ook de uitslag wel terug draaien maar ach dat is altijd acheraf

    en natuurlijk is het mensen werk ik heb het zelf ook meegemaakt op mijn eigen gala maar de hoofd jury heeft iedereen bij elkaar geroepen en zijn in overleg toen gegaan en iedereen was toen eens dat ouali die winst moest krijgen
    terwijl ze allemaal hin punten hadden ingeleverd maar in het gesprek was iedereen met dezelfde neus 1 richting

  18. #18
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Beelden?
    From Best!

  19. #19
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Ja, beelden?

  20. #20
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    OPRECHTE EXCUSES AAN HET ADRES VAN DE W.F.C.A.!

    IN HOUDELIJK BLIJF IK BIJ MIJN STANDPUNT!
    Je capslock toets blijft hangen.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post





    Ik lees hier 2 verschillende verhalen … t’komt nauwelijks overeen … ene zegt saaie pot en de ander zegt gebroken neus en 2 x discutabele 8 tellen wat Goran zou moeten krijgen.

    Wat is waar ?
    De 1 is duidelijk van het kamp van Londt de ander (ik dus) ben geen fan van beiden en probeer gewoon een objectieve mening te ventileren.
    Marquis ik wil je vragen de beelden af te wachten en dan met een mening te komen. Ik heb het eea samengevat over de partij zoals ik die heb gezien. Als men dan ook de partij van balrak vs gerges aanhaalt dan krijg ik het gevoel dat de surinaamse achterban van de vechters campagne aan het voeren zijn om hun gelijk te halen. Maar goed dat is dus een aanname.Het was in mijn ogen echt een C partij. Ik heb gister een B partij gezien van 2 zwaargewichten die veel actiever waren en een partij hadden neergezet waarvan die van londt niet aan kan tippe.

    Maar goed we wachten de beelden af.
    Last edited by Sluwe Fox; 22-03-2010 at 14:31.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by milton felter View Post
    nee dat ismael gisteren niet de mooieste partij heeft gevochten in zijn cariere is wel duidelijk
    maar goed elke vechter heeft wel een zo en dag en de tegenstander kan daar een hele grote rol in zijn

    maar een onbeslist was zeker niet de juiste uitslag zelfs dick vond dat zijn jongen verloren had en einde van de avond wilde hans loefen de partij terug draaien maar ach ja we gaan gewoon weer verder en jammer genoeg dacht de jury er anders over .

    en de mensen in de zaal ook
    op papier heeft die verloren maar jullie weten wel beter toch ismael had zeker gewonnen maar die rus was me wel een taaie zeg.......ismael komt er wel en gun hem het echt....

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    op papier heeft die verloren maar jullie weten wel beter toch ismael had zeker gewonnen maar die rus was me wel een taaie zeg.......ismael komt er wel en gun hem het echt....

    ja die gast is zeker een taaie maar dat wisten we al we hadden al wat beelden van hem gezien en veel ko's heeft hij op zijn naam en natuurlijk de partij tegen murad bouzidi die als het goed is 2 keer 8 tellen van hem kreeg en verloor
    maar dit was weer een leer proces voor ismael want was een hele moeilijke tegenstander om te bevechten

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    precies op naar de volgende party......

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •